Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @laartje ja t is zowiezo wel handig om meerdere setjes mee te nemen..misschien moet je wel (hopen van niet natuurlijk) wat langer blijven...nou ja dat is extra kleding natuurlijk ook zo gehaald...maar als ze spugen of door hun luier gelekt zijn...

@ckialita ja gaat wel iets beter maar houd nog wel vocht vast...had gisteravond ook van die pijnlijke voeten...balen dat je 'snachts zo last van je buik hebt! ik heb dat ook wel een beetje vooral smorgens als ik me bed uit moet...maar dan doet eigenlijk ALLES zeer...

vanmiddag weer naar de vk...ben benieuwd...vooral naar me bloeddruk i.v.m. dat vochtvasthouden..

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @linda: succes vanmiddag bij de VK. Hier ook veel vocht vasthouden maar ondanks dat toch een nette bloeddruk, hoeft dus niks te zeggen.

3. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hie grijs en mega benauwd! mag van mij nog even regenen net als gister!
    ga nu op de fiets, dus dat zal wel lekker zijn! rustig aan meiden, benen omhoog of in badje en tot later!

4. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Halloooo doe s ff normaal 2 pagina's sinds vanmorgen!:p hihi

Hier is de zon er weer helemaal door! maar er staat een lekker windje (behalve in de tuin) dus is wel lekker!

Kapedi: lekker vrij nemen hoor, is lang he zo'n dag! wat doe je voor werk?

Femr: lekker een zwembadje! Hier ook vrijdag werken met de voetbal:(

Irisnaomi: fijn dat ook weer alles goed was bij de vk!

Lauw ga zo ss ff op hyves kijken! ben benieuwd

Yolanthe: hier staat de deurklink ook omhoog! stond ie al voor de katten en laat het lekker zo vind ik wel een fijn idee

5. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Oh ik heb sinds vandaag last van mijn rechter been? kan dat door het vocht komen? als ik stil sta doet ie pijn, lopen of zitten gaat goed, maar ff stil staan is mega vervelend....herkent iemand??:D

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @val; niet herkenbaar.... als je het niet vertrouwd even contact opnemen met je huisarts of de vk?!

7. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Nicky: Dank je... maar.. haha.. verkeerd gedacht dus...
    Hier koelt het ook niet echt af.. in de wind lijkt het koel.. Maar de thermometer geeft toch nog 28 graden in de schaduw aan.. dus ik hou het huis nu maar weer dicht.. vanaaf maar luchten..

@ Linda: succes bij de VK.. hoop dat je weer goedgekeurd wordt..

@ Val: mijn benen zijn ook erg pijnlijk.. vooral in mijn kuiten en enkels.. denk dat het idd van het vocht komt..

8. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Lauw: Nee zegt volgens mij ook niks hoor als er nu nog geen melk uitkomt, heb vriendinnetjes en collaga`s waarbij het pas veel later kwam.
    @Val: Werk bij een bank, zomermaanden zijn altijd erg rustig. Geld uitgeven doen mensen dan alleen graag op vakantie en een verbouwing of een nieuwe auto kopen gebeurt vaak na de vakantieperiode. Hier alleen zware benen en soms tinteling in mijn voeten.

Wat is het weer heerlijk warm...................

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ katje, en bevalt de loungeset?

@ elisa, en, heb je een blaasontsteking? oh lees net van niet, tis je beeb die op je blaas drukt.

@ val, hoe was het bij de logopedist?
    Herken de pijn niet in je been...

@ Yolanthe, poeh, lijkt me heel vermoeiend 2 kindjes op de slaapkamer!
    Maar ligt ze dan tussen jullie in, of ligt ze wel in een eigen bedje?

@ nicky, en een lekkere koude douche? Al helpt dat ook maar eventjes.. Tsja, helaas kan je niet veel veranderen met dit weer,
    het blijft volgens mij voorlopig nog zo warm.

