@ Katje: fijn dat jullie een keuze hebben gemaakt in de geboortekaartjes.. best moeilijk om te kiezen.. er zijn zoveel leuke.. @ Yolanthe: ja.. Sparky is eigenlijk niet echt te scheren.. deed het eerst altijd zelf. maar dan moest ik hem rustgevende pillen geven.. @ Koetje: nee. .niet meer met sparky naar de dierenarts geweest.. gisteren kon hij de staart al een stuk verder optillen en voorzichtig mee kwispelen.. maar hij blijft pijnlijk... denk toch maar even af te wachten.. @ Chivay: zover had ik me ook niet in die therapie verdiept.. idd.. dan maar eerst in het ziekenhuis proberen.. @ Dingetje: wat lees ik nu.... wou hij er toch eerder uit... Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Ivar... Ik hoop dat alles goed gaat... @ Holland: JJJJaaaahhhhh... ze zijn door.. was wel een spannende wedstrijd... met hoge temperaturen... Zowww,,, ik moest heel veel terug lezen.. daarom niet op alles gereageerd.. sorry... Vandaag een dagcurve laten prikken... de eerste 2 waardes meteen even opgezocht (toen ik voor de 3e en laatste keer moest prikken) en die waren goed.. dus verwacht van die 3e waarde ook geen probleem...
een dagcurve? pfff het is hier flink aan t regenen moest de ramen dicht doen want regent binnen, maar het is nog zo benauwd!!!!!!!!
@ Val... Ahh wat sneu dat Romano nu zo ziek is.. Hopelijk knapt hij snel op.. Koorts, en dan met dit weer.. Pff... Regen.. Ohh hebbe hebbe...!! @ Lauw.. Hopelijk klopt het idd dat je dagcurve goed is! @ Koetje... Tnxss voor je uitleg over je draaipoging!! Begrijp idd dat jij alles tegen had ook... Mijn Vk zei al dat ik ws wel bij de betere kansen hoor ivm nog genoeg vruchtwater, achterliggende placenta en puur alleen babybuik... Wist trouwens niet dat je weeenremmers preventief al kreeg.. Begreep dat je aan t ctg zou liggen en dat indien nodig je weeenremmers kreeg.. naja.. we zullen zien Voor die straie was ik idd al bang!! Ben er heel gevoelig voor, heb ze al op heupen en benen van voor de zwangerschap.. maar nu nog niets! Dus zou dat wel echt balen vinden als ik ze daardoor wel ineens krijg.. Maarja.. Ik denk dat het in mijn geval nog steeds wel de moeite waard gaat zijn om toch de draaipoging te doen.. Zeker omdat ik het gevoel heb dat ik voor keizersnee ga kiezen indien het niet lukt.. Das nog puur een gevoel, wil me beter inlezen nog wat ik kies in dat geval.. maar this een soort onderbuikgevoel dat ik denk dat ik voor de keizersnee ga... Dinsdag moet ik naar de vk, dan krijg ik weer een echo om te kijken hoe ze ligt... en indien dat stuit is gaat ze meteen bellen wanneer er plek is.. ws op woensdag of vrijdag (vaste draaidagen)
He meiden heb eindelijk mijn nieuwe laptop, dus kan nu weer dagelijks mee beppen, gelukkig. Lees dat dingetje is bevallen!!! Dingetje gefeliciteerd meid. Hoop dat je zoontje het goed blijft doen en snel mee naar huis mag! Vandaag voor het eerst echt last van de warmte gehad..,pfff, dikke voeten en voel me klammig. Ga zo lekker onder de douch en het bed in. Hoop dat ik redelijk slaap want dat wordt de laatste tijd toch ook wat minder.... Morgen een babyshower voor een vriendin, dus reageer waarschijnlijk morgenavond pas. Ik wens iedereen een verkoelende en rustige nacht toe!
