Volgens mij zit het shoppen in de lucht! Ben vandaag ook naar de stad geweest met mijn moeder. Nog een hoop zomerkleren voor mezelf gekocht! 1 zwangerschapsbroek van Ms Etam en de rest lekker bij mijn " eigen" winkel: Cecil (voor de bovenkant) maar dan wat maten groter. Had vanochtend groot Wibra shirt aan met een vermaakte Hans Textiel-broek aan maar voel me nu een stuk beter met fatsoenlijke kleren om mijn lijf! (Jammer voor mijn moeder, die had het gekocht/gemaakt). Verder nog wat laatste dingetjes verzorgingsdingetjes en de Perineum olie (!!!). Wie gaat dat nog meer gebruiken??
@spruitNL: nog nooit van gehoord van die olie! Lekker is dat he om nieuwe en fatsoenlijke kleren om je lijf te hebben. Wat voor zomerbroek heb je van de Miss Etam? Ik heb laatst een witte 3/4 broek gekocht van de zw.schapslijn.
oh nee chivay... hopelijk is het niets ernstigs! weet hoe je je nu voelt.. hier ook weer terug uit het zkh. Een CTG gehad, echo en inwendig onderzoek. Er waren duidelijk harde buiken te zien, gelukkig geen ontsluiting en de beeb doet het gelukkig goed. Moet komende dagen extra rust pakken.. morgen weer terug komen, kijken hoe het er dan voor staat.
@dingetje: gelukkig niets ernstigs bij jou. Nu maar lekker rustig aan doen. Ik pb je trouwens even met wat nieuwe afspraken.
@dingetje, wat lees ik nu, doe je het rustig aan.....! Gelukkig alleen harde buiken, ik duim voor je dat hij nog even heerlijk blijft zitten! @ shoppen, ik wou dat ik het kon.....! @perineumolie, baat het niet dan schaad het niet toch! Ik heb het bij de eerste niet gebruikt, maar vind het wel een goed tip! @verzorgingsprodukten, ik moet dat allemaal nog in huis halen! Welek vinden jullie lekker? @nicky1983, ik heb ook weleens gehoord dat je als je opstaat eerst 2 glazen water moet drinken en dan na 20 min pas wat eten, dan "spoelt" alles eerst goed door! @val, mijn dochter slaapt ook niet meer 's middags, dat breekt echt op he! Zeker nu.......Gaat hij dan 's avonds wel vroeg zijn mandje in....Mijn dochter ligt er dan echt kwart voor zeven in! @ chivay, heel veel sterkte! Ik hoop dat je weer snel naar huis mag! @reggie, wanneer heb je een afspraak in het z'huis, ben benieuwd wat dat inhoud laag in je buik? Is de baby al ingedaald? @ laartje, ik ben ook wel benieuwd naar zo'n lijstje! Ik was van plan om binnenkort mijn "vluchtkoffer" in te pakken! @hier, gister de 30 wkn echo gehad! Met ons zoontje gaat alles heel goed, hij weegt bijna 1500 gram! Loopt dus iets voor op schema. Zoals ik al had verwacht ligt hij in onvolkomen stuit, daar wordt met 34 a 35 wkn nog een keer naar gekeken. Hopelijk draait hij nog.... Helaas was mijn bloeddruk te hoog, moest even blijven. Maar gelukkig zakte hij snel en mocht ik naar huis! Vorige week heb ik weeen gehad, hij heeft een inwendig onderzoek gedaan waaruit gelukkig bleek dat de boel nog prima dicht was..... Moet nu wel iets eerder terug voor mijn bloeddruk, ik zal de afspraken doorgeven! Fijne avond allemaal!
@linda: bedankt voor de tip misschien ga ik van de week nog even naar kruidvat @val: gefeliciteerd met minder dan 60 dagen Fijn dat je weer goedgekeurd bent. Heb ik iets gemist waardoor je zo gecontroleerd wordt op vruchtwater? @chivay: hoe was het zwemmen? O, ik lees net het buddynieuws, veel sterkte! @elisa: gezellig avondje gehad zo te zien. Nog geslapen vandaag? @kiss: oei, niet fijn om met een discussie uit elkaar te gaan. Hoe gaat het nu? @yolanthe: wow die meid van jullie houdt t wel vol dan, tot kwart over tien. Vandaag nog veel aan haar gemerkt? @irisnaomi: dat heb ik ook wel met fietsen, dat de kleine heel hoog ligt. @laartje: heb geen klein lijstje voor ziekenhuisbevalling, belangrijkste is denk ik bevalkleren en kleren voor baby, de rest komt wel Oja, en camera en telefoon... @reggie: ik hoop dat wat je ook te horen krijgt goed nieuws is. @susan: leuk dat je vriend het nu ook gehoord heeft. Mijn man kan gelukkig elke keer mee, we plannen zo dat het kan Leuk, verschillende bevallingen, heb er nu al zin in @nicky: succes met je opgezwollen lichaam... Hoop dat het maar wat minder mag worden. Veel plezier morgen @spruit: olie? nee dank je Is dat die zelf-masseer-op-leuke-plekjes-olie-tegen-inscheuren? neuh, ik denk dat ik er maar gewoon het beste van hoop... Verder lekker geslaagd lees ik, mooi zo @dingetje: idd maar rustig aan doen, hopelijk blijft het bij jou dan lekker rustig in buik. @hier: vandaag een na laatste dag stage gehad, voelt heel vreemd maar heel lekker, ben er wel klaar mee eigenlijk... Hoewel het erg leuk is, maar ik wil gewoon vakantie en rustig aan kunnen doen Vanavond pannenkoeken gegeten. Morgen gaan we boodschappen doen met zn tweeen, in mn eentje met de fiets boodschappen halen is echt niet meer te doen... En verder zie ik wel, vast voor verslagen bezig. Hoop dat het goed gaat met chivay...