@ linda, hoe was het bij de vk?

@ weer, Tis heeeel benauwd hier, de hele ochtend al, denk dat het vanacht wel ff gaat onweren, tenminste zo voelt het!
    Maar ben eigenlijk wel "blij" dat het nu zo heet is. De beeb zit nog wel lekker bij mij in de buik, en hoop dat het daar wat minder heet is in het vruchtwater.
    Vind het echt sneu als het straks zo heet is voor de baby.

@ kindje op de kamer, hier weten we het nog niet.
    Onze zoon heeft meteen op zn eigen kamertje geslapen en eigenlijk ging dit heel goed.
    Dus ga dr maar vanuit dat dat nu ook wel prima kan.

@ opgemaakt bedje, hier alleen ff voor de sier opgemaakt.
    Maar het moet allemaal nog uitgewassen worden, dus ga dat volgende week weer ff opnieuw doen!

Zo, de klossen zijn in huis, aan huis gebracht net, dus super handig.
    Ook hebben we vanmorgen dan eindelijk een super leuk geboortekaartje gevonden en besteld bij de drukker,
    Wel super handig, want het is nu besteld bij de drukker waar mn vriend sinds maandag werkt!
    Alleen de tekst moeten we nog ff doorgeven en dan gaan ze een proefdruk maken, ben benieuwd!
    Ben in ieder geval helemaal verlief op het kaartje!

Huissie heb ik al lekker schoon, dus nog lekker 2 uurtjes nix doen, en dan zoonlief ophalen van het kdv.

Nu ff lekker nix doen, heerlijk!

10. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    kiss: mooi dat kaartje is uitgezocht.. en klossen in huis! je bent goed bezig!
    hier ook benauwd.. waait nu lekekr, dus alles tegen elkaar openstaan!

11. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Loungeset is uit de doos gehaald. Ga nu even het karton naar de vuilstort brengen. Resultaat op fotootje hieronder. Alleen staan de kussens nog niet op de foto :)

Zag dat ik de hele tijd nog online stond hier, maar ik lag eigenlijk gewoon op de bank (dan binnen, want daar is het wat koeler, de wolken zijn bijna weg en de temperatuur stijgt snel) te rusten/half te slapen.

@val; van je been ; ik herken het niet. Heb zelf last van m'n onderkantje/spieren van mijn billen/benen naar m'n onderkantje als ik tijd gelegen heb (dus 's ochtends uit bed en net van de bank af). Als ik dan voorzichtig beweeg dan zakt de pijn weer weg. Heel vaag. :(

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    nou noa sliep vanmiddag van half 12 tot half 1 1 uurtje maar dus...:( nu ligt ze lekker weer op bed omdat ze dus toch wel moe was...kan ik ff lekker relaxen...;)

bij de vk was alles prima...me bloeddruk was 120/85
    bloedonderzoek was ook prima ijzer was 8.2 en suiker 4.4
    over het vocht in mijn voeten kon ze kort zijn het hoort er bij en iedereen heeft er last van...veel drinken en veel met de voeten omhoog..
    baby deed het ook prima!

@katje wij hebben dezelfde loungeset!! wij hadden hem bij leen bakker vandaan maar ze hebben hem zowat overal! wij hebben die stoel er niet bij genomen, dat werd bij ons in de tuin een beetje krap..wij hebben er ook in dezelfde style 2 kinderstoeltjes bijgenomen...zo schattiG!!!

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ eerste nachten..
    Hier de eerste nachten bij ons op de kamer in de reiswieg van de kinderwagen.. Zolang het voor ons alle 3 prettig is...

@ Katje.... Wauw ziet er goed uit die loungeset!! Dat wordt lekker tuin hangen de laatste loodjes :)

@ Val.. Hoe was het bij de logopedist?

@ Kapedi... Slim die 2 vrije middagen! veel plezier vanavond bij de cursus!

