Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Morning,

Zo een nieuwe dag en de zon schijnt al goed, althans hier aan d ekust in ieder geval wel. Gister veel regen gehad. Lekker luchtbedje opgeblazen...Vandaag genieten van de zon in mijn eigen tuintje, had naar het strand kunnen gaan, maar hou de houdingen op het zand niet meer zo lang vol en zie er ook niet meer zo charmant uit.

Iedereen een mooie zonnige dag vandaag!

xx

@Tamar; Gister al alles opgeruimd, kan niet slapen zonder dat alles aan kant is. Veel plezier met verfen nog strakjes.
    @ Chivay; Veel plezier vandaag. De verjaardag van mijn man was gezellig, wel vermoeiend een huis vol visite.
    @ Laartje; Veel plezier vanavond met de bbq

2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @Laartje haha natuurlijk ik snap hem nu pas, blond he:D Ben ook al een x voor niks naar Prenetal gereden, moet er ook zeker een half uur voor rijden, maar ik kon maar tot 17 juni ofzo ophalen heb nu dus nog steeds niks. Probeer het gewoon nog een keer denk:)

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey allemaal..
    Tnxs voor de vele antwoorden op de maxicosivraag :)
    Zoals ik al dacht heeeeel wisselend... dus we gaan maar voor het onderbuikgevoel... Onze vrienden hadden hem al 2dehands, maar zelf heel weinig gebruikt...

We gaan straks dus even naar Prenatal :)... Heb nog VVV bonnen liggen, en die gaan we dus maar inwisselen voor een nieuwe...

Nu even wat puinruimen en zo de deur uit..
    Fijne zondag allemaal!

4. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Zo ben even thuis
    We hebben van de gymvereniging waar ik trampolinespringen geef vandaag een soort afsluitende dag, waarin alle onderdelen zich presenteren in demo. Een hele dag in de sporthal houd ik niet vol, dus ik ben rond kwart over 12 weggegaan, even thuis met m'n mannen een broodje gegeten, Jayden naar bed gebracht en straks ga ik weer heen rond kwart over 2. Vanmorgen was het best druk, ondanks het mooie weer. Ben benieuwd hoe het zo is, bij het tweede deel (de dag is in tweetjes gedeeld, vanwege het grote aantal groepen).
    Leuk om van alles wat te zien; dans, acrogym, turnen, trampolinespringen, peutergym...etc.

Had verder hier weinig bij te lezen, dus ga nog even met een boek op de bank.

5. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Pff hoe lekker het vanmorgen ook was, het is nu vreselijk benauwend!!

Wij hebben net alle 3 een middagdutje gedaan!
    Zoon, manlief en ik!! Was echt heeerrrlijk, we gaan zo vertrekken naar mn schoonouders.

Liefs

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Katje.. Klinkt leuk zeg!! Slim dat je tussendoor even pauze neemt :)

@ Kiss... pfff daar ook zo benauwd.. Hier ook...
    Ondanks de lagere temp er toch weer flink last van.. Wat misselijk en dat 'bevangen door hitte' gevoel..

:) Grin, mijn vriend heeft mijn nesteldranggevoelens aangevoeld..
    Ineens zijn er 3 van de klusjes die nog gedaan moesten worden af ;) Zo lekker..

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @marijeee: hoe is het vandaag met de pijnklachtjes?

@laartje: ow wat lekker dat jullie 4 uur betaald verlof krijgen :D altijd goed natuurlijk! Jammer dat jullie nog geen bericht voor een auto binnen hebben gekregen. Gister nog lekker kunnen poedelen in het zwembad(je)? Hier was het gister ook zo vies plakkerig, zat bij een neef van mijn moeder de hele tijd met doekjes mijn gezicht af te vegen, zweet liep gewoon van mijn koppie af zonder dat ik iets deed :(

@val: hihi, dat moet je dan inderdaad vaker zeggen als het ineens begon te regenen. Wat heftig zeg als er plotseling iemand die je kent overlijd. Veel sterkte voor je mannetje.

