Joepie joepie joepie! En over 20 jaar zeg ik tegen mn dochter, Jaja, ooit stonds Nederland in de finale bij het wk, toen was ik zwanger van jou, in een hittegolf
ow jeej ow jeej ow jeej... Hier slaat officieel de nesteldrang toe. Moet me nog ff bedwingen. a.s. donderdag gaat zoon naar kdv, en ga ik de laatste dingen shoppen. Voornamelijk voor de kraamtijd (hier geen kraampakket, aangezien die niet vergoed werd). En nog ff nieuw nachthemd enzo, dat ik er toch ff fatsoenlijk bij lig. En nog een dienblad, hebben we helemaal niet en is voor de kraamverzorgster toch wel fijn. En mini's douchespul enzo voor in de vluchttas, en nog ff wat nieuw goedkoop ondergoed kopen voor de tijd na de bevalling met het vloeien. En wil nog een hemeltje/klamboe kopen voor het ledikantje. En een hanglamp voor de babykamer. En verder heb ik (volgens mij alles in huis...). Pffff is het al donderdag?? hihi.. Donderdag begin ik denk ik ook maar met het wassen van de babykleertjes. Ben dr volgens mij al zo laat mee, als ik het vergelijk met jullie! Nou meiden, hopelijk slapen we allemaal als roosjes! Liefs
nog 25 dagen tegaan... Lijkt als de dag van gisteren dat ik zo happy was dat ik nog maar 50 dagen hoefde
Yoehoeeeeeee we staan in de finale!!! @ Kiss, hopelijk kun je die 5 weken nog erachteraan plakken, zou wel lekker zijn he. Haha ik moest zo lachen om jou stukje, met je nesteldrang. Ik ga ook maar eens lijstjes maken met wat nog allemaal moet. Je kunt er beter vanaf zijn. En ik zie inderdaad nog maar 25 dagen ,wowie. Gaat zo snel. @ Femr, ja indd hopelijk mooi weer vandaag. Ik wil ook lekker in bad liggen haha. Ik ben trouwens ook nog helemaal niet bezig met mijn verlof. Zou zo nog kunnen doorwerken. Lekker maar 15 min van het strand, loopafstand zou helemaal ideaal zijn. Ik had trouwens even erover heen gelezen over je vk, maar het is wel jammer dat je iedere keer een ander hebt. Hier heb ik 3 verschillende en heb ze nu al een aantal keer gehad, ben wel ook al een keer of 10 geweest. @ Yolante, hier komen ze volgende week voor de intake van het kraamburo, vond ik ook al erg laat. @ Koetje, wat heerlijk nog een weekje weg! Lekker zeg. En lekker zeg je verlof begonnen, 19 weken super. Wel een fijn gevoel dat frits al is ingedaald en alles goed is, hier trouwens ook een gemiddeld kindje. Leuk he letters op de kamers, hebben we bij Aiden ook gedaan. Wel pas na de geboorte bij hem maar nu ga ik ze al ophangen. Ik heb heerlijk geslapen, gelukkig. Zoonlief was ook pas om half 7 wakker. Ga straks het badje nog wat bijvullen en dan hopelijk vanmiddag lekker in bad. Zo eerst even de letters verven
jeeeeeee we staan in de finale!!!!!!! pff voetbal kijken is niet goed voor zwangere vrouwen! hier gister met noa bij het cb geweest en ze is 13 kg en 88 cm precies op de middenlijn dus netjes...en ze waren erg verbaasd over was ze allemaal al kan en kan zeggen...(hele zinnen, heel veel woordjes, hele zinnen, waar ze woont, welke straat en welk nummer, dr naam, 2e naam en achternaam etc. ) ze werd geschat op het niveau van een 3-3,5 jarige. ik ben dus zo trots als een pauw op mijn kleine meisje, die alweer heel groot wordt! @kiss ja grappig hea...over 20 jaar zeggen we idd tegen onze kids dat ze toen in onze buik zaten en noa die op bed lag sliep door al het gejuich heen was wel grappig bij de vorige wedstrijd tegen brazilië die was smiddags en noa was gewoon aan het spelen in de woonkamer en wij voetbal kijken..en ik zo rennen dan kom op rennen!!! (omdat het allemaal zo traag ging en ze zichzelf elke keer vastliepen) en noa zo met een heel zielig stemmetje: Ik wil niet rennen! hahah en bij een doelpunt wij schreeuwen en juichen...en noa met een huilerig stemmetje: niet zo schreeuwen! hahaha vond t wel zielig voor dr ze vond het niks dat geschreeuw en gejuich heheheh.
Mijn zoon is gisteravond nog wel wakker geworden.. zijn raam was open en hij werd wakker van het vuurwerk en de toeterende auto's. Maar na 5 minutjes viel hij weer in slaap..
