Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Moet eigenlijk naar bed, maar tis zo warm!

Maar wou ff mn mooie banner laten zien, 35 weken en nog 35 dagen te gaan.. :)

2. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Goedenavond dames, zijn er nog meer hier die niet kunnen slapen? ...

@kiss: fijn he, 's middags kunnen slapen... :) Vooral met die hitte nu. Alleen jammer dat je 's nachts dan weer een probleem hebt... Leuke banner idd, nog even en ik heb die ook :p

@koetje: mooi dat je weer goedgekeurd bent, jammer dat je eerst teveel had gedaan. Heb je het nog volgehouden in de ikea?

@MYV: welkom :)

@kapedi: pas je op voor verbranden? Is niet lekker als je rug verbrand is terwijl je ook niet meer op je buik kunt liggen...

@leonizzie: oei, wat jammer van je laptop. ik hoop voor je dat je snel een nieuwe hebt.

@femr: ik zag het ook van volgende week, van mij hoeft het niet... en mijn garderobe is nog aardig klein, we hebben alleen nog 4 vuilniszakken vol staan om uit te zoeken wat we hebben gekregen ;) En jammer van het vriendinnetje van je zoon, hoop dat ze elkaar nog wel veel zien

@val: lekker druk bij jullie in huis dus :)

@chivay: mooie foto. Leuk kamertje ook, fijn dat de commode er is.

@brendat: slaap lekker, tenminste, ik hoop dat je al slaapt. Veel plezier morgen

Hier: pfoei, vandaag was niet heel lekker. Begon heel gezellig, waren eerst naar mijn schoonouders, oma was ook over, dus we hebben gezellig in de tuin koffie gedronken. Daarna ging mijn man met zijn broertje lekker sportief doen, ik bleef in de tuin hangen en kletsen. Daarna boodschappen gedaan en anar huis. Waren om 3 uur thuis, 4 uur begon voetbal en ben ik naar bed gegaan, ongeveer 3 kwartier geslapen en na de wedstrijd weer uit bed. Ging eten koken en voelde me helemaal niet zo lekker, toch maar eten, met een braakgevoel tussendoor :( En daarna op bed gaan liggen terwijl ik me echt niet lekker voelde. Toen mn man ernaast kwam liggen bleek dat de kleine zo druk was dat ik me daarom niet lekker voelde, in combinatie met de hitte... En ik voelde de bewegingen niet eens! Heb de hele tweede westrijd weer op bed gelegen, en de hele tijd was het feest daarbinnen. op zich fijn dat ik weet dat alles nog werkt, maar waarom moet ik me dan zo rottig voelen :( Hopen dat ik er morgen minder last van heb. En nu ben ik moe maar heb ik geen zin om te gaan slapen...
    Morgen gaan we weer naar het park, bbq met de hele kerk :D En als ik me niet lekker voel ga ik gewoon naar huis, heb ik besloten. Drie weken geleden was ik gebleven terwijl ik me niet lekker voelde van de hitte, dat doe ik dus mooi niet meer.
    Nu duik ik mijn bed in, hoop dat ik kan slapen.

3. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Allereerst welkom aan de nieuwe dames hier!

Gisteravond gezellig feestje gehad. Drie dames zwanger en 1 net bevallen dus je raadt het al waar het over ging. (had van mij niet gehoeven hoor, net of je ineens niet meer over iets anders mag praten). Lag er pas om half 2 in om dus nu al weer klaarwakker te zijn..... grrrr. Ik denk dat ik straks nog wel terugkruip, weet het wel zeker!

Hoe waren de andere feestjes???

@ scheren: dat wil mijn man dus niet doen bij mij....

@ eerste pakje: wordt het poezenpyjamaatje, wij zijn dol op katten. Gewone kleertjes weet ik nog niet.

Schrok gisteren wel toen ik naar de wc ging. Een enorme slijmsliert... Hoe weet je trouwens of het je sluitprop is of gewoon afscheiding?

4. @ Chivay, wat fijn dat alles nu binnen is! Heerlijk hoor. Kun je lekker het kamertje inruimen.
    Mooie buik!

@ Kiss, bij jou schiet het lekker op zeg alweer 35 weken!
    Gelukkig zijn jullie al ver met het kamertje. En indd bijna juli, zullen hier wel de eerste kindjes geboren worden:D Spannend!

