en ehhhh HIEP HIEP HOERA voor SpruitNoordelooman!! Geniet er nog effe van met een biertje in de hand ongestoord (= zonder poepluiers) het voetbal te kunnen kijken. Maak er een leuke dag van!!
Badpak? Pas ik al tijden niet meer, dus bikini ! Vanmorgen waarschijnlijk laatste zwemles gehad, of het moet komende donderdag nog lukken met me. Maar dan ga ik niet meer alleen, best intensief. Als Jayden zo op bed ligt, ga ik ook écht even plat! Wat betreft bekken, heb het niet heel heftig (denk iK) maar moet wel m'n rust pakken en kan niet 'alles' meer doen. Lang gewinkeld hebben we dan ook niet.... Nu even broodje eten met de kleine man en dan hem naar bed brengen en zelf even plat ook
@teken van leven: ik ben er ook nog gewoon hoor! Had alleen gisteren weinig meer te melden dan dat ik het warm heb . Pfffff!!!! In huis is het nu overal al boven de 25 graden, het koelt ook voorlopig niet meer af. Ach ja we hebben altijd wat te zeuren want van 16 graden en regen dan worden we ook niet blij van. Dochter heeft net met water in een badje gezeten en ligt nu voor pampus op een stoel! We hebben een groot bad gekocht en als het zo door gaat duik ik er van het weekend ook in! @Badpak: ik pas de mijne ook niet meer! Man wilde al naar het openluchtbad. Ik neem mijn eigen zwembad wel, ik lijk net een walrus! Ik begin nu ook vocht vast te houden en mijn buik zag er al niet uit en is nu nog mooier geworden @Spruit: gefeliciteerd met man!!!!! @bekken: ene dag gaat het beter dan de andere dag, maar echt heel erg is het gelukkig niet. Behalve afgelopen weekend, maar toen had ik 2 dagen teveel gedaan achter elkaar en dat gaat dan toch niet meer zo goed. @Slapen: pff dat wordt steeds minder! Ik kan niet goed meer draaien, krijg dan vaak kramp onderin mijn buik/zij en kan dan niet verder. Ook moet ik nu al 2 tot 3x `s nachts eruit om te plassen. En als ik dan niet naar links kan draaien kom ik mijn bed niet meer uit, vannacht duurde het wel 20 min voor ik eindelijk omgedraaid was en naast mijn bed stond. Is dit herkenbaar voor iemand?
Hey meiden, Jullie kletsen wel veel hoor, het is zulk mooi weer buiten, hup ga in de zon! Zwemmen enz Doen wij wel hoor! Gister het zwembad opgezet en we hebben er al heerlijk in gelegen, zoontje ga k zo wakker maken en dan duiken we er weer in. Zalig. Zo houden we het prima vol! We hebben trouwens gister een groeiecho gehad. Iets boven gemiddeld is ons meisje maar niet schokkend. Als ik 40 weken voldraag dan zal ze rond 8 pond uitkomen. (zoontje was 8,5 pond, dus daar schrik ik niet van) D'r buikje was wel extreem groot, loopt 4 weken voor qua groei maar dat geeft helemaal niets, ik lees op internet juist bij 9 van de 10 groeiecho's dat de buikjes vergroot zijn. En ach, hoofdje zat iets onder gemiddeld en dat moet er toch tenslotte eerst uit Hahaha! Ze weegt nu trouwens ongeveer 2491 gram. Dit zijn de andere waarden, leuk om te vergelijken als er meer meiden zijn die voor een groeiecho gaan. BPD 89.1 mm HC 308.4 mm AC 326.9 mm FL 60.0 mm HC/AC 0.94 Hadlock 2491 gram Katje, heb je inmiddels een lekker tukkie gedaan? Ik probeer het ook elke dag even te doen. Al is het maar even rustig liggen. Elisa, viel het overleg mee of was het idd heftig? Kiss, wat super dat de meubeltjes nu staan, kan je lekker opruimen, dat geeft