@elisa: balen dat je zo’n rotnacht hebt gehad. Hoe gaat het nu met je?

@Luannie: welkom terug.

@kiss: ik ga het dinsdag eens vragen wat die buikpijn geweest kan zijn. Heb er nu nog amper last van gelukkig. Vrijdagavond straalde het ook uit naar mijn rug :( Weet echt niet wat het geweest is. Jeetje meis, je bent gewoon al 36 weken zwanger!!!

@spruitNL: haha dat is inderdaad niet zo’n heel modern motiefje J Hier niet het idee dat mijn borsten zijn gegroeid. Ik heb een tijd geleden meegroei/voedingsbh’s gekocht een cupmaat en omtrekmaat kleiner! En die passen nog goed.

@chivay: proficiat met de vriendin van je schoonzus. Mooie naam hoor Christina, dat hoor je niet vaak, tenminste hier niet. Lekker dat het bij jullie zo is afgekoeld, hoorde inderdaad dat het in Utrecht flink tekeer was gegaan. Inderdaad zal dat wel een raar idee zijn als zij de enige was die je kende en voor jou uitgerekend zou zijn. Maar je bent ook al de 35 weken gepasseerd, moet je nagaan dat de kleine er over 3 weken gewoon al kan zijn! Nog geslaagd voor een Maxi Cosi?

@leonizzie: bij jullie ook al lekker afgekoeld, heerlijk hoor!

@kapedi: jammer dat je niet meer zo goed naar het strand kunt, altijd wel lekker om uit te waaien.

Sorry als ik iets of iemand vergeten ben!

@hier: Amper nog buikpijn gehad :D Dinsdag toch maar eens vragen wat dat geweest kan zijn. Vannacht een redelijke nacht gehad ondanks de warmte, het had hier gister zoveel geregend dat de stoep amper nat was dus dat was niks. Vanmorgen was het wel heerlijk, was goed bewolkt en de temperatuur was een stuk lager maar vanmiddag kwam de zon alweer door en begon het weer warm te worden L. Vandaag veel last van mijn handjes (vocht) maar verder gaat het wel redelijk goed.

Iedereen nog een fijne middag en avond en doe het maar lekker rustig aan.

Liefs Nicole

8. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey ladies! hier de eerste kersverse (valse) augustus mama :)
    bedankt voor jullie felicitaties!

Gelukkig doet Ivar het erg goed. Hij kan volledig zelfstandig ademen, mijn (afgekolfde) borstvoeding vind ie heerlijk. Hij is zelfs al op zoek naar de borst. Hij gaat dus enormsnel voor zijn leeftijd. Alleen zijn voeding gaat nog niet helemaal lekker. Hij verteerd nog niet helemaal goed. Maar goed, give him a chance denk ik dan.. hij is 7 weken te vroeg en pas 2 dagen oud..
    Vanochtend lekker gebadderd en geknuffeld met hem.
    Ben vandaag thuis gekomen, hopelijk volgt Ivar snel!
    Ik heb de banner aangepast, zal snel e.e.a. op de site zetten.

9. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hoi Meiden...
    Gisteren een gezellige BBQ gehad... en ook nog redelijk geslapen daar..
    We waren in de buurt van Breda... en daar was het heerlijk afgekoeld... had redelijk wat geregeld.. 's avonds vond ik het zelfs wat fris en heb een vestje aan gehad..

maar nu weer thuis.. pfff... 27 graden binnen en 29 buiten in de schaduw.. pfff... Het had hier dan ook amper geregend...

@ Tamar: leuk gedichtje...

@ Spruit: haha... leuk stofje... hihi.. ik snap je commentaar.. Borsten volgens mij niet meer gegroeid dan een paar maanden geleden.. Maar ik moet zeggen.. van mij mogen ze zo blijven.. hihi... ik was nooit zo ruim bedeeld...