@ Fem.. ohh irritant is dat hè een verkeerde knop.. had ik gisteren ook... Is het zwembadje al binnen???

@ Iris.. fijn dat het weer goed was bij de vk!

@ Lauw... Meteen even op hyves gegluurd... Echt leuk zeg!!!

@ Elisa.. fijn dat het geen blaasonsteking is!!

@ Yolanthe... Hmmm das idd een lastige... kan de deurklink omhoog?
    of zo'n haakje bovenaan de deur?

@ Nicky... irritant he die warmte.. ik hou alles potdicht aan de kant waar de zon staat.. en gooi t open aan de andere kant.. dat werkt hier het beste..

@ Linda.. Ahh.. fijn dat alles prima was bij de vk!

@ Kiss... Hee toevallig.. mijn vriend werkt ook bij een drukkerij.. (hij is offsetdrukker) wat doet jou vriend daar dan??
    :) En.. is het niets doen gelukt?

Vanmorgen lekker gaan zwemmen.. en eerst onderwaterfoto's laten maken.. Ben erg benieuwd naar het resultaat.. Krijg ze binnenkort op schijfje thuisgestuurd!

Vanmiddag naar de verloskundige... Vandaag zouden we de bevalling doornemen.. maar dit hebben we even overgeslagen...
    Ze ligt namelijk nog steeds in stuit... dus nu eerst afspraken gemaakt over hoe wat waar nu.... Volgende week dinsdag moet ik weer terugkomen, ligt ze dan nog in stuit dan krijg ik een verwijzing naar de gyn in t zh voor een draaipoging....

Voordeel is iig dat ze nog niet met de billen is ingedaald, en er nog een nette hoeveelheid vruchtwater is.. maakt het beide makkelijker om te draaien :)

Nu even op haar inpraten dat ze de wereld eens andersom moet gaan bekijken :D

14. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Mooie loungeset zeg!!!!
    Enne Chivay, hoop dat ze nog draait.

xx

15. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Lauw: Superleuk je kamertje!

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @kiss: ik zou een moord doen voor een lekkere koude douche maar met die buik kan ik mijn benen en voeten niet meer zo makkelijk afdrogen en dan pas ik er al snel voor. Ach ik ben nu een beetje afgekoeld, zit al een uurtje met mijn pootjes in een teiltje J Wat fijn dat jullie uit het kaartje zijn gekomen!

@katje: dat ziet er goed uit die loungeset. Nu maar lekker er van gaan genieten J

@linda: wat fijn dat alles weer goed was bij de vk. Ik merk nu wel dat het verschilt per vk hoor… die van mij zegt dus: extra drinken tegen het vocht heeft totaal geen zin, voetjes omhoog helpt wel.

@chivay: gelukkig wordt het allemaal goed in de gaten gehouden, nu maar hopen dat de kleine zich nog even lekker gaat draaien. Hier maakt het niet uit of ik alles dichthoudt of niet, het is en blijft warm in huis L

@hier: vanmiddag weer een hazenslaapje gedaan, wakker geworden met zweet in mijn nek en gezicht, buikpijn en heel veel herrie van F16’s die over kwamen vliegen :(
    Verder is mijn rechter borst vandaag begonnen met lekken …. :( Vanaf morgen dus maar compresjes in de bh…

17. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Grappig, ja wij hadden 'm bij m'n zwagers gezien en gevraagd waar ze 'm vandaan hadden. Blokker dus en hij beviel hen goed. Zij hadden 'm vorig jaar gekocht en hij was de winter 'goed' doorgekomen. Staan alleen nog voor het dilemma waar we de kussens gaan laten...
    maar goed, daar mag manlief over meedenken :D

@Chivay; ik hoop voor je dat de kleine wilt draaien zelf nog.
    Heb wel gelezen (spreek niet uit ervaring) dat het niet prettig is als ze het voor je doen, plus dat het niet altijd lukt. Maar dat wist je vast zelf al....?? Ik wil je niet pessimistisch maken verder hoor ;)

18. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Mooi Loungeset katje!! leuk als je daar de ruimte voor hebt!

