Augustus 2010 mama's - part 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kiss87, May 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Kiss; Lekker zo'n peuter! Haha! Kan me helemaal voorstellen dat je hem helemaal zat bent op een gegeven moment... Maar inmiddels is manlief wel thuis toch? O, en ligt zoonlief onderhand wel op bed...

@Leonizzie; Wat moet jij geschrokken zijn! Gelukkig was alles goed. Hopelijk heb je nu geen last meer van harde buiken? Enne... Mooi buikie hoor!

@Iltje; We hadden je al gemist!!!

@Alle anderen; Ik weet het niet meer! Heb braaf alles teruggelezen, maar kan niks meer herinneren...

@Hier; Nog steeds moe, lekker even geshopt vanochtend! En vanmiddag lekker op bed gelegen...

2. Ckialita

Ckialita Bekend lid

Jan 28, 2009
    993
    0
    0
    Ben ik weer
    @spruitNL: leuke complimenten krijg jij :D

@kiss: hoe simpel kan het zijn, gewoon een bekertje water... Lekker ook, zo'n rustig dagje. En jippie, je zoon is zindelijk!

@elisa: ik kan er erg slecht tegen als ik me 'zwak voordoe' oftewel, als ik minder aankan dan ik zou willen. Hierbij komt dus het probleem dat ik niet wil zegge dat ik moe ben of minder moet gaan doen. Vandaar...;)

@laartje: jippie, over een week op vakantie! geniet ook van de voorbereidingen he?

@Nicky: fijn dat je vanaf volgende week op de bal mag. Oe, en ook al eventjes weg binnenkort :D

@leonizzie: oei spannend. Goed dat je toch even bent gegaan voor controle, idd beter 1 keer te veel dan te weinig gebeld...

@yolanthe: wat vreselijk veel kleren! Ik moet dan nog een hoop, ik heb nu voor de kleine een stuk of 3 pakjes, in 50 of 56, dus ik moet nog maar even wat zoeken... Ik vind alleen zo weinig wat ik leuk vind... ;)

@iltje: welkom terug :D

@irisnaomi: netjes die bloeddruk, net zoiets als de mijne (110/60). fijn dat alles OK was.

@koetje: weet niet meer wat ik wilde schrijven... Oja: frits: hmmm, zou grappig zijn, niet weten maar misschien toch :)

@femr: Ik ken het wakkerliggen, alleen is het bij mij vaak wakker worden, kwartier staren, half uur slapen, wakker worden... :(

@namen: wij hebben zowel voor jongen als meisje klaar, we noemen ze tegen elkaar eens in de zoveel tijd om ze weer te 'proeven', en dit gaat het ook wel blijven. We noemen de kleine alleen niet zo, omdat we niet weten wat het wordt, en we hebben geen unisex namen;)

@susan: irritant van de meubels

@val: leuk slaapwandelend plassen. Als ik moet ben ik zo wakker dat ik een half uur lang niet kan slapen, dat is ook vervelend...:)

@brendat: lekker op bed liggen, ga ik zo ook maar doen...:D

Zo, ben weer bij :D Ik heb me net op tijd opgegeven voor zwangerschapsgym, dacht dat het veel vaker startte... Gelukkig komt het nu allemaal goed, ik moet alleen naar een andere plaats. Wij krijgen over 2 weken trouwens ook de kindrwagen thuisbezorgd, ook leuk :D
    Morgen intake van de kraamzorg, ze komt bij ons thuis, dus ik maak me klaar voor inspectie :) En verder weinig te melden, behalve dat ik van kwart over 7 vanochtend tot kwart over 8 vanavond weg ben geweest voor stage. Als ik het niet haal, word ik gek :(
    Tot morgen!

3. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    @ laartje, wat fijn dat ze niet meer in stuit ligt!!

@ chivay, balen van je lage bloeddruk!

@ elisa, jep, mijn zoon is 2.5 jaar.. lang leve de peuterpubertijd!

