Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ Tamar, wat vreselijk zeg! Gecondoleerd meid!

Hier niets bijzonders, al 2 bezoekjes achter de rug.
    Vanmorgen dus vriendin met dr 2 kids.
    En vanmiddag zijn 2 collega's ff geweest, was gezellig!

Maar nu wel bekaf, toch vermoeiend hoor, bezoekjes. Terwijl ik toch echt nix doe.

2. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @Tamar: Gecondoleerd!

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Tamar gecondoleerd, wat erg! Chivay heel veel sterkte morgen.

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @tamar: gecondoleerd meis.

5. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @Tamar gecondoleerd meid, en heel veel sterkte toegewenst.

Even een snelle reactie vandaag druk druk, vanmorgen bij gyn geweest alles was super, lag al mooi met hoofdje naar beneden, bloeddruk 110/60 dus ook mooi en ze was nu +/- 2326 gr:) Fijn gevoel weer dat alles ok was.
    Nu net mijn oranje outfit aangedaan en opweg naar vrienden daar gaan we bbq en en dan de wedstrijd kijken. Is even rijden vandaar dat we nu zo al weg gaan.

Morgen kom ik weer uitgebreid, fijne dag/avond allemaal!

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier tot 2x toe zoiets meegemaakt.... in september afgelopen jaar is een oom van manlief overleden en toen bleek de zus van manlief zwanger, in november overleed de peetoom van manlief en toen bleek ik net zwanger te zijn. Het verdriet wordt er inderdaad niet minder op maar het lijkt wel alsof het zo moet zijn.

7. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    tamar: gecondoleerd!

spruit: wat yolanthe zegt, geef er draai aan dat het anders is dan 30 jaar geleden!! het is jouw beslissing en als je man/vriend achter je staat, is het belangrijkste!!

hier: net wakker met weer hoofdpijn. te weinig gedronken vandaag! manlief haalt spulletje op tegen jeuk, ben zoooooooo benieuwd!!

8. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Dank jullie! Kan t bijna niet bevatten dat t echt gebeurt is!

@ gyn, alles was goed! Hij ligt op dit moment zelfs met z'n koppie naar beneden! Ik heb hem vriendelijk verzocht, snel in te dalen zodat hij er niet meer uit kan!

9. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Tamar, gecondoleerd... Soms is het leven zo oneerlijk en vooral onvoorspelbaar hé!! Sterkte, wel fijn dat de kleine met zn koppie de goede kant op ligt!

Hier de vk gesproken.. althans.. niet zelf.. Ik lag maar te wachten op 't telefoontje.. en belde zelf elke 5 min tijdens tel. spreekuur maar uiteraard ingesprek.
    Hoor ik later dat mn vent haar al gesproken heeft! Dacht die aap dat ik op bed lag, dat lag ik ook.. Maar niet te slapen maar met de telefoon naast mn oor te wachten.. Grr...
    Afijn, ik moet urine brengen naar de HA morgen. Misschien blaasontsteking en verder Rust.. Ja uh, die kennen we al... En ik zie nog steeds niet in hoe.. Ik haat het om hulp te moeten vragen, zou zo graag zien dat mensen uit mn omgeving uit zichzelf voor de deur staan om te helpen, maar ja.. Iedereen heeft het druk met zijn/haar eigen leventje hé...
    Vent met eigen zaak, 6 dgn in de week dus ach.. We moeten het doen met de momenten dat zoonlief slaapt of lief speelt (weinig op 't moment).

Genoeg geklaagd weer vandaag...
    Iedereen die het nodig heeft: *Cyberhug*

10. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Katje, gek om te lezen dat je Alkmaar in bent geweest :)
    Het is dat ik er helaas niet meer woon maar wie weet waren we elkaar nog wel es tegengekomen anders ;)

11. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Marije; Cyberhug terug, jij kan het vast en zeker gebruiken!

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Tamar... Gecondoleerd! Wat een rotnieuws!

