@ Spruit: lekker geshopt met je nichtje...?? @ Ckialita: heerlijk vooruitzicht.. dinsdag nog de laatste dingen (gesprek en verslag) en dan hoef je alleen maar te doen wat jij wilt... rustig aan doen dus... @ Susan: ik hoop dat je aangenomen wordt... @ FemR: balen dat het niet lekker gaat tussen jou en je vriend... Het zou wel goed zijn om er toch een keer rustig over te praten.. Maar ik begrijp dat jij zoiets hebt van dat hij aan zet is... Succes ermee in ieder geval... stress kun je nu niet gebruiken... ene... je hebt de 32 weken bereikt.. @ Chivay: nog gefeliciteerd met je vriend.. en inderdaad.. rustig aan jij... @ Kiss: gaat snel he... maar vanaf de 37 weken mag je toch thuis bevallen?? Hier gisteren een leuke dag gehad... vrienden stonden aan hangtafels tv te kijken.. maar ik ben er lekker bij gaan zitten haha... de 1e helft was inderdaad een beetje matig.. Maar het belangrijkste we hebben weer 3 punten!!! Op naar donderdag... en naar de 1/8 finales...
hallo meiden!! laat ik ook maar weer eens wat van me horen!! ben een paar dagen niet geweest omdat ik gewoonweg na mijn werk (do en vrij) geen puf meer heb voor ook maar iets...merk wel dat t nu echt zwaarder begint te worden en die 9 uur op een dag werken zijn ook wel echt pittig! heb ook wel zo af en toe harde buiken en de kleine beweegt momenteel echt heel veel! verder gaat alles goed hier alleen begin ik nu wel al een beetje te waggelen en merk ik gewoon dat opstaan (van een bank en uit bed) en lopen wat moeilijker gaat dan daarvoor.. @chivay fijn dat je weer thuis bent! doe rustig aan! @kiss jjeee 34 weken alweer!! nog maar 6 to go!!! (ik ben jaloers!) @spruit hoe was het shoppen?? is nu ook wel pittig vind ik hoor door de stad slenteren.. @susan succes met solliciteren!!
Hoi meiden. ik kreeg een berichtje van Kiss dat ik al een tijdje niet geweest ben...zal even kort uitleggen waarom... ik begon rond de 25e week bloedverlies te krijgen en veel harde buiken....iedere week controles gehad en met 28 weken vonden ze het beter dat ik opgenomen werd...ik had al flinke (voor) weeen en ons beebje bleek erg klein te zijn...ze zijn meteen gestart met longvoorbereiding en weeenremming, dit heb ik uiteindelijk tot week 32 gehad...nu ben ik weer thuis met de monitor, ik moet 2 keer per dag een ctg maken...en dit naar het zkh sturen...de problemen worden steeds erger, de baarmoedermond is helemaal verstreken en ik heb ontsluiting, de zogenaamde funneling staat helemaal open, en er is een hele hoge weerstand in de navelstreng, het grootste probleem is dat ons kleintje een hele grote groeiachterstand heeft...1300 gr wat veel te weinig is voor deze termijn...zo vlug ze in het ziekenhuis zien dat de ctg's niet meer goed zijn wordt ons kleintje gehaald, dus het is hier dag in dag uit heel spannend...vandaar dus dat ik hier heel weinig ben.... ik heb tegen kiss gezegd dat ik beter van de lijst af kan, het is allemaal zo onzeker hier... ik wens jullie allemaal het allerbeste, voor straks een goede bevalling en geniet van jullie kleintjes... liefs Nikky
@ lauw, indd je mag met 37 weken al thuis bevallen, maar zat ff een vergelijking te maken, dat we eerder om de 4 weken naar de verloskundige gingen, en nu over 4 weken ben ik al 38 weken! Maar indd, over 3 weekjes mag ik al thuis bevallen!!! @ linda, niet jalours zijn hoor, voor je het weet zijn de weken ook voor jou, voorbij! Kan me voorstellen dat werken teveel word nu, vind het ook behoorlijk wat, 9 uur en je kindje thuis nog. @ nikky, meid wat een onzekere tijd voor jullie! Kan me voorstellen dat je elke dag in spanning leeft, en je niet echt kan genieten. Ik hoop dat jullie kindje in de buik nog wat aansterkt en zodra hij/zij is geboren dat alles ok blijkt. Fijn dat je even een berichtje hebt geplaatst. Veel sterkte de komende tijd! Ben de hele ochtend al wat van slag.. Ik lees regelmatig stiekem mee met de juni & juli mama's. En vanmorgen bij de juni-mama's bericht gelezen van Moettie... En ben dr echt verdrietig/stil van. Verder heb ik sinds gisteravond last van mn buik, kan het niet goed uitleggen.. Alsof ik op mn buik lig, dus zo een druk in mn buik. Maar gisteravond hebben we ook chinees gegeten, en dat verdraag ik sowieso niet echt goed, dus denk dat het daar aan ligt. Kindje beweegt wel goed. Vandaag is het echt een hang-dag.. Wel fijn hoor, ff helemaal nix. Ja eind van de middag naar mn schoonouders, lekker daar eten. En zoon blijft er logeren, hij heeft er zin in! Straks eerst naar de supermarkt (ah is hier op zondag open) om watermeloen te halen, ben dr echt sinds een week verslaafd aan, ohh wat zijn die dingen lekker zeg! Fijn weekend nog meiden!
