Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Wij gaan het deze keer wel doen uit naam van mijn zoon dat hij een zusje krijgt zeg maar
    En het gaat wel ik denk dat hij zijn laatste kiezen krijgt! hij heeft pijn bij het eten en zei ook oren pijn dus ja...

Hihi Tamar: dat komt er bij die van ons ook op te staan! leuk

zo net ff naar de mac geweest, er is een collega van mijn vriend vanmorgen plotseling overleden hij is nu naar een bijeenkomst daarvan:(

2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @spruitnl wel lief van je moeder, maar dat stofje tjaa haha:)

@val jeetje triest hoor gecondoleerd en veel sterkte voor je mannetje.

3. @ Val, wat zielig voor je zoontje vooral met dit weer. Het is echt vies plakweer he bleh.
    Jeetje wat schrikken zeg! Vreselijk!

@ Kiss, is de regen aangekomen? Heb hem richting jou gestuurd. Hier is nog niks gevallen hihi.

@ Katje, wij hebben wel iets van: Ook Aiden is heel blij, want zijn zusje dat ben jij (weet even de rest van het gedichtje niet)

@ Yolanthe, lekker dat de temp omlaag is. Volgens mij heeft de regen/onweer net mijn woonplaats niet bereikt. Het ziet er nog zonnig uit. Lekker he met de babyspulletjes bezig zijn.

@ Susan, ik zou gewoon losse pakken kopen.

@ Spruit, nou dat is toch een leuk stofje ;)?
    Mijn borsten zijn nauwelijks gegroeid (gelukkig!)

@ Smokey, heerlijk he zo'n groot badje! We hebben er wel niet zoveel water in ivm Aiden. Ben bang dat hij erin gaat klimmen. Nu kan hij lekker kruipen in het water. Wat balen van je handen zeg.

Is het bij jullie ook allemaal zo klam? Die warmte maakt me niet uit maar dat plakweer bah.
    Lig nu in bed tv te kijken met de ventilator naast me, dat is wel lekker.
    Vanmiddag nog een uurtje geslapen, wordt zo moe van dit weer.
    Vriendlief heeft avonddienst dus lekker een avondje alleen. Vind ik soms wel eens lekker hoor.
    Dinsdag ga ik eindelijk de klappers voor de geboortekaartjes halen, komt er gewoon niet van.

4. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Hier valt het nu wel mee met het weer, is wel wat afgekoeld, alleen binnen nog niet echt...

ja spruit hihi stofje niet echt geslaagd he :D

Ja die man was 53, in een super conditie en tijdens het fietsen was het in een keer klaar echt verschrikkelijk:(

5. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @Spruit; erg mooi stofje.. en dat voor een hele jurk hahaha!

@Laartje; dat plakweer is verschrikkelijk.. gelukkig is het hier aardig afgekoelt zo na die regenbui..

@Val; wat verschrikkelijk zeg :(

@SpruitNoordeloo; ik HOOP dat ze ooit weer het normale formaat worden ;)

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Kiss...
    Ghehe, nou heb ik een normaal/braaf kapsel voor mijn doen :D
    Ben een echte kinkikapperfan.. altijd a-symetrisch kort.. altijd iets anders... En nu schouderlengte laagjes..
    Eerst even afwachten hoeveel t uitvalt voordat ik weer iets spannenders laat doen haha

Goed dat je het opruimen/poetsen/klussen ff voor je uitschuift.. Doe ik ook met deze warmte! Hopelijk van de week er weer flink tegenaan..

@ Nicky... kan me idd voorstellen als je in de buurt een nare ervaring met een draaipoging had dat je er geen wil!
    Ik ben erg benieuwd dinsdag...
    Vervelend zeg die buikpijn... nog last van gehad vandaag??

@ Leonizzie... Vervelend zeg dat gevoel dat je hebt! Kan me het wel voorstellen! Je wil het het gewoon klaar hebben...
    Herken het wel een beetje... hier ook af en toe t gevoel van dat we het niet gaan redden..