@ Marijee.. Pff lastig zeg!!!

@ All... tnxs voor de succeswensen ...
    zie er gelukkig nog niet enorm tegen op... This wel de dag van de waarheid... Heb besloten dat ik ws maar 1 draaipoging wil.. Niet te veel polonaise! Hopelijk lukt t... en anders zal ik morgen ws een geplande keizersnede op mijn kalender mogen zetten.. Raar idee hoor

13. @ Spruit, wat "fijn" dat ze je gaan inleiden met een ruggeprik. Hopelijk brengt het wat rust met zich mee.

@ Marijeee, bedankt voor je reactie over het inleiden. Ik twijfel heel erg wat ik moet doen maar als ik jou verhaal lees dan zie ik dat het bij inleiden geen dagen hoeft te duren.
    Makkelijk gezegd he rust houden met een kind erbij. Kun je hem niet af en toe even bij iemand brengen?

@ Elisa, ik heb de breuk een paar weken geleden opgelopen op vakantie.

@ Tamar, gecondoleerd. Heel veel sterkte.

@ Brendat, hopelijk heeft het zetje geholpen en blijft ze nu lekker liggen.
    Ik ben benieuwd hoe die fotoshoot is bij v&d, wil dat ook wel eens met de kids doen.

@ Lauw, ik hoop ook voor je dat de baby eerder komt ivm je bekken.
    Ik weet zeker dat ons meisje niet voor de 40 weken komt, is een voorgevoel haha. Ben blij dat ik eventueel ingeleid kan worden.

@ Femr, thanks voor de tip over de renault. Ik hoor er indd heel veel verhalen over. Maar even afwachten wat hij voor ons kan vinden.
    Ik wordt indd ingeleid ivm mijn stuitje.
    Wat schrikken van je knie zeg, hoe gaat het er nu mee? Wel lekker dat jullie zo dicht bij het strand wonen.

@ Koetje, en en en je laatste dag al voorbij? Ik moet volgende week alleen nog, totaal met deze week nog 6 dagen. Valt reuze mee. Wat leuk ouwenhands, ben er nooit geweest maar lijkt me wel heel leuk. En wel even zeggen als je op tv komt!

@ Kis, Leuk die buikfoto!! En gezellig dagje gehad, wel druk indd.

@ Katje, hihi grappig om te lezen over Alkmaar, mijn schoonfamilie woont in Alkmaar.

Zo meiden heb even zoveel mogelijk bijgelezen.

Heb heel slecht geslapen, er was een spook in huis;) Zoonlief was wakker van half 12 tot 02:00!! Geen idee wat aan de hand was maar huilen huilen huilen.
    Vandaag geboortekaartjes besteld bij een andere drukker.

En de letters voor de babykamer zijn binnen, kan ik die mooi morgen gaan verven.
    Ben bezig met al het speelgoed op te ruimen, wat heeft hij veel poee!

Fijne voetbalavond!

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
  15. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ Marije, knuff voor jou!

@ Chivay, succes morgen!

@ lauw, je hebt pb!

Heb mn leidinggevende ff gemaild hoe het nu gaat met mn vakantieuren.
    Heb nog 5,5 week over!
    5 weken wil ik eigenlijk wel aan mn verlof plakken, dus hoop dat het mag!
    Dan zou ik pas halverwege november aan het werk hoeven, en heb ik nog een halve week over voor de rustige periode in december!

Ben benieuwd wat ze terug maild!

Verder hebben we lekker gegeten, en zitten we alle 3 lekker te nixen.
    Mn moeder komt hier straks voetbal kijken.
    Ben benieuwd wat nl doet!

Liefs!

16. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai hai,

Zo heb er weer een werkdag op zitten, nog maar 3 dagen werken en dan lekker verlof. Heb eigenlijk nog helemaal niet het idee dat ik toe ben aan verlof hahaha, heb het nog erg naar mijn zin op het werk en ben nog lang niet klaar met alles, het is trouwens nooit af hoor op mijn werk ;)
    Heb Isa en mijn nichtje bij mijn ouders opgehaald en die zitten nu boven te tutten. Vanavond voetbal kijken, Isa gaat rond 20.00 naar bed, laat zat voor dr. Hopelijk wordt het morgen idd mooi weer, dan kunnen de dames na het boodschappen doen lekker poedelen in het zwembad ;)

@Lauw: gelukkig kan die weer een beetje kwispelen, zou de trimmer hem te hard hebben beetgepakt of verkeerd in ieder geval? De staart is het gevoeligste bij een hond. Onze hond heeft een hotspot... ziet er niet uit. Manlief is vanmiddag even bij de dierenarts geweest. Hij heeft de plek kaalgeschoren, wist dat er wat zat, maar dat het zo groot was.... jek.... nu zalf en antibiotica... hopelijk is het snel over!
    Mijn knie voelt gelukkig weer wat beter ;)

@Kiss: mijn knie voelt gelukkig weer beter, tis voornamelijk nog erg beurs net onder mijn knie. Mooie buik!!!!!! En leuk een keer een foto met hoofd ;)

@Koetje: ja ben ijverig bezig geweest hahaha, geloof dik een uur hahaha. Jullie gaan soms erg snel hoor!! Je had toch stofjes gekocht voor de aankleding?? En je hebt lekker verlof heeerlijk!!!
    Kun je nog een beetje vrij nemen na je verlof?

@Nicky: al voor de 10de keer bij de vk, fijn hoor! Voel me steeds meer achtergesteld hahaha. Lekker dat alles weer goed was! Die bloeddruk is idd iets om in de gaten te houden. Ik verbaas me er over dat de mijne tot nu toe goed is gweest, bij P en I was hij iedere keer wat aan de hoge kant.

@Kris: ik hoop dat we de finale halen!! Leuk dat je dan naar nederland rijd, ga je dan bij familie kijken? En ja... als je 1 sept pas begint en nu al uitleg krijgt... kan me niet voorstellen dat je dit kunt onthouden...

@Chivay: nee nou dan zal de vk wel gelijk hebben ;) Vandaag lag beeb weer in mega stuit... bolletje de hele dag boven in, eind van de middag zakte hij of zij wat omlaag. En net als bij jou, veel uitrekken, hoofd in mijn maag en voeten in mijn blaas hahaha. Kan me niet voorstellen dat dit kindje zich voorbeeldig gaat gedragen en alsnog goed gaat liggen.... En Pim is een week op kamp. Komt zaterdag weer thuis, idd heel maf dat hij er niet is, was echt even wennen in het begin. Gelukkig al wel een teken van leven gehad, opa en oma kregen een kaartje en Isa kreeg een kaartje ;)
    Leuk een nieuwe maxi cosi!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Heee je hebt een afspraak voor het draaien… ben heel benieuwd!! Hopelijk kunnen ze je moppie nog een beetje omhoog duwen en omkiepen ;) Het scheelt wel dat ze erg consequent is in haar houding, draait ze wellicht ook wat minder makkelijk terug. I hope so!!

@Elisa: ja gaat gelukkig weer beter, doet weer minder zeer dan gisteren en ben er ook niet wakker van geworden vannacht. Natuurlijk wel wakker geworden maar niet daarvan ;)

@Marijee: de vk denkt dus niet echt mee… vervelend… en dat je hulp moet vragen.. ik ben daar ook zo slecht in… terwijl ik weet dat anderen het niet vervelend vinden, maar wil zo graag alles zelf doen… sterkte! Cyberhug terug!

@Katje: balen dat je je bericht kwijt was! En ja... als je vaker bij de vk komt zou ik meerdere gezichten ook geen probleem vinden, maar bij ons hanteren ze dus een mindere frequentie.
    Hoe ws de afscheidsavond? En afspraken maken doe ik nog gewoon, mocht het anders worden kan ik nog altijd afzeggen.