zo'n fijn en rustig gevoel vind ik altijd! Ik wil van het weekend eens beginnen met wat wasjes draaien met kleding van ons meisje. Ohhh heb er nu al zin in, al die kleine kleertjes! Zelfs dan vind ik strijken leuk En heerlijk dat je controle bij de VK goed was! Die nesteldrang, heerlijk hé.. Gelukkig is mijn hulp vanmorgen weer geweest en ze zei al; Wat is het hier netjes, er hoeft amper wat te gebeuren. Hahaha.. Ja ik hou het graag bij nu, nesteldrang?! En laatste klusjes in huis zijn we aan het afronden, alles moet gewoon af!! Spruit, gefeliciteerd met je mannetje! Lauw, je hebt nog een drukke dag vandaag! Voetbalkijkse vanavond! Wel gezellig om dat in een kroeg te doen! Yvonne, hebben jullie een leuk eerste pakje gescoord? Kris, heeeeel goed.. Oranje sokken haha!! Yolanthe, dat slechte slapen heb ik ook.. En voor het omdraaien heb ik wat bedacht; Ik heb een papagaai gehuurd bij de thuiszorg. Daar kan ik me aan omtrekken, als hulpmiddel bij het omdraaien. En dat is super fijn, ook erg veel ontlastend voor mn bekken!! En in slaap komen 's avonds, dat vind ik vooral moeilijk. Lig maar te malen en te malen. Slaat nergens op maar ja. Straks even naar de drogist. Dormeasan van Vogel halen, mag je ook gebruiken tijdens de zwangerschap en hoop dat het me de nachten weer door kan helpen!! Nou dames, zoon ligt alweer bijna 2 uur te pitten, ik ga 'm eruit halen en in het zwembad 'gooien'... Geniet van het weer en 's avonds met de voetjes omhoog!!!!
@Marije, "gelukkig" dat jij het ook herkent, was al bang dat ik de enige was. Slimme tip van jou! Ik trek vaak aan manlief om te draaien, hij slaapt gewoon door hoor. Alleen ligt hij dus rechts van me en moet ik er links uit Genieten van het mooie weer doe ik echt wel! Beter dan 17 graden en regen hoor! Alleen is onze tuin op het zuiden en zelfs onder het scherm nogal warm.....
@ irisnaomi: nog een leuke 1e pakje gevonden?? @ Kiss: mooi.. weer helemaal goedgekeurd.. en inderdaad.. als je elke week langs moet komen.. dan gaat het snel.. Intake dame kan elk moment komen.. dus kan er nu nog niets over vertellen.. @ Spruit: ja.. pfff.. echt warm en benauwd.. ik probeer hier ook alles goed dicht te houden.. alleen de schuifdeur staat op een kiertje zodat de hond zelf naar binnen/buiten kan.. Hoe was je watergevecht?? @ Spruitman: gefeliciteerd.. @ kris: hahahahahah .. heel goed... je oranje sokken!!! en ook nog goed bezig je buurkindjes aan te steken... @ katje: heel goed.. zelf ook ff plat gaan... op tijd je rust nemen is heel belangrijk.. @ Yolanthe: haha.. ja het is ook nooit goed bij die Hollanders he.. klagen als het regent.. klagen als het te warm is.. Ik zal nu ook niet klagen... @ Badpak: die heb ik al weken niet meer geprobeerd.. maar zal dan ook echt niet lukken.. ben ook al over naar de bikini... Hoewel het niet echt charmant staat met die striemen op mijn buik en heupen.. @ Draaien in bed: dat gaat eigenlijk nog wel redelijk.. heb van de fysio geleerd hoe dat te doen... als je op je rug ligt je been waar je heen wilt draaien strekken, de ander krom zetten.. je focussen op je bekken.. door deze "vast te zetten" en dan vanuit je bekken draaien.. wat ik trouwens een ramp vind... is mijn benen scheren.. haha.. dacht gisteren ga in bad liggen kan ik er goed bij.. NOu nee dus..
