Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Zie je nu wel FemR, moet ik vanavond toch maar eens alles rustig lezen......wat een grap!

2. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @femr: lekkere voornemens voor vanmiddag, is er nog wat van gekomen? En lekker he, die koprollen :) Laat die moekes maar kletsen, gewoon over je heen laten komen en er het beste van maken.

@maart 2011 mama's: pfoei... Weet nog dat ik me hier aanmeldde, en augustus was enorm ver weg. Voelt nu nog wel zo eigenlijk ;)

@lauw: gaat t beter met je bil? Misschien lekker een warme douche?

@laartje: oei, toch gebroken... Ik hoop dat je er in ieder geval niet meer last van gaat krijgen dan nu... Je bent wel heel hard terecht gekomen dan :( geen idee voor lampen, sorry :)

@val: hoi! :) oeps, dat is geen goed nieuws, ik merk dat ik nu ook heel erg aan het opletten ben of ik beeb wel vaak genoeg voel. Juist nu heeftie besloten om niet meer richting buik te trappen,maar richting rug, waar ik minder voel. Ook gaat hard uithalen niet echt meer, wat ook weer voor onzekerheid zorgt... Maar daarstraks wast feest, komt vast goed :)

@kris: welkom terug! Echo nummer 8?!?! Ik heb er 2 gehad... 1 met 9 weken, 1 met 20 weken. Misschien komt er nog 1 als vk niet kan voelen hoe beeb ligt van de week... Maar anders blijft t bij 2 :p

Hier: bezig met verslag maken, moet morgen ingeleverd, en dan echt bijijijijijijna vakantie. Ik ga mijn mond houden, er zijn er die nog 6 weken moeten :p

*Jippie, van de week lekker rust!!!* :D Kan ik veel gaan spammen hier, computer draait overuren...

3. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Ik woon in Duitsland en bij elke check ga je hier naar de gyn ipv van vk en krijg je een echo, baarmoeder PH gehalte test en baarmoedermond check. Vanaf de 28ste week krijg je dan ook om de 2/3 weken een CTG. Ik heb dus bijvoorbeeld met 28 weken voor het eerst het hartje gehoord. (leuk leuk)
    Morgen mogen we weer deze malle molen in. Met zo'n CTG ben je er zo 1,5 uur mee zoet. :)

4. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Niet alles bijgelezen.

Heb toch besloten om niet te solliciteren maar een mailtje te doen naar stafbureau met de vraag waarom/of ik niet kan blijven waar ik nu zit.
    Van een aantal vacatures is nl. nu al bekend daar mensen die dit jaar daar gewerkt hebben daar kunnen blijven dus waarom zou ik niet kunnen blijven.
    Ik werk dus nog steeds als invaller.

Hier sinds gister een kindje wat zich "heerlijk" tegen mama's rechterbuikwand drukt. Mama vind die alleen wat minder. Het is echt keihard zo af en toe aan de rechterkant.
    Heb ook het idee dat mijn buik wat lager komt te zitten. Een collega merkte dit ook al op.
    Is dit niet een beetje vroeg??

Verder niet echt gelezen wat er geschreven werd was een beetje veel om te onthouden. Sorry

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@FemR; dat is balen voor je zoon! De klas kunnen ze beter laten zoals het is, de kinderen kennen
    elkaar allemaal. En dan nog zo`n pestklas, nee liever niet. Maar inderdaad heel veel kun je
    er meestal toch niet aan doen.

@Activiteiten van uk: weet niet wat de mijne aan het doen is, maar ik voel nu vanalles onderin mijn buik.
    En een heel lekker gevoel is het niet, moet er ook vaak ineens heel nodig van naar het toilet.

@Susan: Volgens mij kon indalen vanaf week 32 bij een 1ste, dus dan zou het wel kunnen.
    2de kindjes dalen meestal wat later pas in.

6. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    FemR: Meestal schikken kinderen zich wel in een nieuwe combi klas.
    Mijn groep 7 is vorig jaar van een enkele 6 gesplitst in twee duo klassen waarvan de oude groep 6 dus is gesplitst in 2x 7.
    De groep 6 die ik erbij heb gekregen was in het begin heel druk maar dat veranderd snel.
    Ze moeten toch kunnen werken als de andere mondelinge les heeft.
    Dus ze schikken zichzelf wel naar de andere groep.

7. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Kiss; Haha, dat zijn wel de betere verslavingen! Ben zelf helemaal aan de after eight tegenwoordig (tja...) Heb uit Duitsland 2 extra grote dozen meegenomen, en de eerste is al leeg! Alleen een beetje jammer dat ik zo'n maagzuur krijg van pepermunt! Ook jammer dat dan de Rennies die ik in huis heb, heel lief gehaald door manlief, ook pepermuntsmaak zijn ;). Hoe was je echo vandaag? EN zit het behang erop? Hmm... volgens mij ga ik dat een pagina verderop wel lezen...

@Chivay; en hoe was jouw echo?

@Lauw; en de jouwe?

@Nicky; Erg he dat die kamers niet zo hard opschieten als je zou willen? Kan je nagaan dat ik nu met de kamer van de oudste bezig ben en DAARNA pas aan de babykamer kan beginnen... Grrrr.....
    Wat lekker dat je kaartjes klaar zijn! Is toch maanden werk geweest! Ben benieuwd naar het eindresultaat straks!

@Yolanthe; volgens mij zijn het er 62! 1 dag meer dan ik, maar ik zie mijn banner niet als ik aan het tiepen ben. Bovendien hebben we dezelfde banner volgens mij, dus zal de mijne niet veel leesbaarder zijn. Afijn, wat een nutteloze reaktie weer mijnerzijds!

@FemR; Jij hebt echt een kleine acrobaat in je buik zitten zeg! Van wie heeft ie dat drukke gedoe toch :(? Ben zelf ook wel aan het schilderen geweest hoor! Heb gisteren de kast en de commode geschilderd, kon alleen niet meerlopen daarna, dat is dan een beetje jammer. Was gisteren wel even spannend, was ff op bed gaan liggen , na een uurtje kwam manlief met Elin boven, en liet haar bij mij achter om zelf naar beneden te gaan om eten te halen. Elin kwam zelf van het bed af, maar ik had daar de grootste moeite mee. Liep ze doodleuk de gang op richting trap, terwijl ik nog geen stap kon verzetten. Gelukkig kwam ze gauw teruggelopen toen ik riep, en kwam manlief ook al naar boven. Maar was wel ff geschrokken!

@Laartje; Oooooowwww, wat een suffe actie! Ja, je kan dan eigenlijk beter maar een stoer verhaal te vertellen hebben, dan lijkt het nog wat! Maar wel erg vervelend dat je er zo'n last van hebt! Zeker als ze je nu al kunnen vertellen dat je bevalling straks extra zeer gaat doen, brrrr! Hoe lang duurt het voordat dat geneest dan?

@Val; Wat een rotnieuws ja! Kan me helemaal voorstellen dat het je aangrijpt als het zo 'dichtbij' gebeurt.

@Kris; Heb je een fijne vakantie gehad? Je klinkt errug vrolijk, dus ik denk van wel :D! Hoe was jouw echo vandaag?

@Ckialita; Wat fijn dat je stage af is gelopen! En thuis verslagen maken en dat soort dingen is heel wat beter te overzien, en een stuk rustiger!

@Susan; Zou inderdaad wel fijn zijn als je gewoon kan blijven zitten waar je zit! Is toch wel stressvol als je straks moet gaan solliciteren terwijl je net een kleintje hebt!

@Hier; Heb gisteren even een vergelijkende buikfoto gemaakt (31 weken), met de zelfde pose, kleding (of gebrek daaraan in dit geval) en hoek, en dan naast de 31 weken van de vorige keer gelegd. Dat scheelt nogal! Vond hem zelfs al ietsjes groter dan de 33 weken van de vorige keer! De 35 weken buikfoto heb ik nooit gehaald, dus dat kan ik niet vergelijken. Wat vinden jullie?