@tamar: gelukkig zakte je bloeddruk, hoog is niet leuk Ik vind trouwens dat het best meevalt dat we nu pas 'slecht' nieuws hebben...
@spruitNL: Helaas, ik ken het echt niet die olie. Leuke broek trouwens! @tamar: wat fijn dat de echo verder goed was. Hier ligt de kleine iets achter op groei en was met 30 weken ergens in de 1200 bijna 1300 gram. Balen van je boeddruk, gelukkig zakte deze daarna wel weer. Hopen dat ie niet verder omhoog schiet. En vorige week al weeën?? Doe je het rustig aan?! @ckialita: dat zal dadelijk wel wennen zijn als je geen stage meer hebt. Zit je dan hele dagen thuis of heb je nog wel een baantje ergens? @lauw: hoe is het met je? Morgenavond weer lekker zwemmen Ik ga morgen een keer niet naar school dus ik zal wel veel energie hebben met zwemmen
@ Chivay: jeetje.. ik hoop dat die uk nog even blijft zitten.. sterkte.. @ Nicky: balen dat je zo'n last hebt van je handen... ik heb vandaag bleekselderij soep gemaakt.. zou ook goed moeten helpen om vocht af te drijven... @ Spruit: toch wel iets beter he.. zo'n zwangerschapsbroek... Ik loop nu in van die flodder rokken... zitten ook heerlijk... @ Dingetje: gelukkig doet beebje het goed.. neem je rust en ik hoop dat het morgen wat beter is.. @ Tamar: shoppen kan ook heel goed via internet... haha.. de bezorger is hier de laatste weken al vaak aan de deur geweest.. @ Ckialita: fijn dat je je laatste stage dag erop hebt zitten... geniet van je rust.. zo ben weer bij... vanaaf verjaardag feestje... morgen naar de fysio en 's avonds ook lekker zwemmen... heb er wel zin in.. in het water voel je je niet zo zwaar...
@lauw, ja dat weet ik.......Moeten ze natuurlijk wel leveren....Ik had een waterkoker besteld die zo de volgende dag geleverd worden! NOT Ik heb hem afgezegd en ga hem dan toch maar halen! @nicky, mijn weeen waren wel te verklaren, volgens mij naar aanleiding van een romantische avond met manlief! Nouja, die dikke buik......mmmmmm! Dat was de laatste x dus......! Heb dat bij mijn dochter ook gehad! @ckialita, heb je dan nu eigenlijk al verlof of valt het onder vakantie!
@tamar: ow dan weet je nu dat die romantische avondjes niet zo'n succes zijn @lauw: helemaal mee eens dat je jezelf niet zo zwaar voelt in het water. Ik ga trouwens eerst met de thee proberen, bleekselderij ben ik niet zo kapot van dus eerst andere dingen proberen voor ik daaraan ga beginnen. @hier: net een vriendin van me gebeld en maar eens een afspraak gemaakt. Morgen niet naar school en morgenmiddag bij haar op bezoek, ze heeft een kleine van 3 en een tweeling van augustus 2009. Die opdonder van 3 is er morgen niet, zit blijkbaar midden in de peuterpuberteit dus ben er wel blij om eerlijk gezegd de tweeling is er wel Heb er helemaal zin in
Hai! Zo.. zit eindelijk ff. Drukke dag gehad zeg vandaag... doe ik ook zelf hoor, had misschien de planning ff anders moeten doen Manlief heeft vandaag de matrassen"zooi" gehaald. Helaas bij thuiskomst bleek dat de lattenbodems verschillen zijn, de ene wel verstelbaar, de andere niet, zucht... Heb direct gebeld, kreeg de voicemail, ingesproken, maar helaas nog niet terug gebelt..... Dus maar even een mailtje tegenaan gooien. Balen er wel van, waren ook de enige 2.... grrrr... Maar verder is het perfect, heb het nog niet uitgeprobeerd, maar volgens manlief wil ik me bed niet meer uit als ik er eenmaal ingelegen heb hahaha @Chivay: jeetje wat schrikken.... hoop dat er niks loos is, lekker weer naar huis mag en dat je meissie nog zeker 6 weken blijft zitten! Pim heeft ook vanaf 0 veel oorontstekingen, Isa ook, gelukkig wel minder dan dr broer. Hoop dat ik nu een baby heb gemaakt die er geen last van krijgt hihi. Ik denk dat het erfelijk is, ik was ook een orenklant. Hij heeft druppels gekregen, het is een buitenste gehoorgang ontsteking, hopelijk met die druppels snel over! @Laartje: ja is echt heel