@ Laartje: niet prettig als je stuitje gebroken is.. maar ze kunnen er dan toch nog weinig aan doen.. Helaas... Trouwens dat kraken hoeft niet perse van je stuitje af te komen... Ik hoor mijn bekken ook regelmatig kraken, zeker als ik me omdraai in bed.. dat is normaal zeggen ze.. haha.. @ Yolanthe: jij hebt een paar drukke dagen achter de rug... let op dat je niet te veel doet.. daar moet je vaak de volgende dag voor boeten.. @ Chivay: zow.. wat zul jij geschrokken zijn... blegggg... Maar gelukkig hebben ze geen enge dingen kunnen ontdekken.. blijf het lekker rustig aan doen... en ik hoop dat ze verder ook niets meer vinden in de rest van de uitslagen.. @ Kiss: lekker aan die moeheid toegeven... je hebt het gewoon nodig.. haha.. en dan niet te laat naar bedje gaan.. @ Spruit: fijn dat je het toch hebt volgehouden... vandaag maar een dagje niet veel doen.. om bij te komen.. @ Nicky: fijn dat je kousen helpen... en veel plezier met de BBQ!! @ Susan: gewoon solliciteren... Nee heb je.. Ja kun je krijgen.. 3 dagen is wel lekker.. whaaa.... straks voetbal kijken.... hihi.. ze moeten gewoon winnen.. vrienden komen hier kijken.. dus de oranje versiering hangt al klaar.. bier staat koud... dadelijk nog ff shoppen voor wat hapjes... en dan kan het beginnen...
Susan: je kan het altijd proberen toch? niet geschoten is altijd mis Nicky veel plezier bij de bbq!! Kiss: idd lang he! wel een goeie film ja heb hem ook gezien, maar niet afgekeken haha Hier komen zo ook vrienden voetbal kijken, hoop ook wel dat ze winnen! wel leuk altijd
@ laartje: auw, maar volgens mij is daar idd niets aan te doen... @ lauw: rustige dag? helaas! Ons nichtje (van dat verhaal...) komt dit weekend logeren, nu kan het nog, en voor haar verjaardagscadeau mocht ze iets uitkiezen om te doen met ons. Ze wou graag naar de stad. Dus in plaats van babykleertjes kopen gaan we nu grote meidenkleding shoppen. Even haar lekker verwennen en dan helaas morgen weer terug brengen....
Allereerst: Jippie, chivay is weer thuis!!!! @kiss: lekker rustig aan doen, als je toch verlof hebt Profiteren is alleen maar goed. En was die film zo lang, of werd er elk kwartier reclame tussen gegooid? @spruit: hoop dat je t naar je zin hebt gehad, klinkt wel leuk maar ook zwaar inderdaad. En lekker makkelijk doen met eten is dan ook je goed recht En veel plezier met shoppen voor je nichtje @nicky: fijn dat de kousen helpen, doe je in ieder geval niet voor niets elke dag moeite om ze aan te krijgen. En lekker weekend gaat zeker lukken, als t niet te warm is voel ik me best, zolang ik maar niet hoef te fietsen... @susan: gewoon op alles reageren wat je wat lijkt. Als ze je willen, nemen ze je verlof wel voor lief, zo niet, hun probleem, zij weten niet wat ze mislopen Als je t niet probeert zul je t nooit weten, en als je t wel probeert is t ergste een afwijzing (dus geen baan, maar als je niet solliciteert dus ook niet). Volg je m nog? @val: gezellig zo voetbal kijken Zo, ben weer bij Valt elke keer best mee eigenlijk... Hier ben ik erg blij met weekend, heb nu wel mijn laatste dag stage gehad, dinsdag nog wat inleveren en eindgesprek, dan nog een verslagje afmaken en nog een eindbijeenkomst en helemaal vakantie, maar t voelt nu al zo Probleem is wel dat mijn lichaam nu denkt: hee ze heeft rust, laat ik alles er maar tegenaan gooien, met als resultaat: enorme last van buikspieren en bekken Ik wil ook niet opstaan nu, zitten gaat nog, maar lopen.... Manlief zit voetbal van gisteravond terug te kijken, en zijn broertje komt straks om de wedstrijden van vandaag te kijken, en we gaan naar zijn financien kijken, we worden een soort coach. Verder dus maar rustig aan doen vandaag, heb ik heel erg nodig. Iedereen een fijne dag! T lijkt wel of iedereen aan t inzakken is tegen zn verlof aan, er zijn er zo weinig...
Heb ook heel brutaal een mailtje gestuurd naar de vrouw die de inval regeld of ik na mijn verlof niet terug kan komen op deze school waar ik nu al 1,5 jaar zit. Ga ook nog reageren op die andere vacature,was 1 school met twee vacatures die mij wel wat leken. 5 min. fietsen van huis ook nog eens. Morgen samen met mijn zusje maar even een brief schrijven, die kan dan beter dan ik.
