Arrg Verkeerde knop! Was bijna helemaal klaar met bijkletsen en toen was alles weg... Volgende keer weer een poging Even kijken wat ik onthouden heb... @ Dingetje... Fijn dat je 'de' datum voorbij bent!! @ Spruit... Joehoee verlof!! @ Marijee... Aii gatver dat klinkt niet prettig... Herken het gek genoeg wel.. heb afgelopen zonder behoorlijk hoogteziekte gehad op vakantie in Peru.... Had toen ook heftige tintelingen over mijn hele lijf... Gek hoe je lichaam kan reageren soms zeg.. Hopelijk voel je je snel weer wat beter!!! En ook super dat ze je zo serieus nemen rondom je bekkenklachten & al met 38wk strippen..... Straks ga je zomaar de eerste van ons zijn die bevalt! Hier een rommeldagje gehad.. Poetsen, opruimen.... Intake van de kraamzorg gehad.. daarna nog een babywasje gedraaid en stijk weggewerkt.. 'smiddags onderuit op de bank weer een aantal afleveringen van sex & the city gekeken Voor het avondeten nog even in slaap gevallen op de bank.. heerlijk.. lukte me al een paar dagen niet om smiddags te slapen met de hitte.. Morgen laatste keer zwangerschapszwemmen ivm de vakantie.. ze gaan voor aanvang van de les onderwater-buikfoto's van me maken! Ben erg benieuwd! 'smiddags naar de vk.... bevalling doorspreken.. En ben ook heel benieuwd, denk dat onze dame nog steeds in stuit ligt.. dus denk dat daar ook wat afspraken voor gemaakt zullen gaan worden? Of volgende week met 36 weken.. Naja we zullen wel zien
@ lauw, hoe is het met je hondje gegaan? ahh, last van zn staartje lees ik. @ irisnaomi, nog wat gevonden tegen de jeuk? Hier geen last van jeuk, dus kan je niet helpen. Hoe was het bij de vk? @ katje, jeetje wat zijn jullie druk geweest! hihi, wat leuk zo op kratjes bier! @ linda, heel herkenbaar hoor, zo een peuterpuber! @ weer, ik lees steeds regen, regen, regen.. Maar hier geen regen gehad hoor! @ nicky, fijn dat alles goed is met je beeb, hoe lag de baby nu? @ spruitnl, joepie verlof! @ susan, ben benieuwd naar je buikfoto! @ Femr, nog steeds een drukke baby dus! @ Ckialita, misschien is je kindje nog meer aan het indalen en komt daar die buikpijn vandaan? @ val, pff met dit weer met veel mensen in een tent, moet er niet aan denken! Maar Romano heeft ze wel gezien, leuk! @ laartje, vreemd dat jullie lamp het nu niet meer doet! @ koetje, geniet van je vrije dagje morgen! @ chivay, wauw onderwater buikfoto's, ben benieuwd! Wat is het hier de laatste tijd weer gezellig druk! leuk hoor! Ben ergens heel blij dat vandaag de dag om is, had het ff helemaal gehad. Morgen dus zoon naar kdv brengen, boodschapjes doen, en in huis beetje poetsen. Vraag voor jullie, gaan jullie baby's bij jullie op de kamer slapen de eerste tijd?????? Liefs
Zo ben er vroeg bij, net manlief geholpen met zoonlief op tijd in de auto te krijgen. Jayden gaat dan eerst naar m'n moeder toe, die hem later naar het kdv brengt. M'n man moet eerder beginnen dan het kdv open is en het kdv is niet in onze woonplaats (maar in onze werkplaats) en normaal breng ik 'm altijd. Ik 'moet' thuisblijven, vanwege de loungeset die bezorgd werd. Dacht nog even m'n bed in te kunnen gaan, maar toen ik op de 'track and trace' site keek stond dat het 7 uur geleverd werd. Inmiddels is de tijd verschoven naar 7.55 uur. Had ik toch nog wel kunnen