Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Mmmmm wat was dat lekker die watermeloen, whaha, ik hou dr niet over op he?! Maar heb volgens mij hierbij mn nieuwe eetverslaving ... Ach ja, beter dan chips.

Zit trouwens lekker ff op marktplaats te snuffelen.

Ow ja, mn mams belde net, ze komt hier morgen dat laatste muurtje behangen :D.. Dus morgenvroeg ga ik ff naar de winkel om behang te kopen. Ben benieuwd of het echt dat roze ruitjes behang gaat worden, of dat ik iets anders leuks tegen kom..

2. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Linda, ohh wat een heerlijke spam van je dochter! En wat een lieve Ollie :D, hij ziet er wel gezond uit, dus hopelijk mogen jullie lang van hem genieten!

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Linda... :) Wat een leuke foto! Hopelijk gaat het met Ollie3 een stuk beter!

@ Kiss... Ahhh morgen ook groeiecho ;) Ben benieuwd wie van onze meiden t grootste is haha ;)

4. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hey meiden..
    Het is weer zover... kan niet slapen... dus ga ik hier maar ff lezen..

@ FemR: wat knap van Pim... haha wel een grote gitaar voor zo'n manneke..

@ Ckialita: succes met kaartjes maken... ene... die hormonen.. tja.. ze zijn erg lastig af en toe..

@ Kiss: ik ben erover aan het denken om zelf een lamp te maken.. maar dan moet ik eerst een creatieve bui krijgen..
    Jij ook vandaag een echo... ikke ook... spannend he..

@ Linda: wat een leuke foto..

@ Chivay: jij ook een echo vandaag... leuk....

Hier vanmiddag een echo.. ben erg benieuwd... ze maken hem om te kijken of de placenta voor de uitgang weg is.. Maar dat idee heb ik wel... Ben wel erg benieuwd hoe groot het beebje nu is... en hoe hij ligt...
    Laatste echo was met 20 weken.. en ik moet zeggen.... voor deze ben ik eigenlijk nog zenuwachtiger... haha..

5. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    allemaal lekker weekend gheaD?
    hoe is het met chivay?

hier ales goed. herlijk weekend gehad! nu werken, laatste weekje!!!!

knuf voor iedereen!!!

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @lauw: Zo te lezen een geslaagde zaterdag gehad :D Heel veel succes en plezier bij de echo!

@spruitNL: Haha, wat gaaf die wuppie! Zo te lezen een geslaagd weekend gehad! Ow sterkte meis met het verlies van de oma van je man. Dat zijn nooit leuke dingen.

@ckialita: wat fijn dat je nu “klaar” bent met je stage op die laatste verslagjes na.

@susan: ik ben benieuwd wat er uit de sollicitaties komt.

@femR: dromen zijn gelukkig vaak bedrog. Al hoop ik niet dat mijn droom bedrog is, afgelopen week gedroomd dat de bevallig zonder problemen zou verlopen. Balen dat het niet zo lekker liep afgelopen week tussen jou en je hubbie L nooit leuk als er een gespannen sfeer in huis hangt. Wat leuk joh dat je schoonzusje het kamertje zo leuk vond! Inderdaad moeilijk voor zo’n mensen om het goed te overzien allemaal. Heb bijna 3 jaar in de geh.zorg gewerkt. Fijn dat alles weer goed is tussen jou en je man. Super mooi essamble van Pim. Heel leuk om te zien en vooral dat ie zo met z’n koppie mee gaat op de muziek :D

@chivay: succes en toch ook plezier met de echo vandaag. Hoe was verder je weekend? Lekker rustig aan gedaan neem ik aan.

@dingetje: hoe is het verder met jou? Hier voel ik het draaien opzich niet maar ik voel alleen wel heel goed als de kleine al gedraaid is dan begint ze te schoppen. Hier ligt ze dus ook nog niet op de juiste plek. Ach over 3 weken weten we hier meer dan hebben we nog een liggingsecho.

@kiss: wat fijn dat je tussendoor nog lekker hebt kunnen rusten! Haha, het gaat inderdaad heel erg snel! Heel veel plezier bij de echo vandaag!

@linda: knap hoor dat je nog 9 uur per dag aan het werk bent. Super leuke foto van je meisje met ollie3.

@nikky: ow wat schrikken zeg! Ik hoop dat de kleine nog een aantal weekjes blijft zitten maarja, iedere dag is er 1. Succes met alles.

