oja, alleen vandaag en morgen nog werken en dan verlof. Om dan volgende week donderdag nog even terug te gaan voor de afsluitende bbq (die ik zelf mee organiseer...). Iedereen sterkte komende week met de voorspelde hitte!!!
Over hitte gesproken, ik ben nu al wakker terwijl ik van de week nog elke dag tot 10 uur sliep. Hier binnen is het amper uit te houden, en met de deur open wordt het er niet veel koeler op Mannetje moest vandaag vroeg weg, maar is ook weer snel terug. Gisteren in het park geweest, was errug gezellig, alleen ook wel errug heet. Gelukkig hadden vrienden van ons een mini-zwembadje meegenomen voor hun zoontje van een jaar, dus als die ff weg was, zat ik er met mijn voetjes in Verder gebeurt hier niet veel boeiends, al heb ik het vermoeden dat de kleine hier langzaam aan het indalen is. Gisteren had ik een soort ongesteldheidskramp, gekruist met een oprekgevoel. Dus er zal wel plaats gecreeerd worden nu. Denk dat ik straks nog maar ff mijn bed in duik. Slaap ze
Goedemorgen! Hier wel lekker geslapen. Nix bijzonders te melden, dus wou alleen ff hoi zeggen, hihi. Iedereen die nog moet werken, veel succes! Iedereen met verlof, doe rustig aan! Liefs
kapedi: hier scheren ook op gevoel! haahah! geweldig om te lezen dat je niet enige bent.. manlief ligt helemaal in scheur als ie me ziet! buikband: weet even niet meer hoe jullie m noemden. iemand raadde mij deze aan, maar het lijkt me zo warm? moet vanmiddag naar vk dus zal eens vragen.. heb namelijk rechts last van buik voelen kindje: ik kom wel aan 10x hoor! misschien al wel voro de lunch... onze kleine is erg druk! weet niet of het afneemt, nu ik ook rustiger aan ga doen! (nu begroet ie jullie ook, wordt aardig heen en weer getrappeld...) verlof: dit is mijn eerste dag! er moet iets af voor werk.. dus werk vandaag nog even vanuit huis (vandaag en morgen had ik vrije dagen genomen) en dan lekker even zwembadje in!! chivay: leuk dat je spulletjes er zijn! leuk toch klein kamertje? hebben wij oook! vind het wel iets knus hebben! smokey: welkom!!! gezellig toch mee kletsen! hier: voor de rest gaat het goed.. vanmiddag naar verloskundige en geowon rustig aan doen! heb wel last van maagzuur, vooral snachts en dat is minder.. maar ja, komen we ook wel weer overheen! doe allemaal rustig aan met dit weer..! en tot straksss
Morgen meiden, @Kiss fijn dat je mannetje een nieuwe baan heeft en weer aan de slag kan, mijn vent zit nu ook al 2 maanden thuis hoop dat ie ook snel weer wat vind. @spruitnoordeloo ook al bijna verlof heerlijk zeg, lekker genieten. @Ckialita, ik heb ook regelmatig ongi krampen of onderin steken denk ook dat hier de kleine aan het dalen is @Elisa lekker genieten ook van je verlof Hier vannacht handschoentjes aan gehad en zowaar het slapen ging beter en minder last van mijn handen hoera Gelukkig hebben we boven airco want het was niet te harden zo heet gisteren op de slaapkamer. Nou ga maar weer even aan het werk tot later.
@spruit: hoe is je kat daar gekomen?! Hihi katten haten toch water of is hij op het tafeltje gesprongen? @Krampen onderin? Hier probeert de kleine er via mijn ribben uit te komen volgens mij, geen succesverhaal. Hihi nee, hier wordt er nog niet ingedaald door de kleine. Straks weer werken, nu nog even lekker rustig aan doen!
Pfff schoon badje weer opgezet voor zoon. Maar na half uurtje wou hij weer naar binnen. En gelijk heeft hij! Het is veelste warm buiten, nu al!! Zweet druppels overal, bah bah bah! Het liefste zou ik nu met hem naar een zwembad gaan, maar dat geglibber durf ik niet meer aan nu. 1 verkeerde beweging en ik schiet door mn bekken. Mmmm toch maar eens iets bedenken wat we kunnen gaan doen 2day!
Op het tafeltje gesprongen. We gaan nu het tafeltje helemaal in het midden zetten, eens kijken wat Stimpel dan doet. @Krampen onderin? Hier ook al krampen en steken onderin....en harde buiken. Durf bijna die perineum olie niet te gebruiken, kan opwekkend werken bij voorweeën. Ik sta vanmiddag alleen op de groep, nou ja, met de nieuwe die boventallig staat. Een heleboel kinderen komen niet naar de BSO vanwege het voetbal. Ik neem wel mijn digitenne mee voor de kinderen die niet eerder worden opgehaald. Kunnen zij toch kijken als ze willen. Zelf geef ik er niets om.
