Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @val: ik heb je ventje natuurlijk zelf niet gehoord en gezien, maar dat ze gaan hakkelen doordat ze te weinig lucht krijgen lijkt me niet. Enthousiasme kan wel, dat hij zo snel wil praten dat zijn hoofd sneller gaat dan zijn mond. Het is wel fijn dat er sowieso naar de amandelen wordt gekeken, want voor andere dingen kunnen die ook in de weg zitten... Ik kan er zo dus niet veel over zeggen :) maar als je nog vragen hebt, ook over de eventuele manier van behandelen, kan je ze altijd stellen.

2. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Goeiemorgen allemaal!

Wat ben ik blij met de flinke bries die er nog staat :) Alles staat nu lekker tegen elkaar open... Hoop dat het blijft waaien zodat ik het open kan houden... Ons balkon & veluxramen zitten pal op het zuiden, dus dat is geen doen met deze temp...

Zou vandaag op pad gaan voor dat cadeautje :D maar mijn lijf heeft net voor mij besloten dat dit een rustdagje wordt... Misschien vanavond koopavond wel even, maar nu even niet de hitte in...

@ Kapedi... je kan nu ook altijd even bellen voor wat geruststelling als je je er erg druk om maakt...

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Zo weer aan het werk. Vandaag lekker uitgeslapen met dochter en rustig aan gedaan. De kleine in mijn buik is ineens een stuk rustiger. Ik voel de kleine wel, maar het echte bewegen is een stuk minder. Ik heb ook geen idee meer hoe hij/zij ligt.

Verder heb ik nu even weinig te melden, tot vanavond! Bovendien wil dochter mee typen dat maakt het ook niet erg handig typen ;)

4. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Katje: mooie lounge set.. Heerlijk...

@ Linda: mooi helemaal goedgekeurd...

@ Chivay: balen dat ze nog in stuit ligt... ik hoop dat ze nog gaat draaien... Ik hoorde toevallig laatst iemand die ging moxa therapie proberen (soort acupunctuur) misschien iets voor jou?? Stuitlig.nl | Stuitligging.nl - De acupunctuur behandeling bij stuitliggingen

@ Mini-chivay: Kom op meisje.. doe je moeder een plezier.. en ga eens andersom liggen...

@ Nicky: ja.. erg he.. dat geplak.. bleg...

@ Spruit: ik hoop dat ze bij de BBQ wel een groot scherm hebben hangen.. dat voetbal kun je toch niet gaan missen..

@ Koetje: lekker dagje heb je gehad.. ene.. ja ik hoop dat je gevoel gelijk heeft.. haha..

@ Marije: mooie foto..

@ Kiss: veel plezier met je logé.

@ Elisa: volgens mij hoef ik dat niet te doen.. mannetje wakker maken om mijn kuiten te masseren.. maar wel lekker hoor..
    succes dadelijk met de intake.. en nog meer succes bij de dermatoloog. ik hoop dat die iets voor je kan betekenen.. jeuk is nog erger dan pijn..

@ Kapedi: volgens mij kan het door het indalen komen.. maar morgen toch maar ff navragen..

@ Yolanthe: inderdaad een dochter die mee typt is niet handig.. werk ze vandaag..

@ reacties kamertje: dank je wel voor de complimentjes.. ben er zelf ook trots op.. hihi

@ sparky's staart: die wil nog steeds niet.. mag er niet aankomen en hij hangt de hele tijd naar beneden.. hoop niet dat ie gebroken is.. denk vanmiddag toch maar ff naar het spreekuur van de dierenarts te gaan...

@ Controle VK: mijn buik is ook aan de grote kant.. net als de echo van 1,5 week geleden.. daarom een glucose dagcurve morgen doen, om zwangerschapsdiabetes uit te sluiten.. En volgende week donderdag weer een groeiecho om te kijken hoe de groei tot nu toe is.. maar ze maakt zich er niet echt zorgen om.. maar voor de zekerheid toch maar controleren..
    verder bloeddruk was goed (120/80), HB is weer mooi gestegen naar 8,2 (was 1e keer 8,8 en daarna 6,9)
    Vocht in de voetjes.. niet veel aan te doen.. goed drinken, hoog leggen, bewegen en koud badje of wisseldouche)
    ow ja.. kindje is een heel klein beetje aan het indalen.. maar nog niet echt goed..