Chivay: hoop voor je dat ze nog draait! ze heeft nog tijd he;) gewoon elke dag ff goed toespreken:D leuk onderwaterfoto's! ben benieuwd

Ja bij de logopedist, weet eigenlijk nog niks, ze heeft 20 min met hem zitten spelen, zijn mond heeft geen minuut stil gestaan dus ze heeft het goed kunnen horen;) volgende keer moet ik alleen terug, dan gaan we het over hem hebben, zijn karakter/geschiedenis/thuis situatie of het in de familie voorkomt enz en gaat ze bekijken wat we gaan doen dus ja...
    Ik denk dat het een kwestie van ademhalen is, dat ie dat verkeer doet, een tijd terug heeft de kno ook geadviseerd om zijn keelamandelen eruit te laten halen, misschien dat het daar ook iets mee te maken kan hebben dat hij daardoor minder lucht krijgt? geen idee, dat weet Ckialita misschien wel???

Verder bij bristol een 3 kwart broek en topje gescoord voor 15 euro:)

19. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    "Fijn" om te lezen dat iedereen last heeft van vocht, zware benen. Ik heb hier een groot deel van de middag in het zwembadje gezeten, samen met een vriendin en een fles cola! En maar kletsen!

@ Nicky: raar dat je vk zegt dat je niet extra moet drinken bij vocht vasthouden. Dat moet je juist wel doen zodat je nieren aangezet worden tot zuivering dus plassen (overtollig vocht afvoeren).

oudere brusjes: ik zou boven aan de deur een haakje of een knip doen, net als op kdv.

slapen: hier wegens plaatsgebrek gewoon wiegje in eigen kamertje. Grenst aan onze slaapkamer.

@ val: toch geen trombosebeen??

voetbal: wij hebben op dat zelfde moment een bbq van mijn man zijn werk... heel vervelend, op het strand van Scheveningen :).

20. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Hey meiden,

Wat een heerlijk weertje was het vandaag he? Ja, het is warm maar ik vind het goed te doen.
    Jullie hebben weer aardig gekletst, heb alles gelezen maar even geen zin om te reageren dus ff ego...

@kindje op kamer: Tes heeft de eerste 2 maanden bij ons op de kamer gelegen, beviel goed maar ik was op een gegeven moment wel blij dat ze naar haar eigen kamer ging. We sliepen toen allemaal beter. Nu zijn we weer van plan om Frits de eerste tijd bij ons op de kamer te laten slapen, wel zo fijn als de borstvoeding goed gaat...

@hier: heeeeerlijk dagje gehad, supergezellig was het met m'n meisje! Vanochtend eerst boodschapjes gedaan en even naar het kruidvat een aantal spulletjes voor Frits gekocht. Ik hoop dat ons gevoel klopt want ik heb allemaal turquoise spulletjes gekocht:p. Daarna lekker het zwembadje opgezet in de tuin, Tes klom er meteen in! Tijdens Tes' slaapje ben ik ook even gaan liggen. Ik heb lekker 1,5 uur geslapen, heerlijk! Ga ik echt vaker doen. Vanmiddag zijn we naar de nieuwe stal van ons paardje gaan kijken, ze gaat 1 augustus namelijk verhuizen. Het was heel mooi, ben benieuwd hoe m'n paardje het vindt...
    Vanovond gezellig buiten gegeten en daarna een rondje gewandeld met Bob, Tes mocht op haar fietsje.
    Kortom: het was een heerlijk dagje. Hopelijk wordt morgen ook zo, ben nog lekker vrij, vrijdag moet ik weer werken. Ik hoop dat ik voor het voetballen naar huis kan, anders gaan we gezellig met de kindjes kijken.

Fijne avond nog en tot morgen!

Deel Deze Pagina