liggen even. Sterker nog... de vrachtwagen lijkt de verkeerde kant op te gaan. Ik vertrouw er maar op dat de site niet klopt en de chauffeur de weg wel weet. @bed omhoog; tja ons bed kan niet op klossen, vandaar dat we op bierkratjes slapen nu Alleen drinken wij helemaal geen bier, dus de kratjes moesten we lenen. Moet nog wel naar de thuiszorg winkel voor een ondersteek (die had ik niet bij m'n 1e bevalling, want ik zou niet thuis bevallen...wel dus....maar goed, nu maar voor zorgen...) @spruit; jippie verlof ! Lekker gaan genieten hè, pak je rust @cursusmeiden; succes/plezier met de laatste keer/keren! @volgens mij iedereen wel; sterkte met de warmte en opgezette handen/voeten @kiss; baby op de kamer bij ons....ik dénk van niet. Bij Jayden hadden we dat één nachtje gedaan, toen hebben we geen oog dicht gedaan allebei. (althans zo herinner ik het me) Hij ging in elk geval binnen een week naar z'n eigen kamer. Dat zijn we nu ook voornemens, een beetje afhankelijk van hoe het gaat met Jayden. Als die telkens wakker wordt van z'n broertje of zusje in de kamer naast m, dan moeten we misschien wat anders doen... mmm, volgens de track and trace site is de vrachtwagen m'n woonplaats al lang en breed voor bij en zit hij bijna in zuidholland. Hopelijk is de site fout... We'll see...
spruit: heerlijk met verlof! geniet ervan! weer: was hier gister toch paar graden koeler.. ckialita: heel goed dat je rustiger aan doet! ik probeer het ook, haha!!! pijn in buik: zie dat meerdere dat hebben. vk zei maandag dat ik urine in moet leveren omdat ze denkt aan blaasontsteking.. ik hoop het niet. ga zo inleveren. ben benieuwd wat eruit komt. voor de rest erg slecht geslapen! ik had last van mijn emo moment.. nou ja moment, van half 11 tot 3 uur geloof ik!! manlief was er niet blij mee, om 3 uur kreeg ik kuitmasage en een kruik en toen werd ik wel weer gelukkig. paar uur geslapen.. dus vanmiddag er nog maar uurtje in! rustig aan allemaal!!
@ Chivay: veel plezier met zwangerschapszwemmen en foto's maken.. daarna veel succes bij de VK.. ik hoop dat je het fout hebt en je beebje gewoon met het hoofdje omlaag ligt... @ Kiss: geniet van je dag.. dus niet te druk in de weer gaan... @ Katje: lekker handig zo'n site ... NOT... ik hoop dat de set snel komt.. en je niet te lang zit te wachten... Ik heb ook een tuinset besteld die zouden ze eerst vrijdag komen brengen.. haha... niet dus.. dan moet ik Nederland zien (in de kroeg).. dus nu verzet naar dinsdag... @ Ondersteek/Po: ja die heb ik ook gehaald... maar mijn zus is 3x thuis bevallen en 3 x is ie ongebruikt in het tasje gebleven... dus kan goed zijn dat je hem niet nodig hebt.. @ 1e nachten: wij willen de eerste nachten de baby wel op onze slaapkamer hebben.. Mijn moeder is de babywieg waar ik en mijn broer en zus in hebben gelegen aan het opknappen... dus die komt naast mijn bed.. @ temperatuur: ow... wat heerlijk koel is het buiten op het moment.. Nog ff snel alles open gezet voordat het warmer gaat worden..
uhhh ben pagina vergeten te lezen, dus hierbij rest: kiss: we willen kleine wel paar dagen op onze kamer, maar hangt er beetje vanaf hoe het snachts gaat. als we van elke kick wakeker worden, dan is kamer naast ons volgens mij ook goed!!! katje: is de loungeset er al?!