@SpruitNL: ohhh codeine, nou hopelijk is het snel over! En ja.. nog zo’n moeder met zo’n leuke smaak hahaha.

@Yolanthe: ik heb vandaag even contact opgenomen, had ook nog niks gehoord. Bleken ze mijn oude nummer nog te hebben. Had in de aanmeldbrief toch echt ons nieuwe nummer en mijn 06 erbij gezet…. Niet echt handig van ze! Heb nu voor 20 juli een telefonische afspraak, dan nemen we alles door.

@Luannie: een stuk beter J het is nu nog wel beurs hoor en voel het wel, maar ben allang blij dat het niet erger is, was erg bang voor mijn banden, wil niet nog een keer een knie in de kreukels bbrrr… Leuk he die baby was!!! Straks lekker alles opvouwen en een plekje geven, heerlijk!

@Ckialita: nog geen tekst, ach… komt wel. Moet je idd ff voor gaan zitten. En mijn knie gaat beter ;) Laat je moeder het maar niet horen dat je moe van de wordt, komt ze je niet meer helpen ahaha. Leuk ikea!!! Veel plezier!

@Tamar: ohhh meid wat akelig…. Heel veel sterkte!! Wel fijn dat alles weer oke was bij de gyn!

@Smokey: wat fijn dat alles weer goed was!! Dat soort bezoekjes is altijd fijn!

@Laartje: ben ook benieuwd wat voor auto ze voor je vinden J En zoals je wellicht al gelezen hebt, gaat stuk beter met mijn knie. Aan het einde van mijn berichtje is eht vast helemaal over hahaha. Het is heerlijk om zo dicht bij het strand te wonen. Het liefste woon ik op loopafstand, maar 15 min met de auto is ook heel goed te doen hahaha.

Nou mensen… ik dacht dat we hadden afgesproken niet zoveel te kletsen, ttggg…. Hahaha. Heel veel plezier vanavond met voetbal kijken! Ga isa zo op bed gooien. Zie je… ben een uur geleden begonnen, zit gewoon alweer een uur te tikken hahaha.
    Mazzel!!!!!!!!!!!!

17. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    ik denk ik lees ff bij voordat de voetbal begint, maarre dat gaat dus niet meer lukken!!! stelletje kletskippen;)

Kom later wel weer terug!! nu eerst: hup holland hup!!!!!:D

18. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Chivay; Klinkt lekker ja, die acties van je dochter! Heel fijn! Ik ben benieuwd of dat eigenwijsje hier nog braafligt hoe ze zou moeten liggen, maar ik geloof er niks van, ze heeft nog meer dan genoeg plaats! Aan de andere kant, bij de vorige echo's en de vorige keer voelen lag ze steeds keurig met het koppie naar beneden, dus wie weet was dit iets eenmaligs, wilde ze eens iets anders proberen of zo! En wat Elisa al zegt, de ligging zegt niks over het wc- en rennie-gebruik hoor! Zelfs een dwarsligger weet daarop te duwen!
    Oei! Lees nu dat ze haar morgen gaan proberen te draaien! Spannend! Ik hoop dat het lukt en dat ze netjes blijft liggen! En voor anders... Heb je al een mooie datum op het oog? Hihi, wel een heel raar idee zeg!

@Elisa; Goed zeg dat je je in hebt weten te houden op de babykamer! Of moet ik verder lezen, en blijkt dat alles inmiddels al 3 keer veranderd is sinds vanmorgen?

@Marije; Welja, dat kan er ook nog wel bij! Toch al irritant die harde buiken, maar helemaal als ze pijnlijk zijn! Nou,met dat advies van je vk schiet je ook niet echt veel op. Dan maar even afwachten wat de HA er van maakt...

