Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Morgen!
    Goh Linda, van zo'n gesprek word je ook niet vrolijk! Rustig aan doen hoor!
    Kiss: ik heb niet de hele 3 weken terug gelezen maar wel een aantal paginas wat aandachtiger dan mijn vlugge scan van gisterenochtend. Wil natuurlijk niet weer zo'n fijne blunder maken als met FemR d'r koniijn. (toch leuk dat het beesie 14 is geworden!! :) )

Nu weer even aan het werk. Moet nog een aantal emailtjes afhandelen die de afgelopen 3 weken binnen zijn gekomen. Toch gek dat ik over 3 weken al met verlof ga. Het blijft een raar idee dat je de rest van het jaar niet meer hoeft te werken....
    Groet!!

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @nicky balen dat je met buikpijn wakker werd en aan de diarree was...hopelijk is het nu over...succes met de geboortekaartjes!!
    fijn dat de meeting zaterdag geslaagd was!! en nog maar 50 dagen! ik zag kiss nog maar 40dagen! ik moet er nog 65 ofzo :( naja die komen we ook wel door hihhi maar wel lekker als het zo hard gaat!)

@lauw auwwie maar beter niet meer op trapjes gaan staan kun je beter aan je hubbie overlaten;) ongelukje zit in n klein hoekje...

@kris welkom terug en afgevallen?? ik kom juist altijd aan op vakanties:p

@femr leuk zo'n koprolstertje! hoe voel je of je kind in stuit of met t koppie naar beneden ligt?? volgens mij ligt t kindje hier met t koppie naar beneden,...wordt nl regelmatig in me ribben getrapt...

@val wat er zeg van de schoonzus van je kennisje...zou er ook door aangeslagen zijn...

3. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikky, wat een enorme stresstoestanden!! Ik hoop voor je dat de beeb nog zo lang mogelijk blijft zitten! Wat mij betreft hoe je absoluut niet van de lijst af! Ik ben destijds bevallen met 32 weken en ben lekker mee blijven kletsen. Heb veelal via mijn buddy de meiden op de hoogte gehouden. Jij hebt toch ook een buddy? Succes en sterkte in ieder geval met alles!

Heb het bericht van Moettie ook gelezen... vreselijk gewoon... je zal het maar meemaken. Las dat haar zoontje 58cm en 9 pond is!!! lijkt me zowat een rekenfout qua uitgerekende datum.. in en in triest vind ik het..

Yolanthe, nog meer flauwvalneigingen gehad? Vind dat echt irritant... fijn dat schoonmams naar huis mag!

Spruit, gecondoleerd met oma...

FemR, leuk filmpje!!! wat een grote vent al!! wat balen dat de kleine weer in stuit ligt...

Linda, wat een leuke foto! Ze lijkt volgens mij erg op jou of nie? Tssss wat een toestanden op je werk.. herken het helaas wel.. nou, ze zoeken het maar uit hoor.. als zwangere heb je bepaalde prioriteiten!!

Laartje88, tjee... toch je stuitje gebroken... ouch!! Veel op een kussen gaan zitten, dat verlicht écht de pijn! beterschap en succes ermee!

Brendat, hey wat lachen.. ik ben ook verslaafd aan de after eight in deze zwangerschap! mooie buik!

Lauw, wat fijn dat de placenta nu goed ligt!!!

Susan27, mijn buik is ook aan het zakken. Vorige week echo gehad, maar is nog niet ingedaald.. hoeft dus niet per sé. Al ligt meneer wel behoorlijk diep al. Weet niet precies wanneer, maar een eerste kindje daalt vaak eerder in dan een volgende

Marijeeee, leuk weer van je te horen! miste je al!! holy wat een enorme buik heb je zeg!!! mooie foto hoor!!

Chivay, fijn dat alles goed is met jullie meis! Hoe gaat het nu met jou zelf? Kan me herinneren dat je toch ook al een keer eerder een bloeding hebt gehad?