Dames doe het rustig aan vandaag.. het is weer te warm.. Morgen wordt het helemaal warm... dus ook morgen rustig aan.. en het weekend zakken de temperaturen gelukkig iets...

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @lauw: inderdaad maar even de staart laten controleren. beter naar de dierenarts gaan en dat er niks aan de hand is dan dat er dadelijk wel iets is en je niet bent geweest.
    En weer door de controle heen, altijd fijn! Vanavond lekker afkoelen met het zwemmen.

@yolanthe: inderdaad niet handig dat je dochter mee wil typen :(

@chivay: kun je die frisse bries even hier naartoe sturen? ;)

@hier: vanmorgen al de onderverdieping gezogen, nu de keuken al voor het grootste gedeelte gepoetst, nesteldrang noemen ze dat hihi fijn hoor met deze hitte :( niet dus. Morgen de rest maar doen wordt nu echt te warm om nog iets te doen.

6. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lauw: vind voetbal niet leuk, dus mij maakt het niets uit. Manlief ook niet, die is meer van de motor- en autosport.

@ elisa: ik hoef hem ook niet, net als Lauw, wakker te maken om me te masseren. Alhoewel, de vorige keer deed die kramp zo zeer dat ik hem wakker schreeuwde. Hij meteen: wat moet ik doen? Dat was toch wel fijn. Hij kan alleen niet masseren .....

Vanochtend alles open gezet om tegen elkaar te luchten. Was al vroeg wakker dus nog lekker koel. Nu al een paar uur niets gedaan: mijn rug doet weer zeer (gisteren nog wel fysio gehad), mijn keel en mijn oren ook. Lijk wel een oude gammelbak.

Vanmiddag even naar de camping. Neefje (6) is vrij van school en oma zou hem meenemen naar daar. Lekker samen watergevecht houden en oma natspetteren, hahahaah!

Vraagje: krijgen jullie bij de VK te horen wat de grootte van je kindje is en het geschatte gewicht? Ik niet namelijk. Moest vorige keer zelf al vragen hoe dat Spruit lag.

7. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Nicky hij stottert, hij praat heel goed maar af en toe blijft hij hangen

kiss veel plezier met je vriendin!

Marije : mooi zeg die foto!

pfff Chivay: moeilijk voor 1 jaar heb geen idee eigenlijk sorry. hij vond boekjes al leuk en auto's! maar ja is ook voor elk kind anders

Ckialita een lange pyama??? pffff moet er niet aan denken haha
    Oke bedankt voor je antwoord!

Kapedi: oei heftig nachtje dus, zou best kunnen dat het indalingsweeen zijn hopelijk vannacht beter!

Lauw: ben benieuwd dan morgen! zal allemaal wel goed zijn

Spruit hier ook niet hoor, moet er dan ook zelf om vragen. en veel plezier vanmiddag

Hier ook weer controle gehad, stond weer binnen 5 min buiten. Alles prima, buik 32 cm net iets onder het gemiddelde, bloeddruk 110/60 verder alles goed, volgende week naar de gyn, dan ga ik wel vragen of ie wil kijken hoe groot ze is

8. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, wat gaan jullie hard ineens!! Heb beetje bijgelezen, zal vast mensen vergeten.. solly..

Marijeee, gats dat zijn geen leuke dingen... heb helaas regelmatig migraine, maar gelukkig kan ik op tijd medicatie innemen om dit soort dingen te voorkomen. Moet zeggen dat k deze zwangerschap migraine-vrij ben vanaf een maandje of 5 geloof ik.. ook wel eens lekker! Wel fijn dat de vk met je meedenkt om zo niet te lang door te hoeven lopen! Mooie buik!

Katje, het bed al op kratjes.. komt allemaal wel dichtbij nu he..
    dikke voeten, moet gelukkig afkloppen.. maar hier geen last... zit dan ook wel veel met de voetjes omhoog moet ik zeggen..

Chivay, hoe gaat ie verder met jou? Is alles rustig gebleven sinds je weer thuis bent? Hoop dat jullie meid nog gaat draaien!

Kiss, nee onze kleine vent gaat lekker op zijn eigen kamertje. Heb daar een stoel neergezet om lekker te kunnen voeden.
    slapen, hier ook enorm bagger.. probeer overdag wat mee te pikken als ik het kan..

Elisa, fijn dat het geen blaasontsteking is. Ik leef met je mee, hier ook een blaasdrukker...

