Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Lauw, Fijn dat alles goed was bij de vk. En die kilo's gaan er nog wel af hoor. Hier niks gehoord over een onderzoek.

@ Iltje, ja lastig is het he om een auto te zoeken, wij hebben ook nogal wat wensen hihi dus het gaat allemaal niet zo snel. Moet ook eerlijk toegeven dat we er niet iedere week na kijken ofzo.
    Leuk zeg morgen naar de toppers!! Alvast heel veel plezier

@ Val, heeeeerlijk he dit weertje. Wordt er ook helemaal vrolijk van. En wat leuk dat jullie een kinderboerderij dichtbij hebben, hier is helaas niks. Echt jammer.

@ Kiss, haha is lastig om de naam voor je te houden he. Mijn moeder weet de naam wel (ze weet alleen niet dat we die naam ook echt gekozen hebben). We hebben altijd al gezegd dat we dat een mooie naam vinden. Dus als ze de naam hoort zal ze het wel weer weten.

We zitten heerlijk in de tuin. Aiden is in zijn speelhuisje aan het spelen en de katten lopen lekker rond.
    Was het maar altijd zo lekker zonnig!

2. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Heyhalloooo!

@val: jammer dat de 3d echo tegenviel. Je hebt haar idd weer even kunnen zien maar het was leuker geweest als ze zich beter had laten zien. Hopen dat je nog een mooie foto bij de gyn kunt krijgen.
    Heerlijk he, dit weer! Veel plezier bij de kinderboerderij!

@FemR: dus je bent vanochtend met Isa meegeweest? Hoe was het? Heb je vannacht beter geslapen. Ik heb vannacht een tijd wakker gelegen, de kat wilde naar buiten en was de hele tijd aan het miauwen. Voortaan gaat ie lekker naar buiten 's nachts, irritant!

@leonizzie: oh, wat een mooi buikje! Wat bescheiden nog! Nog een dagje en je bent alweer 30 weken, wat gaat het hard!!!

@Susan: balen dat de meubeltjes niet zijn gekomen. Ik zou echt superboos zijn geworden denk ik. Weer een week wachten, balen hoor!

@Nicky: 8,3 kg valt nog mee idd. Beter dan 10 kg:)...

@brendat: hoe gaat het vandaag? Nog steeds moe?

@Ckialita: fijn dat jullie ook al uit de namen zijn. Sjonge, wat maak jij lange dagen. En hoe was de inspectie van de kraamzorg;)?

@kiss: nee, ik heb me in kunnen houden. Wilde het eigenlijk heeeeel graag weten, maar toch ook niet. Dus we blijven lekker doorgissen:p... Balen dat je zoon zo dwars was gister, wel fijn dat het 's avonds beter ging.
    Wat goed van hem dat hij zo goed op de wc kan plassen!
    Ik wordt hier ook gek van het speelgoed. De box (die er nog steeds staat) is een opslagplaats voor al het speelgoed van Tes (hij zit propvol). Vandaag ook maar eens gaan opruimen (als ik zin heb...).

@Yolanthe: wat leuk dat het goed gaat met de beeb en dat hij/zij goed groeit. Haha, grappig dat je dochter op opa in slaap was gevallen...

@Spruit: wat fijn dat het watje met azijn helpt! En ik ben superbenieuwd naar jullie kamertje!

@annette: wat gaaaaaaafffff! Super gemaakt, ben benieuwd naar de rest van het kamertje!

@Laartje: lekker weer he? Wat leuk, lekker online shoppen!

@Cossy: wat een mooie ketting zeg! En mooie gedachte erachter ook!

@Lauw: lekker aan het opruimen lees ik... Succes! Leuk, feest in het dorp, veel plezier alvast! En hoe was het bij de vk? Oh, ik lees goed, fijn! Van dat onderzoek naar Qkoorts heb ik niks gehoord... En 15 kg aangekomen, hmmm, is al aardig wat idd. Ach ja, het is voor een goed doel laten we maar zeggen!

@Iltje: al 14 kg aangekomen... Ik denk dat ik dat ook wel haal (als het niet meer is...) Wat leuk de Toppers! Ben ik een paar jaar geleden ook geweest, wat een feest! Veel plezier!

@hier: Zo fijn he, dat lekkere zonnetje! Daar wordt je toch helemaal blij van? Vanochtend heb ik weer lekker met Tes gezwommen. De fotograaf was er vandaag. Ik hoop dat het mooie foto's zijn geworden, ook onder water dus dat is wel erg gaaf! Ik ben benieuwd! Daarna heerlijk met Tes en de hond gewandeld in het park. Helaas zijn er maar weinig 'kwak-kwaks' (eendjes), die vindt Tes zó leuk!
    Nu heerlijk relaxen in het zonnetje terwijl mijn lieffie een dutje doet. Vanavond ga ik naar een musical waar mijn collega in speelt, wel zin in. Daarvoor lekker met mijn collega's patat eten, daar heb ik helemaal zin in! (doe er nog maar een kilo'tje bij:)). Morgen weer werken, heb d'r ook weer zin in, heb 'm'n' kindjes gemist!