leuk dat ze het goed doen, ook zo leuk om hun glunderende koppies te zien bij al die complimenten En ja... nog eentje is niet uitgesloten. Eerst maar ff kijken hoe het allemaal loopt hoor Misschien zeg ik na beeb wel, pfff... hoeft niet meer, maar heb geen idee Zit ook een beetje te denken hoelang er dan tussen "moet" zitten. Bij P en I zit 2half jaar tussen. Vond ik wel mooi, maar voor het "leuke" zou korter mooier zijn. Het eerste jaar is toch pittig, waarom dan niet weer zwanger?? Hahaha. nee hoor, we zien het allemaal wel. Eerst deze zwschap tot een goed einde brengen, dan zien we wel weer verder En jullie hebben zeker tijd genoeg!! Hadden wij ook, vandaar dat er ook meer tussen zit Ik heb geen handig lijstje, maar ik denk dat als je kleding voor jezelf en beeb meeneemt al een heel eind komt! En een energiedrankje en dextro!! @Elisa: lekker dat je laatste werkdag bekend is! Is al bijna, jippie! @Kiss: ja ik vind het ook mooi hoor, die bolle buiken!! Yes!! onder de 60 Hopelijk is de storm bij jullie gaan liggen en is manlief weer bijgedraaid en aanspreekbaar! I hope so! @Yolanthe: en?? lekker geshopt??? @Val: jou buikje groeit prima dus!! Gelukkig! Lekker dat alles weer ok was! En gehoorzaam meisje al met het hoofd naar beneden en een beetje ingedaald!! Hier nog aaaaaallllllleeeeeeee ruimte om dat niet te doen hahaha. VOlgens mij ligt beeb al wer 2 dagen richting uitgang, dus daar ben ik erg blij mee! @Lauw: heb je nog lekker mak aan kunnen doen vandaag? @Reggie: hier ook kramp in de kuiten helaas! @Susan: jeetje de eerste al bevallen van de gym!! Komt dan idd dichtbij! Leuk die dopler! Leuk dat je vriend het hartje nu ook kan horen! @Nicky: lekker dat je bijna klaar hebt!! Ik heb ook alle enveloppen klaar, heb ze zelf gemaakt ivm afwijkend maatje van het kaartje. De adressen staan erop en de postzegels ook Moet nu alleen nog de babyborrel kaartjes erin stoppen, doe ik alvast vooraf, leek me wel makkelijk en dan straks.... het kaartje zelf Vervelend hoor dat je die steunkousen nodig hebt.... helemaal als het warmer wordt... ik heb zo'n vermoeden dat het pas heel warm wordt als we al bevallen zijn. Of is dat meer dat ik dat hoop hahaha. We zullen zien @SpruitNL: leuk lekker geshopt!!!!!!!!!!!! Heerlijk om je zelf te verwennen en om je lekker te voelen in je nieuwe kleren! Ik heb geen perineumolie, ga het ook niet kopen, vind ik gedoe hahaha. Ik hoop dat het net als bij Isa zonder veel kleerscheuren zal gaan @Dingentje: gelukkig was het bij jou "loos" alarm en heb je geen ontsluiting. Rustig aan doen hé!! Die harde buiken mogen wel weer even vertrekken voorlopig! @Tamar: fijn dat alles weer goed was!! Gelukkig heeft je kindje nog tijd om te draaien, tot 2 dagen terug flink veel gebuitel hier en iedere keer weer in stuit gedraaid. Nu al 2 dagen met het bolletje naar beneden, dus ik hoop dat hij of zij nu zo blijft liggen Hopelijk blijft je bloeddruk wat lager!! Gelukkig is er goede controle op! Heb me echt te druk gemaakt vandaag, is het effe dat ik zit een hoop harde buiken gehad. Morgen maar weer mak aan doen! Ik duim voor Chivay dat het allemaal goed gaat! Grtz FemR
Spruit: ik heb die broek ook in handen gehad maar ben toen voor de bruine linnen broek gegaan. Heb nog 3 feestjes voor de bevalling en vond die net iets netter staan. Chivay veel sterkte en dan de kleine idd. nog maar even mag blijven zitten
Even voor allemaal, ik moet dus vrijdag nog een halve dag 8) Was niet helemaal duidelijk... Daarna moet ik nog wat verslagen afmaken en dingen regelen, en vanaf 30 heb ik vakantie (kan dus ook op de site, maar dacht dat chivay dat regelde...) Ik heb geen baantje oid, dus dan ben ik echt vrij, kan ik lekker in de tuin gaan liggen met een tijdschriftje en een kan siroop bij de hand 8) En natuurlijk kaartjes maken, moet ook nog steeds Hee, ik weet wat ik vanavond ga doen