woepieeeeeeee ik heb verlofffffff!!!!! (en dan vanaf volgende week hopelijk ook meer tijd voor jullie )
hey da's een goeie tip van het kraampakket! wat ik over heb ga ik daar heen brengen. Ook in Deventer is een inzamelingsplek zie ik. Ik heb van de week zwangerschapsondergoed besteld bij bonprix, goedkoop en zit ideaal!! 4 onderbroeken voor 9,90 en voedingsbeha's, 2 voor 19,90 Zwangerschapstailleslip (set van 4) - Positiekleding bonprix
Zooooooooo.......... weekendddddddddddddd Heerlijk! Heb allemaal klusjes in mijn hoofd voor van het weekend. Ben benieuwd hoever ik daarmee kom Morgenochtend gaat Pim al vroeg weg om te zeilen en isa gaat rond het middaguur logeren. Die zet ik op het pondje en aan de overkant vangt oma haar op. Vind ze geweldig, oma ook trouwens hahaha. En dan halen we dr zondag weer op. Is vaderdag, dus ook meteen wat leuks meebrengen voor opa En zaterdagmiddag halen we pim weer op rond 17.00, dus die is de hele dag op pad. Manlief is aan het studeren, dus ik mag mezelf vermaken, gaat vast wel lukken In de babykamer slapen ging prima vannacht. Had alleen het gevoel dat ik moeier wakker werd dan dat ik erin ging.... hopelijk voel ik me morgen meer uitgeslapen! We gaan volgende week zaterdag voor matrassen op pad, die zijn echt aan vervanging toe! @Elise: wat heerlijk dat alles op zijn plek staat! Wordt dan echt helemaal echt hé!! Leuk! @Katje: en?? goed geslapen vannacht? Ik hoefde er maar 1 keer uit vannacht hihi. @Laartje: ja is echt heerlijk om de boel aan kant te hebben. Voor morgen dus ook allemaal klusjes in mijn hoofd. Natuurlijk wel een tandje minder hard als anders. Rustig aan En nog steeds in de stuit hoor hahaha, begint al goed Gelukkig was aidens logeerpartij goed gegaan! Was je moeder al wakker dan om 6.30?? Jeetje minna, echt vroeg hahaha. Hopelijk zakt de pijn van je stuitje snel! @Susan: ook lekker aan de klus @Chivay: leuk he!! wordt steeds echter allemaal! Ennehh... FOTOOOOOOO @Dingentje: heerlijk al verlof!!! Ik hoef nog maar 5 weken te werken Kids nog maar 3 weken naar school, ook lekker! Wellicht neem ik nog ergens een dagje vrij, op de laatste schooldag hebben ze vossenjacht van school, is wel errug leuk om bij te zijn en mee te lopen. Ga ff kijken of ik wat kan regelen. Heb nog wel uren staan en anders haal ik ze op een andere dag wel in Nou het wk is echt begonnen hé Heb zelf altijd gevoetbald, maar vond kijken nooit zo leuk. Nu kijk ik nooit voetbal eigenlijk, alleen eks en wks, dat vind ik wel leuk. Nou meiden, goed weekend! Hopelijk zit het weer een beetje mee! Vandaag hier nml geen zon gezien! Grtz FemR
Oh dat is zeker een goeie tip van dat kraampakket, beter als weggooien als je iets niet hebt gebruikt @Femr: goed weekend! lukt je vast wel om wat te verzinnenmorgen! lekker zo'n dagje voor jezelf! @dingetje: oh lekker heb je al verlof! geniet ervan @yolanthe: idd een klein meisje! lief toch! Hier ook een klein jongetje! broeken 86 zijn ook vaak nog te groot. shirts heeft ie wel 92 nu. @laartje: hier is uitverkoop nog niet begonnen...en gelukkig is het logeren goed gegaan. viel het mee?? @chivay: leuk dat je vriend zo enthousiast is! haha leuk he die meubeltjes! Zo weer lekker weekend!! niet veel plannen, alleen een verjaardag van een kindje morgenmiddag, verder ff relaxen denk ik....
Hallooooooooooooooooooo hier ook weekeennnnnnddddddddd!!!! Morgen met mama en tante naar zeehondencreche Pieterburen, zeehonden kijken, en naar een of andere mosterdmakerij. Mama en tante hebben een weekendje vakantieuitstapje, en mijn mannetje gaat de hele dag zagen aan een maquette, dus ik ga lekker mee toeristje uithangen (op een half uurtje rijden van mijn huis). Lekker strompelen met dikke buik en weet ik wat doen Heb er echt zin in, heb mn tante sinds sinterklaas niet meer gezien geloof ik... Heb nog wel Pieterburen gebeld of de beestjes geen risico hadden, maar katten waren gevaarlijker zeiden ze Straks maar lekker slapen en morgen hoef ik er eindelijk niet heel vroeg uit, lekker even bijslapen dus. Fijn weekend allemaal!