@ Val: wat een verschrikkelijk nieuws van je man zijn collega..

@ Nicky: fijn dat je geen buikpijn meer hebt gehad...

@ Dingetje: fijn dat alles goed gaat met je kleine grote vent.. en inderdaad.. zo vroeg geboren.. dan moet alles nog ff op gang komen... Ik hoop dat hij snel naar huis toe mag..
    geniet ervan..

@ Voeten: blijven dik.. en blijkbaar vinden de muggen ze ook erg lekker... en ik moet zeggen... die bulten jeuken nog meer dan normaal... wordt er gek van...

Zo dan nu maar lekker een pizza'tje eten... jammie...

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @dingetje: wat goed te lezen dat alles goed gaat met Ivar! Ik neem aan dat het met jou ook allemaal goed gaat?! En inderdaad moet alles nog even op gang komen. Het is voor zo'n klein ventje ook niet niks om in 1x te moeten overleven in deze grote (boze) wereld. Lekker dat je al thuis bent, lijkt me wel erg vervelend dat je je pas geboren zoontje achter moet laten :( Inderdaad hopen dat Ivar snel mag volgen en jullie lekker thuis kunnen gaan genieten.

@lauw: Zo te lezen een lekker dagje gehad gister :) hier inderdaad ook meer last van jeuk van een muggenbult dan normaal. Heb er 4 op mijn buik zitten... :( heb ze met zo'n apparaatje uitgezogen en zijn nu kleine bloeduitstortingen geworden maar ze jeuken niet meer :) Lekker genieten van je Pizza!

11. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Dingetje; Wat fijn dat alles goed gaat met je kleintje en wat goed dat hij het al zo goed doet. Hopelijk gaat het met jou ook goed en heb je de schik van het ineens juli mama zijn op je in laten werken.
    Geniet lekker van je ukkie en ik hoop dat hij snel mee naar huis mag.
    @Nicky; Wat fijn dat je buikpijn minder is of helemaal weg is.
    @Lauw; Muggen vinden mij ook heerlijk, hebben meer bloed zal dat het zijn.

Fijne avond allemaal.

12. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @ Kiss; wat vervelend zeg! Die BI.. gelukkig voel je je verder helemaal goed :)
    lekker zo'n middagdutje :)

@Tamar; Lekker zeg bijna verlof! Wat voor grote plannen heb je? :) Jammer dat je een beetje tegen gehouden wordt door je bekkenklachten!

@Smokey; Nog leuke dingen gedaan?

@ Ckialita; Leuk om de tekst te bedenken! Ik moet er ook nog aan beginnen ;)
    Lekker dat je straks alles schoon hebt!

@Kapedi; die strandhoudingen hou ik ook niet meer vol haha! maar een tuintje is ook niet verkeerd! (hier helaas niet om uit te houden in de tuin. ppff)

@Chivay; en een nieuwe kunnen scoren?? Ik wil ook een man met nesteldrang!! Die van mij heeft alleen maar last van zijn hormonen ;):p

@Nicky; niet kunnen volgen waar je last van had! Maar gelukkig gaat het nu beter! Jammer van je handen... Lijkt me niet leuk!

@Dingetje; Wat goed dat het met de kleine Ivar zo goed gaat al! Heerlijk!! Ik hoop dat hij snel met je mee mag naar huis!

@Lauw; verschrikkelijk die muggen..
    Heb er altijd last van, maar nu nog geen 1!! :)
    eet smakelijk!

@ Hier; lekker rustig dagje gehad vandaag! helemaal niets gedaan :)
    Morgen kijkers voor het huis, dus morgen maar even schoonmaken...

13. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Dingetje: fijn om te lezen dat het met Ivar zo goed gaat! Super. Met jou ook alles goed? Vast wel als je vandaag al naar huis mocht.