@ Lauw... ahh irritant zeg... zonder kousen dikke voeten... met zweetvoeten.. Vervelende keuze! Hoe is het nu? Hier is het best afgekoeld..

@ Susan ;) Kijk dat zijn de verhalen waar ik vrolijk van wordt.. positieve draaipogingen... Ik ben erg benieuwd..
    Herken die steken na uitplassen wel... beetje t gevoel dat het banden zijn...?? Ben getest op blaasonsteking, dat was t iig niet..

@ Marijee.. Hoe is het nu??? Hopelijk is dat gevoel weg gegaan!

@ Laartje... Tof dat jullie betaald verlof kregen zeg!

@ Val... Hoe is het met Romano nu?? Sneu hoor!
    En ow gatsie.. dat is schrikken van die collega van je man.. weten ze al wat er was?

@ Elisa... Ahh balen zeg zo'n nacht.. Hopelijk heeft het uurtje slapen geholpen of kun je vanacht veel beter slapen!

@ Luannie... Leuk dat je weer komt meekletsen! Hoe gaat t?

@ Katje... zeg dat ook maar steeds tegen mezelf... kan gerust ook halverwege augustus worden!

@ Tamar... Wat een leuk tekstje voor in het kaartje!

@ Spruit... Hahaha dat is idd een lekker opvallend stofje!

@ Smokey... Lekker op de bank gehangen?

Jeeee, joehoeee regen regen!
    Het kwam er met bakken uit hier vandaag!
    Vanmiddag naar een verjaardag geweest.. en moesten gewoon naar binnen toe.. Hier in Utrecht is het ook heftig tekeer gegaan las ik net.. scheelt een hoop hitte! (al is het nu wel stiekem benauwd aan het worden)

Vannacht om half 1 is de beste vriendin van mijn schoonzus bevallen van een dochtertje na een spoedkeizersnee (ontsluiting zette niet door)... Gek idee hoor.. zij was de laatste die ik ken die voor mij moest bevallen! Haar dochtertje heet Christina...

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Bekijk bijlage 82955

Hey Meiden even een vraagje..
    We hebben deze maxicosi kunnen lenen van vrienden..
    Helaas waren ze de verkleiner kwijt... Nu vonden ze nog de verkleiner die bij een soort voetenzak hoort... Onderaan t wit zit klittenband (het 'scherpe' gedeelte) naar boven toe... Dus daar ligt ze met haar rug op...
    Wat vinden jullie? Bruikbaar opnieuw? Of zouden jullie op marktplaats zoeken naar een andere met goede verkleiner?

8. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Yolanthe heb jij de spullen nog op zolder staan? Knap dat je je kan bedwingen heb je nog niet alles uitgepakt en neergezet?!

Spruit, tja een hele jurk in dat stofje is wat sneu ja.... En die borsten, geloof dat ze wel weer kleiner worden hoor! Maar soms gebeurd het geloof ik ook dat je een maatje groter houdt heb ik weleens gehoord, maar ga daar maar niet vanuit.

Smokey hangt de bank lekker? Ik ben nu ook in horizontale positie met de pootjes omhoog (kijken of mijn voetjes dan weer in normale proporties komen) en laptop op schoot.

Chivay gek idee he nu ze is bevallen, dan komt het ineens wel heel dichtbij he?
    Over de maxicosi durf ik niks te zeggen, heb daar niet echt verstand van (jaja ik schaam me diep). Het ziet er wel goed uit. Misschien dat 1 van de moeders het hier weet. Ik kan me niet herinneren dat ze trouwens verkleiners hadden een aantal jaar terug, volgens mij hebben mijn neefjes en nichtjes nooit een verkleiner gehad...

Zo het heeft hier nogmaal geregend en nu koelt het eindelijk heerlijk af. Lekker alle ramen en deuren open en doorwaaien maar!

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Chivay, hoe oud is deze maxi cosi? Ik zou hem niet gebruiken denk ik, ik vind de verkleiner er ook niet heel lekker eruit zien. Hij komt op mij over als een ouder model.

