Wat een rust hier als Nederland moet voetballen... Gelukkig hebben ze gewonnen en mogen we door naar de kwartfinale.
@ Brendat... Getsie wat lang wakker geweest.. vanacht beter geslapen?? Ohhh lees al dat je gelukkig beter geslapen hebt.. Fijn! Hoe was de borrel?? @ Kiss... Hehehe.. jij ook al zo t gevoel dat juli je bevalmaand wordt? ik ook Spannend hoor.. Hoe beviel de eerste dag van je vriend?? @ Laartje... Koel bij jullie binnen..... Ohhh jaloers! @ Smokey... Wat vervelend dat je zo'n last hebt van ct-sydroom! Heb t een aantal weken veel gehad in mijn linker hand, maar gek genoeg is het bijna helemaal weg nu! Fijn dat je met de handschoenen beter kon slapen! @ Lauw.. Lekker he met je voeten in een bak koud water... vandaag ook regelmatig gedaan.. @ Katje.. Hier het zelfde voetbalgevoel hier... Staat soms op de achtergrond aan, maar gaan vooral op de toeters van de buren af.. Nog gelukt met het zoeken naar kaartjes??? @ Iltje... Balen van die dip.. hopelijk gaat het snel beter met je... en hoop ook dat jullie meid nog mag draaien! @ Yolanthe.. Ai... flink vocht aan het vasthouden dus.. Niet fijn! Via je ribben naar buiten.. Ah gezellig... Hier ook, afgewisseld met ontsnappogingen via mijn navel... @ Linda... Fijn dat het middagdutje van Noa goed ging.. @ Spruit... Ziet er heerlijk uit dat zwembadje! Hopelijk ben je je middag op de bso rustig doorgekomen met weinig kids! @ Ckialita.. Nog gelukt om te slapen? Ik was ook vroeg wakker maar kreeg het niet voor elkaar om vanmiddag nog te slapen.. @ Elisa.. Hoe was het bij de vk?? Balen van dat maagzuur... Rennies werken hier goed! @ Nicky.... zooooo jij bent goed bezig zeg met bijwerken & lezen Ik voel haar ondertussen gelukkig weer wat beter... Lekker dat zwembadje! Jij had ook van die kousen toch voor t vocht in je voeten? werkt het een beetje?? Erg leuk eerste pakkie zeg! En een heel leuke commode... zo.. Ben weer bij... Wat een dag vandaag zeg! Pfoei... kon vanmorgen niet meer slapen nadat mijn vriend de deur uit was om te werken...Dus op tijd eruit gegaan.. wasjes gedraaid, wat strijk gedaan... en natuurlijk ook veel te veel gedaan.. Kan zo moeilijk stoppen altijd als ik eenmaal bezig ben... Vanavond zs-cursus met partner.. ben benieuwd Fijne avond allemaal.. Hopelijk mag t een beetje afkoelen voordat we ons bedje induiken! Het waait er iig lekker voor...
vanmorgen nog lekker even geslapen, wat kaartjes gemaakt, en verder NL gekeken en niks gedaan... Nu ff snel eten en naar zw cursus, morgen ga ik weer reageren
@chivay: veel plezier bij de cursus. Ik heb inderdaad kousen ja. van die lekker (ahum) dikke steunkousen. Gelukkig helpen ze wel en probeer ik ze zo lang mogelijk aan te houden. Morgen zal het heel erg lang zijn aangezien er niemand in de buurt is om ze uit te doen Laat dat "je" van zwembadje maar weg hebben een zwembad van 3.66 doorsnee en ongeveer een meter hoog. dus kunnen toch wel goed dobberen. Willen we echt zwemmen kunnen we naar de buurtjes toe die hebben een vast zwembad. @ckialita: jij ook veel plezier bij de cursus vanavond. @weer: morgen weer zo'n dagje en vrijdag zelfs kans op 32 graden hier!!! Het is gewoon niet meer leuk. Net even naar buiten gelopen, wat gegeten en weer terug naar binnen gelopen en het zweet druipt zowat van mijn lichaam af. Dadelijk dus maar een koude douche nemen. Iedereen nog een fijne avond! Liefs Nicole
Spruit: wat een prachtige foto van jullie kat in het zwembad. Wat zou hij schrikken als ie van het krukje valt. Nickey mooie commode. Verder weet ik alle namen niet meer. Had geen zin om mijn kladblok te openen. Ijsjes: hier ook maar een pak raketjes gekocht en idd erg lekker. Warmte: vannacht bijna niet geslapen zo warm en vriendlief lag heerlijk te snurken. Heb het dekbed maar uit de hoes gehaald scheelt vast weer wat vannacht. Hier ook een kleintje wat via mijn ribben naar buiten wil. Echt geen fijn gevoel. Voelde vanmiddag echt het kontje naar mijn ribben schuiven terwijl het de hele dag lekker halverwege lag. Balen het kontje ligt er nu nog. Verder weet ik het niet meer.