@ koetje, oh en je hebt niet gevraagd wat het geslacht is??
    Knap hoor dat je dat niet wil weten!

@ val, balen zeg dat de echo tegen viel!
    hihi, slapend plassen..

@ Femr, ik hoop voor je dat je vanacht beter slaapt..
    vertel vertel, wanneer gaat de peuterpubertijd voorbij???

@ leonizzie, prachtige buik hoor!!

@ susan, naaja zeg, wat een slechte service! waar had je dat besteld als ik vragen mag?

@ kilo's, ik zit op ongeveer 8 kilo erbij.. afgelopen 3 weken ben ik 2 kilo aangkomen!! gaat echt hard nu!

@ brendat, ja mn vriend was tegen 16.00 uur thuis gelukkig!

Nou, mn zoon was ook heel dwars toen mn vriend thuis kwam.. dus het lag niet aan mij..
    Alleen aan tafel tijdens eten was hij echt heel lief, gelukkig!
    Daarna issie lekker onder de douche geweest, 18.30 uur lag hij in bed, 5 minuten laten sliep hij..
    ongelovelijk, kleine dondersteen..
    Morgen gaat hij lekker naar het kdv, voor het eerst zonder luier proberen, ben benieuwd hoe dat gaat.
    Ik heb lekker een rustige dag morgen.
    2 uurtjes naar mijn werk, beetje licht huishoudelijk werk doen, even een dutje... en dan is morgen de dag ook weer om.
    Maar kijk er wel naar uit, even een rustige dag!

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Even een berichtje over de echo: Baby zit in de weg nu en ik kan daardoor niet lekker lezen en typen (en bedtijd is het ook al lang ;))

Kindje is mooi gemiddeld (dochter liep toen al een week achter), als hij/zij zo doorgaat wordt de kleine 6,5 pond geschat.

Super leuk om te zien! Deze lijkt totaal niet op dochter, maar juist op papa. Grappig om dat nu al te kunnen zien.

Oppassen van opa was goed gegaan, ze sliep al om 20:15! Alleen niet in bed, maar bovenop opa die daardoor niets meer kon. Dochter slaapt graag bovenop je! Hopelijk blijft ze vannacht slapen en doet ze niet weer de lamp aan.

Op mijn hyves staan foto`s van onze baby!

Truste en tot morgen.

5. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Yolanthe, wat leuk dat je al kan zien op wie je baby lijkt!

Heb mijn zoon naar het kdv gebracht, zonder luier, vind het echt spannend!
    Toen wij gisteravond naar bed gingen heb ik hem nog even op de wc gezet, hij sliep nog half, maar heeft wel geplast op de wc! Vanmorgen was hij ook nog droof in de luier!! vind het echt knap!

Heb een naar gevoel in mn buik, tussen mn borsten en mn navel in.. lijkt een soort steek, die aanhoud. Een knelling ofzo.. Heb dr maagzuur van! bah.. Doe denk ik ff mijn broek uit, het lijkt allemaal zo strak te zitten... begon net in de auto, zeker omdat je dan al nioet zo lekker zit.. naja zie wel of het over gaat.

Tegen 10 uur moet ik 2 uurtjes op mn werk zijn. Maar wil nu eerst hier in huis wat huishouden doen... pff het is echt een bende hier. Vooral van het speelgoed van mijn zoon word ik gek, dus wil vandaag de helft naar zijn kamer verhuizen...

Fijne dag, het word weer mooi weer!

6. 4days

4days Niet meer actief

Nouja zeg, ik dacht wat is het maar stil hier... Zit ik telkens te kijken naar het oude topic. :D :D

7. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

Dec 3, 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Cossy: nog niet wakker??? We zijn al twee dagen hier bezig :p

@ Yolanthe: arme opa.....

@ Susan: lekker geregeld met die meubels!! Stelletje knuppels.

