Nou eigenlijk hetzelfde als jij, lees ik net. Ook in de badkamer bezig geweest met de kast uit mesten en schoonmaken en dingen weggooien Ruimt inderdaad lekker op Moet wel zeggen dat ik het heel rustig aan gedaan heb verders. Niet aan één stuk door, dus dat is dan wel weer verstandig van mij Verder ga ik het niet te laat maken, nog even lezen in bed ofzo
@ irisnaomi, wat leuk dat je zoveel kleertjes hebt gekocht. Waar heb je geshopt? Ach, wat was je dochter een kleintje zeg! @ spruitnl, lijkt me ook moeilijk om een beslissing te maken om niet naar de begrafenis te gaan.. Maar 6 uur in de auto totaal is ook wel heel veel. @ kleertjes, jeetje wat hebben jullie veel zeg! Heb ook best wat, vooral rompers. Maar in maat 50/56 nog niet veel setjes. Misschien dat ik er nog 2 of 3 bij haal. In maat 62 en meer heb ik al genoeg kleertjes, al veel gekregen. @ kapedi, nee heb geen ervaring met een sluitband.. @ chivay, ik herken het wel. Ik maak me ook vaak zorgen als ik het idee heb dat ik dr al ff niet heb gevoeld. Maar gelukkig laat ze zich dan snel weer voelen. Zo dat ruimt inderdaad lekker op, moet hier nodig ook eens spulletjes weg gooien in de badkamer! Waar verlof al niet goed voor is. @ Amorzinha, welkom! Kan me voorstellen dat je het zat bent, heb ik ook wel eens last van. Maar je hebt al zoveel weken volgehouden, nog eventjes en dan is je kleintje er! Probeer en nog even van te genieten, want voor je het weet mis je je buik! @ ckialita, haha geniet er nog maar even van dat je zo kan uitslapen! @ susan, fijn dat alles goed is gekeurd! veel plezier morgen! @ lauw, lekker zeg, zoveel kraamzorg! @ val, balen van dat vocht he?! @ katje, ook al zo lekker aan het opruimen geweest! Hier vandaag de kleertjes in de kast gelegd. Nog geen babywas gedaan, doe ik over een paar weken.. moet dan toch ook nog wat te doen hebben. Morgen ff naar het kdv van mn zoon, komt een fotograaf, dus lijkt me wel leuk voor hem. Verder nog geen planning voor het weekend, denk lekker rustig aan doen en proberen te genieten van het weer, met badje in de tuin. Saaplekker allemaal!
@ Amorzinha... Welkom hier... Leuk een jongetje erbij! De meiden hebben de overhand hier in augustus!! @ Kapedi... Is je dag nog een beetje opgeschoten??? Hoop t ... lijkt me niets op zo'n warme dag je zitten te vervelen! @ Ckialita... Heel herkenbaar dat ritme die helemaal de weg kwijt is! Hier ook steeds later slapen/wakker... Probeer wel consequent optijd mijn wekker te zetten... wordt anders straks heel heftig wennen Lekker met je voeten in een emmer koud water anders morgen als je nog geen zwembadje hebt?? @ Susan.. Fijn dat de ketel goed is! En irritant hè die prik.. Kreeg jij hem in je been? Ik mijn bil, vk zei dat dit minder pijn deed... Hij viel me ook redelijk mee gelukkig.. (Alleen savonds wat jeuk van gehad) @ Lauw... Lekker zeg zoveel kraamzorg... Ben benieuwd, heb dinsdag intake en ook een hoge verzekering.. (snel verhoogd in januari ivm bevallen in t zh) Hopelijk gaat het ook lukken met jullie commode.. zou fijn zijn als ze t blad of de hele commode vervangen! @ Spruit... Auwww, hopelijk niet te flink gesneden! @ Kiss... fijn dat het bijna klaar is het kamertje! Toch ineens snel gegaan Leuk dat er fotograaf komt op t kdv! Hopelijk leuke resultaten @ Brendat... Helemaal mee eens! Pfffffft! @ Val... Ahh jakkes.. het hoort erbij vallen, maar het blijft zo sneu die schaafwonden enzo! Fijn dat er mensen zijn die het herkennen... dat gevoel van Hè ben je er nog?? Nieuwe foto van je buik?? Ben wel benieuwd als je zo gegroeit bent! @ Katje... haha, daar ook een uitgemeste badkamer... Ik heb ook geprobeerd regelmatig even te stoppen, 2 tellen op bed liggen met tijdschrift, even zitten.. Maar als ik eenmaal bezig ben kan ik moeilijk stoppen.. Dus toch wel iets te veel gedaan.. Maar heb echt een hoop weg kunnen doen, en dat is altijd lekker! Zo... Nu ga ik lekker een koude douche nemen en slapen... Morgen komen ze tussen 10 en 12 eeeeeeeeeeindelijk de commode brengen! Ben heel benieuwd hoe het staat! Hier trouwens nog steeds een overduidelijke stuitligging.. ben dus erg benieuwd naar t vk bezoek woensdag.. gok dat er dus al nagedacht gaat worden over afspraken in t zk voor een draaipoging