@scheren: lukt hier ook niet meer, enige waar het nog geen oerwoud is zijn mijn oksels, die kan ik nog zonder problemen vinden @Draaien: zo probeer ik het ook, maar het lukt niet als ik last heb van die steken. Ik krijg mijn been dan niet eens omhoog . Zo ga dochter weer aankleden en weer naar school om de dames op te halen.Ben er vanavond wel weer denk ik.
vanavond gaan we even kijken dan moeten we toch de stad in langs gemeente voor erkenning van kindje.. zal wel een foto maken als we wat hebben gevonden
Hey allemaal, Joehoe de laatste 50 dagen gaan vandaag in . @ Nicky: Ik ga pas over 2 weken met verlof, met 35 weken. 4 weken van te voren en een weekje vakantie voor geplakt. Moet zeggen dat het me hel zwaar valt. Heb me echt vergist. Die 16 èxtra kilo`s ga je met die warme weer wel goed voelen. @Lauw; haha partnerles....Moesten verschillen poses aannemen om de weeen weg te puffen en mijn man moest dan druk uitoefen met zijn handen op mijn rug of al hangend aan zijn armen lopen. Nou vond het helemaal niks, ben meer van het alleen gelasten worden als ik pijn heb. Geef hem wel zijn psp en dan kan ik gewoon mijn eigen pijn wegbijten. @Kiss: Vervelend bekkenpijn..., Hoop dat het gauw beter wordt. Hier gaat alles zijn gangetje, op werk is het megasaai...Ben nu ook op werk dus dat ik dit kan doen zegt genoeg. En als er werk is heb ik geen zin om het te doen. Helaas moet ik nog tot 20.30 dus is nog een lange dag en mis ik ook nog het voetbal. Spreek jullie morgen weer. Knuffels
Jeetje meiden wat schrijven jullie veel!! Ik heb wel de laatste 2 dagen meegelezen maar soms geen puf om te reageren. @ Brendat, Ja Aiden heeft zijn spuitjes gehad. Hij was enorm eenkennig dus heeft heel fijn het hele cb bij elkaar geschreeuwd, lekker hoor! Tot nu toe heeft hij nog nergens last van, hopelijk komt er ook niks. Schiet het op met het kamertje van Elin? @ Kiss, ik wil ook een juli mama worden hihi!!!! Ik wil best 2 weekjes eerder bevallen. Wat fijn dat je vriend is aangenomen en ook nog eens meer gaat verdienen, lekker hoor! @ Chivay, ik had bij Aiden ook veel last van indalings/voorweeen. Volgens mijn vk betekende het niks en ja hoor hij kwam pas met 40 weken + 6dagen. @ Ckialita, wat fijn een voldoende! Heb je dat tenminste goed afgesloten. @ Koetje, het was té leuk in Florida, ik heb echt heimwee om lekker terug te gaan. In gedachte zit ik er volgend jaar al maar we hebben besloten dat het toch niet te doen is met 2 kleine kids. Baal er wel van, vindt het zooo heerlijk in de vs! Hihi ik moest wel ff om Tes lachen hoor, Aiden is 3 maanden jonger en al 77,1 cm. Hij weegt wel maar 9 kg, dat is eigenlijk veel te laag maar kan er niks aan doen. Jullie vakantie klinkt erg gezellig, lekker hoor nog even eruit geweest. @ Leonizzie, waar ben je??? @ Spruit, gefeliciteerd met je man! Laatste verjaardag zonder baby in huis. @ Elisa, wat een heerlijk vooruitzicht. Nog maar 2 daagjes lekker hoor. @ Val, is vermoeiend nu zwemmen met de kids he. Ik ga ook echt niet meer met Aiden, al dat getil en geglibber in het zwembad haha. @ Lauw, benenscheren gaat steeds moeilijker indd. @ Badpak, ik heb hier gewoon nog een badpak aan, past gewoon nog. Ik moet zeggen dat mijn buik ook niet meer zo groeit. Iedereen denkt dat ik pas 25 weken ofzo ben dus het valt reuze mee hier. @ Marijeee, heb je je zoontje al in het zwembad gegooid? Hier nog geen groeiecho gehad, ben eens benieuwd. @ Yolanthe, heerlijk een groot bad. Ik durf dat hier niet met Aiden, ik moet hem de hele dag in de gaten houden. Hij doet echt alles wat niet mag! Een echte jongen. Wat een heerlijk weer he!! Wil eigenlijk het badje opzetten maar ben er te lui voor. Vandaag weer een dagje gewerkt. Aiden is bij mijn moeder flink gevallen, zo zielig. Zijn hele gezicht zit weer onder de krassen + blauwe plekjes. Zo nu ga ik even heerlijk op de bank liggen en vanavond natuurlijk voetbal kijken.