Ik zou hem ook niet op mp kopen, omdat je nooit weet wat ermee gebeurd is (verder heb ik best wel veel 2de hands hoor). Hier bij van Asten bijv in de folder een nieuwe maxi cosi voor 89 euro, is misschien ook iets, babydump heeft ook wel leuke aanbiedingen.

Hier koelt het ook lekker af binnen! Hehe niet meer slapen met 30 graden.

@Chivay: raar dat degene voor je nu bevallen is!

@Val: erg van die man! Wat jong nog.

@Leonizzie: de spullen die nog op zolder staan waren beddengoed, flesjes, maxi cosi , ed. De kast is wel ingericht, maar ik moet ook nog een hoop doen. Elke keer doe ik iets, man moet ook nog wat maken voor de kamer. Het wiegje is nu af, de oude matras paste niet dus vanmiddag nog even een nieuwe gekocht.

10. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Haha, dat staat er best komisch... "van jullie eigen borsten dan hè!" Maarre...die van mij zijn wel wat groter. Ze worden helemaal mega als je bv gaat geven (althans had ik).

He bah, het kan ook zomaar over zijn. Wat een naar nieuws. Gecondoleerd!

@weer; ben blij dat het net al flink geregend heeft. Hoop voor de oost/zuidelijke forumgasten dat ze ook wat verkoeling krijgen !

@chivay; even struinen op internet naar een verkleiner (of nog even rondvragen bij andere die je misschien kent die er een te leen hebben) zou ik doen. Vind dit er niet ideaal uitzien/klinken...

@kaartje; ga de knoop zo maar doorhakken, morgen nog even herlezen en dan mailen naar de drukker. Moet toch wel nu (vier weken van te voren ;))

11. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    hmm chivay: geen idee ook, op zich ziet het er wel goed uit, maar kan je die dingen niet los in de winkel kopen? is misschien voor je eigen gevoel wat fijner?

12. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ luannie, met mij gaat het wel aardig, wel last van bekkeninstabiliteit (sinds 20 weken zwangerschap) En das heel pijnlijk.
    Maar verder mag ik neit klagen en voel ik me top!

@ katje, wij wouden wel een tekst vanuit onze zoon op het kaartje, deze;
    Op mijn teentjes kijk ik over't randje van de wieg.
    Dag klein zusje, Ik vind je lief.
    Maar het kaartje werd te druk, dus we hebben het maar weg gelaten..
    Maar dit zinnetje hebben we onderaan het kaartje;
    Zo klein, zo mooi, zo lief...zo van ons!
    En daaronder staan onze namen + de naam van ons zoontje, met daaronder ons adres.
    Dus het is ook wel vanuit hem geschreven zeg maar.
    En inderdaad, wat die onweer en regen betreft, hier regent het nu en het heeft ook geonweert, heeeerrrlijk!

@ Yolante, ja we hebben lekker regen gehad rond etenstijd, en ook nu regent het!

@ Tamar, hihi, lees dat jullie hetzelfde gedichtje hebben, als wat ik hierboven heb geschreven! Leuk!

@ spruitnl, vreselijk stofje indd!
    Heb niet zozeer het idee dat mn borsten zijn gegroeid, maar wel zijn mn tepels veranderd!

@ leonizzie, van mij mag de temperatuur ook nog wel 10 graden zakken!!

@ smokey, echt balen van je handen, maar wanneer krijg je zo een spalkje dan?

@ val, oh wat vreselijk van die collega van je vriend.
    Veel sterkte!

@ laartje, jaaa de regen is hier aangekomen, thnx!

@ chivay, leuk toch een keer een ander kapsel!
    Las indd op nu.nl dat het in utrecht echt tekeer is gegaan met het weer!
    Die verkleiner in de maxicosi zou ik gewoon laten zitten, wij hebben die toen maar heel kort gebruikt hoor!