@Nikky wat een ***** verhaal zeg! Hoop zo voor je dat de kleine nog even blijft zitten en nog wat kan groeien. Logisch dat je hier amper komt, jullie hebben wel wat anders aan jullie hoofd! Heel veel sterkte. @Kiss: ik ga nu toch even kijken bij juni/juli maar ik word er vast niet heel erg gelukkig van. Ook al niet lekker dus, ik werd vanmorgen onder de douche helemaal naar. Zag ineens zwarte vlekken en was bang dat ik flauw ging vallen. Ben heel snel (en kletsnat) in bed gaan liggen. Het gaat nu weer iets beter, straks komen mijn ouders gezellig langs en net gehoord dat mijn schoonmoeder lekker naar huis mag! Ze heeft woensdag een nieuwe knie gekregen. @Linda: dat "probleem" heb ik ook, opstaan zeker vanaf de vloer gaat niet meer zo lekker. `s nachts met volle blaas is het nog lastiger.
@ Lauw, oke jou bekken kraakt ook. Kan zijn dat het dat dan is maar bij mij doet het wel echt pijn. Bij jou ook? @ Kiss, ga zo even kijken bij juni mamas. Is een hele goede film he die pandamanic, vond hem ook super! YEAH je bent gewoon al 34 weken, wow!! Het gaat nu echt snel. Hoe was de watermeloen ? @ Chivay, gelukkig ben je weer thuis. Hopelijk morgen een goede echo in het ziekenhuis. @ Spruit, lekker geshopt met je nichtje? @ Femr, balen dat je vriend zo reageerd. Volgens mij begrijpen ze de hormonen gewoon niet haha. Hopelijk wordt het nog opgelost met de lattenbodem, zou anders wel zonde zijn he @ Dingetje, het gaat eigenlijk alleen maar slechter met mijn stuit, baal er zo van. Morgen naar de vk en wil ook even langs de ha. Ik heb met Cossy gekrabbeld op hyves en met haar ging alles goed. Annette is indd al heel lang niet geweest, ze reageerde best veel. Echt raar @ Nikky, jeetje wat schrikken zeg. Heel veel sterkte de komende tijd! @ Yolanthe, ik heb daar ook last van maar mijn bloeddruk was vorige keer aan de lage kant, heb jij dat ook? Merk er voor de rest weinig van maar alleen met opstaan en te lang staan. Vandaag alweer 32 weken, het aftellen kan nu echt beginnen. Gister was de verloskundige hier bij iemand anders in de straat, kreeg er helemaal de kriebels van. Vandaag het huis wat opgeruimd en de kinderwagen gewassen, ben blij als ik alles gedaan heb. Ook maar al met de ziekenhuistas begonnen haha. Voor de rest een heerlijk rustig dagje, lekker hoor!
Er was toch maar 1 Annette hier of niet? Want als je op onze hyves kijkt, kun je ook spieken bij Annette. Ze heeft vrijdag nog haar www veranderd en zo te lezen gaat het goed. Ze zal het wel druk hebben of misschien was ze op vakantie (lees bij haar krabbels iets daarover). Wie zochten we nou nog meer? Marije (heeft het volgens mij ook gewoon druk) en Iltje (ook alles goed volgens haar hyves) @Kiss: is je grootste nachtmerrie dat het hartje ineens niet meer klopt. Ik had het bij dochter ook de laatste weken, ik wilde haar het liefst in bed hebben liggen zodat ik haar in de gaten kon houden. Nu heb ik dat weer. @Laartje mijn bloeddruk was maandag inderdaad voor mijn doen erg laag. Dus ik denk dat het daar inderdaad van komt. Net wat gegeten en voel me nu weer redelijk oké.