Morning, Jeeh we staan in de finale. Wel laat geworden gister pff....Zit nu met een punthoofd op werk! Gelukkig maar tot 12.00. Heb alles gelezen, maar door mijn punthoofd even niet in staat om te reageren. Gelukkig zag ik geen schokkende dingen voorbij komen. Iedereen een fijne dag vandaag en ik kom vanavond nog even een kijkje nemen. Knuffels
Goeiemorgen allemaal Hier geen voetbalkijker (vriend ook niet)... maar we kunnen wel volop genieten van al die uitbundige en op andere momenten gespannen kreten vanuit de tuinen van de buren 2de helft wel even op de achtergrond aangehad... Maar Ondanks dat ik zelf niet kijk vind ik het wel harstikke gaaf dat Nederland in de Finale staat... Arme papa's van de zich zondag aandienende kids Nu nog even een appeltje aan het eten.. en dan ga ik zometeen even naar mijn werk toe.. Nu kan het nog Heb er eigelijk helemaal geen behoefte meer aan om die kant op te gaan.. maar wil wel de kids nog even zien.. en wat spullen terugbrengen/ophalen... Dan maar ff nu... temp is te doen, en als er dan gekke dingen gebeuren vanmiddag is dat al mooi van mijn lijstje af haha.. Ondertussen wat gezonde spanning hier voor vanmiddag..
marije: zoals ik al eerder zei, ik vind het ook moeilijk om hulp te vragen en had ookg edacht dat mensen zouden zeggen (vooral manlief) zal ik het doen. maar ik moet het hem echt vragen, meestal ziet ie het niet.. en dat vind ik moeilijk! gelukkig is mijn moeder bijna terug van vakantie... *Cyberhug* terug! nicky: filmpje had ik al gezien! femr: owww lekker bijna met verlof, goed vooruitzicht! brendat: nee niet veranderd!! knap he? denk dat het weekend plank boven commode er maar op moet, dan kan het niet meer veranderen!!! kiss: grappig ja, dat kunnen we over 20 jaar zeggen..! WK finale en hittegolf! chivay: succes vanmiddag!! duim voor je dat het lukt! hier: niet veel van voetbal gezien, erg last van darmen weer! rotnacht gehad en heb nu gevoel dat ik griep heb.. verkouden, alles doet zeer.. ook misselijk! gisteravond yoga gehad en hadden we weer weeenopvangen en oefenpersgebeuren.. kan me er nog niets bij voorstellen dat ik uiterlijk over 7 weken dat gebruikt heb.. nou, ik ga nog even op de bank hangen! rustig dagje maar vandaag!
ZO! Dat was een spannende wedstrijd! Ik hoop dat alle bloeddrukken het hebben kunnen houden! @Val; Lekker hoor dat vrijdag je laatste dag is! Veel plezier bij de gyn vandaag! @Koetje; Foto's staan in mijn fotoalbum! Ben er helemaal heppie mee! Elin heeft gisteren ook voor het eerst 's middags in haar nieuwe bedje geslapen! Vanmiddag weer en dan volgende week of zo een keer 's nachts. Spannend!!!!! (Voor mij dan he?) Enne.... JOEPIE VERLOF!!!! EN hoe kan je dat beter beginnen dan met een weekje Zeeland? Neem het er maar lekker van! Hahaha Kiss; Ik zie je gewoon stuiteren! Het is bijna donderdag hoor, nog maar 1 nachtje slapen! Ik denk dat ik er volgende week pas last van krijg, als ik wat meer thuis ben overdag. Tenminste, dat hoop ik dan want er moet nog genoeg gebeuren! Het staat me zelfs nog goed bij dat je de eerste was die onder de 100 dagen kwam! @Laartje; Jij ook al aan de letters! Dat stond bij mij vandaag ook op de planning! Met Elins kamer klaar, kan ik nu lekker aan de babykamer beginnen! Hoeveel letters moet jij ? @Chivay; Veel plezier toch even op je werk! En heeeeeeeeel veel succes vanmiddag! Ik zal aan je denken! @Hier; eh...volgens mij niet zoveel gebeurd! Vandaag lekker dagje vrij, beetje in huis rommelen,met Elin spelen en vanmiddag foto's laten maken. Ben benieuwd!