Verder eigenlijk niet zo veel te melden hier, maar dat is toch ook goed nieuws, of niet?

8. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Iemand een idee vanaf wanneer een eerste kindje kan gaan indalen??

9. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ FemR: haha.. die kleine wil gewoon lekker bewegen... maar tot de 36 weken kan hij nog draaien... houd moed..
    Balen dat Pim volgend jaar in een klas komt met stoorzenders en pesters... ik hoop dat hij van zich af kan bijten...

@ Laartje: nee.. niet meer gebeld.. moet ik morgen echt doen... haha krijg je als je eigenlijk tijd genoeg hebt... dan komt het er juist niet van.. En helaas de spiegel is nog niet binnen.. de sticker wel al... ik ben ook erg benieuwd naar het resultaat...
    Ow.. jee.. stuitje toch gebroken..... rustig aan doen dus... en ja.. lang leve de ruggeprik... zeker in zo'n geval..

@ Val: grrr.. frustrerend.. heb het ook wel eens... misschien komt het door de zwangerschap.. haha..

@ Kris: jij weer terug van vakantie.. gezellig... Spannend morgen weer een echo... en die 2 kilo... ik denk niet dat het kwaad kan... je beebje neemt toch wel wat hij nodig heeft..

@ Ckialita: ow jee... er gaat vanaf morgen veel gespamd worden... haha... geniet van je rust... en kom maar lekker spammen.. is leuk..

@ Susan: haha.. lekker terug duwen... en dat je buik al wat zakt.. kan volgens mij wel... zeker bij de eerste... maar vanaf wanneer durf ik niet precies te zeggen..

@ Yolanthe: die uk van jou heeft jou blaas zeker als trampoline omgedoopt... heel fijn...

@ Brendat: owww.. lekker after eight.. vond die al lekker voor mijn zwangerschap.. maar haal het bijna nooit in huis.. ik eet die doos ook meteen leeg... mooie buikfoto!

@ Bil: het gaat nu alweer iets beter.. voel het nog wel wat.. maar gelukkig niet zo als vanmorgen en vanmiddag...

Vandaag echo gehad... en gelukkig is de placenta mooi voor de uitgang weg... dus dat zal geen problemen opleveren..
    Wel hebben ze het kindje opgemeten... en ow jee... haha.. een flinke baby..
    Ik ben nu 33 weken zwanger... maar hoofd en beentje zijn de grote van 35 weken en de buikomtrek zelfs voor een beebje van 38 weken !!... gigantisch dus...
    de gynaecoloog maakte zich er niet zo'n zorgen over.. het kon evt zwangerschapsdiabetes zijn.. maar dat mocht de VK nakijken..
    Ik heb gevraagd of dit iets wil zeggen voor de datum van de bevalling.. maar dat kan hij niet zeggen... maar zelf heb ik het idee dat hij echt wel eerder gaat komen...

zow.. dat was weer een heel verhaal...

nu voetbal kijken... fijne avond iedereen...

10. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Sorry dat ik jullie even verwaarloosd heb meiden maar
    ik had even forumpauze nodig......
    Ik zal proberen weer hier in te haken, heb ik veel gemist?
    Nog niemand stiekem bevallen toch ;)

Hier een fotootje van mij, gemaakt door mezelf in mn eigen studio'tje.
    33 weken & 2 dagen zwanger
    Bekijk bijlage 80262

Verder kan ik vertellen dat mn bekkeninstabiliteit een ramp is maar ik voel me gelukkig. Mn zoontje slaapt eindelijk na 20 maanden door en zelfs soms tot 9 uur!
    Aangezien mijn nachten gebroken zijn omdat ik niet weet hoe ik liggen moet van de pijn en het plassen, elke 2 uur, is het wel fijn om te weten dat de kleine man gewoon ligt te tukken!

Ohja en mn borsten, oejjjj... Ze beginnen al een beetje te werken! De melkfabriek komt op gang.. Zo'n toeschietreflex gevoel, heel soms wat vocht eruit.. Grr... Niet meer dan nu hoor, nog geen zin in zoogkompressen hahaha!
    Ok, genoeg over mij.. Nu jullie weer!