Ik heb iets gevonden tegen mijn pijnlijke tepel: ik heb vannacht een watje doordrenkt met azijn er op geplakt! En wonder boven wonder hielp het!!!

Werd gisteren gemaild door de planning: of ik donderdag 17 juni (twee weken voor mijn verlof) wilde werken van 12.00 tot 18:30 uur. 's Ochtends moet ik ook al van half 8 tot half 9 weken en 's avonds hebben we bijeenkomst over thematisch werken tot half 11. Heb even vriendelijk terug gemaild dat mij dit geen goed idee leek om dan ook nog een hele middag te werken ipv mijn 3-3,5 uurtjes)

Hier zijn de gordijntjes en het wiegje af!!!!! Mams heeft goed haar best gedaan. Zometeen met haar nog even naar de HEMA voor de laatste textieldingetjes en een aankleedkussen. Manlief is wel blij met zo'n handige schoonmoeder. En het mooie is: het spul wat nou nog gekocht moet worden bij de HEMA krijgen we van haar! ("ach, dan heb ik ook mijn aandeel in de kinderkamer gestoken"). Zal proberen een foto te maken, maar de caviakooien en de kamer stofzuigen staan ook nog op het programma. Vooral die kooien wordt lastig omdat ze op de grond staan...En die ene is een beetje onhandig formaat om te tillen. Komt goed. Wou al de oude tuintafel opzetten om daar de kooien op te verschonen.

8. annette08

annette08 Bekend lid

Nov 23, 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tadaaaaah! Eindelijk, wandje is af, kastdeuren gemaakt, commode af en nisje behangen! Nu nog lampen ophangen en op het wandje boven de commode willen we allerlei gekleurde vogelhuisjes hangen ;)

9. @ Kiss, wat spannend zeg. Hopelijk blijft hij droog op het kdv.
    Balen van dat naar gevoel, en maagzuur is al helemaal niks.

@ Cossy, wel opletten he ;) (en ik maar afvragen waar jij was...)

@ Spruit, jeetje dat is wel veel op een dag werken zeg.
    Wat fijn dat het wiegje af is en lief van je moeder dat jullie de spulletjes mogen uitzoeken.

@ Yolanthe, leuk dat jullie het al op de echo konden zien. En 6,5 pond is heel netjes (Aiden was ook 6,5 pond hihi)
    Heerlijk dat ze bij opa op schoot heeft geslapen.

@ Ckialita, leuk over 2 weken de kinderwagen. Leuk vandaag de kraamzorg op bezoek.

@ Femr, hihi heb je je een dagje vergist, nouja kan gebeuren he. Hier is het vandaag beter weer dan gister, hopelijk bij jullie ook!
    En dat wakker liggen is zoo vervelend he.

@ Val, wat jammer dat de echo tegenviel.

@ Leonizzie, mooie buik! en jeetje je bent morgen alweer 30 weken!

@ Susan, wat balen van de meubeltjes! Echt vervelend.

Hier schijnt eindelijk het zonnetje. Het is echt heerlijk buiten. Boodschappen zijn al gedaan en zometeen maar even mijn huisje poetsen.
    Heb allerlei kortingsbonnen online geprint voor op vakantie, eindelijk shoppen! (ben altijd bang dat ik hier net iemand tegenkom als ik iets voor ons meisje koop).

10. @ Annette, wow echt leuk!!!!

11. 4days

4days Niet meer actief

Whaha ja erg he! Moet er wel bij zeggen dat ik ook amper thuis ben geweest de afgelopen dagen, dus erg veel tijd om het te 'ontdekken' had ik niet.

Mijn ketting die ik had besteld als herinnering aan Sem* is aangekomen! :) Ben er heel blij mee. Alle aanhangertjes zijn symbolisch. En op de achterkant van het engeltje staat: made for an angel.

12. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

Dec 3, 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Cossy, mooi hoor!

13. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    Hey meiden..
    Jullie hebben weer lekker geklept..
    dus tijd om bij te lezen en te schrijven..