@yolanthe: wat fijn dat je schoonmoeder weer naar huis mag! Dat is niet zo mooi trouwens dat je niet lekker werd onder de douche, groot gelijk dat je dan even plat gaat liggen.

@laartje: ja het gaat snel nu die laatste weken.

@brendat: hopen dat je de kamertjes snel klaar hebt. Ik begin het nu ook wel op mijn heupen te krijgen hoor, zijn hier nog bezig met verven van ramen en kozijnen en wil eigenlijk de beebkamer nou wel eens klaar hebben maar ik moet nog 1,5 week wachten om daar de laatste dingetjes aan te doen L

@hier: zo, weer bijgelezen en zoveel mogelijk proberen te reageren. Hier een leuk weekend gehad. De meeting zaterdag was helemaal geslaagd! Iedereen vond het super leuk en voor herhaling vatbaar. De volgende meeting is zeer waarschijnlijk in augustus een keer J
    Afgelopen nacht slecht geslapen L Sliep ik gisteravond eindelijk, werd ik met hevige buikpijn wakker… snel naar de wc gegaan en flink aan de diarree L daarna zakte de buikpijn gelukkig nu nog wel last van spierpijn in de buik.
    Verder alles rustig hier. Morgen de laatste dingetjes aan de geboortekaartjes doen en dan zijn we echt helemaal klaar :D Morgenvroeg ook weer op controle, maar dat zal wel allemaal goed zijn denk ik.
    Iedereen een hele fijne dag!

Liefs Nicole

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    owja..... nog maar 50 dagen tot de uitgerekende datum!!!!! :D

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Linda: lieve foto van Noa en Nijn!

@Kiss: meloen is inderdaad wel een stuk gezonder dan ships,zit ook lekker veel vocht in.
    Ben er ook dol op!

En wat voor behang is het geworden?

@Groeiecho`s: hopelijk groeien alle baby`s lekker!

@Elisa: succes met je laatste weekje werken!

@Nicky: hopelijk is het nu over! Zo al bijna klaar met de kaartjes. Wij hebben volgende maand
    pas een afspraak.

Zo 50 dagen nog maar! Ik moet er nog 62 dacht ik, maar mijn banner is zo klein dat ik het amper
    kan lezen....

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @yolanthe: jij mag er nog 61 :D scheelt toch weer een dag :)

10. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Volgens mij is het toch een 2tje hoor in Yolanthe's banner hihi

11. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Kiss: gelukkig heeft de meloen gesmaakt ;) Idd beter dan chips!! Ik heb gisteravond appeltaart op, hhhmmmmm ook zo lekker hihi. Volgende week ga ik er zelf een bakken en dan is ie nog lekkerder ;)
    Wat voor behangentje is het geworden? En hoe was de echo???

@Linda: wat een super lieve foto van Noa en Ollie!!! Echt heel sweet! Hopen idd dat deze Ollie het een jaar of 10 volhoudt!!
    Mijn konijn is 14 geworden, das wel super oud hoor voor een konijn ;)

@Nicky: lekker nog maar 50 ;) Ik bijna hahahaha. Zou wel fijn zijn als jou droom uitkomt! Lijkt me fantastisch zo'n bevalling!! Als ik die van Pim en Ies vergelijk is de bevalling van Isa ook fantastisch geweest, dus daar hoop ik nu weer op ;)
    Leuk dat de meeting geslaagd was! En nog een keertje meeten in augustus, hhmm... wordt wel wat krap in de planning hahaha.
    En ja, de lucht is hier weer geklaard hoor gelukkig! En die Pim ja... lachen he hoe die mee beweegt. Alleen hij en zijn leraar deden dat, de rest zat heel stil hahaha. Hij zit met zijn hele lijf mee te tellen, erg grappig! Rustig aan he met die gekke diarree!!
    En hoe was het bij de vk??

@Lauw: ja groot he die gitaar! We moesten ook zo lachen toen hij het podium op kwam, hij voorop en daarachter allemaal van dat lange grut. Hij is de kleinste van het stel hahaha. we hadden toen hij begon nog gevraagd of het slim was om een 3/4 gitaar te kopen, maar zijn leraar vond dat niet nodig. Lekker het gewone formaat, leert hij meteen een goede houding. Heeft hij natuurlijk wel weer gelijk in ;)
    Heel veel plezier met de echo vanmiddag!!