@spruitNL: lekker gaan genieten! @ckialita: jij ook goed bijgelezen en gereageerd. Minder fijn dat je zon last van de harde buik had. En dadelijk lekker gaan genieten als je klaar bent met school. Lekker vakantie gaan vieren! @val: hoe kunnen ze dat nou doen om in een tent op te treden met zon weer?! Gelukkig heeft Romano wel genoten. @laartje: veel plezier met het zoeken naar een auto! @koetje: Hoe is het nu met Tes? Kan dat ook door de warmte komen dat ze diarree heeft? De koorts is ook wat minder, hopen dus dat het nu beter gaat. @lauw: zou inderdaad een spiertje kunnen zijn. Mag je er vandaag wel aankomen? @chivay: succes met de controle bij de VK! @kiss: de kleine lag hier gelukkig met het hoofdje naar beneden, ligt ze sinds de 30 weken al J ik verwacht ook niet dat ze nu nog gaat draaien. Ik weet nog niet of de kleine hier op de kamer komt te liggen. Misschien de eerste nacht even aankijken hoe het gaat, gaat het niet (dat wil zeggen: we liggen de hele nacht wakker door alle geluidjes) dan gaat ze op haar eigen kamer, anders blijft ze lekker bij ons liggen. @elisa: niet zon prettige nacht gehad zo te lezen. Hopen dat je vandaag een beetje bij kunt slapen tussendoor. Lekker rustig aan doen dus. @regen: hier gister een paar druppels gevallen, voordat ze op de grond vielen waren ze bij wijze van al verdampt. Niet de moeite geweest dus. @hier: lekker geslapen vannacht J lag zo in dromenland dat manlief vanmorgen mijn steunkousen aan begon te doen bij mij terwijl ik nog lag te slapen! Haha. Verder een rustige dag voor vandaag. Iedereen lekker rustig aan doen.
Morgen meiden, Even korte reactie, hier zo slecht waardeloos kl*te geslapen pff en helaas de hele dag werken wat baal ik! @Kiss nee ik wil proberen van begin af aan in eigen kamertje te laten slapen, misschien alleen de 1e nacht bij ons op de kamer. @Katje spannend de loungeset leuk kan je de komende dagen meteen goed testen @elisa wel lekker zon kuitmassage hier ook al wel een maand erg slecht slapen wordt er str*nt ziek van. Nou weer werken pff tot later!!
Hier wil ik wel de baby op de kamer de eerste tijd, mijn zoon heeft een weekje/anderhalf bij ons op de kamer gelegen. Dan kon ik lekker blijven liggen vond ik wel handig katje: is ie er al? ? Kiss: rustig aan vandaag he! ff lekker zonder zoon Nicky: ja stom he in die tent, maar goed zal wel ruim vooraf geregeld zijn, maar daardoor was het ook minder druk, was aan de haven en rondom de tent waren niet zoveel mensen, als ze buiten hadden gespeeld was het tien keer zo druk geweest denk ik, jammer Elisa: hoop ook voor je dat het geen blaasontsteking is meid! Het is hier ook een stuk koeler, maar heb het idee dat de warmte niet weg trekt uit huis, alles staat toch open... Zoon is naar de peuterspeelzaal, vanmiddag moeten we naar de logopedist, ben benieuwd
Goodmorning, Weer een lange werkdag voor de boeg, nog 6 dagen werken....zojuist besloten om volgende week 2 middagen vrij te nemen...Trek het haast echt niet meer. @ Kiss: Ik heb een wieg op de slaapkamer, hoop dat de baby daar lekker wil gaan slapen. Slaap op zolder en het is er op dit moment echt snikheet. @Katje: Veel plezier met je loungeset en dat je vandaar maar lekker mag gaan loungen. @ Elisa: Stertke vandaag. Hier verder geen boeiend nieuws, vanavond naar de 1 na laatste zwangerschapsgym les. Het is een les over borstvoeding dus ben benieuwd. Heb sinds een dag of 3 melkverlies( alleen als ik knijp/druk) dus het is in de maak . Fijne dag vandaag.x