@ Iltje: druk druk druk lees ik.. denk wel goed aan jezelf... maar je bent al gestopt met werken.. heel goed..

@ Nicky: als ik de vooruitzichten op "zoover" bekijk dan is het weer minder het volgend weekend.. ach ja.. duurt nog ff...

@ Kiss: lekker zo'n knulleke die dwars ligt.. NOT... Wel lief van je mannetje dat hij op zijn werk nog nadenkt over zijn kleine meid..
    Ik hoop dat dat nare gevoel zo weg gaat...

@ Iltje: bij jullie is de naam ook al helemaal ingeburgerd.. leuk hoor.. Hier ook.. maar merk wel dat het dan moeilijker wordt om je je niet te verspreken bij anderen.

@ Yolanthe: zou een opstapje voor de wc niet helpen?? dan kan ze er zelf op klimmen...

@ Irisnaomi: mooi.. ook helemaal goedgekeurd weer..

@ Koetje: balen dat je zo'n last had nadat je naar de markt bent geweest..
    maar super dat alles weer goed was met de echo...

@ Val: balen dat de 3d echo tegenviel.. tja.. eigenwijs meisje heb je dus..

@ FemR: ik hoop dat je afgelopen nacht beter hebt geslapen...

@ Leonizzie: jaah.. weer een foto.. vind ik altijd leuk om te zien..mooi buikje hoor.. mooi naar voren toe..

@ Susan: jeetje balen zeg.. zitten jij en je pa de hele dag te wachten.. komt er niks... frustrerend...!!

@ Yolanthe: grappig dat de baby nu meer op papa lijkt.. bijzonder dat je dat nu al zo goed kunt zien..

@ Cossy: haha.. goed bezig... welkom in deel 3
    Wat een mooie ketting als herinnering...

@ Spruit: fijn dat dat watje helpt.. nee die donderdag zou ik ook niet doen als ik jou was... wel lief dat ze er even over mailen..

@ Annette: dat ziet er grappig uit.. met die kastjes ernaast.. en nu nog vogelhuisjes erbij.. zie het al voor me.. origineel..

@ Laartje: ja.. heerlijk zonnetje weer vanmorgen... geniet ervan.. ene.. shop ze op vakantie..

zo.. pff.. ik ben weer bij..
    Zo meteen naar de VK.. maar ga vanuit dat ik en beebje weer goedgekeurd gaan worden..
    daarna maar weer aan het opruimen.. ben nu op 2 plaatsen bezig.. de werkkamer en de kast in de woonkamer.. haha.. en het meeste lijkt wel op tafel te staan..
    dus moet aan de slag.. dit weekend krijgen we namelijk een paar logees.. omdat er feest is in het dorp...

14. @ Cossy, wat een prachtig aandenken! En een super mooie ketting.

15. annette08

annette08 Bekend lid

Nov 23, 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ cossy - mooi aandenken!

16. Iltje

Iltje Bekend lid

Dec 5, 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Goeiemorgen Alle bolle buikkies

Dingetje haha ja wie weet is Leonizzie eind jullie haha we wachten af.
    Dan hoeft ze niet lang meer.:D

Val dank je wel.
    Ja op me bekken na gaat het redelijk goed met me.
    En nou helemaal met het mooie weer:D
    oo ja dat ken ik haha onze kleintje lag ook helemaal in de placenta verstopt met der gezichtje dat is dan idd zonde he.
    Maar fijn dat het duidelijk is wat jullie krijgen.

Irisnaomi fijn dat alles weer goed was bij de vk.

Kiss87 ooo lekker dat je zoon gister dus een echte dwarsligger was zeg.
    Dat geloof ik best dat je het zat was.

Susan jou kerel nog vakantie bonnen.
    Bij mijn kerel hier in de bouw althans is dat afgeschaft voor een aantal jaar terug het is overgegeaan naar vakantie geld al scheelt het niet veel met de bonnen dus is ook wel heerlijk.
    o en balen dat jullie meubeltjes in de verkeerde vrachtwagen zaten zeg.