Hier een angelsound gehaald.. de meesten halen 'm aan het begin, ik het einde haha.. meneer is een echte druktemaker. Momenteel heeft ie natuurlijk minder ruimte en als ik hem dan niet/nauwelijks voel dan kan ik de doppler er ff op zetten voor mijn eigen gemoedsrust :D
    toch vreemd.. ga deze weken voor het eerst beleven..
    Moet wel zeggen dat de druk down under wel steeds heftiger wordt.. het welbekende bosneger gevoel hahaha

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

10. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    @Kapedi; vervelend zo'n nacht. Ik zou even bellen als je zelf twijfelt of het zeker wilt weten of als het je rust kan geven.

@Lauw; fijn dat er geen zorgen waren bij de vk, ik krijg overal opmerkingen dat ik grote buik heb, behalve bij vk, dus zolang die nog geen opmerkingen maken, maak ik me geen zorgen van opmerkingen van 'leken' :)

@Nicky1983; je bent goed bezig geweest, maar neem je ook je rust.
    Temperaturen stijgen snel hè :S

@SpruitNoordeloo; misschien a.s. maandag bij de liggingsecho, maar ik weet het niet zeker. Kreeg bij Jayden te horen dat ze 'm op 7 pond schatte, maar hij was toch 8 pond uiteindelijk 4000 gram op de kop af!

@ val; fijn dat alles goed was bij de vk !

Wat lopen er veel meiden ook bij de gyn... of gaan van de vk naar de gyn. Heeft dat dan een medische reden? Als je niet wilt zeggen, hoeft niet hoor !

@hier: vanmorgen lekker wezen zwemmen, laatste zwemles. De kaart is nu leeg/op en ik ga geen nieuwe kopen, want ik kan er toch geen gebruik meer van maken. Had een vriendin mee, op wie Jayden ook gek is, dus dat ging helemaal goed.

Ga nu even lekker liggen.

11. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai Meiden,

Ff nog een berichtje plaatsen voor ik ga relaxen. Ff lekker in een stoeltje in de schaduw zitten, hier staat ook een heerlijk windje, zalig! Heb vanavond bbq met collega's, gezellig!
    Ik kwam vanmorgen een beetje teleurgesteld bij de vk vandaan... als eerste had ik weer iemand anders, ben nu (pas) 6 keer geweest en had voor de 5de keer iemand anders... dat was al de eerste teleurstelling. Toen ik aangaf dat ik me zorgen maakte om de navelstreng ivm het vele draaien en koppeltje draaien voelde ik me niet echt serieus genomen. Ze zei dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken, dat als de navelstreng om het nekje zit, ze die gewoon los knippen als het kindje er nog niet uit is en kinderen draaien zich eigenlijk nooit vast in de navelstreng. Nou... daar kon ik het eigenlijk mee doen. Niet van goh... nou dat kan ik me voorstellen of ehhh... weet je wat? voor je geruststelling maken we een echo.... welnee, niks van dit alles. Jammer hoor. Verder was alles goed, bloeddruk 100/60, bmgrootte 32 cm en ze kon niet helemaal voelen hoe beeb lag. Ze dacht wel met het hoofd naar beneden, maar niet in mijn bekken, neehh... duhhh... dat had ik dr al verteld...
    Moet nu over 2 weken weer terug, toen ik bij de ass een afspraak ging maken wilde de ass er bijna 3 weken van maken, nouhhh.... dacht het niet, dus nu weer donderdag over 2 weken, precies 2 weken dus. Ze gaan dan weer voelen hoe beeb ligt, bij twijfel of stuit moet ik ws voor een echo naar het echocentrum. Had liever nu al gegaan, maar jaaahhhh.... niet nodig.
    Ben benieuwd wie ik dan weer over 2 weken daar aantref, tis natuurlijk ook vak tijd, dus ze werken met invallers (die had ik vandaag en vorige keer ook). Maar ik denk wel dat ik ga aangeven dat ik het vervelend vind iedere keer een andere vk aan te treffen. Zo... genoeg geklaagd.....

Heb gisteren de babyborrel kaartjes afgedrukt en geknipt en die zitten nu in de enveloppen, heerlijk gevoel! Moet nog een paar adresjes opduikelen en dan staat dat ook klaar. Ook nog even een uitnodiging voor de verjaardag van dochterlief in elkaar geflanst, dus zijn inmiddels op de bus gegaan ;) En de tas voor het scouting kamp staat bijna klaar, lekker hoor!