@ spuitnl, ik vind dat dat prima kan, een watergevecht op de bso! gefeliciteerd met je husband @ kris, haha goed bezig, kan ik in ieder geval nog met je praten Nee hoor geintje. 50% van mijn bloed is ook Duits, dus het was ook een goede vraag voor mijzelf geweest. Maar ben 100% voor nl. Haha gweldig hoe jij Nederland in Duitsland gaat inburgeren ... @ katje, heb je vanmiddag nog lekker kunnen slapen? Ja bikini is indd ook een optie, maar dan moet ik sowieso een nieuwe kopen, want die ik heb passen mn borsten écht niet meer in! @ Yolanthe, kijk das ook een optie, gewoon in je eigen zwembad gaan liggen. Wij hebben ook zo een grote, kan ik vant weekend ook wel weer opzetten en daar ff in liggen, heerlijk! Ontzettend herkenbaar hoor dat vreselijk omdraaien in bed. Het is nu niet meer alleen mn bekken die ik dan voel, maar ook mn buik. Als ik op de ene zij lig, dan draai ik op mn rug, en moet ik echt ff paar keer goed zuchten voor ik verder kan draaien.. En ja, voordat ik dan uit bed ben, zijn we een aantal minuten verder... Zie er altijd zo tegenop als ik wakker word om te plassen "ohnee he, weer uit bed" @ Marijee, haha, ik geniet ook wel van het weer hoor.. Maar even kwartiertje hier op zwangerschapspagina is ook heerlijke ontspanning. Fijn dat alles goed is met je meisje! Dormeasan, wat is dat? @ kapedi, pff lange dag voor je, als het zo rustig is op werk. @ laartje, ach wat sneu voor Aiden.. @ scheren, ohh dat lukt me al weken niet meer zelf, dus manlief heeft er een taak bij. @ warmte, moet zeggen dat het hier echt nog meevalt. Tuurlijk is het warm buiten, Maar kan in huis goed de warmte buiten houden. Misschien omdat het nieuwbouw is ofzo? Dus het is in huis wel heerlijk vertoeven. Nog even over kleertjes, hoeveel setjes of truitjes en broekjes hebben jullie in maat 50 en maat 56? Zo, alles weer bijgelezen. Ik ga nu naar het kdv, zoon op halen. Liefs
%^$#^%@$ GRRRRRRRRRRRRRR %$%^#$^#@%^ zenden die Duitsers hier vanavond Denemarken-Japan uit omdat Kameroen-NL toch nergens meer om gaat! Wat een stelletje......pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeep. Nu op zoek naar een andere oplossing....
@Kiss: Ik heb ongeveer zo uit mijn hoofd ( ben op werk natuurlijk) 5 pakjes ( truitje ,broekje )50/56 ( combimaat) ongeveer 10 rompers ( lange en korte mouw samen) en 4 kruippakjes en nog 2 losse trainingsbroekjes met voetjes.
Hai meiden, Ben er ook nog hoor!! Kon een paar dagen niet op de laptop. Mijn adapter is kapot, hebben nog een andere pc, maar niet veel in de gelegenheid om daar even achter te kruipen. Heb net alles terug gelezen, maar ik heb even de puf niet om te reageren, solly solly. Mijn hormonen gaan ook erg te keer sinds vanmiddag, blegh... huilen staat me nader dan het lachen.... Moet vanavond echt met de benen omhoog, heb enorm dikke enkels en voeten... Ik heb ook snachts wat problemen met mijn buik haha, dat omdraaien... pfoeehhh een hele onderneming Morgen weer werken, dan nog maar 3 weken heerlijk! Kijk er echt naar uit! Vandaag nog even extra gewerkt en met de extra uurtjes die ik gemaakt heb de afgelopen weken heb ik lekker nog een week langer vrij. Geloof dat ik dan pas 21 dec weer begin, heeee..... wat naar hahaha. Zo... ik leef met jullie allen mee hoor, maar het is echt te veel om op te schrijven. Meestal ga ik de uitdaging wel aan, maar nu ff niet. Ander keertje weer Morgen na werk lekker taarten bakken, manlief viert zaterdag zijn verjaardag, dus ga ff wat lekkers maken. Hoop dat ik meer energie heb dan vandaag haha. Merk ook dat ik echt een stapje terug moet gaan doen, ben toch echt zwanger, al bijna 33 weken. Maar wil nog zo veel! Kreeg ook op mijn lazer van manlief.. die vond dat ik niet goed voor mezelf zorgde. Dus ik denk dat ik maar even moet gaan luisteren. Nou meiden!! Veel plezier vanavond met de wedstrijd!! Grtz FemR ps heeft iemand nog de aug hyves? Heb door een nieuwe instalatie niet meer op mijn pc staan, ben er echt al heel lang niet geweest. Thanks alvast!