Ohhhh.... druk op de verkeerde pagina op vorige boehoehoe.... weer mijn lap tekst kwijt.... boehoehoe..... Wat is iedereen lekker vroeg!! En het is zo lekker buiten!! Hier mega bewolkt, maar kan je vertellen... vind het ff niet zo erg hahaha. Vandaag allemaal klusjes op het programma. Zo ff wasje ophangen, wil alle verdiepingen even stofzuigen, moet de tas voor Pim zijn kamp even ophalen bij mijn paps en mams en daarna inpakken. Wat boodschappies doen en om niet te vergeten... ff zitten vanmiddag hahaha. Jammer dat er geen voetbal is! Ik baal wel dat het vrijdag om 16.00 is, zit ik nog op mijn werk grrr.... Hopelijk kan ik de 2de helft nog een stukkie zien. Hier gisteravond verder gegaan met de uitnodigingen voor de babyborrel. Die kan ik nu gaan printen en in de envelopen doen. Ff kijken wanneer ik dat kan gaan doen, wellicht morgen Hier ook baby op de kamer, nou ja.... wij slapen op beebs kamer hahaha. Ff kijken hoelang we dit gaan doen, geen idee of we "last" van elkaar gaan hebben. Hoop het niet. Lijkt me wel heerlijk dat hij of zij binnen handbereik ligt, helemaal als de bv gaat lukken, kindje pakken en aanpluggen hahaha @Val: Jij ook rustig aan he! Lekker he zo ff in je eentje! Succes bij de logo!! @Smokey: ohhh balen dat je zo slecht hebt geslapen en dan moet je ook nog de hele dag werken... blegh! Vanavond lekker vroeg je mandje in. @Nicky: hahaha manlief je steunkousen aan doen terwijl je nog ligt te pitten hahaha, vind het wel een stunt hoor!! Hier ook wel lekker geslapen. Heb nou het platic onder de molton gelegd maar dat ligt ook voor geen meter hoor!! Zeker met die warmte... er zit 2 lagen stof tussen, maar het is nog plakken en schuiven... Maar ja... moet toch ff. @Katje: succes met wachten, hoop dat ze er snel zijn! @Koetje: beterschap voor Tes! En voor wie ik nog vergeten ben... solly! Hier wacht ik op een zwembadje, zondag besteld en nog niet binnen. Beetje jammer.... hebben nu een buizen zwembadje besteld waar ook een filter op kan. Niet zo'n grote hoor, we hebben maar een klein tuintje Hopelijk komt hij vandaag binnen, kunnen we hem va opzetten en kunnen ze er morgen in! Nou meiden... ik zit wel lekker, maar moet echt ff wat doen!! Later!
@Kapedi: helemaal goed dat het in de maak is!! Hier ook als ik er druk op uitoefenen en daar ben ik dubbel zo blij mee, heb nml 2 jaar terug een borstverkleining gehad, dus het is nog de vraag of het gaat lukken. Maar als ik zie hoeveel melkkanaaltjes open zijn moet het gewoon gaan lukken Slim om lekker 2 middagjes vrij te nemen! Goed om jezelf denken hoor! Ik moet nog 5 werkdagen. Deze vrijdag, de week er na 2 dagen en de week daarna ook nog 2. Dus dat is lekker Veel plezier vanavond op de cursus!!
Zo even terug gelezen vanaf gisteren ochtend !! Geboortekaartjes > ik heb ze via deze site Geboortecollectie Ontwerpen - heb een eigen crea gemaakt moet alleen nog wat aangepast worden als de kleine er is zoals de dag en gewicht enz .. Enveloppen hebben we vorige week vast opgehaald kan ik lekker op mijn gemak die vast schrijven Kleertjes > hier van alles wat korte mouw lange mouw gelukkig veel van Iris nog met Lange mouw doe ook in de tas iets van 3 setjes je weet nooit wat het weer doet ... Slapen > hier ook heel slecht pfff al viel het afgelopen nacht wel mee gelukkig maar komt door airco vriend mag voor de laatste maanden de airco lenen van zijn werk dus een lekkere koele kamer Bedje Opmaken > hier is bedje eigenlijk al opgemaakt Regen gisteren > heerlijk genoot er heerlijk van had het zo warm ervoor en eindelijk weer wta frisse lucht hebt heerlijk buiten gezeten zover het niet te hard ging de regen Elisa > fijn dat alles weer goed was bij de vk Dingentje > wat fijn zeg dat je nu over het termijn van je vorige zwangerschap bent Marije > zo dat is schrikken zeg zo,n migrane aanval Katje >leuk idee zo met de kratjes onder het bed hier klossen van de kraamzorg Nicky > fijn dat alles ook goed was bij jou met de groeiecho Ckialita > fijn dat ook bij jou alles goed was bij de vk Jeuk op buik > hou het nu maar gewoon veel nat als het warm is nu het buiten wat koeler is nergens last van Slapen straks van kleine > hier komt de kleine de eerste tijd gezellig op onze kamer ... Vk gisteren > hier weer goed gekeurd bloeddruk was 116/72 buik was 1/2 nx en 30 cm van schaambot tot bovenin de kleine lag nog steeds lekker met koppie naa beneden en lag lekker opgekruld schijnbaar al wat ruimte gebrek .. Zo ver ze kunnen voelen groeide de kleine ook goed met Iris werdt met 37 weken ontdekt dat ze erg klein was nou volgens de vk is deze nu al groter dus ben benieuwd Het weer vandaag > het is zeker heerlijk koel van mij mag het wel even zo blijven kan ik tenminste nog wat doen ..