kiss heb geshopt bij de H&M V&D en de C&A zal vanavond als ik er aan denk even foto,s van maken .. Hebben jullie ook al een eerste pakje ben wel benieuwd wat jullie eerste pakje is voor de kleine voor de rest gaan we zo naar slagharen toe hebben een bon gewonnen en kunnen met 4 man gratis daarheen en omdat iris nog geen 4 is kunnen we dus met 5 man heerlijk
Goedemorgen meiden, In het begin had ik me ook al aangemeld bij jullie, maar had ik vrij weinig tijd om te reageren. Nu werk ik inmiddels minder en zou het leuk vinden om alsnog met jullie mee te kletsen zo de laatste spannende weken. Laat maar weten wat jullie er van vinden lijkt me erg leuk. Groetjes
Goedemorgen Smokey tuurlijk ben je welkom. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?? Heb tot nu toe nog geen last van de spuit in mijn been. Plekje voelt ook (nog) niet hard. Ben benieuwd. Zo even langs het postkantoor en dan richting Leeuwarden. Bah 45 min. in de trein zitten. Zal wel lekker warm in dat ding zijn. Daarna lekker de frisse lucht in. Morgen bbqen heb er nu al zin aan. Dames fijn weekend voor als ik jullie niet meer spreek.
Hihi ik heb zoveel dat ik nog moet kiezen wat het eerste pakje gaat worden! Luxe positie . Ligt ook aan de grote van de kleine. Voor dochter had ik een 1ste setje in maat 56, maar die had ze dus pas later aan. En het uiteindelijke 1ste setje is een heel klein pakje geworden wat ze van manlief`s peettante heeft gekregen. In dochters doos zitten dus 2 eerste setjes . Veel plezier in slagharen! Wij gaan zo even naar een babywinkel, ik wil nog en nieuwe wipstoel. Die van dochter heb ik heel veel gebruikt voor de oppas kinderen en het mooi is er wel vanaf! En daarna gaan we naar manlief`s moeder. Eens kijken he het nu met haar is!
Susan dank je, heb je een spuit gehad voor je rhesus factor? Die heb ik namelijk ook gehad, maar heb er nooit niks van gevoeld hoor. Ga je winkelen in Leeuwarden? Mijn vriend komt daar vandaan, we komen er nog regelmatig op bezoek bij schoonouders leuke stad om te winkelen Yolanthe ben je geslaagd voor je wipstoeltje? Het is hier lekker rustig vandaag maar dat komt vast dat iedereen van het mooie weer aan het genieten is, wij hebben net een zwembad gekocht voor in de tuin dus die gaan we nu opzetten, lekker poedelen
even een ego-berichtje; vanavond komen er in het Jeugdjournaal twee springers in de uitzending die ik train. Erg leuk, ze hebben zich opgegeven voor de rubriek "dwars" daarin kunnen kinderen vertellen wat hun dwars zit en misschien dat er dan een oplossing komt voor hun probleem. Helaas kon ik niet bij de opnames aanwezig zijn, want ik had een uitje met m'n mannen. Er was zomerfeest van het kdv en dat was in de Holle Bolle Boom in Tuitjenhoorn. Jayden was bekaf even na 12 uur dus we zijn toen weggegaan, thuis broodje gegeten, snel gedoucht en naar bed. Inmiddels ligt hij heerlijk te tukken en ik hoop voor hem dat hij nog wel even doortukt tot 16 uur, want vanavond viert m'n man z'n verjaardag en daar wil hij ook vast wat van meemaken... Ben erg benieuwd naar het resultaat van vanavond, ga dus kijken: NL 3, 18.45 uur (voor degene die het willen weten of www.jeugdjournaal.nl)
Even heel snel: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah de commode is er eindelijk!!! Netjes in elkaar gezet & wel!! Nu even richting t winkelcentrum, prenatal & babydump!