@Irisnaomi: lekker dat alles weer oke was bij de vk!!

@Lauw: ja zielig he dat ik moet werken morgen hahha. Mijn collega houd helemaal niet van voetbal, dus misschien kan ik nog wel ff regelen dat ik eerder weg ga. Ik kijken wel ff ;)
    HEt zwembadje is vandaag pas verstuurd, Hopelijk komt ie morgen een beetje op tijd binnen, maar meestal is de pakketpost hier pas tegen 18.00.... Wat zielig voor sparky! Kreeg je hem zo terug bij de trimmer vandaan?? Of is er iets gebeurt? wel zielig hoor! Jou babytje is een flnkerd dan... succes met de dagcurve! Gaan ze niet nog een echo doen om te kijken/schatten?

@Elisa: gelukkig geen blaasontsteking, maar zon hoofdje op je blaas is ook niet echt prettig :(

@Katje: gaaf zon set!!!! Ik wil een klein setje in de voortuin, moet ik nog wel even voor sparen hoor hahahaha.

@Yolanthe: bedankt voor de tip!! Ik moet die idd ff bij de hema halen. Had al bij de action gekeken maar die hadden hem alleen vanaf 140, maar dat is niet nodig. 90 is zat, dus ik ga van de week ff bij de hema koekeloeren, altijd leuk ;)
    En ja.... hoe zorg je dat je oudste niet bij de jongste kan... wij hadden bij de jongste een haakje op de deur. Nu hebben we niks, maar ik hoop en ga ervanuit dat ze nu oud genoeg zijn om geen gekke dingen te doen. Ze weten dat ze de baby niet uit bed mogen halen enz enz, dat kan ik ze inmiddels wel wijs maken. Speentje in doen, dat moeten ze wel ;)

@Nicky: ja echt plak plak, jeggggg! Maar ga ff op pas voor een waterdichte molton ;) Zwembad is er helaas nog niet, hopelijk komt tie morgen! Hij is in ieder geval verstuurd ;)

@Val: jij ook werken morgen, jammer! Tot hoelaat moet je?? Ik eigenlijk tot 17.00, maar als ik geen pauze neem kan ik om 16.30 weg, maar hoop dat ik van mijn lieve collega wat eerder weg mag ;) Is het geen beknelde zenuw?? Ik heb het bij Isa gehad, die duwde op de een of andere manier een zenuw in de knel, heel pijnlijk! Ik heb er ook last van als ik stil stond, maar ook als ik liep, van die pijnscheuten.

@Kiss: leuk dat je het kaartje hebt besteld! Ben benieuwd!! Lekker he je huissie zo aan kant!! En de klossen moet ik nog even halen ;) En je bent idd aan het aftellen, lekkerrrrrrrrrrrrr ;)

@Linda: lekker dat alles weer goed was bij de vk! Hier ook vocht vasthouden met een goede bloeddruk.

@Chivay: nee dus nog niet binnen hahaha, maar wel verstuurd, dus hopelijk komt tie morgen! Hoop dat de onderwaterfotos gaaf zijn!! Hopelijk draait je eigenwijsje nog uitzichzelf! En cadeautje?? Hier deden de knuffels van het merk nicci of tiamo het altijd erg goed op die leeftijd. Of bumba of woezel en pip.....

@Val: leuk koopje bij de bristol!! Jammer dat je nog niet veel wijzer bent na het bezoekje aan de logo. Hopelijk wordt er meer duidelijk bij het volgende bezoek! Lekker dat ook jij weer door de keuring kwam ;)

@SpruitNL: heerlijk zo'n middag in het zwembad!! Heb je een "groot" zwembad??? Ohhh bbqen morgen!! Lekker!! Hier vandaag niet van de vk gehoord hoe groot ze de baby schat. vorige keer heb ik erom gevraagd en toen was het antwoord, gemiddeld hahahaha. had ik zelf ook kunnen bedenken hahaha.

@Koetje: dat klonk als een heerlijk dagje!! Ben benieuwd of je paardje de verhuizing leuk gaat vinden! Zal vast ff wennen zijn, maar.... een lekker weitje om te rennen maakt vaak al een hoop goed ;) Jij ook morgen werken, wie weet zijn alle ouders wel heel vroeg om hun kindje te halen :)

@Marijee: wat een geweldige foto's!! Volgens mij heb je nog geen striae hahaha, of heb je stiekum gephotoshopt hahaha.