@ Brendat, leuk dat Elins kamertje lekker opschiet.
    En gezellig een familiedagje vandaag, jullie hebben goed weer uitgezocht.

@ Eerste pakje, hier een heel licht roze pakje. Zal er een foto van maken

@ Val, leuk de kleine van je zus op bezoek. Zal wel even raar zijn indd 2 kids. Kun je alvast even wennen aan de spitsuren op een dag ;). Fijne dag vandaag bij de haven dagen.

@ Femr, hopelijk blijft jullie baby nu lekker liggen. Is nu al een klein eigenwijsje he. En wat zielig voor je zoontje, kan me voorstellen dat hij er van slag door is.

@ Leonizzie, ik maakt me ook al zorgen! Gelukkig is het "maar" je laptop. Ik wil ook wel met 38 weken bevallen! Dat is bij jou al over 3 weken, jeetje spannend :D

@ Kapedi, lekker dagje strand! Succes met het kuilengraven:)

@ Koetje, gelukkig weer alles goed bij de gyn. Was het leuk bij ikea? Veel gekocht?
    Schattig he als die kleine ukkepukjes lopen, ze lijken nog zo klein maar dan ook weer heel groot.

@ Nieuwe meiden, welkom!

@ Irisnaomi, hoe was het in slagharen?

@ Yolanthe, nog geslaagd met shoppen?

Wat een heerlijk weertje he! Heb wel geen behoefte om de hele dag in de tuin te zitten want binnen is het heerlijk koel.
    Gisteravond een feestje gehad, was erg gezellig maar ben nu kapot.
    Merk dat de kleine meid aan indalen is, voel het vooral met zitten dat ze al ver naar beneden zitten. Begint nu wel spannend te worden, vandaag alweer 33 weken!!

Heb trouwens een mailtje gestuurd over de blije doos, had er nog steeds niks van gehoord en krijg nu volgende week een mailtje met de bon.
    Fijne zonnige dag!!

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Kiss; mooi 35w en 35 dagen! Komt wel heel snel dichterbij.
    Mijn stand is 32 wk en 56 dagen, klinkt heel wat minder mooi :)

@Ckialita: vervelend dat je zo`n last had van de kleine! Hopelijk houdt hij/zij zich vanaf nu gedeisd.

@Nieuwe dames: welkom!

@Spruit: Truste voor strakjes, was wel een kort nachtje!
    Ik durf niets te zeggen over afscheiding/slijmprop: mijn bevalling van dochter
    is ingeleid.

@Laartje: Nee het shoppen is niet gelukt, maar wel lekker bij mijn schoonouders in de tuin
    gezeten onder de boom. Heerlijk plekje. Dochter vermaakte zich met plantjes water geven.

Heb jij de doos van de Prenatal nog niet gehad?

Man & dochter zijn alweer op stap samen (met de loopfiets een rondje door de buurt, kunnen makkelijk een uur weg zijn samen) en ik ben aan het wassen. De droge was hangt ligt al in de kast en de wasmachine draait. Straks lekker alles in de tuin en vanmiddag zwemmen in eigen tuin!

Van mij mag het dit weer blijven tot half september! Ik vind het heerlijk. Wel is het boven ook al 27 graden, maar met de ramen open kan ik wel lekker slapen. Gisteren iets minder, want ze hielden ergens een feestje en het raam moest daardoor dichtblijven. Ik werd om 2:30 wakker omdat ik moest plassen en wilde toen alles open zetten, was het ****** feest nog niet afgelopen (gewoon keiharde muziek).

Manlief is het wiegje aan het schilderen, het wordt zo leuk. Ik ben heel benieuwd als het straks allemaal klaar is. Tot nu toe hebben we er nog niets aan gedaan..... ach we hebben nog even en manlief heeft over een paar weken ook vakantie.

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Goedemorgen dames,

@chivay, heb je nog leuke spullen gekocht bij Prenetal, babydump gisteren? Mooie buik op de foto, en leuk kamertje, wij hebben ook zon piep klein kamertje waar het passen en meten was voor de spulletjes;)

@Koetje en jij ook lekker geshop-et heb je nog leuke dingen gekocht? Ik moet alleen nog een nachtlampje die kan ik nergens vinden gewoon een simpele zon wandlampje voor snachts die niet zo vel brand.