Chivay, fijn dat de commode er nu eindelijk is!! Hier lekker in de middag geslapen, had ik echt nodig. Voel me ook niet helemaal lekker, ben flink verkouden, koppijn, moe.. Dus lekker een rustig weekend houden.
Zo, ben ik weer... Later dan gepland, maar wat wil je met dit mooie weer... @brendat: ik ben benieuwd naar Elin's kamertje, vast helemaal mijn stijl! @kiss: heb je al foto's van het kamertje, ben supernieuwsgierig! Wat fijn dat alles goed was bij de vk. En morgen alweer 35 weken, wel rustig aan doen he! Lekker he, fruit? Ben er ook dol op! @Marije: fijn dat de groeiecho goed was! De buik van Frits valt juist steeds kleiner uit en zijn/haar hoofdje iets groter... Tja, elk kind is anders he? @draaien in bed: gaat me hier nog redelijk af. Alleen uit bed stappen gaat niet altijd even soepeltjes. Binnenkort maar eens kratjes gaan halen. @benen + bikinilijn scheren: laat ik dus echt mijn mannetje doen, net als m'n tenennagels knippen. Ik kan er echt niet meer normaal bij. @laartje: Amerika lijkt mij ook super, maar toch teveel van het goede met 2 kleine kids idd. Ach ja, over een paar jaartjes misschien! Ja, wat een ukkie he, dat meisje van mij? Het is ook echt een lachwekkend ding, hoe ze loopt met dat dikke kontje en haar borstje vooruit, je moest het eens zien! Zo zie je maar elk kind is anders! Wat zielig dat Aiden zo is gevallen! @FemR: Ik ken het... Ik wil oom nog zoveel doen, maar merk steeds vaker dat ik het niet meer kan... Gefeliciteerd met je mannetje! @babykleertjes: ik heb echt geen idee wat ik allemaal heb... Als nou eindelijk die kamer af was, kon ik het eens lekker uit gaan zoeken... @Spruit: is je oma overleden? (sorry, heb er vast overheen gelezen)... Gecondoleerd... Altijd moeilijk, je wilt ze het liefst voor altijd bij je houden... Bah, een prik, ben blij dat ik hem niet hoef... @vocht en warmte: valt reuze mee! In Frankrijk had ik gewoon olifantenpoten, zo dik, hier dus niet. Ik moet ook zeggen dat ik niet echt last heb van de warmte. Wij hebben overal rolluiken en dat scheelt een hoop, het is heerlijk koel in huis. @Yolanthe: voor Tes was maatje 50 ook nog te groot, moest alles omslaan. Ze was 49 cm. Hoe groot was jouw dochter? @Chivay: ik herken dat 'doemdenken' wel. Je hoort soms zulke enge verhalen... Wie is Moettie trouwens? Of wil ik dat niet weten? Staat de commode al? --> ja dus, fijn! Hmmm, een draaipoging. Hier een ervaringsdeskundige, al je wilt, vraag maar raak! @amorzinha: welkom hier! @Ckialita: geniet nu nog maar van de rust idd! Voor je het weet wordt je 's ochtends vroeg/'s nachts wakker gehuild... @val: balen dat het zo warm is op je werk. Hoelang moet je nog? @irisnaomi: wat leuk, slagharen! @Smokey: welkom terug, gezellig dat je weer mee wilt kletsen! @katje: ik ben benieuwd naar je 'springers', als ik al thuis ben zal ik kijken! @hier: zo, ik ben weer bij... Oh ja, nog even vertellen hoe het bij de gyn was woensdag... Goed! Bloeddruk redelijk 130/90, Frits ligt nu weer mooi met het koppie naar beneden, is nu zo'n 1600 gram en doet het verder goed. Etentje met collega's was ook erg leuk, lekker aan de Rijn gezeten op een terrasje! Ik ga zo even naar de Ikea met m'n mams, mannetje en meisje. Even nog wat dingetjes voor de badkamer en babykamer kopen. Heb er zin in, maar ik hoop dat ik het volhoud. Vanochtend hadden we klussencohtend met de ouders op mijn werk, beetje teveel gedaan. Ach ja, rustig aan, komt vast goed. Morgen een dagje helemaal niks, daar heb ik zin in! Fijne dag nog!