@ nicky, jeetje meid, wat ben jij druk bezig geweest met bijlezen in deze warmte. R*E*S*P*E*C*T* Oh, meid wat zul jij last hebben van het vocht in je voeten, maar met dit weer steunkousen is toch geen optie! Wat een onwijs schattig setje, dat groene shirtje vind ik heel erg leuk! Kan je een pasgeboren baby al een tshirtje aan doen dan? Heb namelijk alleen maar lange mouwtjes in de kast?! Prachtige commode! en al zo netjes ingericht, super hoor! @ chivay, weet nog niet hoe mn vriend zn eerste dagje was bij zn nieuwe baan.. Hij is pas rond 22.00 uur thuis. ben ook wel benieuwd! Hoe was de cursus? @ ckialita, ookal naar cursus, hoe was het? Poeh, vermoeiende dag vandaag. Mn vriend werkt nu van 13.00-21.30 uur, dus ben eigenlijk de hele dag alleen met mn zoon. En das wel vermoeiend. Gelukkig was mn moeder vandaag langs geweest om me te helpen, en heb zelfs vanmiddag nog even kunnen slapen! Mn zoon ligt net lekker in bed, ik hoop dat hij slaapt, hij valt echt moeilijk in slaap met deze warmte. We hebben net lekker samen een koude douche genomen, was echt fijn! Liefs
Hebben jullie dat ook dat je kindje echt een voorkeurs kant heeft? Ons kleintje ligt steeds rechts die kant van mijn buik is ook keihard. Links is het zacht. Moet je dit nu ook tellen als een harde buik of is dit gewoon je kindje die tegen je buikwand ligt. Met dit warme weer worden de harde buiken wel regelmatiger hebben jullie dat ook??
pfff wat was het vandaag warm zeg!!! heb echt olifantenpoten! ik heb het door de warmte ook erg benauwd...nog nooit last van gehad maar nu wel.. op zolder ga ik zowat van me stokje zo warm is het daar./..maar ja de wasmachine staat daar dus moet er zo nu en dan wel zijn... iedereen sterkte met deze warme dagen!!!
Hier ligt de kleine ook rechts met de billen en links met de voetjes. Duidelijk te voelen, net als bij dochter voel ik vaak dat hij/zij de billen langs mijn buik schuift. Harde buik is heel je buik hard en dat voelt heel anders dan het kontje terwijl de rest zacht is. Bij dochter had ik meer last van harde buiken dan bij deze. Ik heb nu niet echt veel meer harde buiken dan normaal, heb er weinig last van. Als ik ga slapen krijg ik er vaak eentje en als ik `s nachts wakker word ook. En verder als ik echt teveel doe overdag ook, maar dat probeer ik te voorkomen. Bukken is bijvoorbeeld een goede, maar dat beperk ik zoveel mogelijk, er is hier altijd wel iemand die kan helpen, dochter helpt mama graag. Ze heeft voor het eten mijn sokken uitgetrokken, lief toch zo`n hulpje!
Ik heb wel wat korte mouwen in maat 62 gekocht, als het een kleintje is kan het ook met een lange mouw romper later nog aangetrokken worden... De eerste dagen/weken (ligt een beetje aan het kindje hoe goed hij/zij de warmte vast kunt houden) heeft je kindje wel lange mouwen en een lang broekje+ sokjes+mutsje aan. Als het zo warm is als nu en de kleine kan goed z`n warmte vast houden is de kans groot dat je in huis alleen een romper aantrekt. Maar voor het zelfde geld is het weer 1/2 augusts omgeslagen en regent het weer en is het nog maar 15 graden.... niets van te zeggen dus. Maar ik denk dat je als 1ste setje beter voor lange mouwen en een lang broekje kunt kiezen.
Lounge set wordt woensdag geleverd, dus ben zeer benieuwd. Morgen gaan manlief en ik even flink "uitmesten" want we hebben gebeld om het grofvuil aan de weg te mogen/kunnen zetten. Dat doen we dinsdagavond dus, zodat het woensdag opgehaald wordt. Hoop dat we flink ruimte daarna weer hebben in schuur en op zolder Zelfgemaakte kaarten; knap hoor ! Ik ben wel bezig het etikettenbestand te updaten, zodat ik de adres stickers kan uitprinten binnenkort. @de warmte; ik snap precies wat je bedoel d hoor Nicky. Hier ook tussen de middag op bed gaan liggen, voeten omhoog. Zoonlief lag te slapen, manlief zat te gamen en mijn voetjes voelden daarna weer even beter. Nu het afgekoeld is, vind ik het wel lekker maar tussen 11-16 uur vind ik het té warm. @chivay; we hebben nog niet iets definitiefs uitgekozen. Laat hier ook nog geen voorbeeld zien of vertellen, want er lezen/posten mensen hier op het forum die ook een kaartje gaan krijgen, dus dat wil ik nog even geheim houden
Stond op de gebruiksaanwijzing, maar misschien stelt het niets voor. Of heeft wat ik voel helemaal niets te maken met voorweeën. Het is voor mij de eerste keer....
@slapende brusjes: lekker hoor die slaapkopjes kun je zelf ook even lekker gaan liggen. De mijne doet dat dus echt niet meer. Die gaat slaap kindje slaap zingen en aan buik frunniken, ze heeft er ook zo genoeg van. Als ik overdag wil slapen zal ik haar slaappillen moeten geven . Verder houdt ze heel veel rekening met mamma. Ik ben ook nog ruim 3,5 week aan het werk, dus tijd voor slaapjes heb ik ook niet. Bij dochter ben ik het ook pas gaan doen net voor de uitgerekende datum, ik heb het nu nog niet nodig gelukkig.
@ Iltje: Het gaat niet zo lekker met jou.. lees ik... misschien helpt het als er meer de kwaaltjes met jou delen... De warmte is inderdaad niet echt prettig.. pfff.. weinig fut ergens voor.. verder heb ik ook wel wat last van aambeien.. hoewel de ontlasting ook normaal is... Beebje in stuit is minder.. ik hoop dat ie nog gaat draaien.. Doe het rustig aan.... en heb je fut.. kom hier maar lekker klagen.. dat mag... @ Kiss: dat zal idd wel wennen zijn als je man in ploegen gaat werken.. vooral die late dienst is dan jammer.. maar met de vroege is hij dan ook weer lekker op tijd thuis.. ik hoop dat het hem daar bevalt.. @spruit.. leuke foto van de kat in het zwembad.. @ Elisa: heerlijk verlof.. geniet ervan.. @ Smokey: heerlijk een airco.. @ Katje: succes met het kiezen van het geboortekaartje.. wij hebben hem hier besteld: Kaartenco.nl | Leuke en originele geboortekaartjes | Kaartjes @ Nikcy: lekker in het zwembad... balen dat je handen zo dik zijn.. Leuke foto's @ Chivay: hoe vond mannetje de cursus?? Kreeg vandaag bericht dat er een nieuwe bovenblad van de commode besteld word.. levertijd 10-30 werkdagen.. maar de oude ligt er nog op.. dus geen probleem.. @ Warmte: pfff... wat is het benauwd he.. Ik lees dat bijna alle dames er last van hebben... oftewel.. rustig aan doen.. Hoewel dat makkelijker is gezegd dan gedaan.. Ik wil nog veel te veel.. vandaag ff naar de winkel geweest.. lamp, nachtlampje, pedaalemmer en wieltjes voor onder de box gehaald.. pff.. het zweet stond overal.. haha..
Thnx voor je duidelijke uitleg.. Kan er indd voor de zekerheid wel een paar kopen, in maat 62 ofzo. En dan kan ik het altijd combineren met romper met lange mouwen..