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Zoals ik al zei vanaf een week of 32 kan dat gaan gebeuren de meeste 1ste kinderen zijn met 36 weken ingedaald. Sommige kindjes zijn nog sneller.

Wanneer moet je weer naar de vk, want die kan het voelen.

12. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Lauw; Wat fijn dat de placenta verschoven is! Een hele geruststelling! En inderdaad een flink kindje! Maar wie weet heeft ie net een groeispurt achter de rug, en was ie van plan het de komende weken rustig aan te doen?

@Marije; Leuk dat je er weer bent! Las dat je al lekker met verlof bent gegaan? Scheelt een boel waarschijnlijk! En heerlijk dat je mannetje eindelijk doorslaapt! En dan nog tot 9 uur ook af en toe! Die hoop heb ik allang opgegeven hier ;)!

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hi hi allemaal :)

@ Nicky... Hopelijk vanacht een betere nachtrust!!

@ Lauw... Auwww irritant zo'n vergeten treetje.. Er nog last van??
    Fijn dat de placenta weg is voor de uitgang! En zo te horen wordt het een flinkerd idd :) Fijn dat de gyn zich er iig geen zorgen over maakte.. en ben heel benieuwd wat je vk zegt over de zsdiabetes enzo!

@ Fem... Lekker aan het draaien die uk van jou! Hiero nu echt stuit... heb haar niet meer voelen duikelen...
    Ai... vervelend die bezuinigingen! Hopelijk heeft de nieuwe samenstelling van de groep een positief effect op de stoorzenders en wordt het een beter clubje samen dan dit jaar!

@ Laartje... Getver toch gebroken! behandelen ze dan nog anders??

@ Val.. Getver das rotnieuws zo dichtbij... komt toch anders aan dan... Hopelijk wordt je niet ziek!

@ Kris... Welkom terug! Fijne vakantie gehad???
    Oh wat een verschil toch met controles in duitsland en hier zeg!!

@ Ckialita... ;) Lekker hoor... je bent er bijna!

@ Susan... ;) Jij ook al zo'n uk met voorkeurshouding.. Hier ook altijd een bult aan de rechter kant haha

@ Brendat... Lijkt idd op elkaar die 2 foto's! Mooie buik zeg!!

@ Marijee... Gezellig dat je er weer bent! Mooie buikfoto... wat draag jij ver naar voren zeg! Niet zwaar??

Zo.. weer bij :)
    Vandaag een druk dagje gehad...
    Eerst de groeiecho....
    Ze is mooi gemiddeld... tikkeltje onder de gemiddeldlijn... Dus helemaal goed... De schattig is dat ze nu 2140gram is..

Ook even bij de gyn binnen geweest... Maar daar weinig nieuws.. officieel terug richting de vk na het zh-avontuur van vorige week..

Daarna met mijn vriend meegereden naar zijn werk... Was daar nog niet geweest.. dus leuk om hem even aan het werk te zien (Hij is offsetdrukker) en hij vond het ook leuk om even met mijn buik te showen..

Thuis snel eten en weer naar cursus... daar vandaag ook leuke groepsfoto's gemaakt :) Dus ben benieuwd!

14. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Marijeee, wat een ontzettend leuke foto!!
    Trouwens, gaat iemand nog professionele buik fotos laten maken? Ik zit er aan te denken maar weet nogniet precies wat ik wil. Misschien iemand tips?
    Ook leuke fotos van Brendat voorbij zien komen. Ik zal straks ook maar weer eens een buikfoto maken. Het is alweer 2 weken geleden sinds de laatste.....

15. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ lauw, hoe was je echo?
    Oh pas jij maar op met staan op trapjes!
    Zo, das een flinkerd zeg! Ben benieuwd of je kindje eerder geboren gaat worden, hoop het wel voor je als hij zo door groeit!

@ chivay, en hoe was jou echo? fijn dat alles okej was bij de echo!

@ elisa, joepie, laatste weekje werken!