Laartje oo wij zijn zo blij eindelijk geslaagd te zijn na maanden zoeken.
    Dus dat is al een last van onze schouder af jeetje miena wat is dat moeilijk zeg.
    Jullie nog veel succes met het zoeken naar een andere en hoop voor jullie ook gauw een auto gevonden te hebben.
    En fijn dat jullie kleinte niet meer in stuit ligt.
    O jij bent al druk bezig geweest in de ochtend haha.

Chivay oo balen dat je een moeizaam dagje had gister zeg.
    Hoe is het nu?
    Hier eigenlijk de laatste tijd best veel energie:D
    Jeetje lekker dan zit je te wachten op je meubeltjes.
    Nou hopen dat je het snel binnen heb.

Elisa dank je wel.

Koetje.fijn dat alles weer goed was bij jullie Frits.
    OOOO 10 kilo valt nog mee haha ik ben 14 kilo intotaal aangekomen.
    Ik roep maar steeds als iemand zegt jee je heb al een mooi behoorlijk buikkie en dan roep ik er kan nog veeeeel meeeeer bij.:D

FemR Balen dat je gister een rot nachtje heb gehad.
    Ja balen dan helemaal als je kerel idd lekker naast je ligt te slapen ken het hahah.
    Maar als ik dan s'middags moe ben dan ga ik s'middags wel ff liggen en kan manlief het niet haha.
    Jaa eindelijk een nieuwe auto haha.
    Ja en idd hopen dat ze zo blijft liggen.

Leonizzie mooie buikkie hoor.

Brendat haaaaaaaa lief hoor dat jullie me gemist hadden haha.:p:D
    Maar ben er weerrrr.
    Hoop nu ook weer zoveel mogelijk bij te houden haha.

ckialita dank je wel.
    En jee weer lang dagje geweest met je stage.
    En geloof ik best als het niet haalt gek word moet je ook kijken hoeveel uur je erin heb zitten.
    En ben benieuwd met je intake van de kraamhulp.
    Hier nog niets gehoord van ze.

Yolanthe. fijn dat alles goed was op de echo en heerlijk dat je alles heb kunnen bekijken en duidelijk heb kunnen bekijken.
    hahah en grappig dat je dochter op opa sliep haha.
    Hopen dat ze goed geslapen heeft vanacht.

cossy aahaha jaa jaa deel 3 alweer. gaat hard.
    oo en wat een mooie aandenken als ketting zeg!!!

Spruitnoordeloo.
    Jee dat is wel veel werken dan ja.
    en misschien net voor je verlof idd geen goed idee.
    en heerlijk zo mams haha.
    Hier bijna alles in huis op wat lakentjes voor in de reis wieg na.:D

Anette jee lekker vrolijk kleurtjes zeg. haha.
    Ziet er wel heel leuk uit.

Lauw jaaa druk druk druk.
    En idd al 4 weken gestopt met werken heerlijk onee vandaag 5 weken.
    Maar moet wel zeggen dat het wel anders is hoor ben altijd super druk op me werk en nu ben je anders druk.
    en idd kwa naam is het moeilijk om het voor je te houden maar tot nu toe is het ons nog wel gelukt:D
    Jij veel plezier bij de vk.

Hier heerlijk geslapen waardoor ik heerlijk vroeg wakker was.
    GIster me kraamparket binnen gekregen alles zat erin en een leuke otje knuffel voor de kleine.

Hier nog niets gehoord van de kraambureau voor intake gesprek dus ben benieuwd wanneer hun bellen om een afspraak te maken.
    Hier moet wel zeggen ben alles langzaam in etapes aan het wassen.
    En dan ook rustig aan dingetjes strijken.
    de Banden van de gordijnen krijg ik volgende week terug van stiefmoeder.
    Van de week nog schilderij van woezel en pip gehaald ben er helemaal verlieft op haha.