Wonder boven wonder ben ik er niet uit geweest tussendoor. Maar moest dan om 6.15 uur wel heeeeeeeeeeeeeel nodig Vandaag heftig dagje op het werk gehad, komende week laatste werkweek. Nog wel wat dingen afronden, nou als het écht niet lukt schuiven die dingen een weekje op.
@Ckialita: leuk! veel plezier vandaag. @FemkeR: ik moet ook nog een tijdje verder werken, wel rustige tijden komen eraan met veel kinderen die op vakantie gaan. @Dingetje: dat is ook wel een goede tip van Bonprix. @Katje: ook al laatste week voor jou. Ik hoef er elke nacht maar 1x uit, al een hele tijd alleen het omhoog komen met een volle blaas wordt wel steeds lastiger! Zo ik ga nu ook maar eens aan de was man en dochter zijn al begonnen. We moeten het huis opruimen, vanavond feest (man is jarig morgen en viert het vanavond, morgen het feest van neefje die op dezelfde dag jarig is).
@ Dingetje, lekker verlof!! @ Val, het logeren viel achteraf wel mee, stom he dat ik er zo tegenop zag! Mijn vriend kwam om half 12 terug van zijn werk en zei: Zullen we Aiden anders toch even gaan halen bij je moeder?. Hij is net zo erg hihi. Lekker zeg een rustig weekend. @ Yolanthe, wow ja dan is ze echt een klein meisje, schattig! Aiden is wel heel lang, maar weegt rond de 8 kg. Veel plezier met het feestje vanavond en morgen. @ Ckialita, veel plezier bij Pieterburen. @ Femr, ik was op goed geluk naar mijn moeder gegaan haha. Ik dacht het kan echt niet dat Aiden daar wel uitslaapt. Ze lagen wel nog in bed maar waren wel wakker. Huh is het zondag al vaderdag?? Is toch volgende week? Nu zondag is het in Belgie vaderdag. Lekker zo'n weekendje rust. En wat schattig dat Isa alleen op het pondje gaat. Ik ben weer aan het werk. Is niks te doen hier dus heb me lekker een pc uitgezocht waar wel internet op zit. Het is hier weer heel benauwd maar wel aan het regenen.
Volgende week is vaderdag idd. Deze zondag is mijn schoonvader jarig vieren we altijd beide dingen in een keer. Scheelt ook weer in kadootjes verzinnen. Hij weet echt nooit iets te vragen. Hier ook geen zonnetje te zien. Maar gelukkig nog wel droog de spijkerbroeken hangen buiten net als het beddengoed. Je kunt merken dan het mooier weer wordt of dat we allemaal last krijgen van Nesteldrang want het is aardig rustig hier.
@ Susan, jij ook al last van nesteldrang? Ik ook hoor doe niks anders dan opruimen de hele dag. Het kamertje is nu zo goed als klaar moet alleen nog steeds de letters bestellen! Mijn vriend heeft zich gister versproken met de naam bij mijn moeder haha ik moet er wel om lachen. Vindt het niet zo erg dat ze het weet. we moesten er zelf ook erg om lachen.
Laartje: ja valt mee he hihi, eerste keer is altijd rot, maar daarna gaat het een stuk makkelijker! Als wij weggaan en we hebben hem net af gezet ergens om te slapen en we rijden weg zeg ik ook altijd, zullen we afbellen en lekker thuis blijven? hihi blijft altijd moeilijk dat weg brengen. Ja Volgende week vaderdag, de cadeautjes zijn al gemaakt hiero Hier geen nesteldrang haha, heb er nog geen last van..... Wel mooi weer vandaag! het zonnetje schijnt hier heerlijk! en voor morgen geven ze ook goed weer af he, lekker hoor
Wat lekker goed weer val. Hier is het helaas bewolkt maar nu wel droog. Heb geen jas aan dus wel lekker warm. Het kadoo is hier ook al gekocht (heeft hij zelf uitgekozen). ga deze week nog een tekening met Aiden maken. Nog 2,5 uur en dan ben ik lekker klaar met werken.
Hey Lady's! Wat lekker dat er weer een zonnetje voorbij komt zo nu en dan.. stuk beter dan die grauwe grijze wolken! Foto van t kamertje zal ik zeker nog maken.. zogauw ik wat verder met ben opruimen Gisteren op visite geweest bij vrienden... Flinke tas met kleertjes in maat 50-56 te leen meegekregen Erg fijn! Door de zomer is het zo lastig kleertjes kopen, van alles wat zeg maar.. Nu hebben we iig zeker van alles genoeg! Zogauw ze uit dit maatje gegroeit is staat er al een tas 62 voor ons klaar haha.... Ook een maxicosi te leen meegekregen.. Helaas is alleen de verkleiner kwijt.. dus moeten we even kijken of die ergens 1 te vinden is, anders gaan we alsnog op marktplaats op zoek... Zo... ga ik me nu klaarmaken om de deur uit te gaan.. rondleiding in t andere ziekenhuis en daarna naar mijn ouders.. Morgen vieren we met 5en tegelijk onze verjaardag voor mijn opas en omas hoeven die niet iedereen af.. Fijn & Zonnig weekend allemaal!