@kapedi 8 dagen en dan lekker verlof heerlijk zeg:) Veel plezier vandaag op het strand, zal wel druk zijn ook op de wegen er naar toe.

@leonizzie veel suc6 met je grote schoonmaak alvast:D en ohh grrr zwaar balen dat je laptop overleden is.

@Femr ik heb ook niet zon garderobe zoals de meesten hier hoor, ook iets minder:)

@Val leuk vandaag nick en simon gezellig, ik vind hun altijd wel erg leuk en goed zingen. Het is mooi weer dus wordt genieten!

@Brendat Heb je vannacht beter geslapen? Vandaag een lekker gezellig dagje voor jullie heerlijk, lekker genieten.

@Kiss jou banner is inderdaad mooi begint al aardig op te schieten:)

@ckialita heb je toch nog kunnen slapen? Kan goed van de warmte komen hoor dat je je even wat minder voelt, gewoon lekker rusten en gaan liggen.

@spruitnoordeloo jij was er vroeg of laat bij:D Slijmprop geen idee maar denk dat het wel wat meer is als een sliert, maar dit wordt mijn 1e dus heb er geen verstand van;)

@laartje bij jou ook aan het indalen bij mij volgens mijn ook, heb ook af en toe behoorlijke steken helemaal onderin, had net al gegoogeld of dat niet veels te vroeg is maar schijnt toch normaal te zijn.

@scheren, tip spiegel op de grond leggen dan kan je het een beetje allemaal zien:)

@eerste pakje, van mijn moeder super leuk wit jurkje met rose rompertje en broekje rose, met mutsje etc erg leuk:) nu maar hopen dat het past is zo moeilijk met de maat vind ik.

Hier vannacht weer slecht geslapen heb vreselijk last van mijn handen armen (carpaal tunnel syndroom) dode vingers en tintelende hand heel irritant, waardoor dus elk uur wakker. Verder moet ik wel 30x per dag plassen wordt er niet goed van elke keer kleine beetjes, en begin lichtelijk incontinent te worden ook daar ben ik niet blij mee.
    Maar verder voel ik me prima hoor:) ga zo even lekker eten.
    Vandaag niks op programma, ze hebben zwembadje in de tuin, hoop dat het water nu wat warmer is zodat ik vanmiddag kan afkoelen;)

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ ckialita, wat vervelend dat je je gisteren zo naar voelde.
    Ik hoop dat je lekker kan genieten vandaag in het park, en dat je wat minder last hebt van de warmte.

@ spruitnl, misschien eens googlen op slijmprop.. ga het ff niet voor je opzoeken op een nuchtere maag :p
    Maar ik verlies hier ook veel slijm.

@ laartje, zou fijn zijn als je kindje aan het indalen is. Mag hier ook wel een keer gebeuren..

@ yolanthe, hier ook aan het wassen. Heb al een paar dagen geen was meer gedraaid, had er geen zin in door de warmte.
    Maar nu moet het echt wel! Zal blij zijn als ik er door ben.

@ smokey, zo een wandlamp die jij bedoeld verkopen ze wel bij de ikea!
    Wat balen dat je zo last hebt van vocht!

@ warmte, pff ik slaap er echt slecht om! Maar overdag gaat het eigenlijk wel.
    Probeer er ook zeker wel van te genieten, vind het voor mn zoon zo heerlijk. Lekker hele dag in de tuin met water spelen, echt genieten voor hem!
    En als ik me bedenk dat wanneer mn verlof is afgelopen dat het alweer winter is, en we weer allemaal moeten uitkijken met de gladheid en de dikke sneeuwlaag.
    Nee, dan heb ik ook veel liever dit weer, heerlijk!
    Wat dat betreft is dit een heerlijke periode voor verlof!
    En ben ergens ook wel blij dat onze kindjes nog in de buik zitten, vind het voor babytjes zo sneu als ze zweten van de hitte,
    dat je niet weet hoe je je kindje moet aankleden en wat je met ze kan doen omdat het zoooo warm is voor die kleintjes.
    Ben dan ook benieuwd wat het weer in augustus zal zijn.