@ nicky, yes, nog minder dan 50 dagen!
    Woow maart mama's alweer, gaat snel!

@ femr, woow 14 is echt heel oud voor een knijn!
    Zozo, nou nog koppeltje duikelen, die heeft dr zin in, hihi!

@ laartje, lijkt me ook leuk, een meeting met zn allen!
    he gatsie, toch gebroken.. meid hoop dat de ruggeprik zn werk zal doen en je de pijn zal besparen!

@ val, wat erg zeg van die baby!

@ kris, joepie je bent er weer! Wat zijn die 3 weken snel voorbij gegaan!
    Heb je het lekker gehad op de boot?
    Je gaat toch niet serieus 3 weken terug lezen?!?!?!

@ brendat, mooie buik!

@ marije, mooie buikfoto! en balen dat je zo last heb van je bekken!

Zo, nu pas tijd om bij te lezen!

Vanmorgen behang gekocht, tis toch de roze met witte ruitjes geworden :D..
    Daarna mn moeder geholpen om de babykamer te behangen. Dat is nu eindelijk klaar!
    Alleen nog plinten langs het nieuwe muurtje in de babykamer, rolgordijntjes ophangen+ gordijntjes.
    Kledingkast kopen, en dan eindelijk de meubeltjes erin zetten, wasjes draaien, en alles inrichten :D
    Nou, dan ben ik ongeveer 36 weekjes als alles klaar is! EINDELIJK!

Echo was heel erg leuk, ze deed best uitgebreid terwijl het gewoon een groeiecho was.
    En niet geheel onbelangrijk, tis nog steeds een meisje :D
    Ze groeit mooi gemiddeld, alleen het hoofdje was wat groter, maar dat was bij zoon ook iedere keer zo bij de echo's!
    En ze lag steeds met dr voetje bij dr mond, hihi, zo lenig! heb ook mooie foto's mee gekregen.

Net terug van een vergadering van mn werk, ookal ben ik met verlof, wilde dr toch ff heen..

Morgen komt vriendin/collega met dr kids (2 & 1 jaar) ff langs, dus word weer gezellig.

Fijne nacht allemaal!
    Liefs

16. @ Val, wat vreselijk zeg! Zulke verhalen wil je nooit horen.

@ Kris, wat leuk dat je zoveel echos krijgt. Hier ook al 6 gehad en het blijft iedere keer speciaal he.

@ Ckialita, wat fijn dat je bijna klaar bent, heerlijk hoor!

@ Susan, hier is mijn buik ook al een stuk lager, ze is nog niet echt ingedaald maar wel al een stukje.

@ Brendat, het genezen zou heel lang gaan duren, de huisarts zei dat ik het altijd wel blijf voelen met bepaalde bewegingen, fijn he ;)!
    Mooie buik zeg!

@ Lauw, erg is dat he? Als ik vrij heb krijg ik meestal ook niks gedaan haha terwijl er tijd genoeg is.
    Gelukkig ligt de placenta niet meer voor de uitgang. en een grote baby dus, spannend.Misschien komt de baby toch iets eerder?

@ Marijeee, leuk dat je weer mee komt kletsen. Ik blijf je buik heel mooi vinden, maar het lijkt me erg zwaar zo?
    Wat fijn dat Jaimy eindelijk doorslaapt! Er is dus nog hoop voor Aiden hihi. Wat is het recept ;)?

@ Chivay, nee ze doen er niks aan. Na de bevalling kan ik een foto laten maken maar meer doen ze toch niet.
    Al mooi 2140 toch? De laatste weken groeien ze het meeste. Gelukkig was alles goed en mag je weer naar de verloskundige.

@ Kiss, gelukkig is het kamertje zo goed als klaar, fijn hoor!
    Hier was het hoofdje iedere keer ook wat groter, achja als dat alles is. Nog maar 40 dagen voor jou zie ik!!
    Leuk dat je vriendin langs komt met de 2 kids.