Zo meiden, jullie hebben flink gekletst. Eens zien of ik alles ga bijlezen.. @ Elisa, bah wat vervelend dat je nog zo last hebt van de jeuk! Heb je donderdagavond nog wat leuks geshopt? @ Ckialita, poeh jij slaapt met een lange pyjamabroek, poeh moet dr niet aan denken met dit weer! Maar goed, als het helpt tegen kramp, dan kan ik het me wel voorstellen. Goed bezig geweest met die vriezer! @ Kapedi, klinkt wel als een bekend iets, die menstruatieachtige kramp, lijkt op weeen. Weet je al wat het is geweest? @ lauw, fijn dat alles goed was bij de controle bij de vk. Sneu voor je hond, is er al iets meer bekend? @ nicky, haha nesteldrang met dit weer is niet echt handig nee! @ spruitnl, balen dat je zo last van je rug hebt. Mijn vk verteld me wel hoe het kindje ligt, en of ze te groot of te klein aan voelt. Maar ze verteld me niet wat het geschatte gewicht is. Hahahaha dat stofje van je moeder!! Zulke dingen kan ik gelukkig wel gewoon tegen mn mams zeggen "wat lelijk". @ val, fijn dat je goedgekeurd bent bij de vk! @ dingetje, indd jij beleeft deze week nu voor het eerst, ben echt blij voor je dat je kleine uk nog lekker even blijft zitten! En kan me voorstellen dat je een angelsound hebt gehaald. @ katje, lekker dat je bent wezen zwemmen gisteren! Hier merk ik ook een groot verschil tussen de eerste zwangerschap en deze zwangerschap.. ben ook heel benieuwd hoe deze bevalling zal verlopen! @ Yolanthe, hier zeker al verslaafd aan de waterijsjes! @ Femr, balen dat je je niet echt serieus voelt genomen door de vk.. Hier houden ze in de agenda bij wanneer welke vk werkt. Dus zodra ik een nieuwe afspraak plan, kan ik aangeven bij wie ik wel wil en bij wie niet. Soms heb ik een vk nog maar 1x gezien, en dan wil ik het liefst de volgende keer gaan als zij er ook is, zodat ik ze allemaal wat beter leer kennen... Aangezien je nooit vantevoren weet wie je krijgt bij de bevalling. @ irisnaomi, ben benieuw hoe groot je kindje nu is bij de bevalling! En ik ben jalours op je airco! @ koetje, was het nog druk op je werk vandaag? @ chivay, vervelend dat je zo last hebt van de hitte! @ laartje, heb je nog een groter badje gekocht? En heb je dr zelf nog lekker ingelegen? @ elisa, heb ik ook al aan zitten denken, een ober in mn tuin, hihi! @ smokey, grrr irri dat alles nu weg is wat je hebt getypt! Pfff kan niet meer, zweet me dood achter de computer. Ben gebleven bij 136, lees morgenvroeg wel verder. Slaaplekker allemaal! Liefs
Kiss heeft een paar pagina's overgeslagen denk ik Je berichtje voor Dingetje klopt niet helemaal... Ze is vandaag bevallen Pffffff.... Ik kan niet slapen............. Zit hier aan de eettafel, alles open voor frisse lucht maar in de slaapkamer is het zo warm en wil niet met het raam wagewijd open slapen aangezien het onweert en een beetje regent... Nou ja, even wachten nog maar en anders op de bank slapen Joehoe, vandaag 35 weken btw!! Over 3 weken gaan ze me al strippen (waarschijnlijk)... Hoe pijnlijk ik het ook bij mn zoontje vond (waarbij t overigens alle 4 de keren niets heeft geholpen) ik kijk er nu wel naar uit!!