Heyyyy, Welkom MYV!!! Heb de laaste pagina`s wel gelezen, maar niet alles onthouden haha....Hier vandaag een rustig tuindagje van gemaakt. Blij dat het weekend is, op werk is het zo rustig....Nog 8 dagen te gaan en dan heb ook ik eindelijk verlof. Morgen naar het strand, kuiltje graven voor de buik en dan kan krijgt ook eindelijk de achterkant een kleurtje. Fijne avond allemaal. x
He lieve meiden, Onze laptop is 1.5 week geleden plots opverleden... vandaar dat jullie mij plots niet meer zagen. Hebben nog geen andere kunnen vinden, waar ik erg van baalde want verlof is afgelopen week ook ingegaan. Vriendlief heeft beloofd dat hij er deze week echt achteraan gaat, zodat ik ik wel lekker hier kan kletrsen en het internet op kan. Ondertussen alweer 35 weken. Gisteren bij de gyn geweest ik ben nu 5 kilo aangekomen en ons meisje begint aardig in te dalen (dat voel ik trouwens ook wel erg aan mijn blaas). Verder zit ze qua groei nu op 37 weken. Ik heb ergens het gevoel dat het niet nog 5 weken gaat duren, maar waar ik dat nou helemaal op basseer weet ik eigenlijk niet. 38 weken lijkt me trouwens ook mooi, maar dan moet ik nu eens echt beginnen aan die grote schoonmaak!!! Ik voel me verder goed en heb nog geen last van de warmte, hou ook nog niet heel veel vocht vast dus dat is mooi. Ik heb heel wat terug te lezen, dus ga zo een poging wagen. Jullie zien mij hopelijk van de week weer op mijn eigen laptop! Iedereen geniet van deze dagen!
Wat een weertje hé meiden!! Heb er gelukkig nog weinig last van! Zag dat volgende week de temperaturen nog gaan stijgen, als het maar geen drukkende/benauwde hitte wordt, maar dat zal denk ik wel. Beeb heeft op het moment de hik, vanmiddag voelde ik het boven in mijn buik, en nu onderin mijn buik... Is de stiekumert toch weer omgekeerd... EN NU BLIJVEN LIGGEN hahahahah Als ik jullie lees heb ik een heel sumiere garderobe hihi. Ik ga idd als er gevraagd wordt of we nog wensen hebben verschillende maatjes doorgeven, zo krijgje het verdeelt van alles wat @Chivay: is heel normaal hoor die onzekerheid. Jij hebt idd nog je souverniertje uit het zkh erbij. Ik maak me ook zorgen om die navelstreng. Beeb is nog steeds druk aan het draaien en keren en ben bang dat hij of zij zich helemaal vast draait in de navelstreng. Dus ga dit ook even bij de vk aangeven as donderdag. Hoop echt dat ik een echo krijg om het te controleren. @Katje: nou... ik denk dat je vanavond lang buiten kunt zitten hoor hihi. Tis nog heerlijk buiten!! @Kiss: ja aso hé zo lang vrij hihi. Maar had nog heel veel vakantie staan, had nog bijna niks opgenomen dit jaar, en ja... mijn baas heeft graag dat ik het op maak dit jaar. Nou... dat hoef je geen 2 keer tegen me te zeggen whahahaha. Je bent een wmm (watermeloenmonster ) Lekker dat mannetje nu ook alles klaar wil hebben, schiet het lekker op! Ben heel benieuwd naar het eind resultaat! @Elisa: die nagels knippen lukt me ook nog aardig, scheren ook nog trouwens, beetje op de gok, maar gaat prima haha. Ben