Wij hebben heerlijk bij mn schoonzus en vriend ge-bbqt, was lekker.
    We waren pas laat thuis, dus onze zoon sliep meteen toen we hem erin legden..
    Nu heerlijk onze tuindeuren open en lekker alles laten verkoelen.

Liefs

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Tnxs voor de reacties meiden!
    Gek is het hoor... we hebben t beide hier..
    Weten beide dat deze maxicosi goed is, we hem ws maar kort nodig hebben..

Maar ergens is er een onderbuikgevoel ;) Mijn vriend heeft dat gevoel nog wat sterker... Ws gaan we dus toch voor een nieuwe maxicosi kijken.. Ivm 3dagen per week kinderdagverblijf zal hij ook aardig flink gebruikt worden.. Naar mijn ouders is het ook ruim een uur in de auto, dus dan wil je ook dat het echt goed is.. ;) This maar hoe je je onderbuikgevoel rechtvaardigd haha

14. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Verjaardag van mijn man net achter de rug, dus kom nog even een berichtje plaatsen.

Luannie; Oook terug van weg geweest, gezellig!
    @Spruit; Wat een onzettend leuk stofje hihi
    @Val gecocondoleerd.

15. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Goedemorgen,

@tekst geboortekaartje, ik vind het echt zo'n schattige tekst! Blijkbaar niet erg origineel, maar maakt mij niets uit!
    Ik hoor t mijn dochter zo zeggen, dag klein broertje ik vind je lief!
    Ze nu af en toe vragen of de baby al komt, als we op controle gaan vraagt ze of de dokter de baby gelijk haalt! Ging het maar zo makkelijk.......
    Inmiddels zijn de meubels geverfd, bedacht me dat we 1 plankje vergeten waren, die zal ik zo nog ff doen! De wieg is bijna af, dus binnenkort de foto's!

@ chivay, op de foto ziet de verkleiner er goed uit! Maar je had t over een hard randje? Daar zou ik even naar kijken!

@ val, wat naar om te horen dat iemand, zo plotseling overlijd en zo jong! Gecondoleerd.

@ kapedi, is de rommel ook weer aan kant! Nog gefeliciteerd!

@Kiss, jullie "zinnetje" op t kaartje vind ik ook helemaal geweldig!

@ verlof, heerlijk nog 6 ochtendjes werken! Ben zo aan verlof toe!
    Heb grote plannen, maar helaas ook behoorlijke bekkenklachten, dus ga maar hulptroepen inschakelen!

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

@Laartje ja heerlijk zon badje echt super om af te koelen:) Warmte eindelijk minder en normaal gelukkig, wat zijn de klappers voor het geb kaartje:(

@Chivay gister ev heerlijk filmpje op de bank gekeken:) ja apart he, dan ben jij toch echt de volgende die gaat bevallen!
    Maxi cosi ziet er goed uit alleen de verkleiner ziet er bij mij wel anders uit wat groter ook volgens mijn:(

@borsten hier ook behoorlijk hoor:$

@Kiss dinsdag moet ik naar zh dus dan waarschijnlijk ook de spalkjes gelukkig, alhoewel het slapen vannacht redelijk ging met de handschoentjes

@Tamar heerlijk nog even en dan verlof echt aftellen lekker hoor:)

@hier rustig dagje niks op de planning, dus we zien wel wat de dag brengt, lekker genieten allemaal van het koelere en toch mooie weer:)

17. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ chivay, dan kun je indd beter een nieuwe aanschaffen als je er zo een gevoel over hebt..

@ Kapedi, leuke verjaardag van je man gevierd?

@ tamar, ben benieuwd naar de foto's!

Ohh tis hier zo lekker buiten!
    Hopelijk blijft het de komende dagen zo, en niet zo plakkerig meer!!

Vandaag ff naar het park, bij de diertjes kijken en ff naar de fontijn.
    En ff bij mijn oma op bezoek, en daarna naar mijn schoonouders, gaan we ook eten.
    En mn zoon blijft bij mn schoonouders logeren, kan ik morgen lekker hier het huis ff doen.