@ Nicky: nee, vandaag is het eigenlijk alleen maar erger met zijn staart.. zelfs als je hem op zijn rug aait.. joekert hij.. maar tja.. nog maar een dagje afwachten.. spierpijn is dag 2 op zijn ergst zeggen ze.. Haha.. terwijl jij lag te slapen alvast de kousen aan.. goed afgericht.. @ Smokey: balen dat je zo slecht hebt geslapen.. en dan ook nog moeten werken.. pfff. succes.. @ Kapedi: lekker al weekend.. ene.. goed besluit om 2 extra middagen vrij te nemen... Bij jou is de melkfabriek dus al bijna geopend.. Hier nog geen druppel te bekennen.. maar dat wil niets zeggen dacht ik... @ FemR: owww.. moet je morgen werken als nederland moet.. dat kan natuurlijk niet... Kun je niet eerder gaan op het werk??? Ik hoop dat je zwembadje vandaag binnen komt... @ Iris: Ook weer goedgekeurd.. heel fijn.. en beebje groeit goed.. en mooi met hoofdje naar beneden.. dat willen we graag horen... Geniet van de verkoeling vandaag.. Ik heb net wat foto's gemaakt van het babykamertje... maar zoals gezegd.. zet ik ze hier niet neer.. Maar voor diegene die het wil zien... ze staan op onze augustus hyves...
Ja er is echt verkoeling vandaga en daar ga ik heerlijk van genieten hier regend het nu weer en best wat huis koelt mooi af zo ..
het is geen blaasontsteking. gelukkig! verloskundige daarna gebeld en kleine ligt met hoofdje lekker op mijn blaas te drukken.. volgt dat dus hele dag moet plassen. pijnscheuten onderin komen daar ook door en komt door groeispurt van baarmoeder. banden moeten snel meegroeien en dat veroorzaakt ook pijn... dus we hobbelen weer verder!! zo lekker in bad...
Fijn dat het geen blaasontsteking is. Nou het was goed dat ik gebeld had hoorde ik net, want ze waren 'm vergeten in te laden. Had ook verder helemaal geen mail gehad en die site klopte dus idd niet, stond aan de 'verkeerde'' vrachtwagen gekoppeld ! Maar het staat in de tuin, ik ga nu even kijken of ik het red met uitpakken en anders komt dat later !