Lieverds, ik wens jullie allemaal een fijne dag, geniet van het weer! En zoek lekker verkoeling op.
    Met waterijsjes en lekker koude water meloenen :D:D:D:D!!

Liefs

8. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Val: pfff.. 30 graden op het kantoor... bleggg.... Enne lekker druk bij jullie in huis lees ik.. wel gezellig altijd... Veel plezier bij Nick en Simon.

@ Iris: Naar Slagharen.. zal wel geslaagd zijn geweest denk ik.. Maar wel warm en vermoeiend..

@ 1e pakje: ik wil een truitje bestellen met de naam erop.. en dan lekker in de juiste kleur... zoiets dus: https://www.simplycolors.nl/artikel.php (maar dan in andere kleur en andere tekst, met of zonder afbeelding, dat weet ik nog niet)

@ Smokey / amorzinha / MYV: gezellig mee kleppen... :)

@ Chivay: super dat de commode er eindelijk is... en helemaal klaar.. mooi zo...

@ Kiss: balen dat je je nog niet goed voelt.. rustig aan dus..
    en jaja.. bijna juli... ik hoop ook dat het mijn maand wordt... stiekem denk ik echt dat ik in juli ga bevallen ipv augustus.

@ Koetje: weer helemaal goedgekeurd, mooi zo... en geslaagd bij de IKEA??

@ Kapedi: haha.. slim.. een kuiltje graven.. mijn rug krijgt echt geen zon.. haha en de voorkant is redelijk bruin.. maar ach... Pas wel op dat je je niet verbrand.. goed smeren dus..

@ Leonizzie: balen dat je laptop stuk is... ik hoop dat ie snel weer gemaakt is.. en jou kindje ligt dus ook voor in de groei.. die van ons ook... hoofdje en beentje ongeveer 2 weken voor en de buik zelfs 5 weken voor op de groei!!! ze schatten het gewicht dan ook met 33w2d op 2700 gram.

@ FemR: ik hoop dat die uk nu goed blijft liggen... Balen voor Pim dat zijn beste vriendinnetje van school af gaat.. Maar het is ook erg als je als ouder zo'n keus moet nemen omdat je zo opziet tegen de klas waar je kind in komt..
    Maar wel goed dat jullie het eerst proberen... misschien valt het uiteindelijk allemaal wel mee.. (ik hoop het voor Pim)

@ Brendat: ik hoop dat vannacht beter hebt kunnen slapen.. en veel plezier vandaag..

@ Ckialita: balen dat je je gisteren zo beroerd voelde.. ik hoop dat het vandaag beter gaat..

@ Spruit: weet niet hoe de sluimprop eruit ziet.. maar ik denk echt een vast stukje.. en geen sliert.. Hier ook af en toe last van slierten.. (haha.. wat klinkt het allemaal lekker .. NOT)

@ Yolanthe: balen dat je zo slecht hebt geslapen door het feestje (met raam dicht)... hier was ook een feestje bij de buren.. maar op zich ging het nog wel.. (wij slapen aan de andere kant)

@ Smokey: vervelend gevoel die tintelende handen.. heb er af en toe last van.. Maar niet zo vaak als jou.. bleg... geniet van je rustdagje vandaag..

@ Warmte: hier behoorlijk last van de warmte.. resultaat: dikke enkels/voeten.. die echt pijn doen.. ook mijn kuiten zijn pijnlijk.. laatste dagen volgens mij wel 2-3 kg aangekomen.. echt vocht dus.. begin me echt een olifant te voelen haha..

Gisteren ook iets te veel gedaan.. er moest nog vanalles opgehangen worden in huis.. (schappen, spiegel, schilderij, extra schappen in de kledingkast, vouwgordijntje en gewone gordijnen op zolder)... daarbij ook nog wat opgeruimd.. maar daarna was ik ff niet te genieten.. ff lekker plat gelegen en toen lekker gaan uit eten.. heerlijke salade gehad op het terras.. heerlijk.... :)

Ow ja.. misschien een tip voor de warme slaapkamers: ik heb gisteren 1,5 uur voor het slapen het raam wagenwijd open gezet en een ventilator in de slaapkamer... vannacht heerlijk geslapen :)

Vandaag zoals vele een heerlijk rustig dagje.. ga nu lekker in de schaduw een boekje lezen... voetjes hoog en af en toe in een bak koud water... (wat de hond trouwens ook heel lekker vind...haha)

9. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Gelukkig geen last gekregen van mijn spuit.
    Heerlijk geshopt gister (helemaal niks gekocht) maar was super gezellig en gelukkig bewolkt in Leeuwarden.