Kiss, toch de roze met ruitjes haha.. ben benieuwd naar het resultaat!! Fijn dat de echo goed/leuk was!

echo's... denk dat ik er ook al wel (minimaal) 8 heb gehad... krijg er iedere keer 1 als ik controle heb, en ben tussendoor ook paar keer geweest ivm vroege weeen.. helaas krijg je niet van iedere keer een fotootje mee. Moet nu over 2 weken weer, krijg ik vast weer 1 :D

Hier verder wel goed, meneer is wel een enorme drukkerd... slaap er wel minder door momenteel, maar gelukkig is de buik weer wat rustiger.

4. Hahahaha ik moest zo lachen om deze opmerking!!! :D

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik las net op een andere hyves dat het eerste augustus baby'tje al geboren is! Echt ongelooflijk wat is hij nog klein.

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @marije leuk dat je weer terug bent! want fijn dat je zoontje nu doorslaapt! rot dat je zo'n last van je bekken hebt! en wat een buik zeg!!! :) ik zou bijna zeggen haal nu die voetbal maar onder je shirt vandaan;) hihiih nogmaals bedankt voor het shirtje dat je voor noa had gemaakt! ze was er helemaal jarig in;)

7. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    wie, wat, waar?? van "onze groep"?

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @dingetje ik denk niet van onze groep maar van de augustus 2010 mama's hyves....hoe kan ik die toevoegen???

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @linda: echt een belachelijke reactie van je baas zeg! voor hetzelfde geld moet je dadelijk de ziektewet in door omstandigheden en dan? Beetje een raar persoon hoor.

@yolanthe: ow nu al de eerste van de augustusbaby's geboren! Dat is wel vroeg zeg. Hopen dat alles goed blijft gaan.

@hier: net op controle geweest, alles zag er wel goed uit. Kleine meis ligt gelukkig nu wel goed, ik hoop zo dat ze niet weer gaat draaien. Bloeddruk was 140/75 dus ook netjes. Ik moet wel de volgende keer urine meenemen. Dat wil ze even controleren ivm vocht vasthouden en blijkbaar is het zo dat je rond de 20 weken een dipje krijgt met je bloeddruk :( die heb ik niet gehad dus extra controle. Ik moet voor volgende week nog een extra groeiecho inplannen, heb al gebeld maar ze bellen me terug, dus ik hoop vandaag te weten wanneer ik volgende week mag komen. Dat zou dan echo nummer 8 ofzo worden en dan heb ik 14 juli nog een echo.

Groetjes Nicole

10. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ linda, nou ja zeg, wat een reactie van je baas!
    Kun je geen contact opnemen met de bedrijfsarts, dat het je teveel word, die lange dagen?!
    dat jij 66 dagen nog moet, en ik 40 volgens mn banner wil natuurlijk nix zeggen.. wie weet beval je wel eeder als mij!

@ dingetje, ik schrok ook al van de lengte van de baby van Moettie!
    het resultaat van het kamertje laat ik jullie natuurlijk nog wel zien, maar dan pas als ie echt helemaal af is!

@ yolanthe, waar lees je dat dan van die augustus baby die is geboren?!

Joepie, mijn vriend heeft waarschijnlijk een nieuwe baan..
    Vertelde 2 weken terug dat zin contract niet werd verlengd. Deze loopt 30 juni af.
    Waarschijnlijk is hij aangenomen bij een ander bedrijf, zelfde werk, en mag hij volgende week gelijk beginnen.. Ze moeten er alleen financieel nog uit zien te komen.
    Het jammere eraan is, is dat het een tijdelijke baan is, 3-4 maand. Maar goed, hij blijft gewoon solliciteren..

In ieder geval dan niet afhankelijk van een uitkering!

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Nicky, fijn dat alles goed is!

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @kiss ow wat fijn zeg van je vriend!! misschien zijn ze wel zo tevreden over hem dat ze hem straks willen houden!!!

13. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@augustus baby die al geboren is:

Nee niet van onze hyves, maar van een andere uitgerekend in augustus 2010 hyves. Je moet er even toestemming vragen om lid van te worden. Ik kreeg er net een mailtje van over dat het 1ste kindje geboren was op 7 juni (met 28 weken).

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Nicky... fijn dat je weer door de keuring bent gekomen ;) Toch nog een extra echo.. je hebt al een aardige verzameling!