@Muggen: grrrr stomme beesten, dochter en ik zitten helemaal onder terwijl man er geen één heeft! Ze jeuken inderdaad enorm en blijven maar jeuken ook al zijn ze allang stuk gekrabd. Slecht maar ik kan dat maar niet laten. We hebben er allebei iets van 20 tot 25 nu!

Hier ook een gezellig dagje: we hebben lekker bij mijn ouders in de tuin zitten kletsen. Net nog even verder gegaan met alle baby spullen uitzoeken. Ik heb gewoon 6 omslagdoeken (allemaal gehad, zelf niets gekocht) en heel veel ledikantlakens en ledikant hoeslaken. Heel veel slaapzakken van mt 56/62 tot 110 cm. Waar ga ik het allemaal laten! Deels zijn het ook spullen voor de opvang hoor!

Zo ga nog even de tuin in, dochter zo eens naar bed brengen.

14. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Raar, ik kon eerst liters sinaasappelsap wegdrinken, sinds 2 dagen vind ik het niet meer lekker en te zuur.....

@ muggenbeten: azijn er op. Het bijt even maar het werkt wel.

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @dingetje wat fijn dat alles tot nu toe voorspoedig gaat met ivar!

@spruitje idd ik snap niet dat je je moeder er geen jurk van hebt laten maken;)

@val gecondoleerd met de collega van je vriend, vreselijk dit soort dingen...zo jong..

hier hebben we op het geboortekaartje een gedichtje vanuit noa naar dr zusje.

verder ben ik alweer vergeten wat ik allemaal wilde reageren...a.s. weekend lekker naar duitsland!! heb echt zin in...nu hopen op een nederland-duitsland finale a.s. zondag...zou grappig zijn;) maar dan moet nederland natuurlijk wel winnen! anders is het minder grappig..

16. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Nicky gelukkig geen buikpijn meer gehad!

Dingetje: wat fijn dat het zo goed gaat met Ivar!! En hoe gaat het met jou?

muggen: nog niet gezien gelukkig

Hier was het heerlijk vandaag, zat een flinke wind dus zo'n 23 graden lekker zonnetje, heb weer genoten:D

17. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ chivay, fijn zeg dat je vriend een aantal klusjes heeft gedaan!
    Moet er nog veel gebeuren?

@ nicky, ja onvoorstelbaar he, dat ik al 36 weken zwanger ben, over een weekje mag ze gewoon al komen!
    Maar zo voelt het nog niet hoor! Hou die 4 weekjes nog wel vol, maar hoop wel dat ze dan komt!

@ dingetje, fijn dat het allemaal goed gaat met je kleine Ivar!
    Heb je een foto van hem? zal vast een schatje zijn!
    Maar ik vind het leuk dat je ons op de hoogte houdt van jou en Ivar.
    Hoe gaat het eigenlijk met jou? Besef je het wel goed, lijkt me zo snel gegaan meid!

@ Lauw, ken je "Prik Weg"? Dat is zalf voor als je geprikt bent door insecten, en werkt echt super goed!

@ Luannie, kijkers voor het huis waar je nu in woont? Jullie willen dus verhuizen?
    Spannend in deze tijd!

@ Yolanthe, jemig zoveel muggenbulten!

@ linda, ik denk echt dat duitsland tegen nl moet in de finale!

Zo, kindje bij mn schoonouders, hij had er zin in.
    Toen wij thuis kwamen wilden we beide de woonkamer ff veranderen en lekker alle hoekjes soppen.
    Dus we zijn lekker bezig geweest in huis.
    Woonkamer heeft een andere uitstraling en is heerlijk fris, lekker alle hoekjes zijn weer schoon!

Morgen heb ik dus een rustig dagje, heb nix te doen, hooguit wat was wegwerken.
    Dus ik ben morgen hier wel te vinden, hihi..

Fijne nacht lady's!

18. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @Chivay: bij ons in het zkh krijg je idd preventief weeenremmers toegediend bij een draaipoging, misschien is dat niet overal zo. Ik had destijds ook genoeg vruchtwater, daarom wilde ik (en de gyn) het ook proberen. Ik wist ook al voor de draaipoging dat wanneer het niet zou lukken, ik voor een keizersnee zou kiezen. Ik vind aan de stuitbevalling toch teveel risico's kleven bij een eerste kindje. En daarbij kwam dat Tes met de voetjes naar beneden lag en dan mag je (na speurwerk op het net) niet eens normaal bevallen. Na de mislukte draaipoging hebben we meteen een afspraak gemaakt voor de keizersnee. Dat was heel raar, we mochten zelfs kiezen welke datum. Mocht je meer willen weten over een geplande keizersnee, hoor ik het wel maar ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is en de draaipoging lukt. Beter nog: dat je meisje uit zichzelf nog draait!
    Wat leuk, dat het dochtertje van de vriendin van je schoonzus is geboren! Gaat alles goed?
    Volgens mij kan die verkleiner nog best hoor! Die van ons zit bijna net zo. Ouder model zou niet uit hoeven maken, belangrijker is dat je weet of er een ongeluk mee is gebeurd. Wij hebben trouwens een Maxicosi Citi (al bij Tes). Was 90 euro (bij de babydump).
    Een man met nesteldrang, grappig! Heeft die van mij geen last van…

@Lauw: gelukkig gaat het alweer beter met de staart van Sparky! Erg he, die voeten, die van mij zijn ook erg dik. Gelukkig ‘slinken’ ze wel na een nachtje hoger liggen. Balen dat de muggen je voetjes lekker vinden…

@kiss: wat leuk, de proefdruk van het kaartje, ben benieuwd! Het is idd veel te heet om te klussen, maar wij zijn dit weekend ein-de-lijk aan ons kamertje begonnen. Pff, wel zweten hoor! Leuk dagje gehad, lees ik!

@Nicky: hoe is het met de buikpijn? Bij twijfel gewoon de vk bellen
    hoor! à gaat beter lees ik, fijn!

@Leonizzie: ik begrijp precies wat je bedoeld!!! Ik wil ook nú alles af hebben. Mijn man is hier ook veel makkelijker in maar gelukkig zijn we dit weekend best wel opgeschoten.

@Susan: steken in schaamstreek, is dat niet ‘gewoon’ je blaas. Die voel ik namelijk regelmatig.

@Marije: hoe is het nu met de pijn in je zij? Geen weeën toch?

@Laartje: wat leuk, 4 uur betaald verlof! Was dat vanwege het voetballen? Lijkt mij ook wel wat, dat mijn man eens in de zoveel tijd een avonddienstje zou hebben. Lekker een avondje voor jezelf!

@val: hoe gaat het nu met Romano? Wat erg van die collega van je
    vriend, was hij nog jong? à nog maar 53 zie ik, vreselijk! Lekker dagje gehad lees ik!

@Luannie: welkom terug! Dus jullie hebben het huis te koop staan? Hebben jullie al een ander huis?

@katje: ik wil nog niet teveel verklappen maar wij hebben op het geboortekaartje een gedichtje vanuit Tes geschreven. Voor de rest alleen een oneliner dus geen zinnetje van ‘blij zijn wij met de geboorte van onze zoon/dochter en broertje/zusje van Tes… Trouwens, moeilijk he, een tekst uitkiezen voor op het kaartje? Ben benieuwd wat jullie hebben uitgekozen.

@Dingetje: wat leuk dat je even laat weten hoe het gaat! Super dat
    Ivar het al zo goed doet. Hopelijk gaat het steeds beter en mag hij snel naar huis!

@Tamar: dat vind ik ook zó’n lief gedichtje. Ik ben hem alleen al een paar keer tegengekomen op een geboortekaartje… Wij hebben nu een ander gedichtje, ook een hele lieve!

@Spruit: wat een mooi stofje idd;)! Sinaasappelsap, daar krijg ik nou echt zuurbranden van! Jammer hoor, vind het juist erg lekker!