Vandaag alweer precies 35 weken zwanger. Vanmorgen controle bij VK gehad om 11 uur. Daarvoor nog even naar de markt geweest. Bij controle was alles goed, kindje is aan het indalen al. Dat had ik zelf ook wel gevoeld. Ben iets mobieler dan vorige week qua pijn in m'n bekken/onderkantje, dus dat is wel lekker.... Alleen die warmte...ik dacht dat het vanavond zou onweren en afkoelen, dat zeiden ze voor het weekend, maar nu op de knmi site staat iets heel anders; de hele week warm :S Moet toch maar wat meer nieuws zien, had ik helemaal gemist Of niet doorgedrongen. Dus het wordt een heftig weekje voor ons zwangeren, maar ik gun het de niet-zwangeren wel Hopelijk blijft ons Ukkie nog wel 2 weken zitten in elk geval, ik wil eigenlijk thuis bevallen, als het enigszins kan. Maar als hij/zij voor 37 weken komt...tja dan moeten we wel richting ziekenhuis. Ben nu even voor geboortekaartjes aan het kijken, hadden we wel al gedaan, maar nog geen keuze gemaakt OEPS ! :O
waar hebben jullie je geboortekaartjes besteld ? bij een lokale drukker? via internet? (zo ja via welke site) ?
pffff wat is het toch warm bah doe niks en zweet staat me overal heb alles dicht , ventilator aan maar blijft heet in huis .. Hebben een plat dak en de zon die staat eerst aan de voorkant en nu al weer een poos achter is echt niet meer te doen in de tuin zelfs Iris wou naar binnen ..
@spruitnoordeloo ik gebruik ook de perineum olie, die durf ik nou ook niet meer te gebuiken, had daar nog nooit van gehoord! Maar hier ook steken en krampen regelmatig, zit ook al vrij laag andere mensen zien het ook al. @katje via internet lekker makkelijk geboortekaartjes.nl je kan er eerst een paar proef exemplaren opvragen is ook erg makkelijk ik vond er 3 wel leuk en heb die opgevraagd, kreeg ze al snel in huis. Proefdruk hebben wij al in huis, tot nu toe goed bevallen Warm zit nu nog in de airco maar ga om half 4 naar huis voetbal kijken dus dan zal ik wel een klap krijgen, heb de airco al eerder uit gezet.
Zo, wilde ik gister even lekker bijlezen en reageren, lag de site eruit... Ga ik nu vanavond doen! Nu snel richting mijn schoonouders voor het voetballen! HUP HOLLAND HUP!!! Tot vanavond!
@kris: der National Mannschaft doet het goed op het wk! Hopen dat Nederland vanmiddag ook zo goed speelt. @brendat: klinkt me bekend in de oren dat je geen oefeningen meer kunt doen als je plat op de grond ligt. Hier het zelfde probleem. @elisa: ow wat fijn dat er nog 6 lessen na de bevalling bij de prijs zijn inbegrepen. Nu officieel met verlof zie ik. Ga er maar lekker van genieten! Ik heb 2 hoofdkussens op bed liggen zodat ik s nachts geen tot zeer weinig last van maagzuur heb, misschien een tip? @kiss: ow wat heerlijk dat het kamertje nu zo goed als af is! Lekker dat je weer was goedgekeurd bij de vk. Gaat inderdaad hard nu. En heerlijk zeg dat je 2 kilo bent afgevallen. Inderdaad, wat er niet aankomt hoeft er ook niet af J lekker hoor al die meloen in huis J hier al een aantal dagen aan de druiven. Inderdaad bijna juli, dringt nu pas tot me door joh De tijd vliegt echt letterlijk voorbij hier. @scheren: hier staat de Veet al klaar. Kan manlief binnenkort mijn beentjes insmeren, lekker laten intrekken en dan onder de douche afspoelen. @kapedi: die 2 weken zijn zo om denk ik. Lekker hoor 2 weekjes extra vakantie. Hier geen ervaring met een sluitband, zou niet weten wat het is . Wat slim om een kuiltje voor de buik te graven. Ik vind het wel jammer dat ik dat bij mijn bed niet kan, lig zo graag op mijn buik maar durf het nu niet meer en volgens mij ligt het ook niet heel er lekker meer. @laartje: hoe is het met de beurse plekken van Aiden? Altijd zielig om te zien als een kleintje gevallen is en onder de korstjes en blauwe plekken zit. Ow wat vreemd dat je nog steeds niks van de blijedoos had gehoord. Gelukkig krijg je volgende week de bon en kun je hem als nog ophalen. @yolanthe: hier ook een verslaving aan ijsjes . En wij hebben hier een cafetaria achter ons zitten met overheerlijk softijs. Morgen bij de c1000 eens ijsjes gaan halen want daar zijn ze in de reclame, kan ik er weer een tijdje vooruit. Nouja dan, dat is niet meer normaal om om half 3 s nachts nog harde muziek aan te hebben staan, dat is echt asociaal! @susan: haha, geen optie om een 2e voedingskussen aan te schaffen? Speciaal voor je man! Als je niet zoveel kleertjes met kraamvisite zou krijgen kun je altijd nog even snel naar de winkel (je man in ieder geval). Kleertjes zijn zo gekocht hè. Dat is wel wat verschil tussen jou en je man kwa lengte. Kan best zo zijn dat je een lang kindje hebt bij de geboorte en dat het niet al te groot is op latere leeftijd of andersom. Mooie bloeddruk zeg! Bij mij was ie de laatste keer 140/75 zoiets. Gelukkig heb je geen last van de spuit gehad. Wat fijn dat het zo bewolkt was in leeuwarden. Ow wat balen dat de kat in de wieg is gaan liggen L hopen dat het beestje er nu uit blijft. @chivay: dat je je kleintje minder voelt kan erg zorgwekkend zijn. Hier ook een keer helemaal in de rats gezeten maar toch even afgewacht. De dag erna voelde ik ze wel weer heel erg goed. Voel je de kleine nu wel weer beter? Mooie foto hoor! @katje: nog geslaagd voor een loungeset? Fijn dat er een oplossing is voor het lagedak probleem J gaat nu wel lekker snel vanaf de 35 weken. Nog maar 5 weken meis! Hier geen kaartjes besteld maar zelf gemaakt. Ze liggen al allemaal klaar, enveloppen ook bijna klaar. Alleen als de kleine er straks is de datum, tijd, lengte en gewicht nog invullen maar dat doen we met een pen. Oja, en de postzegels moeten nog op de enveloppen maar dat is ook zo gedaan.