Zo, daar was ik alweer, zoon was errug vroeg wakker, maar ja. Nu verder met bijlezen.. @ val, Hoe is het nu met je zoon, issie alweer beter?! Wat een rare reactie van je baas, duhh dattie er niet blij mee is, maar net alsof jij er voor kiest dat je zoon ziek is.. pff. @ Kapedi, Al die beeb schattingen vind ik soms ook maar vaag hoor. Zo zou ik ook een extreem groot kind krijgen bij de 1e, nou dat viel echt reuze mee!! Dus zal me er niet al te druk over maken hoor! @ Smokey, hopen dat die spalkjes gaan helpen, zodat je in ieder geval wat beter slaapt! @ susan, mooie buikfoto! @ Dingetje, Och jeetje, dacht ik gistereavond nog dat je beeb hopelijk nog even bleef zitten, En heb ik er helemaal nog niets over gelezen dat je al bent bevallen. Meid, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Ivar! Ik hoop dat alles goed gaat en je kleine man snel mee naar huis mag, om er lekker van te kunnen genieten! @ koetje, pff nog beetje overleefd op het werk gisteren? Lijkt me helemaal niets met dit weer! @ chivay, heb je een leuk kapsel? @ Susan, hier ga ik deze week beginnen aan het schrijven van de envelopjes. @ ckialita, groot gelijk heb je om bij je schoonouders te gaan slapen! @ lauw, fijn dat de waardes goed zijn van het prikken! @ leonizzie, fijn dat je weer lekker mee kan babbelen, en je bent al 36 weken, joepie!! Veel plezier bij de babyshower! @ marijee, had het indd nog niet gelezen gisteravond van Dingetje. Joepie, 35 weken, en over 3 weken (hopelijk) al strippen, en dan kanje lekker genieten meid! @ Spruitnl, kon je vanacht niet slapen? Zo ben weer helemaal bij!! De visite was heel gezellig, maar altijd veelste kort. 23 juli gaan ze op vakantie, en komen rond 8 augustus terug, echt de periode waarin ik waarschijnlijk ga bevallen. Vinden we heel jammer, maar helaas doen we nix aan! Proefdruk van geboortekaartje is binnen, we zijn dr ontzettend blij mee! Envelopjes kan ik nu ook schrijven, dat doe ik deze week. Rolgordijntjes + grodijntjes hangen nog niet, tis er echt ff te warm voor om te klussen. Als de temperaturen wat lager zijn, dan maken we alles klaar. Zelfde geld voor alles schoonmaken in de babykamer en wassen, komt wel als het iets minder heet is! Verder moet ik zeggen dat ik het warmte weer aardig door kom. Nauwelijks last van vocht, alleen wel extreem moe!! Fijne dag allemaal!
Was weer erg vroeg wakker. Meestal ga ik er dan maar uit voor een uurtje om daarna weer terug te kruipen. Nog steeds ook erg last van mijn keel en niets helpt....:x
@lauw: wat fijn dat de dagcurve goed was. @val: ow lekker dat het regent bij jullie. Hier nog geen drup gevallen, ja uit de sproeiers meer niet. @chivay: ik ga voor je duimen dat jullie kleintje uit zichzelf draait. Die van ons heeft ook weken lang in stuit gelegen (zelf gedraaid gelukkig) maar had al tegen de VK gezegd dat ik absoluut geen draaipoging wilde hebben omdat we daar binnen de familie nare ervaring mee hebben. Gelukkig uiteindelijk ook niet nodig maar ze had er wel alle begrip voor. De kindjes hebben toch vaak een voorkeurshouding dus kan zomaar zijn dat die kleine van jullie weer terug in stuit gaat liggen. Succes alvast voor dinsdag. @kiss: flink je best gedaan met bijlezen! Heb je ondanks de hitte nog een beetje goed kunnen slapen? Wat lekker dat je niet zoveel last van vocht hebt, wees er maar blij om! Minder dat je zoontje zo vroeg wakker was. Inderdaad veel te warm om te klussen. Mijn ouders komen iedere dag vroeger om hier te schilderen en iedere dag is het vroeger warm en niet meer te doen om te schilderen. @marijeee: Joepie! 35 weekjes! Is er een speciale reden dat je met 38 weken gestript wordt? @spruitNL: balen dat je zo vroeg wakker was. @hier: gisteravond niet zo lekker, had vreselijke buikpijn. Op een gegeven moment ruim 3 kwartier onder de douche gezeten, trok wel even weg maar nog niet helemaal. Voor het einde van de voetbalwedstrijd naar bed gegaan en wel redelijk geslapen. Ik word alleen elke keer wakker als ik me omdraai door de hevige pijn in mijn liezen/bekken/schaamstreek. Vanmorgen weer buikpijn gehad, toch maar even in de gaten houden. Mocht het echt niet meer gaan dan ga ik gewoon de VK bellen. Oja, manlief werd vanmorgen van me weg geschopt J kleine meis vond het blijkbaar niet fijn dat ie zo dicht bij me lag hihi. Iedereen een hele fijne (plakkerige) dag. Doe het rustig aan. Hier wordt het tenminste weer over de 30 graden heen en kleine kans op een bui zag ik net op buienradar Hebben wij weer Knuffel voor iedereen!