Geniet allemaal van het betere weer, ipv die hitte!

18. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Nou he het is zeker lekker! vanmorgen buiten gezeten in het zonnetje:D word wel beetje bewolkt hier maar temperatuur is heerlijk..

Kiss: veel plezier vandaag! lekker ff bijtanken morgen

Tamar: idd niet origineel nee de tekst daar was ik ook al achter;) hihi maar maakt mij ook niks uit, is idd heel lief

Chivay: ik heb ook een maxicosi die al een keer is gebruikt hoor, kan helemaal geen kwaad, hij is toch van bekende? waarom kijk je niet voor een verkleiner in de winkel? scheelt je weer wat centjes, of als je er echt een rot gevoel bij heb ja dan is het anders, maar hij ziet er verder nog super uit

19. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Zo, ben weer thuis, heb ff snel gescand wat ik gemist heb...

@val: hoe is het nu met je zoontje? en oei, niet fijn van collega van je vriend (man?)...

@susan: mooie foto

@irisnaomi: irritant van spetterend buurkind... Is je was nog droog geworden?

@lauw: fijn dat de eerste waardes in ieder geval goed waren

@leonizzie: leuk, nieuwe laptop, gezellig :)

@marije: was het een leuke bruiloft? Hoe is het nu met je buik?

@luiers: alleen nog maar in huis wat we uit de babydozen hebben... Weet echt niet wat we gaan halen komende weken :( Ik heb een heel goede methode: kop in 't zand en t komt wel goed...

@spruit: ooooooo geweldig, daar wil ik wel een jurk van :p Volgens mij zijn mijn borsten ook een maatje.... groter geworden.

Hier was het erg gezellig, heb wel aardig goed geslapen bij schoonouders. Gistermiddag heeft het hier geregend van 3 tot 10 ongeveer, en naar huis fietsen daarna was heerlijk. Ik krijg nu alleen wel last van mijn hele lijf, het wordt nu zwaar. Ik doe gewoon niet te veel meer :)
    Kaartje moeten we de tekst nog voor bedenken, wil mannetje mee meehelpen, maar als het goed is, is hij vanmiddag klaar met school, dan kunnen we ons daar druk om gaan maken. Ik ga rustig aan was opvouwen en huis opruimen, van de week komt mijn moeder en gaan we de keuken een grote beurt geven. Het begint eindelijk ergens op te lijken hier :D
    En toch zijn er nog zoveel dingen die nog moeten...
    Fijne (niet al te warme) dag gewenst!
    Weet iemand trouwens hoe het nu met dingetje en kleine Ivar is?

20. @ Chivay, heerlijk dat het zo afgekoeld is. Leuke naam van het dochtertje.
    Ik zou ook gewoon een nieuwe maxicosi halen. Vooral als je hem zoveel gebruikt

@ Kiss, heerlijk dat het zo afgekoeld is. Hier is de regen weggebleven. Gezellig naar het park!

@ Smokey, ik bedoel daar de mappen bij de drukkerij mee hihi. Geniet lekker van het afgekoelde weer.

@ Val, hmm hier helemaal geen zonnetje. Wel heerlijk afgekoeld gelukkig, alleen in huis blijft het zo warm. Vooral op zolder is het vreselijk.

@ Ckialita, pff dat je nog kunt fietsen!! Ik krijg bij het minste wat ik doe al harde buiken, ik durf echt niet meer te fietsen.
    Lekker dat je met vanalles bezig bent.
    Nee niks meer van dingetje gehoord. Hoop dat alles goed gaat met de kleine Ivar.

Wat was het warm vannacht!!! Kon er echt niet goed van slapen en ook zoonlief kon niet slapen. Vanmorgen nog maar even een uurtje geslapen, heerlijk.
    Vanavond lekker bbqen, is de 1ste keer dit jaar vindt het altijd heerlijk.

Maandag even bellen of de blije dozen weer binnen zijn, die zijn er iedere keer niet. Heb geen zin om een half uur voor niks te rijden.
    Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina