@Nicky ik wou er ook niet aan geloven maar lag er echt nachten wakker van, en dan wil je wel, en moet zeggen het helpt echt @Kiss Fijn dat je morgen een rustdag hebt dan, even bijtanken. En dan helpt het warme weer natuurlijk ook niet echt mee nou daar wordt je alleen maar slomer van. Hier geen zin meer om te werken, dus stiekem af en toe maar zp kijken
Lauw wat leuk een poedel, zal ie wel lekker vinden alle haren er weer af. Wij hebben een jack russel, van het weekend hadden we hem in het zwembad gegooid kon ie lekker zwemmen dat was wel lachen
Meiden kom ook wer wat meer meelezen en dan vooral even s,morgens wat s,middags pfff veel te warm en benauwd hier dan plof ik lekker met iris boven in bed lekker tv kijken of spellentjes doen of zo iets .. Hebben jullie ook zo,n jeukende buik nu het zo warm is veel last van jeuk .. Maak buik om de zoveel tijd even nat of smeer het in met zwitsal buik spul en dan is het even weg iemand nog tips .. Vanmiddag weer voor controle naar de vk ben benieuwd hoe het is met de kleine dame ..
Hey hallo allemaal! Wat een hitte weer hé!? Jaja, ik heb er enorm veel last van.. Snel buiten adem, zweterig, dizzy.. Bah! Zo min mogelijk proberen te doen. Gister wel iets engs.. Ik was om 15 uur nog op controle geweest bij de VK en was prima. Bloeddruk en hartslag kindje waren netjes. Wel een notitie gemaakt dat ze met 38 wkn gaan strippen en overleggen met gyn om over te dragen aangezien mijn bekkenklachten ondraaglijk worden. Ik kan niet slapen zonder 2 paracetamol en val regelmatig doordat ik pijnscheuten (ze ligt met dr hoofdje deels in mn bekken en als ze dan beweegt prikkelt ze mn zenuwen waarschijnlijk) vanuit mn rug door mn bil naar mn enkel krijg. Ik kan dan wel gillen van de pijn ineens.. Ook weer migraine steeds en dat maakt het er niet makkelijker op. Jammer hoor want op zich is zwanger zijn natuurlijk fantastisch.. Maar dit geeft wel een negatieve lading op de komende weken... Om 16.00 uur kreeg ik migraine, ik heb mn zoontje op de zaak bij mn vriend gelaten en ben op bed gaan liggen. Maar na 3 kwartier hem in paniek opgebeld. Mijn hele linkerzijde van mn lijf begon te tintelen.. Vingers, wang, tong.. enz.. Ik vond het echt doodeng en kreeg moeite met ademen... Snel de huisartsenpost gebeld, huisarts zou me terugbellen. Pas na 10 minuten. In de tussentijd toch VK nog even gebeld, zij kon het niet relateren aan de zwschap, mijn klachten. HA belde terug, moest 2 paracetamol nemen en gaan liggen. Dit was 'gewoon' een heftige migraine aanval met neurologische uitvalsverschijnselen.. Pfff, nou lekker dan.. Geprobeerd te relaxen en na een uur werd het eindelijk minder ipv erger en toen was alles verdwenen behalve een STEKENDE hoofdpijn.... Maar goed, ik ben me wel even rot geschrokken hierdoor zeg.... Extra veel rusten was de tip.. Migraine krijg je niet zomaar. Mijn zoontje zit nu een broodje te eten en ik duik er dus ook maar in, als ik kan slapen met die hitte.. Bleeeeegh!! Nicky, succes met de groei echo! Elisa, have fun met de partnerles vanavond! Ik vond het wel lachen, al die mannen erbij Dingetje, kan me goed voorstellen dat het fijn is dat je die grens voorbij bent!!! Kiss, lekker vooruitzicht dat je morgen even wat voor je zelf kan doen. Ik herken die emo momenten wel hoor. En dan vaak in combi met een niet luisterende peuter = OORLOG!! Sterkte ermee!! Lauw, arm hondje! Maar goed, voor zn eigen bestwil hé Huh!! Het regent hier nu!! Hopelijk word het iets minder benauwd daardoor!