Zou vanmorgen hier naar de boekenmarkt gaan om wat in te slaan voor in mijn verlof. Maar is hier zo benauwd zie er maar van af geloof ik.

Slijmprop: ik zou het niet weten hoe die er uit ziet, idd. ff googlen.

Had het wiegje mooi opgemaakt kom ik gister boven ligt de kat erin te slapen. Grrr kon ik weer alles gaan wassen. Heb er nu maar ballonnen in gelegd.

10. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    @welkom aan de nieuwe meiden MYV nog nét een augustus 2010 mama qua datum. Maar misschien in de praktijk ruimschoots...je weet het niet.

@slijmprop; geen idee, mijn 1e bevalling begon met het breken van de vliezen...

@warmte; overdag en vooral einde van de middag veel last gehad, opgezwollen handen en voeten (zo voelt het althans). Veel drinken blijven.

@badje; wij straks waarschijnlijk op gaan zetten, onze kleine man is helemaal gek op water. Misschien dat we eerst nog even naar winkelcentrum gaan, manlief is gister verwend met cadeaubonnen en geld en wil dat graag deels spenderen :) Tis koopzondag vanaf 12 uur en na z'n slaapje kan Jay ook nog wel in zwembadje !

11. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Hallo Lady's

Weer een tijd niets van me laten horen.
    Sorry.

Maar heb even in dippie gezeten en geen vut voor heel veel dingen.

En nu bah hebben jullie het ook zo slecht met het warme weer?

Beetje nonchalant maar zijn er nog meer mensen die last hebben van aambeien.
    Ik helaas wel terwijl me ontlasting wel normaal is snap er helemaal niets van.

Mijn meisje ligt nog in stuit over overdwars.

Mischien over 3 weken naar ziekenhuis proberen te draaien.

Hoe is het verders met jullie?

12. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Zo net terug van het strand....Was daar in ieder geval beter als in mijn tuintje. Enne ik ben niet verbrand, smeer altijd erg goed, lief dat jullie mij allemaal hebben gewaarschuwd.

Ben begonnen met wassen, wel zonde eigenlijk al die fluffy kleertjes wassen, snap nog steeds niet waarvoor het eigenlijk moet, deden ze vast vroeger niet want mijn moeder had er nog nooit van gehoord.

Iedereen een fijne avond en een niet al te warme nacht.

Tot morgen x

@ druk op weg naar het strand; woon er 5 minuten vandaan, dus ben op de scooter geweest, heb ik ook geen last met parkeren enne was wel errug druk
    @ Slijmprop; Heb gelezen dat het echt een taai stukje is en geen los slijm....Als het zacht slijn is is het vast afscheiding ( sorry voor de heerlijke woorden)

13. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Ckialita; Ik had gisteren ook al zo'n last van een superdruk kindje! Werd er inderdaad een beetje beroerd van. Hoewel de warmte ook niet echt hielp natuurlijk! Hoe voel je je nu? Hier is het vandaag gelukkig een stuk rustiger!

@Kiss; Wauw wat een mooie banner! Hihi! Gek he, dat het aan het einde van ons verlof al hartstikke winter is! Echt lekker van het weer genieten nu! En hoe gaat het met je aandelen watermeloen?

@Spruit; Kan best een stukje slijmprop zijn hoor, maar dat mag best rond deze termijn. Had het de vorige keer ook met 34 weken en dat is wat de vk me zei.

@Iltje; Wat rot dat je in een dip hebt gezeten... Wel leuk weer van je te horen hoor, dus kom vooral vaker als je er fut voor hebt! Hier geen last van aambeien, gelukkig, want het lijkt me vreselijk... Wat vervelend dat jullie meissie nog steeds niet klaar ligt voor de start! Hopelijk draait ze vanzelf! En snel, als het even kan!