@Smokey: gelukkig heb je vannacht beter geslapen! Ik ook maar 2x wakker ;) Wat heerlijk dat je kleintje al in ingedaald! Weer een zorg minder! Werkse nog!

@Ckialita: is het nog gelukt met de vriezer?? Die was met deze temperaturen vast heel snel ijsloos hahaha.

@Kapedi: vervelend zo'n nacht! Kunnen inderdaad indalingsweeen zijn!

@Dingentje: idd wel heel gek, voor jou zijn deze weken die je voor het eerst meemaakt, maf hoor ;) Hier ook druktemaker hoor!! Leuk een angelsound!!

Nou meiden... zit ik toch weer langer dan in bedacht had hahaha. Kan nog ff half uurtje van mijn rust genieten ;)

Laterrrrrrrrrrrrr

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@katje; zo nu al uitgezwommen? Ook al snel of is het bij jullie al vakantie?

Ik loop bij de gyn omdat dochter gehaald is met een keizersnede. Ik werd ingeleid met 42 weken, maar een succes was het niet, ik kwam niet verder dan 5cm ontsluiting op dag 2. Ze hebben dochterlief toen vrijdagavond om 22:15 gehaald. Vandaar dat ik nu in het ziekenhuis bij de gyn moet bevallen. er is een risico dat de wond van de ks scheurt, brrr, ik ben hartstikke bang voor de bevalling (niet alleen daardoor). Ik ga het de 19de zeker aankaarten bij de gyn!

13. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    poeh femr stuur dat windje eens deze kant op...pfff echt benauwd hier:( en dat is wel vervelend ja dat ze het zo makkelijk af deden, maar goed als hun zich er geen zorgen om maken moet je maar proberen dat ook niet teveel te doen he? komt wel goed! wel jammer. onze buikjes zijn even groot;)

ga ook nog ff proberen buiten te zitten...

14. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Jippie!!! De vriezer is schoon en weer koud!
    Ik ga NUNUNUNUNU ijs halen voor de komende dagen :D:D:D :p

15. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Nicky: ja, dat dacht ik ook.. vind hem zo wel zielig.. dus ff laten controleren.. Haha.. nesteldrang in deze hitte is helemaal niet fijn.. maar zwemmen met deze hitte is heerlijk.. tot vanaaf...

@ Spruit: oww. dat scheelt als jullie beiden voetbal niet leuk vinden.. Maar ik denk dat er wel wat voetbal liefhebbers zullen zijn op de BBQ..
    Bij ons schat de VK geen grootte van je kindje.. ze meet wel de buik.. maar zegt daar weinig over (toevallig deze keer wel bij mij.. maar dat was naar aanleiding van mijn vorige echo)

@ Val: ik denk ook niet dat mijn suiker afwijkend is.. maar op zich wel fijn dat ze het even controleren.. fijn .. jij en je beebje ook goedgekeurd..

@ Dingetje: haha.. tja nu no geen angelsound halen kan natuurlijk.. maar ik moet zeggen.. ik gebruik die van mij weinig meer.. Maar als het je rust geeft.. zeker doen.. maar... denk wel.. als je een keer niets hoort.. niet meteen in de stress vliegen...

@ Yolanthe: fijn dat je nog maar 1x naar mevr. tutebel hoeft.. dat lijkt mij ook niets... maar je bevalt toch bij de gyn.. dus dat scheelt..

@ Katje: opmerkingen van leken doen mij ook niet veel hoor.. maar de gyn had tav de echo gezegd dat het een groot kind was.. dus vandaar.. Ik heb loop gewoon bij de vk, maar heb af en toe een echo bij de gyn... eerst naar aanleiding van de placenta die half voor de uitgang lag.. een nu omdat ik nog een groeiecho krijg ivm de grootte van het kindje.

@ FemR: balen dat je je niet serieus genomen voelde.. maar ik denk ook dat als ze ergens onzeker over zijn.. dat ze dan wel actie ondernemen..
    Maar iedere keer een andere is zeker niet fijn..
    Geniet van je relax momentje...
    Ow ja.. en inderdaad.. toen ik Sparky ophaalde bij de trimmer had hij zijn staart al omlaag.. zij zei dat het wassen (na het scheren) ook al moeilijk ging.. maar toen ik hem wegbracht had hij nergens last van..