@ Kiss, ik heb iets van 8 pakjes in maat 50 en 11 in maat 56, rompertjes nog bijna niks moet ik nog kopen. Lekker dat het binnen niet zo warm is. @ Kris, ohh wat jammer dat je NL niet kan zien, misschien op een andere zender? Hier worden alle 2 de wedstrijden uitgezonden op 2 verschillende zenders. Mijn moeder heeft net lekkere tompouce gebracht, daar had ik nou net zin in! Het is hier buiten echt warm maar binnen gelukkig niet zo.
@ Femr, hier is hij Augustus 2010 mama's - Hyves.nl. Als je trouwens bij zoeken boven augustus intypt krijg je hem ook. Lekker joh pas zo laat beginnen, ben ik alweer 1 maand aan het werk hihi. Rustig aan doen hoor!!! Nog even lekker genieten van je zwangerschap, nu kan het nog. Straks ga je die buik weer missen
@kleding: Rompers:20 stuks in 50/56 setjes maat 50:een stuk of 10 setjes maat 56: echt iets van 25 setjes maat 62: ook iets van 30 setjes maat 68: ook al wat En ik kan dus ook combineren maat 50 broekje en 56 van longsleeve. Dochter week en wijkt altijd af nml. Ze heeft nu boven maat 80/86 (steeds meer 86) en onder 74/80, (68 past haar ook nog steeds van broekjes alleen zijn ze korter natuurlijk en 80 glijdt van haar kontje) Ik heb een gewone doos gehad en een verhuisdoos vol met kleding in maat 50 t/m 62 en een paar dingen in 68! Ik wil als de kleine er is ook weer wat weggeven aan iemand die het zelf goed kan gebruiken, want ik heb nog meer dan wat ik hierboven al schreef. Ik wacht er nog even mee anders is het wel heel erg duidelijk wat we nu verwachten. @Verslaving; ik heb manlief net er op uit gestuurd om waterijsjes te halen! Mijn verslaving aan die dingen openbaart zich zodra het boven de 25 graden komt! @draaien en niet draaien: ik ben blij dat ik niet de enige walrus ben . De ijsjes zijn er:aanvallen!!!!
@yolanthe, heerlijk hè waterijsjes!!! Je hebt ook gelijk met maatjes combineren. Bij Aiden heb ik precies hetzelfde, bovenkleding heeft hij een andere maat in dan zijn broekjes. Wel leuk dat je zoveel kleertjes hebt.
Hier in huis is het echt niet leuk meer. Ondanks dat alles dicht zat/zit is het hier nog 26 graden. Draaien: slaap al een tijd met een voedingskussen, merk de laatste tijd dan manlief er heerijk half op gaat liggen. Als ik dan wil draaien op mijn andere zij moet ik hem er eerst afgooien anders kan het kussen niet mee naar de andere kant. Scheren: benen lukt nog redelijk maar bikinilijn is echt een kriem. Ach we gaan toch niet meer zwemmen dus die hoeft ook niet zo heel precies. Kleertjes: heb ze niet geteld maar een stuk of 7 stuks van elk dacht ik toch wel. Ga er van uit dat we de rest wel krijgen bij de kraamvisite. Rompertjes wel veel meer. Maar als ik jullie lijstjes zo zie vraag ik me af of ik niet bij moet halen. manlief ik hiet naar Assen eerst ergens in een kroeg voetbal kijken en dan bij de TT training kijken. Ze zijn op de motor. Lekker heet in zo'n motorpak.