@regen: hier geen regen, maar weer zon. Hoewel het nu wel bewolkter is dan de afgelopen dagen. Gisteren ook een paar druppels regen gehad, dochter en ik zaten net in het badje buiten.Ach zolang het niet onweert geeft het niets en 20 druppels was het weer droog. @irisnaomie: je wist het dus al voor de geboorte dat ze zo klein was. Hier was het een verrassing voor iedereen. De artsen hadden dochter op 7,5 pond geschat de dag van te voren nog,met 42 weken. Bleek ze met 42.1 toen ze gehaald werd maar 2890 gram te zijn en 48 cm. Deze keer krijg ik daarom extra echo`s, deze wordt rond de 3250 gram geschat, ik ben benieuwd! @FemkeR: ze hebben ook waterdichte moltons bij de Hema. Werkt fijner dan dat plastic drama ding dat verschuift, kraakt en zweet.Ik had hem bij dochter in de late herfst maar werd toen al gek van dat ding, lijkt me nu helemaal geen pretje. @baby op de kamer: dochter heeft 5 mnd bij ons geslapen (en slaapt nu ook alweer 1 1/2 maand bij ons). Ze weet al als het wiegje klaar is dat ze naar haar eigen kamer terug moet, maar of het gaat lukken weet ik niet. Anders maar 2 kinderen op onze kamer, misschien dat ze er wel voor kiest als de kleine er is. Enige waar ik nog over moet denken/op moet lossen hoe zorg je dat de oudste niets doet bij de jongste? Dochter krijgt de deuren inmiddels open en ik ben bang dat ze baby gaat troosten als baby huilt. Had ze ook een keer gedaan met oppas kindje, die hield niet op en toen had ze hem maar ingewikkeld in het boxkleed (ik was vlakbij hoor dus kon ik meteen ingrijpen en oppas kindje begon meteen te gillen). Normaal is dochter dus super lief voor kindjes, alleen kunnen ze toch soms heel erg gevaarlijk zijn..... Denk dat ik toch maar de deur omhoog ga zetten. Ga ik nu even de kleine zoeken, want ik heb baby nog niet veel gevoeld vandaag...
Yolanthe > ze kwamen er achter zeg maar met 37 weken toen werdt ik doogrstuurd voor controle in het ziekenhuis ze schatte haar nog veel kleiner dan ze is was .. Iris was dus met geboorte 2560 gram en 41 cm en ze schatte haar onder de 2 kilo zelfs de dag van geboorte nog.. BIj deze moet alles wel goed zijn al heb ik geen groeiecho,s gehad maar op de 3d echo was deze al groter dan Iris toen was dus zal wel goed zijn .. En het probleem zorgen dat de oudste niet bij de kleine komt ken ik ook Iris is nu al veel mee bezig en wil zo graag zusje zien .. Maar ook zei kan dus al een hele poos haar kamer open krijgen en ja spookt ook nog wel eens s,nachts misschien maar iets van een haakje op de deur zodat ze niet uit haar kamer kan
@val: herkenbaar dat het lijkt alsof de warmte niet uit huis te krijgen is. Het is hier binnen gewoon al 26 graden! zit op de bank niks te doen en het zweet loopt onderhand langs mijn rug op. En dan zit er ook nog zo'n stomme *piep* vlieg te irriteren die je niet gevangen krijgt. @FemR: ojee is dat zo'n plakspul die onderleggers? ik heb het nu al iedere keer super heet, wordt vaak wakker door de warmte, ik lijk net zo'n gloeikachel wordt dus nog wat als die onderlegger op bed komt. Inderdaad te hopen dat het zwembadje vandaag binnen komt. vanmiddag of vanavond opzetten en vullen met water dan is het water al wat warmer morgenmiddag zodat de kids er in kunnen. @irisnaomi: fijn dat alles weer goed was bij de VK! Ik zou er denk ik eerder voor kiezen om bij de kleine een haakje op de deur te zetten ipv bij Iris, dan lijkt het voor Iris denk ik net alsof ze straf heeft omdat ze opgesloten zit op haar kamertje. Dat is tenminste wat ik denk he. @lauw: ik heb net even foto's zitten spieken Helemaal super het kamertje! Ik had wel gedacht dat het het andere geslacht zou zijn maar helemaal top joh! @elisa: gelukkig geen blaasontsteking! @katje: wat een sufferds dat ze het vergeten waren in de vrachtwagen te zetten... Nu maar hopen dat het allemaal lukt met uitpakken anders moet je nog langer wachten voordat je ervan kunt genieten. @yolanthe: inderdaad de deurklink omhoog zetten, dat is denk ik het enige dat je kunt doen in de hoop dat het werkt. @hier: alle deuren tegen elkaar open (wel deurstoppers erbij gezet) maar de warmte trekt maar niet weg. Het is hier ook een straks blauwe lucht met veel zon Ik ben het echt zo zat dit weer. Je kunt niks doen en dan nog loopt het zweet je onderhand over de rug, niet fijn dus. Ik krijg het gewoonweg niet meer koel (ook lichamelijk niet), lijkt net of ik de hele dag last van opvliegers heb.