Hier eigenlijk weinig nieuws.
    Het overgeven is helaas weer begonnen, heb het bij mijn zoontje ook gehad vanaf 31 weken. Ik hou nauwelijks iets binnen dus maar weer pillen gehaald, hopelijk helpen die.
    Zometeen even naar het cb en voor de rest een rustig dagje:D

17. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Brr Laartje overgeven! Jakkie. Ik ben wel weer regelmatig misselijk, maar overgeven hoef ik gelukkig niet. Maar dat heb ik ook niet gehad tot 12 weken.

@Enge verhalen: nu weer deze vreselijke verhalen van kindjes die rond de geboorte overlijden. Gelukkig is de kans maar klein, maar als je in dezelfde fase it grijpt het je toch meer aan. Net als de periode van de 20 weken echo, dan lees je ineens overal verhalen over kindjes waar het niet goed mee is. Jakkkes ik stop er maar snel over...

@Kiss:zou volgens mij bij jou toch een probleempje opleveren als het gisteren ineens een knulletje was gebleken ;).

@Lauw: een flinkerd dus! De onze schijnt gemiddeld te zijn. We zullen zien dochter werd ook 7,5 pond geschat en was maar 2890 gram (en dat bij 42.1 wk). Eerder komen hoeft ook niet, ken er genoeg met een 9,5 a 10 ponder die ook te laat waren.....

Overigens vind ik dat deze uk maar 2 weken voor de uitgerekende datum moet komen, dan halen we het gemiddelde van 40 weken tenminste! Vorige keer moest ik zo lang wachten terwijl iedereen al bevallen was. En bovendien heeft papa dn ook nog vrij. Manlief zit aan de bouwvak vast en de uitgerekende datum is z`n laatste vakantiedag..... Hij neemt echt wel vrij hoor als de kleine komt :).

Zo nu eerst een boterham smeren voor mijn dochter die er al 10 min. om loopt te vragen. Ach mamma moet prioriteiten stellen he?! :p

18. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Goedemorgn...

Brrr, hier wakker geworden met een verkoudheidje, ook een zere keel. Denk dat het afgelopen nacht toch wat te koud was, om met 2 ramen open te slapen.
    Maar ohhh wat heb ik veel pijn gehad gisteren, was er inmiddels wel aan gewend die bekkenpijn, maar vanacht was het vreselijk.
    Was vanmorgen blij om op te mogen staan.
    Denk dat het kwam doordat ik gisteren bij de vergadering 1,5 uur op een stoel heb gezeten, in 1 houding.. En doordat ik die bekkenpijn inmiddels wel gewend ben, ben ik in dezelfde postitie blijven zitten gisteravond. Nou, werd er dus vanacht gelijk voor gestrafd, ohh wat een pijn.

Maar gelukkig is het vandaag een mooie dag, zonnetje schijnt. Eerste wasje hangt al lekker buiten.
    Gelukkig is het huis lekker aan kant, dus hoef lekker nix te doen vandaag. Vriendinnetje komt straks nog even, wel zin in..

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @lauw: ow wat heerlijk om de babykamer zo goed als af te hebben of helemaal klaar te hebben. Ik kan er hier ook eindelijk aan gaan beginnen :D gister zijn de ramen voor de laatste keer in de verf gezet :D hoe is het nu met de spier in je bil? Al wat minder last van? Ow jeetje zeg, flinke baby heb je in de buik zitten. Nu moet ik ook wel bekennen dat als we aan het zwemmen zijn ik het idee heb dat mijn buik wat “achter loopt” op die van jou en R. Maar bij R zit er ook een flinke baby in die voor ligt op groei, die van ons ligt iets achter op groei dus dat zou zomaar kunnen dan J

@FemR: fijn hè, zo’n kleintje die elke keer aan het draaien blijft. Hier nog eentje J Niet leuk dat je zoontje nu weer bij die stoorzenders en pesters moet gaan zwemmen. Hopelijk komt er snel een betere oplossing.

@laartje: het was ook erg gezellig de meeting. Meestal als het op het forum goed klikt dan in irl ook maar dat hoeft natuurlijk niet. Balen dat je stuitje toch gebroken is L hopen dat je er snel vanaf bent. Balen dat het spugen weer terug gekomen is L hopelijk beperkt het zich.