@ Dingetje.. Hoe is het nu met jou? Na al die enge dingen zoals voorweeen enzo?? is het nu een beetje rustig in je buik???

@ Kiss... Wat fijn voor je vriend!

@ Laartje... Ah get wat balen van dat overgeven... Wat krijg je ervoor?? Hopelijk helpt het snel en goed! Lijkt me niets als je nu tot t einde door gaat met overgeven!

Vandaag zou mijn officiele laatste werkdag zijn... Raar idee hoor..
    'savonds ook vergadering.. Had eerst bedacht dat ik daar bij had willen zijn als afscheid van alle collega's voor mijn verlof..
    Maar nu zo met dat niet verlengen van mijn contract, en al het gedoe vorige week heb ik er echt even geen behoefte aan..
    Ws bel ik vandaag maar even.. en ga of vrijdag, of volgende week ergens een keertje langs..

Vannacht en vandaag hier een echt een kermisklantje... Gisterenavond probeerde ze via de bovenkant van mijn buik naar buiten te komen ;) Had haar nog nooit zo ver naar buiten zien duwen met haar bolleke... Raar gevoel hoor!

Vandaag lekker kalm aan doen.. Beetje opruimen.. wasje...
    En ga ws mijn vluchttas eens bij elkaar zoeken.. ;) Vorige week was dat echt een stresspunt om snel alles bij elkaar te zoeken!

15. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @kiss: leuk, roze ruitjes :D En fijn dat je meisje nog steeds een meisje was :) Zou toch wat zijn... Hmm, niet fijn dat je weer zo'n pijn hebt. Veel plezier met je vriendin! Fijn dat je vriend in ieder geval voorlopig nog werk heeft, ik hoop dat er wat anders uitrolt voor hem.

@laartje: oei, overgeven klinkt niet zo best. Ik hoop dat je pillen helpen, en dat je er verder niks van merkt.

@yolanthe: foei, je kind verwaarlozen :x maar goed, dat het voor ons is, daar kunnen we mee leven :D

@linda: jammer dat je baas zo lastig doet, ik hoop dat dieze oplossing je genoeg lucht geeft. En anders, jammer voor hem, jij hebt er recht op :D

@dingetje: rustig aan maar als je zo weinig slaapt :)

@eerste augustusbaby: zooo das vroeg... Moet er niet aan denken dat dat wurm er nu al uit komt... Goed voor mijn nieuwsgierigheid, maar de kracht die die kleine dan nodig heeft...

@nicky: pfoei, leuk nieuws van die dip die je niet gehad hebt. Ik heb 'm iets later gehad, geen idee of het kwaad kan... Wel fijn dat ze je wel in de gaten houden. En volgende week nog een echo, wat leuk :D

@chivay: lijkt me inderdaad handig als er een vluchttas klaarstaat. Moet ik ook maar eens aan gaan denken... Vreemd idee hoor, met je werk. Goed idee om een andere keer even langs te gaan.

@hier: ik voel me weer helemaal student :D Gisteravond *ahum, vannacht* tot 2 uur doorgewerkt om mijn portfolio af te krijgen, vanochtend uitgeslapen tot half elf, en nu ontbijten met pizza die over was van gisteravond :p Heerlijk. Vandaag eindgesprek met mijn begeleidster, geen idee wat eruit gaat komen, en daarna de stad in. Heb enorme behoefte aan lezen, dus ik ga de bieb even plunderen. En vanavond eten we vis van de markt :p Mijn dag is weer gevuld.
    Fijne dag iedereen!

16. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Bedankt voor het reageren op mijn vraag over het zakken van de buik.
    Moet vrijdag weer naar de VK. zal haar eens vragen.
    Met 36 weken pas weer (liggings) echo dus. Maar ze kan het ongetwijfeld voelen.

Marijeee: jammer van je naaimachine had me erg verheugd op de mooie buikbband. Hoop voor je dat je hem snel terug hebt.
    Wel fijn dat jullie mannetje nu dooslaapt alleen jammer dat jij niet meer kunt dooslapen.
    Hier ook min. 1x per nacht wakker hoor om te plassen en wel vaker gewoon om niks.

17. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Marije: Lekker dat je je zo happy voelt.. lekker van genieten.. en op tijd rusten voor de lichamelijke kwaaltjes...

@ Brendat: ik hoop maar dat hij de groeispurt net heeft gehad... en nu rustig aan gaat doen..

@ Chivay: ik ben ook benieuwd wat de VK zegt.. hoef er alleen pas volgende week donderdag naar toe..
    Bij jou de echo helemaal goed.. lekker op schema.. mooi zo... fijn dat je ook weer terug bent bij de VK..

@ Kiss: zow.. goed bezig geweest.. behang er al tegenaan.. !! en jou echo ook helemaal goed.. super...

@ Laartje: balen dat je weer moet overgeven.. ik hoop dat de pillen helpen..

@ Yolanthe: ik hoop niet dat het een 10 ponder wordt... whaa.. scheur ik echt uit.. haha..
    Ik hoop voor je dat jullie uk eerder komt.. zeker omdat papa dan vakantie heeft..
    eerste augustus hyves baby... dat is lekker op tijd... Dat is trouwens toch niet op de hyves waar ik bij zit... tenminste kan het daar niet vinden...

@ Kiss: geniet van het mooie weertje.. heerlijk als je huis aan kant is..
    Gefeliciteerd dat je mannetje al een nieuwe baan heeft gevonden.. en tja.. tijdelijk kan vast worden.. of gewoon ff de tijd geven om wat anders te zoeken..

@ Nicky: veel plezier met het inrichten van je babykamertje... Bilspier: ik voel hem nog wel, zeker als ik wat langer loop of moe ben..
    En die buik... ik denk ook dat iedere baby zijn eigen tempo heeft... we zien wel wat er komen gaat..
    Fijn dat alles goed was op de controle...ene.. ow ow.. wat erg.. nog een echo.. :)

@ Linda: fijne baas heb je.. NOT!! Hij moet blij zijn dat je het tot nu toe nog heb vol kunnen houden.. Wat niet gaat, gaat niet... en zeker als je je ziekmeld voor een aantal uren dan kost het hem helemaal niets..

@ Ckialita: zow.. een latertje geworden..

ik ben weer bij gelezen.. dan is het nu tijd voor mijn middagdutje... Merk dat ik het echt nodig heb..... ben zo moe...

18. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
  19. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hoi lieve mama`s,

Laat weer even wat van me horen. Chivay wat fijn dat het weer goed gaat...Lekker rustig aan doen! Nikky voor jou ook al zo`n vervelende vreselijke week, zolang ze nog lekker blijft zitten ja toch!

Wow sommige zijn al de 34 weken voorbij....Gaat zo snel bij een ander haha voor mezelf lijkt het eeuwen te duren.

Hier gaat alles goed....Beeb is eindelijk netjes gedraaid en doet het erg goed. De kilo`s vliegen eraan, hoop dat het een beetje stil blijft staan nu.

Heb een buikfoto van gister erbij als bijlage, hoop dat het lukt.

Tot snel xxx

20. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Kapedi, prachtige buikfoto!

Zo, net een kwart watermeloen op.. En grrr, nu issie op.. vanmiddag ff naar de winkel dus :D

Maar heb ondertussen ook alweer een nieuwe verslaving gevonden, Rakket ijsjes van Ola :D:D Wat zijn die krengen lekker zeg!

@ kilo's ben ook wel benieuwd hoeveel ik er in tussen bij heb.. donderdag weer naar de verloskundige, dus dan ff wegen. Vorige keer, met 32 weken, had ik er precies 10 kilo aan.
    Denk dat ik er nu wel flink wat bij heb, heb behoorlijk last van eetbuien, vaak wel gezonde dingen, maar dan nog.

Moet nog naar de ikea, tenminste niet perse vandaag.. Maar zoonlief & baby krijgen beide een nieuwe kledingkast. En daar wacht ik al lang op!!!! Maar heb een beeeeeeeeetje last van nesteldrang. Dus het liefst haal ik straks die kasten al op, en zet ik ze in elkaar, om de kleren lekker uit te zoeken en in te ruimen !!
    Maar ben bang dat het vandaag niet lukt, snik..

Deel Deze Pagina