Zo! Ik ben er eens even lekker voor gaan zitten, en nu maar reageren! Merk dat als je het een tijdje niet bij hebt kunnen houden de stap om te reageren steeds groter wordt! Oftewel; voortaan maar weer gewoon iedere dag! @Missing ladies; Inderdaad is hyves ook wel handig om even te checken hoe het met iedereen gaat. Cossy heb ik inderdaad ook nog "gezien" bij andere topics. Marijeee heeft me laatst nog een pb-tje gestuurd, en zie net op hyves dat ze vanaf nu met verlof is en de webshop even gesloten heeft. Koetje is op vakantie en komt denk ik dit weekend weer terug. Over "missende" dames gesproken; Dingetje, wat leuk dat je er weer wat vaker bent tegenwoordig!!!!! @Laartje; Ik heb volgens mij even iets gemist! Hoe kom je nu weer aan een gebroken stuitje? Wat vervelend lijkt me dat! Zeker omdat er weinig aan te doen is, en omdat die regio het toch al zo zwaar heeft! @Spruit; Hoe was je dagje shoppen met je nichtje? Goed geslaagd? @Chivay; Wanneer krijg je de laatste uitslagen? Hoop dat de groeiecho morgen goed is! Kan me voorstellen dat je graag een reden vind voor het bloedverlies, maar misschien is geen reden, stom toeval eigenlijk nog wel het beste. Hoe dan ook, ze zit nog lekker warm waar ze hoort te zitten, en de weken vorderen in rap tempo! Heb je de verjaardag gisteren nog overleefd? @Susan; Gewoon solliciteren hoor! Kans is echt wel aanwezig dat ze je gewoon aannemen als je de beste bent! @FemR; Inderdaad,wat een eigenwijs beebje! Laat me raden, heeft ie van z'n vader???? Moest wel een beetje lachen om je verhaal, komtme helemaal bekend voor! Maar ja, weet dus ook hoe vervelend dat dus eigenlijk is... Hopelijk is de lucht snel geklaard! @Kiss; 34 weken is inderdaad al wel heeeeeel ver! Bizar wel! Maar, zeker voor jou, ook wel erg fijn dat het allemaal snel gaat, en we snel onze kleintjes vast kunnen houden! Nog 2 keer die 4 weken en dan is je meisje er gegarandeerd!!!! @Nikky; O, wat een vervelend nieuws!!! Kan me voorstellen dat je van dag tot dag leeft nu. Ik hoop dat je kleintje braaf binnen blijft zitten de komende weken, en vooral dat ie flink groeit! 1300 gram is inderdaad echt nog te weinig om geboren te worden hoor! Houden ze de groei ook in de gaten met echo's of niet? Kijk zelf maar of je zin hebt om af en toe te komen reageren, je blijft meer dan welkom hoor! @Hier; alles wel goed! Paar daagjes Engeland deze week weer overleefd, was wel een vermoeiende terugreis, maar ja. Gelukkig nog maar 5 weekjes werken, waarvan de laatste 2 lekker halve dagen. Dus het aftellen begint, ook al is het nog druk. Vandaag druk bezig met het schilderen van de meubels op Elins nieuwe kamer. Heeft weer aardig stil gelegen de laatste tijd, en ik begin het nu aardig op mijn heupen te krijgen. Ik wil eigenlijk allebei de kamers helemaal klaar hebben over een week of 3-4! En aangezien we het van af en toe een dagje in het weekend moeten hebben... Nou ja, ik heb manlief weer even goed op weten te jutten, dus er zit weer even vaart in. En dan zelf ook aan de slag met verven en naaien! Fijne zondag nog allemaal!