@ Chivay: succes morgen met de draaipoging.. ben benieuwd of het gaat lukken... @ Nicky: fijn dat je plasje goed was en je nu een antwoord hebt op je buikpijn... zo te zien ben jij er helemaal klaar voor... @ Ckialita: veel plezier bij de IKEA @ Tamar: wat een naar nieuws... gecondoleerd... en heel veel sterkte.. @ Spruit: moeilijk om je moeder dat te vertellen.. Hier niet echt tips voor je.. Maar ik zou het wel zo snel mogelijk vertellen... met als inleiding dat je er toch wel heel erg tegenop zag.. @ Smokey: fijn weer goedgekeurd.. @ Elisa: helpt het spulletje tegen de jeuk?? I HOPE SO!! @ Marijee: haha lekker handig.. wel lief van je mannetje dat hij gebeld heeft... Maar even overleg was ook handig.. Ik hoop dat de urine goed is.. @ Laartje: wie heeft dat spook dan ook binnen gelaten.. haha.. Maar wel vervelend dat je zoontje dus lang wakker lag.. @ FemR: een Hotspot?? nooit van gehoord.. maar het klinkt niet echt prettig.. hoop dat hij er snel van af is.. @ Brendat: ja ik was ook benieuwd naar de spiegel.. Maar helaas was het de voedingsbh die ik ook besteld had.. snap niet waar de spiegel blijft.. volgens de site is hij ongeveer 15 dagen eerder verstuurd dan de bh... @ Val: succes morgen bij de gyn.. @ Koetje: jaahhh.. je hebt verlof.. heerlijk.. en dan ook nog een weekendje zeeland in het verschiet... geniet ervan.. haha.. de tuinset staat nog in de dozen.. gisteren geen tijd gehad om uit te pakken... en de spiegel.. tja.. die is niet gekomen... zie het verhaaltje bij Brendat... Dank je voor je complimentje over het kamertje.. ben er ook blij mee.. maar dan moet die spiegel ook nog wel komen... @ Finale: haha.. je erg leuk... ik krijg ook al van alle kanten de reacties over onze mini supporter.. haha. wel grappig.. Ook zei gisteren iemand dat ik hem/haar moest noemen naar de voetballer die het winnende doelpunt maakt.. dus bv. dirk of dirkje.. haha.. @ Kiss: morgen mag je gaan shoppen.. nog 1 dagje volhouden. haha @ Linda: haha.. nee voetbal kijken is eigenlijk gewoon te spannend voor ons en de ukkies.. pff.. had het niet meer gisteren.. Gisteren is de tuinset om half 6 geleverd... fijn hoor.. zit je daarvoor de hele dag te wachten... Verder dacht ik dat de spiegel zou komen.. omdat er zaterdag een briefje in de bus lag dat ze een pakketje hadden, maar dinsdag zouden terug komen.. blijkt het pakketje een voedingsbh te zijn... grrrr.... dus nog geen spiegel.. Hoewel die 15 dagen eerder is verzonden.. gisteravond eerst nog partneravond van de zwangerschapscursus gehad... haha.. daar zaten een paar mannen op hete kolen.. die moesten nog 20 min rijden.. wij maag 5 dus.. voor ons was het nog tijd genoeg om 20:15 toen het afgelopen was... verder was wedstrijd wel erg spannend... Heb daarna toch behoorlijk last van mijn buik gehad... auwie... denk dat die uk de spanning ook niet aan kon.. hahah.. gelukkig vanmorgen nergens last meer van.. dus ga maar een beetje rommelen.. nu het nog koel is... fijne dag dames....
Kom je er dan nooit meer? Middenmeer is toch niet zo heel ver weg? Dan is jouw man/vriend ook ver van huis in Zuid Limburg !! Wat voor letters heb je? De letters van de babynaam? @FemR; dat je nog niet toe bent aan verlof is wel een goed teken toch? Betekent dat je nog mobiel genoeg en alles bent. @afscheidavond; was leuk. Ze hebben het erg goed gedaan met z'n allen bij de musical. Paar kinderen verrasten het publiek enorm, door bijvoorbeeld een solo rol ! Leuk hoor ! @voetbal; gister ging hier de wijk ook uit z'n dak. Wij maar hopen dat Jayden er niet wakker van zou worden. Is gelukkig ook niet gebeurd. Zelf lagen we allebei al bijna op één oor toen de wedstrijd was afgelopen. Zijn niet echt voetbal fans @koetje; lekker dat je verlof hebt ! Fijn dat Fritsje al aan het indalen is. @kiss; ik heb ook nog lang niet alles gewassen hoor. Alleen een paar setjes, waaronder het 'eerste pakje' die in de vluchttas zit. Vandaag draait de wasmachine een wasje met beddengoed alvast... dan ligt dat alvast schoon in de kast. Ga het bedje nog niet opmaken (denk ik nu) want dat kan alleen maar vies worden... @linda; leuk om te horen die complimenten voor je dochter toch? @Chivay; succes vanmiddag. Hoe laat was je afspraak ook alweer? We lezen het vanavond/morgen wel? Want het duurt toch een hele middag zo'n poging (dacht ik gelezen te hebben). @lauw; dat is balen zeg, tot half 6 moeten wachten. Kan me voorstellen dat de voetbalpapa's baalden dat het tot 20.15 uur duurde... die zulllen wel naar huis geracet zijn!