@ Chivay, wat heerlijk al die kleertjes. jammer dat er geen verkleiner bij zit, zou maxi cosi die niet los verkopen (heb geen idee hoor)? Veel plezier bij de rondleiding!!
Hier lekker met mams de stad in geweest. Bij de Etos de hele babylijn opgekocht. Toch maar voor etos eigen merk gegaan. Vond Zwitsal ondanks de geur toch wel erg duur. Deze ruikt ook lekker naar baby. Twee leuke voetbal armbandjes gekregen. 1tje had ik al dus als iemand wil ruilen en het gaat om het klompje. Zijn jullie verder ook Oranje ingesteld? Hier niet maar vind deze armbandjes wel grappig. We hebben de klas wel oranje versierd woensdag maar ons huis helemaal niet. Jullie??
Femr, bij ons op yoga kregen we oefeningen voor wanneer je kindje in stuit ligt.(als dat straks nog zo bij je is) Bijv. op je knieen en handen gaan zitten en dan je rug hol en bol maken (is ook goed voor je stijve rug). In deze zelfde houding helpt ook wanneer je met je bekken naar links en rechts gaat in combi met hol en bol. Even oefenen maar als je zo zit snap je de bedoeling waarschijnlijk. Op die manier kan je schijnbaar wat meer ruimte geven aan het kindje om te draaien. Zal even nadenken of ik nog een oefening vergeten ben. Als er echt een reden is dat ze in stuit liggen dan blijven ze wel zo liggen, maar deze oefeningen kunnen schijnbaar goed helpen het kindje op de juiste plek te krijgen. Elisa leuk dat de babykamer gevuld is! Laartje hoe is het nu met je staartbeentje? Idd een heeeeel vervelend plekje zeg. Dingetje, heerlijk al lekker verlof! En ja alweer 33 weken, gaat rap hoor, jij bent er ook zo. Krijg nu wel meer last van mijn rug moet ik zeggen... Chivay, hebben jullie 2 ziekenhuizen waar je kan/mag bevallen? Dat je 2 rondleidingen krijgt zeg maar. Heel veel plezier morgen! Susan, lekker geshopt dus? Idd zwitsal ruikt erg lekker, maar ik hoor dat heel veel baby's er uitslag van krijgen. Ik gebruik dus alleen de geurbuideltjes voor tussen de kleding (toch een beetje zwistal geur zo). Wanneer ze dan wat ouder zijn kan je altijd de haarlotion of shampoo kopen voor het lekkere geurtje. Ik heb gekozen voor de Weleda-lijn, omdat ik daar veel positieve verhalen over hoor, maar dat is ook een rib uit je lijf zeg! Ik hoop dus dat ik een voorraadje erbij krijg uit de kraamcadeautjes haha. Ik laat dat soms vallen bij mijn moeder en zus, dat mochten mensen bij hen vragen of we wensen hebben, ik liever geen knuffels en speelgoed krijg (hebben we al genoeg), maar bijv zoiets. Vandaag naar de Ikea geweest omdat we toch wat spullen nodig hadden als bedlampjes, een kast voor op de slaapkamer die ik maar niet kon vinden, Rolgordijnen/luxaflex en zulk soort spulletjes. En wonder boven wonder zijnw e voor alles in 1 keer geslaagd! Had het eigenlijk niet verwacht, maar zelfs een leuke kast gehaald in de maat en stijl die ik zocht! We zijn helemaal blij en opgelucht. Maar merk wel dat de zwangerschap vordert, ik was echt kapot na het tripje Ikea. Pijn in mijn rug en moe! Ben meteen even een uurtje gaan liggen.
Krijg nou wat?! Volgens mij heb ik nog nooit meeggemaakt dat er zolang niet is geschreven! Iig wel een teken dat iedereen zich vermaakt met het mooie weer. Fijne dag iedereen.
Hey meiden, Het is inderdaad rustig hier... Maar met dit mooie weer.. en de laatste weekjes die aftellen.. kan ik me er iets bij indenken... tenminste bij mij wel.. @ Nesteldrang: Ben de laatste dagen flink aan het wassen.. veel 2e hands kleertjes gekregen.. haha.. en ik had al behoorlijk wat gekocht... dus ik kom nu om in de rompertjes.. Maar beter te veel dan te weinig.. Verder moet er nog veel gepoetst worden.. daar mijn lieve mama maar eens voor vragen.. @ Voetbal: Ik ben helemaal into de voetbal.. vind het leuk om te kijken (alleen EK en WK hoor.. rest doet me niet veel). Hier hangt de vlag al buiten.. Hond heeft een oranje halsbandje, orangje t-shirts, buikband, leeuwenhösen en de Holland dress liggen klaar.. haha.. @ Verlof: ik heb besloten om maandag nog een half dagje te werken en dan ga ik iets eerder dan gepland officieel met verlof... Kan ik tenminste thuis ook nog iets voor elkaar krijgen.. @ Weer: gisteren was een mooie dag.. waaide wel hard.. vandaag is het zonnetje verdwenen.. maar toch is het niet slecht...