@ nicky: poe poe... heftig. @ meelezen in andere maanden: begin ik niet aan. Ik volg sowieso alleen dit topic. Shoppen met nichtje was goed geslaagd. Ze heeft van ons twee nieuwe setjes kleren gehad inclusief 2 paar gympen. We zijn een beetje boven budget gegaan, maar als je haar zag stralen... daar deden we het voor. Haar moeder belde gisteren nog. Nichtje vertelde wat ze had gekregen, kreeg daarna schoonzus aan de telefoon. Die zei dat ze het een heel mooi cadeau vond, maar een "dank je wel" bleef uit.....Kijk, dat nichtje het niet zei snap ik, die hebben we een beetje overdonderd, maar mama..... grrrrr. Ben na het shoppen wel even een dutje gaan doen. Konden oom en nichtje boodschappen doen. Daarnet ook weer even plat gelegen (mijn rug doet weer ontzettend zeer), nichtje en manlief hebben ondertussen de cavia een schone kooi gegeven en een kaartspel gedaan. Nu is ze helaas weer naar huis.... (mama was al bang dat we haar zouden houden....) Ook wat minder nieuws gehad: oma is overleden. Een paar maanden terug is opa gegaan, nu dus oma. Bij opa zijn uitvaart riepen we al: over een paar maanden zien we elkaar helaas weer. Moet nog even kijken wat ik doe met uitvaart: ze woonde in Groningen... toch 2,5 - 3 uur rijden heen... Emotioneel kan ik het wel aan, het was niet mijn oma maar van mijn man.
@ Nikky...... Tjee wat een verhaal.... Heel erg veel sterkte gewenst de komende tijd.. Hopelijk mag jullie meisje nog lekker blijven zitten.. Wat mij betreft lekker blijven staan op de lijst?? Hoop dat we er over een aantal weken goed nieuws bij kunnen zetten! Heel veel sterkte!!! @ Kiss... Tjee wat een verhaal bij juni zeg... Echt heftig zo onverwachts! Krijg het er helemaal koud van... Maarre.. klinkt goed die watermeloen! Misschien van de week eens eentje halen... @ Yolanthe.. He jakkes, wat een rotgevoel zo onder de douche.. Hopelijk eenmalig! Herken het wel.. ga vaak na het douchen zitten om me af te drogen... Misschien krukje in de badkamer erbij zetten?? @ Laartje... Grin ook al met de vluchttas begonnen.. Ik had al een lijstje gemaakt, maar nog niet ingepakt.. Nu toch maar snel inpakken! Moet er niet aan denken weer ineens alles bij elkaar te moeten zoeken... Hopelijk gaat het snel wat beter met je stuitje.. Klinkt echt rot! @ Brendat... Fijn dat je weer thuis bent! Nog 5 weken werken.. Foei dat klinkt nog lang! Gelukkig alleen maar halve dagen binnenkort! Woensdag heb ik als het goed is alle uitslagen binnen.. Dus ben benieuwd.. @ Spruit.... Gecondoleerd met het verlies van de oma van je man! Pffoei.. Vandaag echt een luie dag... flink uitgeslapen.. Nu best wat hoofdpijn... Dus duik weer lekker op de bank
@ Nikky: Jeetje... jij hebt het ook zwaar te verduren... ik hoop dat je beebje nog even kan blijven zitten.. en dat het maar goed groeit... succes @ Linda: ik kan me voorstellen dat het vermoeiend is om nog hele dagen te werken.. zou mij echt niet meer lukken.. let goed op jezelf en je ukkie.. @ Kiss: een lekker rustig dagje dus.. heerlijk.. ene... watermeloen.. ook erg lekker.. @ Laartje: bij mij doet mijn bekken, stuitje alleen pijn als ik te veel heb gedaan.. maar bij zal hij wel continu pijn doen omdat het gekneusd is.. @ Brendat: succes met je kamertje... ff aanpoten nog lees ik.. @ Spruit: gecondoleerd met je oma... Hier vandaag de commode in elkaar gezet... zit er een flinke kras op het bovenblad... dus maandag maar even bellen ... Maar nu alle meubeltjes in elkaar staan kan ik lekker aan de slag om alles netjes op orde te krijgen. Ik wacht alleen nog op de spiegel die boven de commode moet komen... en dan ff bekijken of ik nog wat aankleding nodig heb... Ow ja.. en nog een lamp...