nu 15 kilo aangekomen (bijna 33 weken). Met zoon 30 kilo en met dochter 19 kilo, dus hoop onder die 19 te blijven, maar schiet helaas al aardig op. Is nu ook wel vocht hoor, partij dikke enkels! Valt erg mee hoor wat je bent aangekomen! Heel netjes! Was het nog gezellig op je werk? @SpruitNL: jij ook feesie vandaag, gezellig hoor!!! Kan me voorstellen dat je dubbele gevoelens had over de begrafenis, maar met deze temperaturen is het zelfs als je niet zwanger bent niet uit te houden zo'n lange rit, dus verstandig dat je niet bent gegaan! @Lauw: thanks! De taarten zijn heerlijk, net nog een stukje appeltaart op hmmmm. @Kapedi: heb helaas geen ervaring met een sluitband. Slim dat kuiltje in het zand!! Veel plezier op het strans! Lekker nog maar 8 dagen werken!! Ik nog 6 (nog 3 weken), had bedacht in de vk nog een dagje extra te gaan werken, maar zit nu te twijfelen hahaha, vrij zijn is toch ook wel erruug lekker @Amorzhina: welkom hier! Probeer toch nog ff te genieten van je zwschap! Tis zo voorbij! @Koetje: thanks! Hij mag maandag 36 jaar tellen... wauw... hij zit nu richting de 40 hahaha. Nou... dat minder kunnen valt wel mee, maar merk dat ik sneller vermoeid ben en daardoor emotioneel wordt. Echt suf! Want zo ben ik helemaal niet. Morgen ga ik ook op een rustig tempo aan de gang, ff wasvouwen enzzzoooo... Isa vroeg of ik kwam helpen op school met schoonmaken, is altijd de laatste schoolweek, had het kunnen weten maar was er niet op voorbereid hahaha. Ik ga maandag wel ff helpen, maar op een mak tempo! Ze gaat ook haar verjaardag vieren dan, is in de vk jarig, dus is ook wel leuk om erbij te zijn. Kan ik ff foto's maken Ze wilde ijsjes trakteren, nou.... komt goed uit met dit weer. Lekker dat alles goed was met fritsie!! @MYV: welkom hier!!! veel kletsplezier! @Leonizzie: wat irri een kapotte laptop! Ik had dus en akkefietje met mijn adapter. Heb een nieuwe gekocht, maar het ligt ook aan de stekker ingang Dus wil gaan sparen voor een nieuwe laptop, duurt wel ff voor ik die bij elkaar heb dus hoop dat hij het zo lang uithoud hahaha. Succes met terug lezen! Jou kleintje ligt lekker voor op groei! Zou wel lekker zijn he met 38 weken... ik zou ervoor tekenen hihi. Dan hoef ik er nu nog maar 5 Is wel leuk voor de kinderen, kunnen ze nog even van de baby genieten voordat ze weer naar school moeten! Zoonlief kwam gisteren trouwens erg boos en verdrietig uit school, zijn beste vriendinnetje gaat van school af... Ze zijn al jaren de dikste vriendjes en ik liep altijd hard met haar moeder, nu wandelen we. Jammer jammer jammer, haar moeder is het niet eens met hoe het op school allemaal loopt en wil graag een stabiele klas voor haar dochter. Heel begrijpelijk natuurlijk, maar wij willen het eerst proberen. Tot de herfstvakantie aankijken hoe het gaat, als pim zijn resultaten achteruit gaan dan gaan we ff praten. Heeft school geen oplossing, dan gaan we kijken naar een andere school. We gaan het gewoon eerst proberen!! Fijne avond! Geniet van het weer!