Daar ben ik weer! Wat was het weer spannend he, vanmiddag? Maarrr... 'we' zijn door! @MYV: welkom hier! @Leonizzie: balen dat je laptop het niet meer doet. Die van ons hebben we ook al 3 keer moeten wegbrengen. Ik kan echt niet zonder! Wel lekker dat je verlof hebt. Ik ben benieuwd of je gevoel klopt en jullie meisje zich eerder aandient! @FemR: jaaaa, emotioneel zijn, dat ken ik ook! Kan ineens om niks in huilen uitbarsten... Wat lief dat je bij Isa op school gaat helpen schoonmaken, wel rustig aan doen idd! En leuk dat je bij haar feestje mag zijn! Wat jammer voor Pim dat hij straks zijn beste vriendinnetje moet missen op school! Hopen dat ie er niet al te veel last van heeft en snel een ander beste vriend(innet)je krijgt! @val: ja, ik heb vanalles gekocht bij Ikea; voor de badkamer, babykamer en voor de hond. Was gezellig! Hoe waren Nick en Simon? @Chivay: ik voelde het meest aan de schopjes richting 'uitgang' dat Tes in stuit lag. Maar zij lag dan ook met beide/1 voetje naar beneden. Mooie foto, zo zwijmelend in het kamertje! @brendat: afgelopen weekend nog wat dingetjes in de badkamer gedaan. Nu alleen nog 'schapjes' ophangen waar we de handdoeken op willen leggen. Deze liggen in de inbouwkast op de babykamer dus daar moet ik even op wachten. Ik heb al wel van alles opgeruimd gisteren en vandaag; van alles wat nog meer in die kast lag, wat een werk... Maar het komt goed. Ik hoop dat mijn mannetje eindelijk de meibeltjes afmaakt deze week en dan kunnen we volgend weekend eindelijk gaan inrichten! Daar heb ik zin in! Maar ja, 'we' hebben zoveel te doen; mijn zwager en schoonzusje hebben de sleutel van hun huis gekregen en mannetje voelt zich verplicht om daar ook nog eens te helpen. Ach ja, geduld is een schone zaak, het komt vast snel af... Ben ook super benieuwd naar jullie babykamer. Die van ons wordt dit keer zwart/wit/grijs. Maar als het een jongetje is komt daar snel turquoise bij en bij een meisje roze. Hoe was de familiedag? --> leuk zie ik, fijn! @kiss: leuk toch 'mijn' behangetje! Je hebt een goede smaak! Wat vreselijk van Moettie, wat is er gebeurd? Ikea was super, lekker veel gekocht! Hoe was het eerste werkdagje van je vriend? Tes valt ook echt moeilijk in slaap nu. Ze ligt echt wel 1,5 uur wakker! @Ckialita: hoe was de bbq? Voelde je je alweer beter? @Laartje: idd erg schattig die lopende ukkies! Loopt Aiden nu al écht? Oh ja, de blije doos, die moet ik ook nog ophalen! @Yolanthe: van mij mogen we dit weer ook wel altijd hebben! Ja, het is warm maar toch 10000x beter dan die sneeuw en kou! Ben benieuwd naar het wiegje! @Smokey: bij Ikea heb je ook wel nachtlampjes... Hmmm, carpaal tunnel syndroom, vervelend, heeft mijn paps ook gehad. Wordt je daar niet aan geholpen? Ik ben ook verslaafd aan waterijsjes, zo lekker!!! @Lauw: Dus jij bent ook druk geweest van het weekend? Oh en lekker uiteten geweest, heerlijk! Leuk he zo'n dorstige hond, Bob drinkt ook steeds uit het zwembadje van Tes. Fijn dat je een nieuw commodeblad krijgt, hopelijk over 10 werkdagen al! @Iltje: goh, een dwarsliggertje... Ik hoop dat jullie meisje nog gaat draaien! @Kapedi: wat heerlijk dat je zo dicht bij het strand woont! @zwembadje: wij waren niet de enige met een zwembadje zie ik. Tes vindt het ook super!!! @Spruit: wat een gave foto!!! Dat doet onze kat echt niet hoor, die blijft ver uit de buurt van water! @elisa: hoe was het bij de vk? @katje: wij hebben de geboortekaartjes bij www.youngart.nl besteld. Wat lekker en loungeset! Staat ook altijd zo mooi! @nicky: vocht in m'n handen valt nog wel mee, mijn voeten/enkels zijn alleen weer erg dik. Rustig aan he? Wat een lief pakje en wat een mooie commode! @Susan: Frits ligt met z'n/haar ruggetje links of in het midden, bij mij is het rechts altijd zacht. Grappig he? @weer: mij hoor je niet klagen hoor! Ik heb dit weer 10000x liever dan nie sneeuw en kou. Tuurlijk het is warm, maar het is ook nooit goed hier in NL. Lekker poedelen in een zwembadje en lekker rustig aan doen zou ik zeggen! Zo... ik ben weer bij... @hier: vanochtend gewerkt, nu nog maar 4 dagen!!! Ik doe lekker rustig aan, morgen m'n laatste lange dagje van 8 tot 6, maar dat komt wel goed! Ik ga nu m'n bedje opzoeken, ben moe... Welterusten en tot morgen!