Zo.. dan ga ik ook ff buiten in de schaduw zitten.. lekker met mijn voeten in een bak water en een boek...

16. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    @yolanthe; de zwemles gaat bij ons met "10 ritten kaarten". De laatste zwemles van het seizoen is komende donderdag 5juli. De basisscholen hebben namelijk hier vakantie vanaf 12 juli, dus dan gaat het zomervakantierooster (zonder zwemlessen ouder/peuter) in.
    Kan me voorstellen dat je op ziet tegen een bevalling na zo'n ervaring. Alhoewel elke zwangerschap én bevalling uniek schijnt te zijn... ik merk in elk geval wel enorm verschil tussen deze en m'n 1e zwangerschap.

@geboortekaartjes; yes we hebben een keuze gemaakt ! Nu even contact leggen met de drukker. Ben ook de adressenlijst even aan het updaten, veranderen toch wat mensen in je lijst die je nu wel/niet een kaartje wilt sturen en/of die verhuisd zijn (sinds de lijst van mei 2008 van m'n 1e)

@Fem: kan me voorstellen dat je er van baalt ! Ik heb ook al veel gezichten gezien, maar ik kende er ook een aantal al van m'n eerste bevalling zegmaar. Zie liever nu veel gezichten dan een onbekend gezicht aan m'n bed tijdens de bevalling. Ik heb er nog één niet gehad, de invaller voor de zomervakantie die half juli begint...die ik dus theoretisch gezien wel kan krijgen....;)

@Ckialita; goed werk meid ! Nu je zelf belonen met een ijsje!

Vanavond BBQ met vrienden, gezellig!

17. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Fem: grrr vervelend zeg, ik heb trouwens ook telkens een ander, weet niet eens wie wie is.
    @ckialita: lekker hoor, zojuist van mijn leidinggevende een ijsje gekregen van de Jamin mmmhhhh.
    @Katje 81 veel plezier , geniet ervan.

Zit nog op werk en is natuurlijk weer eens heerlijk stil. Tot morgen allemaal

18. SpruitNoordeloo

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ FemR: raar dat ze je niet geruststellen. Ik snap heel goed dat je dat denkt, en het kan ook gebeuren. Niet om je overstuur te krijgen, maar vrienden van mijn zusje hebben het meegemaakt.

Iemand vroeg of ik een groot zwembad had: nee hoor maar 1,80 m doorsnee. Meeste baden die je nu kunt kopen beginnen pas bij 2,5 meter (of je hebt die kleine opblaasbadjes).

Vanmiddag lekker met neefje Mik gebadderd en elkaar nat gespoten en gegooid. Was wel moe dus toen oma terug kwam van de markt hebben we elkaar afgelost. Was in de hangmat gaan liggen, maar kwam er niet meer uit!!! Ze moesten me met 2-en er uit trekken!! Trouwens, mijn moeder ging voor mij naar de markt om stof te halen om een zomerjurk te maken: komt ze thuis met een vreselijk stofje met ouderwetse kleuren en print! Leek wel een kruising tussen een Afrikaans gewaad en jaren 60 bloemetjesbehang van oma! Kostte maar 5 euro voor 3 meter, zei ze. Waarop ik dacht: dat is ook niet voor niks dat ze het zo goedkoop wegdoen! LELIJK!!! En probeer dat maar eens netjes te zeggen.....

19. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Spruit: ik moest zo lachen om je laatste stukje! En hoe heb je het gebracht van je hippe stofje?

@Lauw: is Sparky ook een gevoelig diertje? De hond van mijn ouders is ook altijd helemaal onder de indruk als ze getrimd is.

@ijsjes; iedereen inmiddels verslaafd?! :p

20. SpruitNoordeloo

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Yolanthe: toch maar eerlijk gezegd dat ik de stof echt niet mooi vond....kwam ze met het tegenvoorstel om er dan een bloes van te maken...."Nee ma, ik vind de stof echt lelijk!"

Mijn man moest er erg om lachen toen ik zei dat ik in smaak geevolueerd was. Heb dat nu ook. Mijn moeder heeft wat kleding voor me gekocht voor de laatste loodjes, simpel en goedkoop, maar ik voel me toch prettiger en zelfverzekerder als ik mijn eigen merk aan heb.

Heb vandaag al twee ijsjes op.......

Deel Deze Pagina