Wie gaat er nog meer tijdens het voetbal Boodschappen oid doen ipv. voetbal kijken? Wij doen altijd 's morgens boodschappen maar vanmiddag zal het een stuk rustiger zijn in de supermarkt
@Susan: ik ga straks lekker rustig boodschappen doen! Was maandag ook al zo heerlijk rustig in de winkels. Hopelijk kun je gewoon op je oude school blijven en anders klinkt 5 min fietsen ook wel heeel erg ideaal! @Lauw: klopt hoor, was gisteren niet heel erg veel waard en ben nu ook super moe. Net al even op de bank liggen slapen... @Spruit; jij was dan gisteren vlakbij mij! We zitten gelukkig aan de goede kant want het is hier rustig. Veel plezier met shoppen, fijn dat je je nichtje een leuke dag kunt bezorgen! @Voetbalfans; veel plezier straks met de wedstrijd kijken!
Hier bij de Kruidvat was het een stuk drukker dan maandag! Ik vond het wel leuk die 20% korting scheelde toch mooi 10 euro! Verder niets gezien van de wedstrijd, maar wel leuk dat we hebben gewonnen en 1ste staan! . Al ben ik geen voetbal liefhebber winnen is wel het leukst......
Hai hai! Zo... zal me ook nog ff melden Net voetbal gekeken, vond er weinig aan. De laatste 10 minuten werd het pas spannend. Is misschien maar goed ook tegen de harde buiken hahaha. Hier een ontzettend eigenwijs beebje, is weer in stuit gedraaid.... Wordt er een klein beetje moe van en vind het nu ook eng worden al dat gedraai. Had al gedroomd dat het kindje zich helemaal vast had gedraaid in de navelstreng en niet geboren kon worden.... met alle gevolgen van dien.... En volgens mij zat ruzie in de lucht. Hier was manlief me zat, blijkbaar ben ik niet aardig tegen hem geweest en reageer ik wat kortaf. Hij kon er donderdag geen begrip meer voor opbrengen en werd boos op me. Was me er echt niet van bewust, had juist het idee dat het goed ging omdat ik er zo op let. Blijkbaar niet... Ik heb geprobeerd om het gesprek aan te gaan toen de kindjes op bed lagen, maar hij had er geen zin in, hij kon even niet begripvol zijn enz enz.... Lekker gezellig dus. Ben ook alleen naar bed gegaan, hij bleef nog zitten, hebben elkaar zo goed al genegeerd haha. Ja daaag, als hij niet wil praten... dan niet, ben ik er ook goed in hahha. Donderdagnacht ook slecht geslapen en heel naar gedroomd, werd ook huilend wakker, nou dat heb ik echt nog nooit gehad. Wordt gek van die hormonen! Tot nu toe niet meer over gehad, maar hij is wel bijgedraaid. En dan ben ik ook weer zo koppig om er verder niet over te beginnen hoor!! Nu is hij aan zet, lekker puh Verder gister weer gewerkt, nog maar 4 weken @Susan: lekker solliciteren hoor!! @Chivay: lekker dat je weer thuis hebt!! @Yolanthe: succes met je nichtje, ik hoor dat ze een fijn weekend heeft bij jullie! @ SpruitNL: leuk dat beessie hihihi, mooi buikje! @Kiss: mak aan hé! Ik doe vandaag niks meer in ieder geval Met de lattenbodems is het trouwens nog niet gelukt. De heren van het bedrijf nemen geen contact met ons op na de vm te hebben ingesproken en een mail te hebben gestuurd. Beetje jammer... dus ik ben bang dat het niet meer goed gaat komen en dat we met 2 verschillende blijven zitten.... Nou meiden.... het is jammer dat het weer wat minder is, volgende week wordt het weer beter gelukkig! Grtz FemR
Hey allemaal Tnxs voor de berichtjes!... Echt fijn om weer thuis te zijn.. Ben wel erg benieuwd nog naar de laatste uitslagen enzo, en naar de groeiecho maandag... Blijft toch vreemd om nu geen reden te hebben van t bloedverlies... Omdat ze nog steeds in stuit ligt kon de gyn niet goed voelen of ze nu groot of klein was... Vandaag is mijn vriend jarig.. gelukkig geen groot feest alleen even wat familie en vrienden.. dus kon me lekker kalm houden.. @ Spruit... Tnxs voor de bonnen! Ze zijn gisteren al binnen gekomen! Wanneer we zijn gaan shoppen laat ik het weten!!