@Katje; Leuk nog even afscheidsavond van je klas! Daar moet je wel bij zijn natuurlijk!!!! Ik maak afspraken vanaf augustus echt onder voorbehoud, inderdaad de kleintjes kunnen eerder komen. In juli maak ik gewoon nog afspraken, niet te gek, maar meestal trek ik dat nog wel.

@Kapedi; Lekker, de laatste werkdag in zicht!! Ik heb echt het gevoel dat ik nog hartstikke lang moet in vergelijking met alle anderen! Maar ik denk er hard over om de laatste 2 daagjes toch ook nog vrij te nemen, dan heb ik vandaag over 2 weken mijn laatste werkdag, waarvan 1,5 week halve dagen!

@Lauw; Ben benieuwd naar je spiegel!

@Yolanthe; Ik heb ook nog steeds niks gehoord! Heb een inschrijvingsbevestiging gekregen die ik binnen 2 weken terug moest sturen. Braaf gedaan, nu niks meer gehoord. Vorige keer had ik bij hetzelfde buro intake met 34w5d. Maar nu nog steeds stil. Ik ga morgen echt even bellen hoor, laat het je wel weten!

@Tamar; Wat een rotnieuws! Gecondoleerd....

@Spruit; Tja, er zit niks anders op omhet gewoon te vertellen denk ik. Ze reageert toch wel hoe ze reageert, en zou me vooral zo snel mogelijk afsluiten daarvoor. Of direct afkappen met "ja, ma, ze doen dit niet zomaar op psychische indicatie, en dit soort steun gaat daar niet bij helpen. Ophouden dus." Grom er nog een keer bij, en achteraf kun je altijd je hormonen de schuld geven.
    Of je zegt er inderdaad niks over!

@Nicky; Haha, flauw!!!!

@FemR; Ik ben gisteren ook pas voor de 7e keer bij de vk geweest hoor, dus je bent niet de enige! Maar ik heb nog niet het gevoel dat het te weinig is! Wat ben je weer goed bezig geweest met reageren! En oneerlijk he, dat ze zo veel kletsen als wij aan het werk zijn? Laten we afspreken dat we de eerste dag van ons verlof de boel eens goed op stelten zetten en de rest eens wat te lezen geven!

Zo! Ik sla mezelf maar eens lekker over! Nu eerst de aandacht naar de voetbal!

19. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    jaaaaa dit is stiekem toch wel heeeeel erg leuk!!:D ben benieuwd zondag

Femr: nog 3 daagjes!! toch wel lekker toch? hier nog 1 dagje vrijdag! ik heb er wel zin in hoor, maar ben het zat op mijn werk

Kiss: ben benieuwd of ze het goed vinden die 5 weken, zou wel heeel lekker zijn he!

Laartje: gezellig zo'n spookje!;) leuk de letters binnen!

marije sterkte meid! hopelijk is het geen blaasontsteking, zit je niet mee he! knuffel

Smokey fijn dat alles goed was bij de gyn

Tamar: jeetje zeg gecondoleerd:(

kiss mooie buik!!

zo verder beetje kwijt sorry

wat een lawaai hier zeg.....poeh!!! hihi morgen ook naar de gyn

20. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Hey meiden!

Jippie de pippie, 'we' staan in de finale!!!
    En ik heb verlof, helemaal jippie de pippie! Ik heb 'gewoon' 19 weken vrij, zo fijn!
    Vandaag een leuke dag gehad, m'n laatste werkdagje. Het was heel gezellig in de dierentuin, de kindjes waren erg lief.
    Na het werk nog naar de gyn geweest. Alles prima, Frits is helemaal gemiddeld en mijn bloeddruk was prima. Ook is Frits al redelijk ingedaald, ik had het al een beetje gemerkt aan mijn blaas. Wel een heel raar idee dat ik nu toch echt een 'échte' bevalling ga meemaken, ik hoop natuurlijk op een fijne. Maar van mij mag het nog wel even duren hoor, ben het totaal nog niet zat. Eerst nog even lekker een weekje naar Zeeland (we vertrekken a.s. vrijdag) en daarna ons nog een paar weekjes op de komst van ons tweede wondertje voorbereiden. Ik heb trouwens ook weer een plasje moeten inleveren en bloed moeten prikken, waarom weet ik eigenlijk niet, maar laat ze maar alles goed controleren!
    En, hoe gaat het met jullie?