deel 2: ging niet in 1x het posten @kleding: wij hebben een aantal setjes maat 50/56, 2 setjes maar 62 en een paar maatje 68. Wat hebben jullie allemaal veel kleertjes als ik dat zo lees @spruitNL: fijn dat er door andere gezegd wordt dat je beter niet naar de begrafenis kunt gaan en al helemaal als je zelf de keuze niet zo goed kunt maken. Haha, die kat van jullie! Helemaal geweldig, die wilde zeker ook even afkoeling J Lekker gaan genieten van je verlof! @ckialita: balen dat je geen zwembadje in de tuin hebt. Kun je die niet 1 gaan halen? Gewoon zon goedkoop ding bij de intertoys ofzo? Voel je jezelf al een stuk beter? Nooit leuk als je niet zo lekker bent. Nog een leuke bbq gehad? @lauw: het is te hopen dat ze een nieuwe commode bestellen. Is ook niks om een commode met beschadiging te hebben. Ik kan helaas het shirtje niet zien L beetje vreemd maar oké. @val: Romano ook al gevallen L hoe is het nu met de wondjes? Nog leuk gehad bij het havenfeest? @irisnaomi: hier inderdaad ook een eerste pakje voor de kleine. Zal dadelijk eens een foto plaatsen. Ow gatsie, een platdak, dan wordt het volgens mij nog warmer in huis dan dat je een spitsdak hebt. Hier nu ondertussen 27 graden binnen! En 30 graden in de schaduw buiten @smokey: welkom terug! Van mij mag je meekletsen hoor! Wat voor handschoentjes heb je aan gehad? @draaien in bed: ik wordt er s nachts wakker van als ik me omdraai. Vannacht ging ik zelfs op mijn knieën zitten om op mijn andere zij terecht te komen @koetje: goed bezig geweest met bijlezen en reageren! Fijn dat alles weer goed was met de controle. En heerlijk gegeten en gezellig gehad aan de Rijn met je collegas @MYV: welkom hier. @leonizzie: balen dat de laptop overleden is. Heb je eindelijk alle tijd met je verlof en dan kun je nog niet online komen L Lekker genieten van je verlof meis. @femr: balen dat het beste vriendinnetje van pim naar een andere school gaat L Hopen voor Pim dat zijn resultaten niet achteruit gaan en dat hij daar gewoon op school kan blijven. Nooit leuk om naar een andere school te moeten. Zelf hier meegemaakt toen ik van groep 5 naar groep 6 ging. @weer: wat een verschrikkelijk weer is het zeg, van mij mag het wel 10 graden koeler zijn. Deze warmte is niet meer leuk L zit loom binnen op de bank vastgeplakt (leren bank) en het zweet op mijn voorhoofd terwijl ik niet eens iets inspannends doe verder zit ik al vanaf kwart over 3 met de pootjes omhoog want toen zijn mijn steunkousen uit gegaan, die zijn ook veel te warm nu maarja anders loop ik s morgens om 9 uur al met dikke pootjes rond. @iltje: hier gelukkig geen last van aambeien. @hier: nu lekker voetbal aan het kijken en ja hoor, Nederland staat al voor met 1-0 nu maar hopen dat het zo blijft en het liefst nog een paar doelpunten erbij voor Nederland Verder niks gedaan vandaag, veel te warm. Gister lekker in het zwembad gelegen en daarna op een ligbedje gelegen met mijn beentjes in de zon, die zijn nu een beetje rood Trekt ook wel weer weg. Mijn handen staan zowat op ontploffen zoveel vocht zit er in en ik krijg het er met geen mogelijkheid uit L Iedereen lekker rustig aan doen met dit warme weer. Groetjes Nicole
En dan nog 2 foto's van de commode.... de eerste foto is met de klep open en de tweede met de klep dicht. De tweede foto moest wel met de gordijnen dicht en de lamp aan dus is wat geelig door de lamp maar de orginele kleur is wit.