@Hier; Lekker geslapen vannacht, mocht zelfs nog een uurtje blijven liggen vanochtend van manlief. Daarna na de Galderse Meren geweest, was gezellig, lekker in het zand gespeeld en in het water gepoedeld met Elin. Ze hadden ook een sprinkussen staan, daar was ze helemaal niet vanaf te slaan, haha! Zo een borrel bij nieuwe mensen in de straat (goed initiatief!), en verder vooral niet te veel! Misschien vanavond even 2 dekbedovertrekjes voor Elin naaien.

Veel plezier nog allemaal vandaag! Geniet van het mooie weer!

14. @ Yolanthe, nee ik had nog niks van de blije doos gehoord. Vond het al zo raar. Kreeg wel wij jonge ouders, was misschien nog van de aanmelding van Aiden.
    Leuk dat het zo opschiet met het wiegje!
    Zijn manlief en dochter lang weggeweest?

@ Spruit, ik heb iedere keer losse delen van de slijmprop verloren en het zag er zeg maar uit alsof je van die plaksel bij elkaar hebt gedaan (die doorzichtige) Kleine bolletjes waren het bij mij met een vleugje bloed.

@ Smokey, mijn zoontje was ook al heel vroeg ingedaald. Merk nu ook met steken en indalingsweeën, gelukkig niet veel last maar merk het af en toe wel.
    Wat erg dat je zoveel last van je handen hebt!! Was je er nou aan geopereerd?

@ Kiss, hihihi waterijsjes en watermeloenen! Heerlijk he. Hier zijn er al een paar :) doorheen gegaan vandaag, heerlijk die ijsjes.
    Ik slaap ook slecht met dit weer bleh. Alles plakt.
    En vooral voor die kleintjes is het indd niks, merk het ook aan Aiden.

@ Lauw, dat is een goede lekker de ramen openzetten. Laat ze vannacht denk ik ook open. Lekker een heerlijke salade, zou ik het liefst iedere dag eten met dit weer.
    Heb echt geen puf om te koken of in warm eten.

@ Katje, en staat het badje op? Zoonlief is hier ook gek op water, zo schattig. Als hij het badje al ziet begint hij te lachen van plezier.

@ Iltje, balen dat je even een dipje hebt. Hopelijk kunnen ze jullie meisje nog draaien.

@ Kapedi, ik vind het ook zo zonde om de kleertjes te wassen, heb het wel allemaal gedaan hoor maar toch.
    Heerlijk dat je zo dicht bij het strand woont.

@ Brendat, klinkt als een heerlijk dagje. Leuk een springkussen.
    En wat een leuk idee dat de nieuwe buren dat doen, is altijd leuk om elkaar zo te leren kennen. Anders komt het er meestal niet zo van.

Iedereen aan het genieten van het mooie weer?
    Wij hebben heerlijk in de tuin gezeten en in het badje, lekker hoor. Is wel erg benauwd hier, zijn nu maar lekker binnen gaan zitten.
    Staat alweer voetbal op hier. Ik heb volgens mij nog nooit zoveel voetbal gekeken hihi.

15. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @Kiss bedankt voor de tip,ga meteen van de week even kijken voor een lampje:)

@lauw balen dat je langzaam opzwelt, ik alleen mijn handen voeten en benen helemaal niet.

@laartje ben er niet aan geopereerd, heb er ook echt nog nooit last van gehad, kan je wel vertellen dat het waardeloos is, vannacht met skeeler handschoentjes proberen te slapen, anders naar het zh waar ze spalkjes voor me gaan maken, in de hoop dat dat helpt;)

Hier ook al weer voetbal haha vind soms nog wel leuk om even te kijken ook maar niet altijd:) Morgen weer werken moet er nog niet aan denken zit wel lekker in de airco de hele dag dus geen last van de warmte:)
    Hebben net de hond even in zwembad gegooid hihi zwemmen dat ie deed een jack russel hebben we:D
    Ga weer even een ijsie nemen raketjes verslaafd hier en aardbeien festini ijsjes hmmm:)

16. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Zoonlief heeft heerlijk in bad gespeeld en in de zandbak. Maar niet vanuit de zandbak naar badje en terug. Dat vonden we dan weer niet goed. Hij is uit z'n bed rechtstreeks het zwembadje ingegaan totdat hij daar klaar was en toen heb ik het gelijk leeggekieperd, want hij had er voor z'n slaapje ook al in gespeeld.