Koetje: nog 2 weken in totaal 4,5 dag fijn dat alles goed was bij de gyn! Nog iets gevonden bij de ikea? MYV: welkom, alles oke? Leonizzie: wow 35 weken!! megasnel he! en wat super netjes 5 kilo! Femr: balen voor Pim dat zijn vriendinnetje van school gaat! is ook niet leuk voor zo'n kind! ben benieuwd hoe het bij hem gaat dan, niet zo'n geweldige school? Chivay: fotooooooooooooooooooooooooooooooooo zal morgen weer eens een foto maken, heb echt het gevoel dat ik sinds de laatste keer mega ben gegroeid! iedereen zegt het trouwens.. Smokey: welcome back! Eerste pakje heb ik van mijn moeder gehad, heel lief broekje en truitje en vestje Zo ik zit! heb de kleine van mijn zus als logé! pff hij is 4 jaar..heftig hoor nog 1 erbij Nee maar hij heeft hier gegeten en als ze dan naar bed moeten en in bad is wel ff spitsuur! maar goed ze liggen...verder is het hier havenfeest in de stad, morgen komen nick en simon daar gaan we ff naar kijken, vind Romano ook leuk!
@ FemR.... Ah getver dat is idd niet leuk voor Pim! Ben heel benieuwd hoe het nieuwe schooljaar voor hem & jullie zal gaan lopen!! Ben ook heel benieuwd wat je vk van de navelstreng zegt! Ben zelf met de navelstreng om mijn nek geboren.. Hier trouwens wel weer wat rust.. nog regelmatig een teken van leven in mijn buik.. dus kan het allemaal alweer een beetje relativeren ... Trouwens volgens mij zegt t voelen van de hik niet of er wel of geen stuitligging is.. Voel de hik eigelijk altijd onderin, terwijl ze vorige week absoluut in stuit lag.. Op het moment twijfel ik een beetje over de ligging... @ MYV... Welkom! @ Val... Your wish is my command! haha.. Weer eens foto's gemaakt... Denk dat ik aardig gegroeit ben sinds de laatste foto's 2.5wk geleden! Veel plezier morgen bij Nick en Simon! @ Leonizzie... Wat balen van de laptop.. Hopelijk hebben jullie er snel weer 1tje! @ Kapedi... Veel plezier morgen aan het strand! Ghehe lijkt me een foto waard met je buik in je kuiltje Ben zelf geen zonaanbidder, en type ultrawit @ Koetje... Ik kom zeker bij je terug mocht ik aan de draaipoging moeten... Al was ik eerst zo overtuigd dat ze nog in stuit ligt.. nu weet ik het even niet meer... Dus ben erg benieuwd woensdag! Nog geslaagd bij de ikea???? fijn dat Frits iig verstandig is omgedraaid nu Pfoei wat een warme dag hè! Niets voor mij zeg dit weer... Ben groot fan van 18-21 graden met een lekker briesje.. Stiekum ook veel te veel gedaan vandaag... Eerst kwamen ze de commode brengen.. (owow wat ben ik blij) daarna een shopronde gedaan.. (o.a nieuwe prullenbak gescoord.. deksel was stuk, niet zo handig met al die kraamverbanden straks haha Eigelijk zouden we vanavond nog op visite gaan, maar dat heb ik toch afgezegt... zit er ff niet meer in 3 dingen per dag! @ Spruit... Nogmaals super bedankt voor je bonnen! Vandaag bij de babydump 2 tshirtjes ervan gehaald.. Erg leuk zijn ze! Bekijk bijlage 81515 Mel op het klein maar o zo fijne kamertje Badje gaat daar nog weg, staat er ff voor de sier... Ben me nu ook giga aan het inhouden om niet meteen de commode te poetsen en in te richten... Heb wel t idee dat mijn buik aardig gegroeit is de afgelopen 2.5wk... Zelfs ietsjes lager misschien ook??