De vooruitzichten voor het weer zien er best uit! Alleen die tropische temperaturen zie ik niet zo zitten, die hoeven echt niet hahaha. Ik ga zo maar even stofzuigen, behalve was vouwen en opruimen weinig gedaan vanmorgen. Vanmiddag even een poging doen om de auto uit te zuigen, tis een zooitje hahaha.

Mazzel!
    Grtz FemR

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @FemR: ik mag morgen weer op controle.

Ennuh dames.... de eerst maart 2011 mama heeft zich al gemeld!!!

13. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Huh maart 2011 jemig.... gaat echt snel!
    Ohhh ja morgen pas hahaha, je schreef vanmorgen natuurlijk het berichtje ;)

14. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Elisa: heerlijk.. je laatste weekje werken...

@ Nicky: super dat de meeting zo leuk was... Minder dat je flinke diarree hebt gehad.. hoop dat het nu weer over is..

@ Yolanthe: bij jou schiet het ook op.. nog 62 daagjes :)

@ FemR: groot gelijk heeft de muziek leraar... en het is ook zonde als je over een paar jaar weer een nieuwe gitaar zou moeten kopen..

Ja gaat snel he... maart 2011... pfff..

Hier vanmorgen de babykamer opgeruimd, stof gezogen en gedweild..
    Ook de ventilator kap terug gezet.. maar toen ik van het trapje af ging, vergat ik de laatste trede... toen schoot het flink in mijn bil... niet echt prettig...

15. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Lauw: auww.... beetje tigerbalsum erop smeren, helpt goed!! Die laatste treedjes ook altijd... zou verboden moeten worden!!
    En lekker hoor in de babykamer rommelen!! Ik kom er ook graag ;)

Hier lag beeb vanmorgen met het hoofd naar beneden en nu.... weer in stuit.... zucht... er is blijkbaar nog te veel ruimte... Kan me niet voorstellen met 32 weken, maar goed... Misschien is het dit keer een kleintje die van koprollen houdt ;)

16. @ Brendat, ik ben op het vliegveld iets te hard op de leuning gaan zitten, gebeurd mij weer haha. Lekker dat er nu vaart in de kamertjes zit. Ik krijg ook steeds meer het gevoel dat alles af móet zijn. Is toch een fijner gevoel.

@ Spruit, Gecondoleerd met je oma. jammer dat de moeder van je nichtje zo reageerd en niet eens even bedankt.

@ Chivay, ja krijg in een keer zo'ngevoel dat alles af moet zijn. Tijdens mijn verlof heb ik toch mijn handen vol aan zoonlief dus wat af is is af. Hoe was het in het zkh?

@ Kiss, wij sturen ook een stuk minder kaartjes dit keer. Moet nog aan de adressenlijst beginnen dus heb geen idee hoeveel maar denk dat we rond de 35 zitten, meer dan genoeg hihi.
    Hoe was de echo?

@ Femr, wat knap van Pim, echt leuk!
    Ohh weer in een stuit, wat een eigenwijs babytje!!! Die maakt nog leuke bewegingen in je buik.

@ Linda, wat een schattige foto van Noa met het konijntje,ze straalt helemaal.

@ Nicky, leuk dat de meeting zo geslaagd was! Hopelijk doen wij met z'n alle ook een keertje een meeting, lijkt me erg gezellig.

@ Lauw, had je nog gebeld voor de commode? Ben trouwens erg benieuwd naar de spiegel. Ik vind het een heel leuk idee.

@ Maart 2011 al? jeetje!!! Ik vind augustus nog ver klinken.

Wel lekker dat het wat beter weer wordt maar het hoeft niet té warm. Als het aanhoudt zet ik lekker een badje op.

Hier vannacht slecht geslapen, kon gewoon niet slapen.
    Vanmorgen naar de verloskundige geweest, alles was prima en ze denkt een gemiddeld kindje, niet heel groot maar ook niet klein. Ze vond het toch nodig dat ik naar de ha ging.
    Dus ook maar even naar de ha en indd mijn stuitje is wel gebroken.
    Het kan geen kwaad voor de bevalling maar het kan wel veel pijn doen door de druk, lang leve de ruggeprik ;)
    Vanaf nu maar zoveel mogelijk rusten en in bed liggen, dan voel ik tenminste geen pijn.

Iemand toevallig nog een leuke site met meidenlampen?

17. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    He shit!
    had heleboel getypt...is het weg:(

pfff nou spring hier weer ff in hoor, heb wel alles gelezen

Oh ja Nikky: wat een verhaal meid! heel veel sterkte en hopelijk komt het allemaal goed met jullie kindje!!

18. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Oh en hier een beetje een soortgelijk nieuws gehad als bij moettie, een kennisje van ons haar schoonzus, was 37 weken in verwachting, ook mis gegaan
    was er helemaal kapot van

Verder gaat het hier wel, heb het gevoel dat ik een griepje ga krijgen dus voel me niet zo super, moet eigenlijk vanavond naar school maar blijf denk ik lekker thuis, zo ff boodschappen doen en dan zoon ophalen

19. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Vakantie is weer voorbij dus JOEHOEEEE!!!
    Hallo allemaal! Alles goed hier??? Ik lees dat Lauw de laatste trede heeft overgeslagen (Auw!), FemR'r konijn 14 is geworden (HIEP HIEP HOERA) en dat menig mama2be weer een (groei)echo krijgen deze week. Leuk leuk leuk allemaal! Ik ga vanavond eens rustig terug lezen.
    Hier alles prima. Morgen mag ik ook weer naar de gyn voor een Knut update. Ook al zal dit echo #8 worden, ben toch weer nieuwsgierig. Ben tijdens de vakantie een 2 kilo afgevallen (????) dus wil toch wel weten ofdat alles nog goed is. Het voelt goed dus zal het ook wel zo zijn, toch?
    Fijne middag en tot later!!! (nu weer even aan het werk)

20. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hahahaha heb erg om je moeten lachen Kris!!! Mijn konijn is alweer heel wat jaartjes DOOD hahahaha. Maar... hij heeft het lang volgehouden hahaha. Op een gegeven moment was ik het huis uit en nam mijn konijntje niet mee. Mijn vader zat echt af te wachten tot tie dood ging, duurde nog 5 jaar hahaha.
    Lekker dat je vakantie lekker was en 2 kilo kwijt?? Vast op de boot verloren ;) Hopelijk is alles weer goed met knut!! En echo nummer 8, wauw! Ik heb er maar 3 gehad. Ben niet zielig hoor hahaha. Ik verwacht dat ik ook nog wel een echo zal krijgen met al dat gedraai. En anders eis ik er een hahaha.

@Val: hopelijk zet het griepje niet door! En wat een naar nieuws zeg... je hoort het best wel vaak en jaagd me wel een beetje de stuipen op mijn lijf! Vriendinnetje van manlief is het vorig jaar ook overkomen. bijna 42 weken zwanger, bbrrr... Ze is nu weer zwanger, zo'n 4 mnd, dus dat is en wordt allemaal spannend voor ze! Ik duim dat het deze keer een goede afloop heeft!!

@Laartje: en ja... van wie hij het talent heeft?? Geen idee, niet veel muzikale mensen in de familie, of ze zijn nooit ontdekt hahaha ken ook nog ;) Fijn dat alles weer goed was bij de vk! Een gemiddeld kindje, mooi toch ;) En toch je stuitje gebroken, auwwie... is ook zo'n lastig plekkie om weer aan elkaar te groeien, volgens mij beweegt het met elke beweging. Idd lekker veel liggen!!

Net ff de auto van binnen gezogen en gesopt, ook nog ff de buitenkant gedaan. Dus hij is weer lekker fris. Wat ben ik toch weer actief ;)

Straks kindjes halen en weer naar zwemles. Ze krijgen een brief mee vandaag over de indeling van volgend jaar. Een indeling waar ik in Pims geval niet blij mee ben. Wij wisten het al, manlief zit in de MR. Het wordt een combi klas, op zich geen ramp, wat hij zit nu ook in combi. Maar wordt nu met de klas erboven gecombineerd ipv met de klas eronder. En die klas erboven heeft veel stoorzenders en pesters en is heel druk... ze zijn een aantal jaar terug niet voor niks alleen door gegaan en nu komen ze vanwege de bezuinigingen bij elkaar.... Hoorde al van moeders dat ze hun kind van school willen halen, ook geen goed bericht.
    Dus ik denk dat het straks aan het schoolhek een gekakel is van pittige moeders haha. Ga me er niet al te veel in mengen, we kunnen er toch niks aan doen.

Nou meidennnnnnnnnnnnn,
    Mazzellllllllllll

Deel Deze Pagina