@ Linda, wat fijn dat alles goed was met Noa. En ik snap zeker dat je dan trots bent, heerlijk als mensen zo positief over je kids zijn he. @ Chivay, heel veel succes vanmiddag!!! Ik hoop dat de draaipoging lukt. Hihi ja ben bang dat vriendlief het ook niet fijn zou vinden als ik komende zondag moest bevallen Hier een echte voetbalfan, pff! @ Elisa,balen van die misselijkheid. En gek he nog maar 7 weken max. @ Brendat, ik heb er 6 geverfd en jij ? Ben benieuwd naar de fotos. En trouwens geweldig kamertje van Elin, echt super leuk. @ Lauw, balen dat je zolang moest wachten. En jammer dat de spiegel niet binnen is gekomen. Hier gisteravond ook behoorlijke harde buiken, kan niet tegen die spanning haha. En ik zal voortaan geen spookjes meer binnen laten @ Katje, ja hij is voor mij naar het zuiden verhuist , gelukkig. De babynaam willen we op de muur. Heb gewoon houten letters besteld en die net geverfd. Heb alweer vanalles gedaan en merk het wel hoor. Gelukkig is zoonlief moe, kunnen we zo even lekker in bed liggen.
@Kleertjes e.d. wassen: ik heb wel alles in huis, maar het wassen moet nog. Ga ik mooi doen als we straks vakantie/verlof hebben. @voetbal: ik heb de wedstrijd zelfs gevolgd! Was echt spannend! De kleine in mijn buik was ook heel erg actief, volgens mij vond hij/zij het ook wel spannend ! Ik ben benieuwd tegen we ze nu zondag moeten, vanavond het maar eens in de gaten houden. Niet dat ik echt ga kijken zoals gisteravond. Man was helemaal verbaasd dat ik de wedstrijd wilde kijken. Vannacht weer eens heerlijk geslapen! Ook weleens erg lekker zo`n goede nacht zonder wandelingen! Ik hoefde zelfs pas om 6 uur te plassen, dat gebeurt ook niet veel. @Chivay: hoop dat het lukt met draaien en dat de kleine niet weer terug draait! Ik ben wel benieuwd hoe het gegaan is.
Die van ons begon na de wedstrijd pas te rommelen! Weet je wat ik nou zo vervelend vind? Met dit weer is de boel beneden snel nat, maar ik weet nu niet of het vliezen breken is, of gewoon zweten of extra afscheiding. Hoe weet je nou of je vliezen zijn gebroken?
@Lauw; Wat irritant dat je spiegel dan nog niet binnen is! Heb je er al achteraan gebeld? @Laartje; Ik hoef er lekker maar 5 te schilderen, nou ja, en te behangen dan! Op dit moment ligt dochterlief brullend in haar nieuwe bedje. Misschien vind ze het toch niet zo leuk.... snif! Even aanzien of ze in slaap gaat vallen, hoop het wel! O, bedenk me nu dat de letters op haar nieuwe kamer liggen (vraag me niet waarom, briljant inzicht van manlief of zo), dus daar kan ik nu maar niet aan beginnen. O, nu ligt ze te spelen. Is al iets beter, maar nog niet helemaal wat ik voor ogen had...
@ Voetbal: er zitten dus een hoop voetbalfans in onze buikjes.. haha grappig dat ze gisteren extra onrustig waren... Of zou dat door de voetbal mama's komen... @ Brendat: ik heb gisteren een mail gestuurd met de vraag. Ik ben benieuwd of ik hier reactie op krijg.. anders morgen maar eens bellen... Ow ja.. was ik nog vergeten te melden.. werd gisteren gebeld door de VK. ze hadden de uitslagen van de glucosedagcurve binnen. hiervan was 1 van de 3 waardes iets afwijkend. Moet onder de 7 zijn en was 7,8 (ikzelf dacht dat het goed was hahah...) Maar ze wou toch dat ik voor de zekerheid naar de gyn toe zou gaan. Ik heb dus morgen een groeiecho (stond al in de planning) en maandag moet ik naar de gyn. even afwachten dus...
Bij mij zijn de vliezen pas in het ziekenhuis gebroken en dat geloofden ze toen ook niet toen ik dat zei. Maar daar zijn ze er zo achter met een teststaafje en ik had dus wel gelijk . Ik wist heus wel dat ik niet had geplast! Maar als je vruchtwater verliest moet het als je op je hand blaast ook lopen/stromen en afscheiding/plas stopt dan. Zo schijn je het te kunnen checken.