Oja en het leukste heb na gevraagd of het geen kwaad kan maar ik mag erheen van vk.

Ik heb een super leuk cadeautje gehad ik wil al heel lang naar de toppers en van vriendlief zijn nichtje kreeg ik zomaar een kaartje om met hun mee te gaan op veld met stoel nou wat wil ik nog meer ben er super blij mee dus ga morgen naar de TOPPERS.

Zo vandaag doe ik niet veel ga van het weer genieten in de tuin zo even heerlijk douchen.
    en dan eerste even met hondjes een stukje wandelen en dan heerlijk in de tuin.

17. 4days

4days Niet meer actief

Tnx dames! :D ben er zelf ook erg blij mee. :)

18. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    @ Iltje: leuk.. morgen naar de Toppers...
    Hihi ik ken dat.. ben je vrij heb je het nog druk.. heb nu eigenlijk 1 week vakantie.. maar heb het idee dat ik meer doe dan normaal... haha

Vanmorgen naar de VK geweest... weer helemaal goedgekeurd.. :)
    gewicht: flink aangekomen... nu al 15 kg. (schaam, schaam)
    Hb: wel wat gedaald... van 8,8 naar 6,9... maar nog niets om zorgen over te maken..
    bloeddruk: blijft netjes 120/70
    hoogte bm: 2vbn (28 cm vanaf schaambot)
    ligging: beebje ligt waarschijnlijk met het hoofdje naar beneden, maar heel goed kon ze het niet voelen.. baarmoeder is nog te stevig...

Vanavond hebben we een borstvoedingsbijeenkomst... ben benieuwd of ik daar wijzer van wordt..
    tepels zijn wel goedgekeurd door de VK.. haha..

OW. JA.. heb ook bloed laten prikken voor het onderzoek naar Q-koorts.. dit is een onderzoek vanuit Groningen... doet hier iemand ook aan mee..??

19. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    joehoeeeeeeeeeeee wat een weertje!:D helemaal happy word ik ervan, ben een lekker broodje aan t bakken!

Kiss geniet van je rustig dagje!

Spruitnoorderloo: goed van je dat je dat niet doet van je werk hoor! en ben benieuwd naar het kamertje!

Annette leuk is het geworden!!

ooh lekker shoppen laartje!

Wauw! cossy!! wat een super aandenken zeg echt heel mooi!!

Iltje: veel plezier morgen bij de toppers! leuk hoor! zal wel gezellig worden!

Lauw: mooi dat alles weer goed was. Ik ken dat onderzoek niet!

Zo hier zijn mijn tandjes ook weer helemaal mooi schoon gemaakt! ga nu veel relaxter naar de tandarts hihi. Kleine ligt in bed vanmiddag ff naar de kinderboerderij fietsen denk ik! wat een weertje!

20. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    @ cossy, whahaha goeiemorgen!! Had je niet door dat dat topic was gesloten?!
    Hele mooie ketting, en het idee erachter, dat alles symbolisch is wat er aan hangt, echt prachtig!

@ spruitnl, Aparte oplossing voor je pijnlijke tepels, hoe kwam je erop om dat te doen?
    Wel fijn dat je nu iets hebt gevonden wat helpt!

@ annette, wat een gaaf idee van je commode, echt heel leuk gemaakt! I Love Pip!

@ lauw, nou vertel mij wat, over verspreken over de naam.. Was net op mn werk, en een naam van een kindje lijkt een beetje op onze naam voor ons meisje.. Poeh, kon mezelf er nog net uit redden!
    was alles goed bij de vk? Lees dat alles goed is... altijd fijn.
    Nee, hier geen onderzoek naar q-koorts.

@ Iltje, je hebt weer goed je best gedaan op bijlezen, poeh!
    Wat leuk dat je naar de toppers gaat, heel veel plezier!

Share This Page