Chivay, wat fijn dat je weer thuis bent! Was wel even schrikken of niet?? Hoe gaat het nu met je? Gefeliciteerd met je vriend! Laartje, hoe gaat het nu met je stuit? Ik heb hem ooit gekneusd gehad..pfff killing gewoon.. moest overal een kussen mee naar toe nemen.. kon niet meer normaal zitten... Nicky, fijn dat de steunkousen helpen!! Susan, zou nog even wachten met solliciteren.. eerst eens kijken hoe het moederen bevalt. Waar je nu zit zit je wel safe? Yolanthe, lekker druk geweest! ben je niet helemaal KO erna?? Ckialita, heb je nu ook verlof nu je laatste stagedag erop zit? FemR, voel jij zelf dat je beeb in stuit is gedraaid? Arme mannen... vroeg vandaag ook al aan manlief offie me al zat was als zwangere vrouw, maar gelukkig zei ie van niet Ik mis echt een boel meiden die volgens mij al heel lang niet zijn geweest.... Cossy, Marijeeee, Iltje, Annette08, Koetje, en zo zal ik er nog een paar vergeten...
@Chivay: gefeli met je vriendje!! Lekker dat jullie het al van plan waren klein te houden. Scheelt weer een hoop drukte! @Dingentje: ik mistte er idd ook al een paar, vooral Annette is al een poosje niet geweest voor mijn gevoel. En jep, ik voel het als beeb aan het draaien is. Een hoop geduw en gerommel waarop mijn buik weer reageerd om een harde buik "te geven". En ja... die mannen.... ze zijn heel zielig hahaha, maar heb geen medelijden hoor!
FemR, alles behalve medelijden.. Ik voel hier wel een hoop gedraai, maar dan meer van links naar rechts zeg maar..
Ja dat voel ik ook En ik voel ook een hard balletje van onderin mijn buik, zo via mijn zij naar boven schuiven
@dingetje: tsja, officieel verlof, geen idee... Ik ga gewoon nog naar school (vervolgopleiding) en heb nog wat dingen af te ronden, maar dat zijn dus 2 verslagen afmaken en inleveren, en 2 eindgesprekken. Ik ben er nog wel even mee bezig, maar het voelt als vakantie. Ik heb dus dit jaar ook 'vakantie' en geen 'verlof'. Hoe ik het na de vakantie aanpak weet ik nog niet, streven is om na de vakantie 1 vak te gaan volgen van 2x 2 uur in de week, maar of dat de eerste week al lukt weet ik dus nog niet... Als baby de uitgerekende datum komt ben ik dan 3 1/2 week na bevalling, misschien 4 1/2, lijkt me niet heel makkelijk... Maar ik ga het gewoon proberen, en anders ga ik aan mijn scriptie. Moet dit jaar ook gebeuren, en dat kan thuis Verder word ik hier gek van de voetbaltoeters, mannetje vindt het heel leuk om te kijken, maar ik word nu een beetje zenuwachtig van die commentaren en bijenkorven. Vanmiddag zwagertjes op bezoek gehad voor 2 wedstrijden, en dat was ook druk... Gaat niet te vaak gebeuren. Nu maar weer kaartjes maken Lekker even in mijn hoofd terugtrekken. En ik had die dames ook al gemist, zag wel dat marijeeeeee nog wat op haar eigen babysite had gezet, over laag ijzer en bloeddruk. Cossy zie ik nog wel in de lounge en films/nieuws. Maar verder heb ik de rest ook al een tijdje niet meer gezien. Dames, meldt jullie, zodat we in ieder geval weten hoe het gaat!!! We zijn een beetje bezorgd...
@ nicky, ja dat tussendoor rusten is wel gelukt, heb 2 uur geslapen vanmiddag, heerlijk! @ spruitnl, veel plezier met je nichtje... @ ckialita, indd kwam er om het kwartier reclame op rtl4, echt balen! vervelend van je bekken! @ susan, denk ook dat het tijdens de voetbal rustig was met boodschappen doen. Was zelf vanmorgen optijd al naar de supermarkt geweest, en toen was het ontzettend druk! @ femr, ik vond de wedstrijd ook maar saai. In tegenstelling tot denemarken-kameroen, wat nu bezig is, ohh spannend zeg! Vervelend dat je ruzie hebt gehad met je man... Hoort er ook wel wat bij hoor, door die hormonen! @ chivay, ben ook benieuwd naar jou uitslagen! Krijg je die allemaal maandag te horen? @ dingetje, ik zat ook al te kijken welke meiden we missen.. Ben benieuwd waar ze zijn, en hoop dat alles oke is met ze. Annette heb ik laatst al een priveberichtje gestuurd hoe het met dr was, helaas nog geen reactie gehad.
Brrrrrrrrrr.... krijg wel een beetje zenuwbuikpijn als ik naar mn banner kijk, morgen 34 weken *slik*. Gaat snel! Zie mezelf nog zo een test doen .. En ook dat we in het begin om de 4 weken naar de verloskundige gingen, dat ging zo snel voorbij, die 4 weken. Maar over 4 weken ben ik al 38 weken en mag ik al thuis bevallen ...