Nou, een hele fijne dag allemaal en tot snel!

3. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Hoi, hoi,

Hoe is het met jullie, zie mooie foto's voorbijkomen?

Het gaat nu echt al opschieten he, bijna de laatste loodjes....

@hier, op dit moment gaat het weer wat beter! Mijn bekken hebben rust en dat doet goed!
    Dit weekend ben ik een weekend weg naar de camping!

Allemaal een fijn weekend, daarna probeer ik weer wat meer online te zijn!

Groetjes Tamar

4. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag op het lactatiekundige gedeelte van het forum een soortgelijke klacht. Lactatiekundige zei dat het wel eens een schimmeltje kon zijn. Schimmels kunnen niet tegen zuur, weet ik, dus azijn werkt was mijn gedachte (ook wel eens gedaan met een ezel met schimmel in zijn hoef ;)).

Net nog een keer gedaan, maar ik ben er ook achter gekomen dat ik ze tussendoor wel moet invetten. Nu jeukt het vanwege de droge huid....:p

@Q-koorts: wel papieren onderzoek gedaan, maar verder niets van gehoord.

Nou, planning heeft weer gemaild. De ene helft van de middag (van 12 tot 15 uur) doe ik, daarna word ik afgelost. Mooi!

5. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ spruitnl, nou fijn dat dat dus helpt.. dan was het toch een schimmeltje waarschijnlijk??!!

Hier net lekker online geshopt voor de baby, bij de Hema..
    Hadden echt nog veel dingen nodig, had al een lijst gemaakt. Maar met die pijnlijke bekken word dat echt nix, om dat allemaal nog te kopen.. dus dan maar online! :D
    Als dat binnen is, nog maar eens kijken wat we nog allemaal nodig hebben.. vast niet veel meer.

Nu ff wat eten, begin trek te krijgen van al dat geshop, haha!

6. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Val: heerlijk he.. als die tandjes weer helemaal schoon en goedgekeurd zijn...
    Geniet van de kinderboerderij...

@ Kiss: haha.. jij hebt dus hetzelfde probleem.. gelukkig heb je je eruit kunnen redden..

@ Laartje: heerlijk.. lekker in de tuin zitten.. dat is genieten..

@ Koetje: leuk.. foto's onderwater.. hoop dat er leuke bij zitten.. veel plezier vanaaf... altijd leuk een musical, zeker als er een bekende in meespeelt..

@ Tamar: super dat je je beter voelt.. geniet van je weekend op de camping.. maar dat zal zeker lukken met dit weertje..

@ Spruit: is het al lang geleden dat je papieren voor het onderzoek hebt ingevuld?? Hier heb ik ze ongeveer 4 weken geleden ingevuld.. en sinds 2 weken heb ik denk ik de rest binnen gekregen.. moest een vragenlijst online invullen en bloed afnemen.. Ik zit trouwens in de controle groep.. was dat bij jullie ook?? of de behandelgroep??
    Voor je borsten... ik heb ook wel eens gehoord dat Yoghurt wil helpen als je een vaginale schimmel hebt.. Lijkt mij niks om daar beneden te smeren.. Maar op je tepels zou je het kunnen proberen.. droogt misschien wat minder uit dan azijn.

@ kiss: online shoppen is ook net zo makkelijk... zeker als je er geen pijn van krijgt... ene.. tussendoor ff wat lekkers.. zou je bij normaal shoppen ook doen...

Hier dacht ik ff plat te liggen.. maar heb uiteindelijk 2 uur geslapen.. haha.. daar gaat mijn middag weer... eigenlijk zonde van het mooie weer... maar ach... we krijgen nog vele mooie dagen....
    Nu maar weer wat opruimen.. is er namelijk nog niet van gekomen vandaag... haha.. heb het ook zooo druk... :)

7. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    wat kletsen jullie toch veel!
    hier eindelijk een nacht geslapen!!! helemaal toppie! je voelt je meteen beter. vanmiddag niet geslapen en nu word ik wel moe, maar ja er moet zo ook eten in dus dat kan ook!!
    alweer 28 weken.. wat gaat het snel he?!
    heb buikfoto. ga kijken of ik m erin kan zetten...

8. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    jaaaaaaaa het is me gelukt! dit is met 28 weken! knappe ik!!

9. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @elisa: mooi!!!
    Ik wilde verder alleen melden dat we intake hebben gehad van de kraamzorg, was erg fijn. Eerst doorgesproken wat onze wensen waren, wat zij konden bieden, en daarna gewoon alles doorgesproken, wat wanneer gebeurt etc. Niks om bang voor te zijn ;)
    Verder heb ik niks aan stage gedaan, moest vandaag boodschappen doen want mannetje kon niet, en verder hiermee bezig geweest. Heb ook niet kunnen slapen en voel me nu niet echt geweldig. Vanavond rustig aan en vroeg naar bed, gelukkig hoef ik morgen pas om 9 uur of nog later weg... En dit weekend ben ik alleen thuis, mannetje is naar Opwekking in de Flevopolder, en ik ga zaterdag een dagje. Verder dus het rijk alleen! Wordt lekker rustig... doorwerken aanstage dus.
    Verder heb ik vluchtig bijgelezen maar ik weet niks meer, hoofd zit nog vol van het gesprek zonet... Fijne avond verder!

10. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Oh wow, jullie waren verhuisd.. En nu al zoveel pagina's gekletst.....
    Ik hou niet meer bij hoor.. Sorry daarvoor...
    Weet ook niet of het me nog gaat lukken om bij te lezen en bij te houden,
    maar dan weten jullie dat in elk geval...

Ik kom echt nergens meer aan toe.. Veel last van mn bekken... Een kleine peuter die me constant bezighoudt en in een "ik-luister-toch-niet" fase zit..
    Ik kan zo weinig hebben dus oeh mama is al vaak heel boos geworden.. Pff...
    Fijn in combi met de hormonen.. NOT...

Nou ja, weten jullie in elk geval de reden.. Niks ernstigs verder...

11. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag kraampakket ontvangen *slik* altijd zo leuk van die confronterende dingen erin haha..
    maar wel ook leuke dingetjes voor de beeb :D

12. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    ckialita: lekker op tijd naar bed vanavond...! ik heb dat ook als ik 's middags niet kan slapen dat ik eind van de dag / 's avonds dufjes ben!

dingetje: leuk pakket he!!! vooral die dikke maandverbanddingen!

13. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Cossy: mooie ketting en een bijzonder aandenken.

Iltje: wij noemen het nog steeds vakantie bonnen kan inmiddels wel vakantie geld heten.
    Maar het zijn mooie bedragen als je er tussen tijds niks van gebruikt.

Elisa: mooi buikje en mooie broek.Heb een zwart linnen broek. Baal nu een beetje dat ik niet direct een witte heb meegenomen.

Dingetje: had je nog een mooi kado in de kraampakket? Ik ga maar eens de verzekering bellen of ze hem niet bezorgen.

Kamertje hebben we van de Babydump weet niet meer wie dat vroeg. Ga volgende week wel korting of een bon oid. eisen voor de dag vrijnemen voor niks

Hier: mannetje aan het motorrijden dus lekker alleen thuis.
    Vanmiddag op het werk te horen gekregen dan ik de donderdagen tot de vak. groep 7/8 mag doen. Dus ben nu weer 4 dagen daar aan het werk en alleen nog de vrijdagen aan het invallen.

14. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Ok ik zie het al, ben niet gemist ;) :p

15. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Elisa: mooie buik! een hoge buik heb jij!

Ckialita: lekker rustig aan!

Marije: jij ook rustig aan he! en af en toe wat laten horen:D

Dingetje: ook verschrikkelijk he die dikke vieze dingen haha ja doet me ook aan niet zulke leuke dingen denken;)

blegh morgen weer werken, het word veel te mooi weer om te werken;) Hier ook een avondje alleen weer, vriend is gaan trainen..

16. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Als je geluk hebt hoef je niet heel lang met die mega verbanden toch?
    De kraamvogel zei hier dat je een pak bij moet kopen. Ik stuur mijn vriend wel als ze bijna op zijn.
    Op de zw curcus zeiden ze dan de goedkoopste ouderwetse maandverbanden merkloos ook erg goed helpen als je wat minder vloeit.
    Geen always ed. omdat daar veel plastic in verwerkt zit en dat gaan zweten.

17. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    uhhhh marije niet te vroeg piepen he;);)

18. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Piepen? Ik zou niet durven!

Enne Susan wat die maandverbanden betreft; ik heb nog 2 pakken bij moeten halen daarna. Als je veel vloeit moet je wel.. Enne ook van het goedkoopste merk. Nou geloof ik dat er niet mega veel keus was qua merk?!
    Ach ja, soms duurt het even.. Maar het houdt (als t goed is) een keer op ;)

19. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Zonet een leuke buikband besteld via buikbanden.com
    Zie link bovenaan deze pag.

Deel Deze Pagina