@Yolanthe: zo, 6 omslagdoeken, wel handig!

@linda: mijn ouders zijn ook in Duitsland met de finale. Zij hopen ook op een NL-Duitsland finale, maar wel dat NL wint natuurlijk!

@hier: zo, ik ben weer bij… Nu maar hopen dat de laptop het blijft doen en ik geen verkeerde knop indruk… Vrijdag gelukkig het voetballen kunnen kijken samen met de kindjes. In de rust naar huis met een gevoel van ‘dit wordt hem niet…’, maar dus wel, super! ’s Avonds was ik alleen helemaal niet lekker, die nacht ook super slecht geslapen. Kwam volgens mij echt door de warmte. Gister nog steeds niet lekker, erg moe, misselijk en lamlendig. Gelukkig ging het vandaag een stuk beter (het was hier vandaag ook een stuk aangenamer) en ben ik (een beetje té) druk geweest op de babykamer. Ik heb de binnenkant van de inbouwkast behangen en de boel goed schoongemaakt. Op je knietjes de vloer boenen is niet echt goed voor een 32-weken zwangere merkte ik… Maar ik kan eindelijk vertellen dat de babykamer vorm begint te krijgen. Ondanks de hitte is mijn mannetje superdruk geweest met de meubeltjes e.d.. Ze staan nu in de kamer en kan het aankleden beginnen, joehoe! Ik heb alweer nieuwe ideetjes nu de meubeltjes erin staan. Ben echt blij, komt het toch nog goed. Alleen is heel het huis nog een vieze bende, overal zooi. Maar ja, rustig aan de boel opruimen en schoonmaken… Als het kamertje af is, show ik hem natuurlijk maar al te graag, dan zal ik ook nog onze mooie badkamer showen.
    Nou, morgen mijn een-na-laatste dagje werken, heb d’r zin in!
    Fijne avond nog en tot morgen!

19. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Heel de week geen zin gehad om bij te lezen, en nu de laatste 2 dagen bezig geweest alles weer in te halen, en ik heb duidelijk wat gemist...

Lieve Dingetje, van harte gefeliciteerd met je zoon!
    Maar wat ontzettend rot dat dit mannetje weer te vroeg is gekomen... Wat een fantastisch gewicht heeft hij voor zijn leeftijd, en wat super dat hij goed zelf kan ademen en goed drinkt, dat is al een goed begin! Ligt hij nu nog in de couveuse? Welk ziekenhuis ligt hij?
    Ben je blij dat je zelf weer naar huis mag? Ik kan me voorstellen dat het nu allemaal nog wat moeilijker is met nog een mannetje thuis. En hoe gaat het met jou? Goede bevalling gehad? Herstel je goed?
    Ik hoop dat het zo goed blijft gaan met je kleine Ivar, en dat je het zelf ook goed trekt. Hopelijk kan hij eind deze maand nog naar huis!

Ik begin nu ook de termijn van Elin te naderen, en begin toch wel een beetje nerveus te worden. Was zo blij dat jij je termijn voorbij was! Maar nu toch wel een beetje geschrokken... Nou ja, we zullen zien! Heel heel heeeeeeeel veel succes in elk geval!

@Andere dames: ga vanaf morgen echt mijn leven weer beteren hoor! Heb goed last gehad van de warmte, gisteren jarig geweest en dus een hoop bezoek over de vloer gehad, en heb vanmiddag ineens bizarre hoofdpijn gehad, draaierig, misselijk, en vlekker voor mijn ogen. Heb mijn mannetje maar gebeld dat ie terug moest komen van een feestje. Nu gaat het wel weer, maar ga zo mijn bedje maar lekker in...

Doei!!!

20. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @brendat: gefeliciteerd met je verjaardag! Balen dat je je niet goed voelde. Die hitte was echt een beetje teveel van het goede he?

Deel Deze Pagina