kiss: he wat balen dat ej zo emo bent!! doe je rustig aan? dan is huisje maar niet tip top als je visite krijgt.. eerst eventjes aan jezelf denken! marije: wat vervelend van die migraine aanval, dan schrik je even!! zo inderdaad maar lekker slapen, ga ik ook doen!! net lekker naar markt geweest met vriendinnetje en haar zoontje! erg gezellig! ben onwijs moe, dus duik er maar eens even in een uur! daarna maar in mijn zwembadje poedelen!!!
Marije, meid wat schrikken! Doe maar lekker rustig aan, zover dat kan! Hier nog niet helemaal fit. Mn vriend is net naar zn werk.. Zoon ligt te slapen, heb ook even gelegen, maar het is veelste warm om te slapen!
Hier regent het toch zeker al een uurtje, het is afgekoeld en aangenaam nu. Ga straks even op bed film kijken denk ik. Wie weet tuk ik nog even weg. Vanmorgen hebben manlief en ik goed gewerkt. Hij heeft de hele bovenverdieping schoongemaakt, het bed staat nu op bierkratjes (zie foto) en de 'overbodige' spullen uit Ukkie's kamer gehaald. Die staan even op zolder (kleertjes vanaf maat 62, mega-voorraad flesjes, tuitbekers, warmhoudbordjes). Dat hoeft nog niet beneden te staan. Kledingkast van Ukkie is al ingeruimd. Heb een aantal setjes gewassen klaar liggen en de rest ligt ook klaar (wat we van Jayden nog hadden). Vluchttas heb ik gepakt met setjes kleding voor Ukkie en een pyjama e.d. voor mezelf. Matrasje ga ik straks nog even uit het plastic halen, da's een goede. Ledikantje - nieuw geur is er gelukkig al behoorlijk af. Dat stinkt ook altijd zo. Veel het raam open hier in elk geval. Ik ben bezig geweest om Jayden bezig te houden, het eerste deel en met tussenpozen de schuur leeghalen. Morgenochtend komt het grofvuil dus heb alles wat daar mee weg mag naast de schuur gezet (beetje jammer alleen dat het dus nu natregent). Vanavond zet manlief met wat vrienden de spullen aan de weg, aangezien er ook een bankstel bij komt te staan en een koelkast/vriezer. Dat krijg ik niet van z'n plaats in m'n eentje. Morgenochtend komt dus die loungeset, ben benieuwd. Tis een klap geld! Maar hij zat wel lekker ! Net nog even de kamer met de stofzuiger 'behandeld' en daarna gelijk een dweil over de vloer, want die lag vol met voetstapjes en zand (van het spelen in het zwembadje en de zandbak de afgelopen dagen). Vandaag en morgen blijft het hopelijk zo aangenaam, zag dat het voor vrijdag weer snikheet voorspeld is. Rustig aan dan maar !
@katje wat grappig zeg zo die bierkratjes hahaha wij lenen gewoon klossen bij de thuiszorgwinkel met 35-36 weken.. lekker zeg dat jullie zo goed hebben opgeruimd...wij moeten ook nog zoooo veel opruimen...noa slaapt nu sinds het weekend op dr nieuwe kamer dus kunnen we aan de slag in de babykamer...de zolder moet opgeruimd worden is 1 grote bende maar het is daar nu zoooo warm dat je zowat van je stokje gaat...pfff dus dat moet nog maar ff wachten.. @marije jeetje wat heftig zeg!! kan me voorstellen dat je je rotgeschrokken bent!!! wel een lekker gevoel dat ze met 38 weken wat gaan doen en jou niet tot 42 weken laten lijden! hier ook de laatste tijd een niet-luisterende puberpeuter...grr ik heb momenteel ook echt geen energie voor...maarja hoort erbij zeggen ze... heerlijk hea die regen.....wilde vanmiddag ff met noa t zwembadje in maar vind dit helemaal niet erg...
katje: goed bezig geweest hier is het weer ook aan t veranderen. spullen buiten even opgeruimd. wilde na uurtje slapen in tuin zitten.. slapen was heerlijk. ga denk ff bakie bij vriendinnetje doen
Kiss en Marije sterkte vandaag. Hier regent het, maar dat is niet erg want ik zit nog steeds saai op werk. xx
@yolanthe: bedankt voor de tip van het matrasje. Zal vanavond het plastic er dan eens vanaf halen. @kiss: balen dat je niet je dag hebt vandaag. Hoop dat het snel weer beter gaat. Wel lekker dat je morgen een dagje voor jezelf hebt. @lauw: hoe is het gegaan met Sparky? @smokey: ik ben blij dat het hier een stuk beter gaat sinds korte tijd. Zo gaat het ook een stuk beter met mijn bekken! Sta er echt van te kijken. @irisnaomi: weer goed gekeurd door de vk? Hier geen jeuk op de buik, tenminste niet meer dan normaal, heel af en toe een beetje jeuk. Ik moet zeggen dat ik mijn buik ook bijna nooit insmeer. @marijeee: ow dat is even schrikken geweest meis. Doe maar lekker rustig aan en vooral met dit hete weer. @katje: haha, dat ziet er leuk uit zo dat bed. Hier komen ook bierkratjes onder het bed maar dan van Bavaria. @weer: hier is het nog steeds droog, wel een stuk afgekoeld tegenover vanmiddag een uur of 1. Daarstraks de groei echo gehad. Alles was goed. Hoofdje zit op 33w5d, buikje op 35w6d, alles binnen de perken. Oja, geschat gewicht zat nu op 2,5 kilo. Over 2 weken nog een liggings echo en volgende week weer op controle bij de vk. Vanavond weer yoga maar heb er eerlijk gezegd weinig puf voor met dit weer. Maar we gaan toch maar, is tenslotte ook voor betaald. Iedereen een fijne avond! Liefs Nicole
Bijgelezen maar nu geen tijd om te reageren. Heb om 8uur mijn laatste zw gym. Moet mijn fotocamera nog leeghalen. Dikke buiken foto maken.
Hai meiden, Wat zijn jullie weer aan het kleppen geweest!!! Heb niet alles bijgelezen hoor, mar geloof dat ik van het meeste op de hoogte ben. Hier alles oké. Heb nog niet heel veel last van de warmte, heb wel dikke enkels, voeten en vingers, maar ik klaag niet hoor. Beeb nog steeds eigenwijs, er wordt nog veel gedraaid. Ben zo benieuwd was de vk daarvan zegt donderdag! En ik ben heel moe, maar ik denk dat dit door de warmte komt, word ik een beetje loom van. Buikje groeit lekker door Meiden jou jullie taai hé met alles!! Grtz FemR
@spruit (geloof ik), koetje?: de barbeque was heel gezellig. Heb uiteindelijk 1 hapje vlees genomen, had veel meer zin in salade met dat hete weer. lekker gezond ook nog. Ik voelde me gelukkig wel een stuk beter, maar ik moest niet te veel in de zon zitten. @yolanthe: gelukkig heb jij de extra slaap niet echt nodig, lijkt me lastig als je t wel nodig hebt, en je komt er niet aan toe... pfoei, niet fijn al die muggen en kwaaltjes... @iedereen die nog werkt: respect! Zeker met deze warmte @lauw; fijn dat je een nieuw bovenblad krijgt, al duurt het nog even... @koetje: hoe was je lange dag? @chivay: leuk zo'n massage, over 2 weken hebben wij partneravond, ben benieuwd @nicky: goed bijgelezen Lekker luxe ook, airco @linda: hoe is het vandaag met de voeten? hoop dat je er niet te veel last van hebt. @elisa: bedankt voor de tip over rustig aan doen ik kan vertellen, het werkt echt @hyves: ik kom er heel soms, als ik bedenk dat we dat ook nog hebben @bedje opmaken: ik moet de lakentjes nog wassen... @kapedi: nou, zonder werken vind ik het nog niet fijn @dingetje: fijn dat je je mentaal iets beter voelt door deze termijn @smokey: lekker warm met die handschoentjes... Kleine ligt bij mij ook rechts, afwijking? @kiss: hoe is het nu met je? @irisnaomi: geen tips tegen jeuk helaas @marije: Wow heftig zo'n aanval Hopelijk heb je dit niet vaker, en idd rustig aan doen zou kunnen helpen... Maar ja, hoe doe je dat @katje: wow, lekker bezig met opruimen en schoonmaken! En vrijdag nog warmer??? Ik vind het nu al verschrikkelijk Ons bed staat ook op kratten, klossen was niet gelukt, we hebben geen poten, maar een rechte onderkant... @spruit: jippie! @susan: je bent nu bij gym, veel plezier @femr: fijn dat het lekker doorloopt bij jou @hier: ik kan al niet tegen warmte maar vandaag is het wel extra heftig. Vanochtend bij vk, bloeddruk wederom 120/60, blijft lekker stabiel Kindje ligt met koppie beneden en zelfs al iets ingedaald. Toen zijn we naar schoonouders gegaan en hebben van half 10 tot 2 in hun tuin gehangen onder de boom Was heel erg lekker, maar toen wilde ik ook wel naar huis, heb afgelopen nacht heel slecht en kort geslapen. Thuis op ebd gaan liggen, waar ik droomde dat de bevalling begonnen was, en ik werd wakker met mega-pijnlijke harde buik. Echt dat ik amper durfde te bewegen... Na een paar minuten bedacht ik dat ik misschein ook wel moest plassen en dit hielp ook wel, maar het doet nog steeds best pijn onderin, gewoon bij mn banden. Morgen voor de laatste afronding naar school en dan echt vakantie. Ik ben er aan toe. Maar ik vind het toch niet echt lekker dat ik elke keer pijn heb in mijn buik, want ik doe al zo rustig...
haaai girls! nou moet van 3 dagen bijlezen dus als jullie het niet erg vinden spring ik de laatste bladzijden bij Wauw spruit heb je nu verlof?? lekker zeg! ben jaloers Nicky: fijn dat alles goed was bij de groeiecho! Wow katje: jullie zijn lekker bezig geweest zeg vandaag!! lekker je bed al omhoog Oeh bah marije: heftig zo'n migraine aanval!! Doe jij maar lekker rustig aan, fijn dat ze met 38 weken gaan strippen, is niet te doen he zo, vind dat je er super mee omgaat nog kiss: voel je je al wat beter?? morgen ff dagje bijtanken lekker Nou verder weet ik het niet meer Heb ik nog iets gemist? niks gebeurd toch verder he de laatste dagen? Zondag naar Nick en Simon geweest, maar ze speelden in een tent? die zat bomvol en ben er met die hitte niet in geweest, buiten was het moeilijk te zien en horen was wel jammer, maar Romano heeft ze gezien en vond het prachtig dus das goed he Verder ook last van de warmte wel hoor, zeker na een dag werken, kan geen kant meer op.. Mijn voeten zijn net olifantepootjes....tintelt ook vooral 's avonds. Het heeft hier vanmiddag ook wat geregend maar, maar een paar druppels, had wel iets meer gemogen, tis hier nog steeds benauwd!
Jeetje meiden krijg het niet meer bijgehouden hoor! Wat kleppen jullie veel . Wel gezellig want ik lees gewoon mee maar kan het af en toe even niet meer bijhouden. @ Koetje, ja Aiden loopt nu echt, ben zo trots! Sinds een week of 3 loopt hij nu. Als ik de achterdeur open heb zie ik hem in een keer in de tuin spelen, echt leuk. Na vandaag nog maar 3 dagen. @ Kiss, ik kan ook echt om alles huilen. Heb mega veel last van mijn hormonen bleh! Vanmiddag vroeg mijn vriend of ik kon stoppen met huilen, maar kan er echt niks aan doen. Als er even iets tegen zit begin ik alweer. Vooral met een dreumes/peuter is het niet altijd even makkelijk. Sterkte! @ chivay, hoe was de intake? @ Katje, wij gaan de geboortekaartjes bij een lokale drukker doen (moet de mappen nog halen...) @ Linda, dat is wel een goede van meerder pakjes. Ik had er maar 1 in mijn tas gedaan maar je weet natuurlijk nooit. @ Yolanthe, ik kom bijna iedere dag wel even op hyves. Maar er zit volgens mij niemand op hihi. Ik kreeg trouwens een brief begin mei van het kraambureau, ze komen op 13 juli. @ Dingetje, wat fijn dat de datum voorbij is. Hopelijk komen er nog wat weekjes bij. @ Marijeee, wat vervelend van je bekken zeg. Gelukkig willen ze je met 38 weken strippen, hopelijk helpt het. Hoop dat je nog even van je zwangerschap kunt genieten. @ Nicky, gelukkig was alles goed. 2,5 kilo al @ Spruit, yoehoe verlof, heerlijk! Geniet ervan @ Femr, jeetje wat een eigenwijs babytje in je buik! Spannend wat de vk gaat zeggen. @ Val, balen dat je vocht vasthoudt. Vooral met deze warmte valt het niet mee he. Maar hopen dat het zo gaat regenen bij jullie. Nou ben weer bijgelezen hoor! Heb soms gewoon geen puf om te reageren. Hebben vanmorgen de lamp op de babykamer opgehangen (daar hing niks) en nu hebben we op onze slaapkamer geen stroom meer ?!? Zo raar. De lamp doet het maar bij ons niks meer. Donderdag komt een electrien kijken. Heb enorm veel last van nesteldrang, ben de hele dag bezig geweest. Morgen eindelijk écht voor een auto kijken. Hopelijk vinden we iets moois. En voor de rest lekker rustig aan. Vriendlief heeft 3 dagen vrij, lekker hoor. Heb weinig last van de warmte gelukkig, maar doe wel heel rustig.
@Chivay: grappig he, zo'n mannenavond. Je krijgt soms een heel ander beeld van iemand als je de man ernaast ziet! Lekker zo'n massage, nu hij weet hoe het moet, kan ie het mooi vaker doen! @linda: ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet vol heb gehouden vandaag, kon gelukkig om half 6 'al' weg. Nu nog 3 dagen werken, jippie! Bij jou schiet het ook op, lekker! @nicky: hoe was de echo? --> goed lees ik, fijn! Veel plezier met yoga! @Yolanthe: irritant he, muggen! Heb er gelukkig nog niet zoveel last van, houden zo! @Lauw: en hoe vind Sparky z'n nieuwe coupe? @Dingetje: jippie, wat fijn dat je nu verder bent dan bij je zoon, houden zo, nog een paar weekjes! @kiss: balen zo'n emo-dagje. Hopen dat het morgen beter gaat, het scheelt dat je een dagje voor jezelf hebt. @Smokey: geen zin meer om te werken, ik kan er over mee praten... @irisnaomi: hier nog niet echt last van jeuk aan mijn buik gelukkig... @marije: dart was schrikken! Gaat het nu wel weer goed met je? Rustig aan! @katje: fijn, je bed op kratjes! Wil ik binnenkort ook gaan doen, ik kom haast m'n bed niet uit... @Spruit: heerlijk dat je nu verlof hebt, geniet ervan!!! @FemR: fijn dat alles goed is. Frits beweegt ook nog erg veel, draait nog alle kanten op volgens mijn gevoel. Jij ook rustig aan he? @Ckialita: raar he, die dromen? Ik droom ook regelmatig dat ik moet bevallen. En die harde buiken horen er denk ik gewoon bij. Rustig aan doen is het enige wat ik kan zeggen... @val: lekker zweten dan in die tent voor Nick en Simon. Wel leuk dat Romano ze heeft gezien. @Laartje: wat leuk dat Aiden ook loopt! Zo trots ben je dan he! Wat gek van die lamp... En nesteldrang, ik heb er ook al veel last van. Wil dat alles klaar en schoon is, maar dat duurt nog wel even helaas... @hier: vandaag gewerkt, pfff, wordt toch wel zwaarder... Heb nu ook erg dikke enkels en voeten dus lekker met de voetjes omhoog. Morgen lekker vrij dus een fijn rustdagje. Hopen dar het goed gaat met Tes want ze had vanmiddag wat koorts en diarree. Verder wel supervrolijk, beetje vreemd... Nou, ik ga even tv kijken en dan lekker naar bedje, ben moe. Gelukkig slaap ik nog prima, het is niet te warm in ons huis dat scheelt. Fijne avond nog en tot morgen!
Koetje hoe lang moet jij nog? vind het ook zwaarder worden nu, gelukkig in totaal nog maar 3 daagjes werken! Romano had hier ook wat diarree en de kleine van een vriendin van me ook ,denk dat het door de warmte kom Laartje hoop ook dat jullie wat vinden morgen! Ckialita:hoort er een beetje bij volgens mij die pijn in de buik, heb het ook. gelukkig dat alles weer goed was vandaag
@ Iris: sorry, niet echt tips tegen de jeuk.. @ Marije: rustig aan dus.. @ Regen: hier helaas geen drup gezien... maar gelukkig is het wel al redelijk afgekoeld.. hoop dat het binnen dan ook wat koeler wordt.. @ Katje: haha.. je hebt het bier onder je bed staan.. maar je bent goed bezig geweest lees ik.. @ Nicky: fijn dat de echo helemaal goed was.. Sparky heeft het overleeft.. maar volgens mij heeft hij last van zijn staart.. normaal staat die altijd omhoog.. nu hangt hij naar beneden en ik mag er niet aankomen.. misschien een spiertje ofzo?? ach ja. morgen kijken hoe het gaat.. @ Spruit: heerlijk.. verlof.. geniet ervan... @ Ckialita: balen dat je zo'n last hebt van je buik... en ja.. meer als rustig aan doen kan niet... wel ff in de gaten houden.. en als je het niet vertrouwd toch even bellen.. @ Val: jammer dat het zo warm was in de tent.. kan me voorstellen dat je er dan voor kiest om buiten te blijven.. hoewel het jammer is dat je dan niet veel ziet.. gelukkig wel hoort @ Laartje: ik hoop dat jullie morgen een geschikte auto vinden.. @ Koetje: sparky is nog niet zo blij met zijn nieuwe coupe.. tenminste... hij heeft sinds vanmorgen zijn staart niet meer omhoog.. heeft hij pijn aan.. waardoor?? ik weet het niet.. @ Koetje: heerlijk vrij morgen.. ik hoop dat Tes snel geen diarree meer heeft.. goed laten drinken.. Zo.. ben weer bij voor ff... vanmorgen klossen gehaald.. die mogen binnenkort onder het bed... schoonmama heeft vanavond het hemeltje, lakentje, aankleedkussenhoes en wascape gebracht die ze zelf heeft gemaakt.. ziet er erg leuk uit.. zal morgen misschien ff een foto op hyves zetten.. (ivm kleur niet hier hahah)