@Chivay; Wat fijn dat de commode er is! Werd ook wel tijd ook zeg! Mooi kamertje hoor, en lekker buikie! Fijn dat je je iets geruster voelt op dit moment. Is ook wel echt even schrikken zo'n uitstapje ziekenhuis! @Kiss; Super dat het babykamertje nu zo snel klaar is! Kun je lekker rommelen daar! @Smokey; Val gerust weer in hoor, gezellig! @Susan, ik had de dag na de prik wel een beetje een beurs gevoel, maar niet echt last hoor! @Irisnaomi; Was het leuk in Slagharen? Je hebt lekker geshopt zeg! Ik heb nog niet echt een eerste pakje voor dit meissie. Natuurlijk genoeg van haar grote zus, maar wil wel iets nieuws voor haar natuurlijk! Toch iets bijzonders vind ik! Voor Elin had ik een pakje maat 50-56, maar ja, die kon ze pas na een maand aan. En was toen nog te groot, haha! Moet echt eens gaan shoppen daarvoor! Wat voor iets is het bij jou geworden? @Koetje; We willen morgen nog een paar dingen doen en dan zal ik eens wat eerste foto's van haar kamertje maken! Zijn jullie nu wel al begonnen met de babykamer, of is de badkamer nog steeds niet af? Ben benieuwd wat jij ervan maakt deze keer! @Leonizzie; Fijn dat het goed met je gaat! En leuk als je er binnenkort weer wat vaker bent! 35 weken alweer! Wat komen die eerste bevallingen alweer dichtbij zeg (niet te letterlijk nemen, he? Nog minstens 2 weken binnenhouden!) @FemR; Wat jammer van Pims vriendinnetje! Maar kan me wel voorstellen dat het bij veel ouders veel onrust geeft! Maar, als je het niet probeert weet je ook niet ofhet wel zo erg is als je vantevoren denkt... @Hier; Vannacht van 2 tot half 6 klaarwakker geweest... Nu dus doodop! Vanochtend eerst even naar de kapper geweest, daarna een uurtje geslapen, en verder wat zitten freubelen voor Elins kamer. Elin heeft lekker in een badje buiten gespeeld. Mams is flink aan de schoonmaak geweest in Elins nieuwe kamer,en manlief heeft ook lekker wat klusjes afgewerkt. Tevreden dagje zo! De basis voor Elins nieuwe kamer is nu wel bijna af! Nu nog de lamp ophangen en op zoek naar gordijntjes, en dan zal ik vanaf volgend weekend haar overdag daar eens laten slapen, hihi! Vind het wel spannend hoor, mijn kleine meisje naar zolder! Morgen hebben we familiedag bij de duikclub, gaan we lekker heen. Manlief doet nog wel een duikje met mijn paps, en misschien broer/schoonzus (In de Galderse Meren, reuze-interessant, kan je garanderen dat daar geen vis zit!), en ik lekker met Elin een beetje in het water en zand kliederen! Heerlijk! En nu even wat slaap inhalen!!!
@ koetje, hihi.. kan me voorstellen dat je super nieuwsgierig bent naar het resultaat van de babykamer. Nog een paar dingen, de rolgordijntjes is nix geworden vandaag. Maar zodra die er hangen + gordijnen dan ga ik foto's maken. Het is wel "jou" behangetje geworden, en ben dr echt super blij mee! staat zo onwijs schattig! Moettie is van de juni 2010 mama's, en haar kindje is in dr buik overleden bij een zwangerschap van 41 weken, heel erg. Lekker uitgeleefd in de Ikea? @ MYV, welkom! En gezellig dat je mee komt kletsen! @ kapedi, haha, slimme oplossing "kuiltje graven voor de buik", als dat in bed nou eens kon, zou ik veel lekkerder slapen! @ leonizzie, fijn dat je er even weer bent. Pff begon me ergens al zorgen om je te maken! Maar gelukkig gaat alles goed met jou en je beebje. Balen dat juist nu je laptop stuk is in je verlof! Wow, 5 kilo nog maar aangekomen, netjes zeg, en dat terwijl je een groot kindje draagt. Ik hoop voor je dat je over 3 weken bevalt! Ik volg je morgen met 35 weken (joepiiee!!). @ Femr, haha ik een WMM (watermeloenmonster), leuk gevonden! (en indd, heb net weer watermeloen op, kan dr gewoon niet vanaf blijven!) Wat jammer zeg dat het vriendinnetje van je zoon naar een andere school gaat. Ben benieuwd hoe het aankomend jaar gaat met Pim op school, met die nieuwe klasverdeling. @ val, veel plezier met nick & Simon! @ chivay, prachtige foto, mooie kamer! @ brendat, balen dat je zo slecht heb geslapen! Spannend, bijna juli Hopelijk mijn bevallingsmaand, hihi.