Verder de dag geëindigd met een waterijsje, grappig dat koppie als hij met z'n tandjes het ijs per ongeluk raakt... maar toch door willen eten !

Voetbal; hier niet.... we zijn geen fans. Kijk af en toe een stukje via internet mee als alle toeters in de buurt ineens gaan loeien om te kijken wie er scoorde... (alleen als NL speelt dan).

17. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Oh ik zie er ook niet meer uit, mijn enkels zijn onvindbaar en mijn voeten zijn zo breed ineens. Ik zie er niet meer uit. Mijn ring krijg ik nog steeds net af, dus mijn vingers zijn ook al zo dik!
    Grrr bij dochter nooit gehad, maar toen was het ver in de herfst.

Nog meer ijs verslaafden lees ik hier! Hihi. Zijn jullie ook dol op Paturain? Ik eet het normaal echt nooit maar sinds een paar maanden vind ik het zo lekker op de boterham :(

We hebben her vanmiddag in het nieuwe zwembad gespetterd met z`n allen. Dochter vond het heel erg leuk! Was ook wel lekker afkoelen zo.

Verder ligt alle was weer netjes in de kasten! Wel lekker met dit mooie alles is zo droog en ik vouw alles meteen op. Op zolder blijft het makkelijk een week hangen.

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hier vandaag lekker met noa in het badje gezeten...die warmte is best pittig met zo'n dikke buik maar daar hebben we allemaal last van en we moeten nog ffies...hou ook al wel wat vocht vast..leuk hea die olifantenpootjes..:p
    :(noa heeft vanmiddag voor het eerst in het grote bed in dr nieuwe kamer geslapen...dat ging goed...ben benieuwd hoe het vannacht gaat..:p

@nieuwe meiden welkom!!!

@de rest sorry heb ff geen puf op op iedereen te reageren...heb t bloedheet en ga lekker naar bedje toe morgen weer werken bleh:(

19. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ Lauw, ik hoop het voor je, dat je in juli bevalt.
    Innd lekker met je pootjes hoog en in een bak water, en proberen de komende dagen rustiger aan te gaan doen meid!
    Want anders is het voor jou niet vol te houden deze week, met de hitte!

@ susan, haha je kat zal wel denken "dat ligt lekker".

@ katje, lekker geshopt?

@ iltje, fijn dat je er weer even bent.
    Balen dat je last hebt van aambeien, hier geen last van, dus kan je geen tips geven.

@ kapedi, ben jalours! Woon ruim 2 uur van het strand vandaan, dus geen optie om ff naar het strand te gaan!

@ brendat, klinkt als een heerlijk dagje, bij de Galderse meren!

@ laartje, indd, hier ook vaak voetbal op tv. Maar vind het nu niet erg om mee te kijken, vind het zelfs ook wel spannend!

@ smokey, mmmm ijsjes!!

@ yolanthe, balen dat je zoveel last hebt van vocht!

Pff weekend weer voorbij.
    Heb vandaag gelukkig geen last gehad van vocht, misschien ook omdat ik steeds verkoeling op heb gezocht. Heb 3 keer kort gedouched, en vaak met mn voetjes in het water gezeten. En verder veeeeeeeeeel water gedronken.

Morgen gaat mn vriend beginnen bij zn nieuwe werk. Hij gaat daar in ploegen werken. 12.30 uur van huis, 22.00 uur thuis deze week. Dus hele week alleen met mn zoon eten, echt heel erg jammer. Want dat was altijd ons momentje met zn 3tjes gezellig aan tafel.
    Volgende week 5.30 uur van huis, 14.00 uur thuis, das dan wel weer fijn.

Fijne nacht, Liefs

20. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

Zo gisteren een lamballendag gehad: had ook maar 4 uurtjes geslapen na het feest. Lag er om 2 uur in en was om 6 uur al weer klaarwakker. Overdag nog wel 2 keer een dutje gedaan van gem. 45 minuten.

Hier ook ontzettend dikke enkels en voeten!! Maar ik heb wel mijn kattennageltjesproof-zwembadje. Hoewel, kattenproof:

Deel Deze Pagina