@kiss: zo, wat een mooie (grote) buik zeg! Dat zou lekker zijn, 5 weken extra verlof! Dan moeten we ongeveer tegelijk beginnen. Mijn eerste dagje is 22 november, duurt nog 19 weken!!!

@brendat: foto's, foto's, wil ik zien! Als ons kamertje af is, wil ik hem natuurlijk maar al te graag showen!

@Chivay: wij hebben vorig jaar een open dag gehouden en de opbrengst ging naar Alertis (van het berenbos). Daarom (en omdat de vrouw van onze directeur daar werkt) mochten wij 2 nieuwe beren een naam geven.
    Je voelt het idd echt wel als je kindje in stuit ligt hoor, die trapjes richtig blaas/uitgang!
    Oh en dus toch een draaipoging! En morgen al! Wat spannend, maar het is het proberen waard! Heel veel succes, ik duim voor je dat het lukt!

@elisa: idd, waarom veranderen als het al leuk staat? Ben benieuwd, foto's?

@Marije: Jij ook een cyberhug! Weet precies wat je bedoeld, ik vind het ook supermoeilijk om om hulp te vragen. Des morgen een plasje inleveren, nou dat weet je in elk geval meer. Gek he, dat je eigenlijk niet eens weet hoe 'lichtere' weeen voelen? Ik weet helemaal niert hoe weeen voelen, terwijl ik toch wel echt mama ben...

@Lauw: hoe staat de tuinset en hoe hangt de spiegel? Oh ja, wat is het kamertje leuk geworden trouwens, was ik nog vergeten te zeggen. En ja, ik heb nu officieel verlof (nou ja, volgende week, eerst nog een weekje vakantieverlof).

@Nicky: fijn dat alles goed was bij de vk. En die bloeddruk, goed dat ze het in de gaten houden, toch? Is idd erg handig om de maxicosi uit te proberen. Is de eerste keer toch een gedoe, weet ik nog...

@Luannie: is zeker lekker nog 3 weken langer verlof. Heb trouwens toch maar 2 weken gedaan, kan ik rond kerst nog een dagje vrijnemen en heb ik nog wat over. Je weet maar nooit met kindjes, die zijn wel eens ziek... Ben je opgeschoten met de was? Lief he, al die ieniemienie-kleertjes aan de lijn?

@Ckialita: het was erg leuk in de dierentuin! Veel plezier bij de Ikea morgen!

@Tamar: wat erg van je oom, gecondoleerd! Wat is er gebeurd?

@katje: hoe was het vanavond?

@Smokey: fijn dat alles goed was bij de gyn!

@Laartje: er was dus geen pers bij, alleen van de berenkrant:D. Het was wel heel leuk! En jij alleen nog deze week werken, het schiet op, fijn! Oh, wat leuk letters voor op het kamertje! Ben reuze benieuwd welke naam het is;). Ik wil als Frits er is ook letters gaan bestellen, zo leuk!

@FemR: lekker, nog 3 dagen werken! Zo fijn, het gevoel dat je écht verlof hebt maar nog wel moeilijk om het echt los te laten. Ik ben idd al erg druk geweest achter de naaimachine. Nu nog alles ophangen enz... Ik neem na m'n verlof nog 2 weken op (nu 1 week), dan ben ik dus 19 weken vrij!!! Mijn eerste werkdag is dan 22 november. Voor jou ook zoiets toch? En je bent idd zo een uur verder op ZP!

@val: succes morgen bij de gyn!

Zo, ik ben weer bij... Slaap lekker allemaal en tot morgen!

Deel Deze Pagina