Hai meiden, Nou... wat een naar verhaal zeg bij de juni mama's.... Je ergste nachtmerrie!!.... Hier lekker rustig aan gedaan, op visite geweest en visite gehad en vanmiddag ff een tukkie gedaan toen iedereen weg was heerlijk! We hebben manliefszussie verteld dat ze weer tante werd. Ze is verst. geh. en we hebben erg lang gewacht met vertellen. Ze krijgt er nml alleen maar stress van en is dan maanden zenuwachtig. Dus nu is het nog "maar" 8 weken en dus beter te overzien. Ze heeft het kamertje bekeken enz enz en ze vind het helemaal leuk Dus ze heeft weer wat te vertellen op de woning waar ze woont hihi. Tussen manlief en mij is alles weer goed hoor We hebben het er niet meer over gehad, maar merk aan hem dat hij van zichzelf vind dat hij iet wat "overreact" heeft. Dus vind het wel best haha, hij heeft misschien ook last van zijn hormonen hahaha. @Nikki: brrr wat spannend allemaal! Ik hoop dat het babytje nog lang blijft zitten en nog goed kan groeien! Hebben ze een idee waardoor het komt het achterliggen in groei? @Kiss: ik vind die andere meloenen zo lekker, die geel/groene. Er liggen er nu 3 in de keuken, te wachten tot de lekker rijp zijn @Brendat: jij neemt ook 4 weken voor? Ik ook, heel veel om me heen hoor ik, hé??? waarom geen 6 dan?? Haha nou daarom niet Thuis kan ik idd ook zitten, maar als ik het nog volhou, waarom niet?? En jeetje, dat wordt nog flink verven!!! Kan me voorstellen dat je er een beetje de kriebels van krijgt!! Ik zou zelf ook niet zo lekker zitten denk ik hahaha. Kun je zelf nog verven? Gaat het weer ff sneller misschien? Ik ben iemand van het zelluf willen doen hihi en ben blij dat het me allemaal gelukt is. @Lauw: jij ook al bijna klaar met het kamertje! Lekker he om alles in te delen. Ik ben nog niet tevreden over de indeling, dus ga het er weer uithalen en opnieuw inleggen hahaha. Wat zonde van die kras! Hopelijk kunnen ze iets voor je betekeken! @Linda: pittig dagen van 9 uur. Maak ze ook nog wel hoor, maar ik zit op kantoor dus is het goed te doen. Ben ff vergeten wat jij doet. Toen ik nog op de groep stond zou ik het veel zwaarder hebben gevonden en misschien ook niet meer volhouden. Rustig aan he! @SpruitNL: he was sneu voor oma... ik weet nog wel dat opa overleden was en dat je daar helemaal heen moest rijden... Succes met het maken van de keuze! Kan me voorstellen dat je niet meer 3 uur in een auto wilt zitten. Ik denk dat je familie dat ook wel zal begrijpen toch? Over de lattenbodems niks meer gehoord, beetje jammer... Nou ja.... er zijn ergere dingen om je druk over te maken... Het slaapt in ieder geval heeeeeeeeeeerlijk, gelukkig maar hahaha. Kindjes hebben nog maar 2 weken school, gaat echt snel zeg!! En het weer wordt komende week ook weer wat beter, heerlijk! Kids hebben beiden een partijtje as woensdag en is buiten, dus dan is goed weer wel heel prettig! En as zaterdag gaan we manliefs verjaardag vieren, dan is goed weer ook gewenst hahaha, kunnen we tenminste lekker buiten zitten Ik zal zo nog ff een link plaatsen van een filmpje op you tube van Pim zijn optreden van afgelopen vrijdagavond Was zo leuk!!! Ga zo maar weer eens voetbal kijken Wordt vast een leuke wedstrijd! Grtz FemR
Hier ff tussendoor: ben kaartjes aan t maken, begint eindelijk wat te worden, heb er bijna 20 klaar... Klinkt erg weinig, vind ik ook, maar ik ben allang blij dat ik een eind ben... Ik kan vandaag niet echt rust vinden, ben erg moe in mijn hoofd en zit tegen huilen aan. Zullen de hormonen wel zijn. Nu dus ff geestdodend werk doen, en toch nuttig bezig zijn Nikki: ik hoop dat je kleine nog een behoorlijke tijd blijft zitten!
@Ckialita: welnee als je 20 kaartjes al klaar hebt is toch al heel wat! Wat ben je aan het maken? Straks met een inlegvel erin? Hier ook weleens last van mijn hormonen hoor! Is niet erg, je moet maar zo denken... morgen is het weer over Grtz FemR
@ Spruitnl, gecondoleerd met oma.. @ lauw, ben ook nog opzoek naar een leuke lamp voor in de babykamer.. @ femr, wat een schatje is Pim! en wat knap! Heb zelf ook een tijd gitaar gespeeld! @ ckialita, vind 20 stuks behoorlijk wat. Hoeveel gaan jullie versturen? Wij sturen echt alleen naar mensen waarvan ik weet dat ze komen.. 30-35 kaartjes. Best weinig, maar heb met mn zoon bijna 200 kaarten verstuurd, en als je dan bekeek hoe weinig mensen de moeite namen om te komen kijken... Dan krijgen ze nu dus ook geen kaartje. En toen deed ik ook veel collega's enzo, nu alleen 1 naar mn werk, moeten ze maar in de keuken hangen. maaruhh, over kaartjes gesproken, moet nog steeds kaartje uitzoeken. Deze week maar eens naar een drukkerij.. Joepie joepie, weekend is lekker snel gegaan.. Dus morgen de echo!! Zo zin in! Laatste keer was 14 weken geleden, met de 20 weken echo!! het is een standaart groei-echo, gewoon om te kijken hoe het met dr gaat daar binnen. Maar vind het wel spannend. Voor mijn gevoel is het een heel rustig meisje, vergeleken bij mn zoon, die brak dagelijks de boel af... Maar het zal vast allemaal goed zijn. Zo, en nu de watermeloen aansnijden
@kiss: lekker, watermeloen, eergisteren heb ik me uitgeleefd aan de galia's (die geel/groene) @spruit: sorry, was k vergeten, gecondoleerd... @femr: ja dat is ook mijn troost, morgen gaat het vast weer beter @kiss: nogmaals : Ik heb genoeg voor 80 kaartjes, en ik heb nu een lijst van 40 waar het sowieso heen moet. Ik heb best wat vrienden aan de andere kant van het land, en die krijgen ook een kaart, maar van hier uit de buurt inderdaad wat minder. Ik heb nog geen idee... Ik wil er 80 maken, en ik kijk wel wie er 1 krijgen. heb ik met trouwkaarten ook gedaan, gewoon eerst een lijst gemaakt en daarna impulsief weggeven, en als ik tekort kwam nog wat bij maken. We moeten ons ook nog even buigen over wat erin komt, want we zijn niet zo van de gedichtjes ne standaardzinnetjes Oooo meiden, wat ben ik toch benieuwd naar dat kleine wurm in mijn buik, geen idee wat het is, maar in ben zo benieuwd hoe een combi van 'ons' eruit ziet Kan niet meer wachten...
Veel plezier morgen!!!!!!!!!!! En eetse die watermeloenen hahaha. En ja, lief he die Pim. Ben ook super trots op hem. Volgens zijn leraar heeft hij talent en wil hem graag individueel les geven. Is natuurlijk erg leuk om te horen! Met de kosten zijn we wat minder blij hahaha. Je betaald voor 1 cursusjaar 504 euro, dus we gaan ff kijken hoe we dat gaan doen. Hij kan ook individueel les krijgen tweewekelijks en dan betaal je de helft. Is iets beter haha. Dus we gaan nog ff kieken. Grtz FemR
@femr ben apothekersassistente, veel lopen en staan maar mag ook meer zittend werk doen alleen is dat ook niet altijd prettig...beebje zit nog erg hoog en trapt als ik zit regelmatig in me ribben.. @spruit gecondoleerd met oma...ik snap dat je twijfelt over de autorit...ik ga misschien 9 juli een lang weekend naar duitsland...(mijn ouders zitten daar op de camping)ik heb gezegd misschien, want het is 4 uur rijden...weet niet of ik dat tegen die tijd nog trek...wat lullig van je schoonzus dat ze niet eens dankjewel zei...snap dat soort mensen niet hoor...dan zeg je toch dank je wel veel ste gek!! maar ja..sommige mensen zijn gewoon niet zo.. @laartje hier had ik trouwens ook een maand of 2 geleden dat ik mijn stuitje hoorde kraken met lopen...nu heb ik dat niet meer..
hier mijn moppie met ollie 3...hopelijk houdt deze het langer vol...deze hebben we van een collega van mijn moeder haar zus, die woont op een boerderij en hadden 3 nestjes... idd een vreselijk nieuws zeg van moetie, juni mama...dit is echt je ergste nachtmerrie en gun je je ergste vijand niet...