Goedemorgen meiden, de dag is nog niet eens echt begonnen en ik voel mij al plakkerig... bleh Kiss, misschien moet ik meer jouw houding aannemen van het klussen en opruimen komt straks wel. Ik ben er de afgelopen week echt gestresst onder. Ik wil het nu af hebben! Dit heeft gisteren ook geleid tot een fikse ruzie met vriendlief want die voelt totaal geen druk en zal niet een tandje harder gaan. En ik sta daar te zwoegen met pijn in mijn rug en denk dan+ Help toch eens mee! Vriend roept alleen maar, je moet het wat rustiger aandoen.... Jaja maar wie doet het dan? niet hij. Hier ook nog rolgordijntjes ophangen, luxaflex op onze kamer en een paar planken. Het ligt hier allemaal al weken, maar hij heeft steeds iets beters-leukers te doen. Ik word daar momenteel echt gek van. Misschien ook omdat ik denk dat het kindje er wel eens eerder kan zijn hoor. En ik heb verder echt een lieve vriend, maar ik voel me daarin momenteel behoorlijk alleen staan. Ik wil dat alles af is zodat ik dan in alle rust de dagen kan doorbrengen tot ik beval. Nicky niet fijn van die buikpijn zeg. Hoe gaat het er nu mee? Ik ben benieuwd wat dat is... Anders gewoon de vlos bellen zou ik zeggen. Zo ik ga me klaar maken en richting hilversum! Fijne dag iedereen!
@ Val: een dagcurve is dat ze je bloedsuiker 3 x prikken op een dag..om te kijken of deze goed is.. @ Kiss: zo jij hebt flink bijgelezen... Fijn dat de proefdruk naar wens is.. @ Nicky: balen dat je weer zo'n buikpijn had.. ik hoop dat het niet meer terug komt.. anders toch maar ff bellen voor de zekerheid.. @ Leonizzie: Bleg.. niet fijn he.. zo plakkerig.. veel plezier in hilversum... zo.. hier niet echt uit kunnen slapen.. bleggg.. wat een plakweer.. en mijn voeten.. die zijn gigantisch... had er gewoon pijn aan vanmorgen.. hoewel ze hoger liggen in bed.. Uiteindelijk toch maar weer mijn kousjes aan getrokken... maar die ben ik nu ook al weer bijna moe.. heb mega zweetvoeten.. haha... vanmiddag duitsland kijken.. ben benieuwd.. en dan een BBQ met vrienden.. gezellig daar blijven slapen.. heb er zin in..
Nickey: moet nog een weekje werken. Dan pas vakantie. Buikje is wat aan het dalen misschien dat hij daardoor minder lijkt. Nog maar 8 kilo aangekomen dus enorm is hij ook niet hoor. Chivay: een vriendin van mij heeft ook een draaipoging gehad, was is een keer gelukt en met 1,5 uur stond ze alweer buiten. geen weeenremmers gehad geloof ik. Hoop voor je dat jullie meisje alsnog zelf draait. Ze kunnen ook na een draaipoging weer terug in stuit draaien. Marijeee: heb het denk ik gemist maar waarom wordt je met 38 wkn. gestript?? Hier: Heb de laatste dagen als ik goed uitplas steken in mijn schaamstreek herkent iemand dat? Niet echt pijnlijk maar je voelt het wel. Zie net dat er volgende week bij de C1000 een doos pampers in de aanbieding is met 108 tot 160 stuks erin voor 30 euro. Welke maat halen jullie voor de kleine???
@leonizzie: fijne dag meis. @Lauw: Een heel gezellig weekend gewenst! Je voetjes maar lekker hoog leggen dan trekt het vocht vaak wel weg. @susan: niet herkenbaar de stekende pijn bij het uitplassen. Misschien even laten controleren op blaasontsteking? Ik heb trouwens Newborn luiers gekocht. Dat is de kleinste maat en kan tot 5 kilo geloof ik dat er op het pak staat. @hier: nog steeds buikpijn manlief is even weg en die is rond 12 uur weer terug als het goed is, mocht ik dan nog buikpijn hebben ga ik even de VK bellen.
Het is niet echt in de schaamstreek meer in de bekken, onderkant baarmoeder zeg maar. Dus echt in de onderbuik. Ga met een boek naar buiten hier begint het bewolkt te worden. En minder benauwd dus even lekker in de frisse lucht.
@susan: nee dan weet ik het ook niet... Ga maar lekker genieten van de bewolking en de dalende temperaturen. Hier nog volop zon niet om uit te houden, hier binnen is het nu 29,5 graden! Echt verschrikkelijk.