@val: vindt het altijd zo erg als het op het einde nog een keer mis gaat. Het is sowieso erg als het mis gaat maar zo op het einde van de zwangerschap… je hebt wel al weken lang je kindje gevoeld. Hoe voel je jezelf vandaag? Alweer wat beter dan gister?

@kris: lekker vakantie gehad! Veel plezier met de echo vandaag en succes met de controle. De planning hier is om nog een fotoshoot met manlief erbij te doen en een bellypainting. Maar dat moet nog allemaal afgesproken worden. Zal vast wel goed komen denk ik.

@ckialita: ga maar lekker genieten van de vakantie.

@brendat: mooie en flinke buik heb je zeg! Is inderdaad groter dan bij de vorige. En inderdaad, geen nieuws is vaak goed nieuws J Het is inderdaad verschrikkelijk als je niet met de kamertjes verder kunt, wat nog erger is, is dat je het wel wilt.

@marije: Welkom terug :D Mooie foto hoor! En wat een mooie buik heb je.

@chivay: wat fijn dat je weer terug naar de VK mag. Hoe is het nu met je? Weer alles rustig in de buik?

@kiss: veel plezier vandaag. Wat leuk dat ze een wat uitgebreidere echo heeft gemaakt! Altijd leuk om te zien J doe maar lekker rustig aan meis. Balen dat je weer zoveel last van je bekken hebt L

@yolanthe: haha, zp belangrijker dan je dochter? Schaam jezelf ;) Balen dat je man gevonden is aan de bouwvak, hier gelukkig niet.

@hier: een redelijk nacht gehad. Ik begin te merken dat ik steeds minder vast slaap L elke keer als ik me omdraai dan wordt ik wakker.
    Vanmorgen op de weegschaal gaan staan en in 4 weken tijd 1,5 kilo aangekomen, valt nogal mee dacht ik zo, en al helemaal met al dat vocht wat ik vasthoudt.
    Ik ga me maar eens klaar maken, moet zo weer op controle, moet ik over een half uurtje zijn dus mag wel eens haast gaan maken J

Tot straks meiden.

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    #1000 linda221, 22 jun 2010
    Laatst bewerkt: 22 jun 2010
    hier gister vk gebeld over het werk wat te zwaar wordt...ze zei ja je geeft t zelf aan aan maar we mogen geen advies op papier zetten omdat bloeddruk goed is en met mij en de beeb ook (nog) alles goed...maar ze zei wel je kan beter minder gaan werken als het je te zwaar wordt...halve dagen of in ieder geval een paar uurtjes minder...dus ik met me baas overlegd...nou t ging niet van harte...ik mocht wel lang lunchpauze houden!! nou met een half uurtje langer pauze los je het probleem echt niet op zei ik..nou dan ging ik smiddags maar een uur op de bank liggen in de koffiekamer....nou als het druk is in de apotheek kan ik echt niet rustig een uur op een bank gaan liggen hoor! bovendien is het echt een bank uit het jaar 0 en ligt voor geen meter...
    ik zei dan wil ik liever eerder naar huis...ja maar dan moet je wel gaan rusten zegt ie...ik zo ja duh! (maar waar bemoeid die vent zich mee) nou ga DAN MAAR een uurtje eerder weg...(ik werk tot half 6..) toen liep hij weg...ik zei ik weet het goed gemaakt...ik werk tot 4 uur en dan kijken we hoe dat gaat en als dat nog niet gaat dan ga ik nog minder werken...nou het duurde even voordat hij antwoord gaf maar toen kwam er een oke uit zijn mond...hij moet niet zeiken want de vk had het over halve dagen...dat zou betekenen van 8 tot half 1...nu blijf ik tot 4 uur...hij moet juist blij zijn...grrr ik ben echt zo boos...sorry hoor maar moest t ff kwijt

nu ga ik even bijlezen...:p eerst ff een poepbroek verschonen want er stinkt er hier eentje pffff

Deel Deze Pagina