Hey Lady's... Wij zijn ook weer thuis... Wel leuk om alle mannen bij de de groep te zien.. Soms heel logisch Soms totaal andere types als verwacht.. Mijn vriend vond de cursus prima zo.. niet te veel poespas, gewoon down to earth & duidelijke tips... Wel een heerlijke massage gehad @ Yolanthe... Lekker zo'n hulp voor sokken e.d! @ Lauw... Fijn dat er een nieuw bovenblad voor de commode komt! Om meteen met schade te beginnen is niet leuk.... Heel herkenbaar het nog zoveel willen doen @ Kiss... Hier ook best wat korte mouwtjes in huis.. Maar ook veel kunnen lenen... Vorig jaar is op 1 juli een vriendin bevallen, en toen was het bloedheet... Haar dochter zat al binnen een paar dagen in alleen een rompertje zonder mouwtjes... Dus tja.. ben blij dat ik zoveel kon lenen.. want heb nu zowel veel kort als lang in huis.. Morgen intake met de kraamzorg.. Ben benieuwd! Nu even heerlijk onder een koude douche staan voordat ik mijn bedje inkruip.... Na een paar weekjes perfect slapen met t voedingskussen is die weer afgeschreven.. krijg het niet meer voor elkaar om dat ding goed om me heen te draperen Dus nu gaat het kussentje van de bank mee richting bed, en prop ik een deken/handdoek oid onder mijn buik
goeiemorgen allemaal!! @nicky superschattig setje alleen zou ik hem persoonlijk niet als eerste setje gebruiken...het is vrij luchtig en ik denk dat de babyhet dan misschien te koud zal hebben...ik heb zo'n zacht pakje met lange mouwtjes en voetjes als eerste pakje.. zo'n pakje had ik bij noa ook toen ze geboren werd...t was wel heel warm die dag maar ze had het wel nodig...later als ze de temperatuur zelf goed vast kunnen houden kun je dit soort pakjes als die van jou makkelijk aantrekken en als het heel warm is zelfs lekker in de romper laten liggen.. @veel korte mouwtjes in huis, als je gewoon rompertjes met lange mouwen in huis hebt kun je als het iets kouder is gewoon een shirtje met korte mouwtjes eroverheen aan doen... @katje wij hebben ook een lpungeset...echt super relax...geen spijt van gehad! t kost wel wat maar het is het echt waard! wij hebben ons kaartje van geboortedorp.com kaartje lieke @Koetje jeetje van 8-6 dat is ook pittig!!! ik vond van 8-half 6 al zwaar...ben blij dat k nu om 3 uur naar huis kan! ik nog 5 werkdagen (deze week nog 1, volgende week 2 dagen en die week daarop ook nog 2 dagen) @yolanthe wat een lief hulpje zeg!!! als ik tegen noa zeg pak dit of pak dat dan pakt ze het ook zo voor me heeeel handig
Yolanthe bedankt voor de uitleg over harde buiken. Hier van de week ook nog drie rompertjes met lange mouwen gekocht. Heb ook alleen maar shirtjes met korte mouwen. Lange broekjes heb ik wel. Heb nog niet nagedacht over een eerste setje.Heb ook nog een kleine 8 weekjes te gaan. Fijne dag dames.