Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hey meiden, daar was ik weer:)

@elisa grappig he af en toe die yoga dan denk je echt het zal allemaal wel. Hier ookk voetbal fan hoor manlief helemaal en ik vind nu wk ook erg leuk om te zien hoor, straks ook duitsland spanje vind wel leuk om te zien:) Hier vandaag ook niet vooruit te branden af en toe heb ik zon dag ik doe dan ook niks en laat alles liggen:D

@brendat lekker rustig dagje gehad heerlijk, wat voor foto's heb je laten maken? Fijn dat kraamzorg nu "geregeldd"is.

@lauw hier had ik vannacht ook last van mijn buik, idd komt door de spanning denk ik dan maar, hopen dat we zondag overleven;) Spannend morgen je groeiecho veel suc6 alvast. Lekker bbq-en en genieten van elkaar:)

@Yolanthe oh ik ben jaloers op jou nacht, dat is al maanden niet meer gebeurt dat ik niet hoef te plassen snachts, en dan 1x wauw vol houden zo:)

@spruitnl hier ook precies hetzelfde smerig gevoel, je bent niet de enigste;)

@kiss lekker wezen rommelen vandaag in huis?

@val fijn dat alles zo goed was weer bij de gyn. En dat strijken pff ken het komt niks uit mijn handen de laatste tijd.

@luanie heb je nog wat leuks gedaan vandaag?

@nicky ook al slecht geslapen hoop dat het vannacht beter gaat bij je, hoe gaat het met je mannetje?

@ckialita fijn dat je alles voor elkaar hebt, dat heb ik ook en heb nu pas rust in mijn hoofd anders blijft het snachts bij mij nog malen van, ik moet nog een badstandaard halen ofzo stom he haha:)

@chivay jammer meid dat het niet gelukt is, nu al een klein eigenwijsje:)

@leonizzie waar haal je de puf vandaan wil je wat aan mij doorgeven ik heb nergens zin/puf voor.

@hier vandaag toch nog tot 4 uur gewerkt druk op werk spullen overdragen, gaat niet helemaal top nog dus lichtelijke stress helaas. Nadat ik thuis was ook helemaal kapot doe ook niks meer lekker op de bank liggen en vroeg naar bed:)

2. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chivay, wat balen dat de draaipoging niet is gelukt!! was even benieuwd.. kwam even gluren maar helaas... Een stuitbevalling is dus wel een optie. Niet dat je er op zit te wachten, maar als het niet lukt kan je altijd nog voor een KS gaan.. maar daar moet je mentaal wel aan toe zijn.. succes met alles iig!

Ik heb Ivar's site beetje bijgewerkt. Staan wat fotootjes op en paar verhaaltjes in zijn dagboek.
    Hij gaat werkelijk als een speer..! Vandaag heeft ie 10cc uit de borst gehaald. Kolven gaat ook lekker, kolf nu bijna 100cc per keer.

3. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ bezige bijna mama's met te veel poetsenergie: waar halen jullie de energie en het lichamelijke toestand vandaan? Ik kan niet eens de onderste helft van de vaatwasser meer uitruimen!

@ dingetje: wat is je site? Linkje graag!

4. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    nicky: thanx!

ckialita: denk ook dat het met ander ritme te maken heeft. werkte natuurlijk 4 dagen en was ik op tijd op en hele dag bezig.. wekker gaat elke dag om half 8, wellicht middagslaapje eens overslaan... thanx!
    mooi dat je alles aan kant hebt!!

chivay: balen!!! eigenwijze dame zit er in je buik!! even rustig laten bezinken!

kapedi: thanx!! dat boek heb ik ook! kan ik ook weleens aan beginnen haha!!! heb beok van daphne deckers gekocht 'de geboorte van een moeder'

ga nu met manlief voetbal kijken!!! fijn avondje!

5. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Nicky balen van de voet van je man zeg! ook niet prettig nu!! balen dat je zo vroeg wakker was

Ckialita: lekker geshopt vandaag!! lekker bijna alles in huis

he bah chivay klinkt niet echt als een prettige middag:( jammer dat het niet gelukt is, ben benieuwd nu...

Dingetje: wat fijn dat het zo goed gaat met Ivar!! lekker zeg!

Ff vraagje hebben jullie iets van gebak ofzo meegenomen op je laatste dag voor verlof? zit er aan te denken, maar weet niet of dat normaal ook gebeurd of niet;)

6. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    oh en spruit: ik doe ook niet veel meer dan een wasje vouwen/ophangen/strijken oid hoor op een dag op het moment;) hopelijk gaat dat straks weer wat beter als het ietsjes minder warm is

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ All... Tnxs voor de reacties!
    Ben er stiekem best van onder de indruk.... Hoewel ik al zo'n sterk voorgevoel had dat het niet zou gaan lukken.... ;) Ben iig weer volop aan de twijfel wat ik nu straks wil... Naja :)

@ Dingetje.... Wat een mooie foto's.. en wat schrijf je super leuk in zijn dagboek!

@ Spruit... Als je op de banner van Dingetje klikt kom je op de site van Ivar terecht..

@ Val... Op mijn vorige werk werd het wel gedaan... zelf had ik het nu ook op dit werk gedaan als ik niet eerder was gestopt.. :)

(als iemand nog afspraken heeft voor de site hoor ik t wel hè?)

8. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Klusjes in huis: hier ook weinig wat ik kan doen.. ben een beetje ligt rommel werk aan het doen.. maar een badkamer poetsen.. pfff.. kan er niet aan denken.. dan heb ik daar denk ik 2 dagen plezier van... en kan ik helemaal niks...
    Maar het is wel erg vervelend.. ik wil gewoon nog eigenlijk een aantal dingen onder handen nemen.. maar.. het gaat gewoon niet...

zo.. nu maar voetbal kijken.. ben benieuwd tegen wie we moeten in de finale.. stiekem hoop ik toch op Duitsland.. Maar ja.. dan moeten we wel gaan winnen zondag... anders is het alleen maar pijnlijker... haha..

ow ja.. de spiegel is binnen... dus die kan ook een keer opgehangen worden... daarna de sticker erop plakken.. het resultaat laat ik dan wel weer op hyves zien.. maar dat zal denk ik pas na het weekend zijn..

9. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @chivay: inderdaad jammer dat het draaien niet gelukt is... Veel succes met bedenken wat je nu wilt. Bij mij op de zw cursus heeft ook iemand een stuitligging, die gaat een stuitbevalling proberen. Wat ik zou doen weet ik niet... Voor de site, ik ga dinsdag (13) weer naar de vk :)

@kapedi: lekker druk programma voor volgende week. Leuk boek? dan geef ik mijn man binnenkort de opdracht om die ook te halen ;)

@leonizzie: als iedereen 1 berichtje plaatst zijn we al 2 pagina's verder ;) Goed bezig met het huis en de kaartjes. Oja, het wordt weer warm, das waar ook :(

@smokey: probeer toch je rust te pakken, en slaap lekker straks

@dingetje: kan hier even niet op je site kijken, ze zitten online voetbal te kijken en dan staat het ineens stil... Zal morgen even kijken, ben benieuwd naar je mannetje :) Fijn dat het met drinken en kolven goed gaat!

@spruit: ik had daar mijn moeder voor nodig ;) Als ik alleen ben doe ik hooguit 2 dingen op een dag en verder hang ik achter de pc en maak ik kaartjes.

@elisa: succes met minder slapen ;) Veel plezier met voetbal, gebeurt nog niet veel he?

@val: laatste dag heb ik voor de kindjes (clienten van logopedie) een roltoeter meegenomen om uit te delen, en als bedankje voor begeleidster een bos bloemen en drogisterijbon. Maar dat was ook gelijk mijn allerlaatste dag.

@lauw: doe mij maar spanje, die verslaan lijkt me makkelijker ;) Fijn dat de spiegel er nu ook is.

Hier zitten man en zwager na hard werken voetbal te kijken, en ik loop met adrenaline in mijn lijf te bedenken hoe ik de kast in wil richten... Schiet nog niet echt op... Ik ga maar even lezen :)

10. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Zo, ik ben er klaar voor!

Ben nog steeds zo hyper maaaaarr mag van mijzelf morgen pas echt beginnen aan de nesteldrang!
    Heb me al wel voorbereid. In de babykamer liggen allemaal stapeltjes gesorteerde was:

Roze wasje, witte was, beddengoed, knuffels, enzovoorst...
    En heb de kinderwagenbekleding er vast uitgehaald, word morgen ook gesopt. En dan morgen tussen de wasjes door dus lekker shoppen voor de kraamtijd (ondergoed, nachthemd, kraamverband).. dus druk druk aan de bak morgen! :D:D:D

Zoo, en nu bijlezen!

11. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    @Val; fijn dat alles goed was bij de gyn en dat de placenta niet meer voor de uitgang ligt. Is het strijkwerk nog gelukt?

@Luannie; hadden jullie nog helemaal geen namen, of waren jullie er nog niet samen uit welke naam het worden zou?

@brenda; jammer dat Elin niet wilde gaan slapen in haar nieuwe kamertje.

@Nicky; beterschap voor je man, heftig zo ineens ! Hopelijk helpt het omhoog houden en de AB (antibiotica toch?)

@Elisa; ik slaap ook bijna elke middag, ga in elk geval liggen en soms doezel ik dus weg. Maandag had ik een enorme emo-bui, tranen konden niet uitgezet worden leek het wel. Ik doe het rustig aan, niet teveel. Vroeg me toevallig vanmiddag hetzelfde af of ik wat moest gaan doen. Ben toen een kast gaan opruimen met beddengoed/handdoeken. Even opnieuw opgevouwen. Voelt toch goed dat het wat netter ligt nu, straks zit er toch iemand in jouw kasten te snuffelen (stond ik de vorige keer niet bij stil, maar de kraamhulp heeft het bed opgeruimd en verschoond na de bevalling (toen ik onderweg naar het ziekenhuis was))

@Ckialita; veel gedaan maar dan wel een voldaan gevoel. Verder je wel een beetje rust gunnen hoor!

@lauw; ik ben ook zo'n boekenwurm, heerlijk dan zo'n bieb abonnement. Ook leuk om straks te nemen voor je kindje !
    Jayden en ik halen regelmatig nieuwe boekjes, vooral ik vind dat prettig want hij vindt het niet erg om sommige boekjes wel 20x uit te kiezen en voor te laten lezen...

@chivay; wat een verhaal, dank je wel dat je dat wilt delen met ons!
    Nu goed uitrusten na zo'n heftige middag.

@Leonizzie: tja de tijd...waarschijnlijk omdat ik niet de hele dag aan het poetsen ben en zo en juist rustig aan moet/wil doen....:D

@hier; vanavond lekker op het strand gegeten, afscheidsetentje van een collega en afsluitend etentje van het schooljaar met de collega's. Was leuk om er bij te kunnen zijn. Veel opmerkingen over m'n buik, dat die toch enorm gegroeid was sinds m'n verlof (twee weken nu).
    Op weg naar het strand gebeld door de kraamzorg, nog even een laatste check of we het bed al omhoog hadden, ondersteek hadden, kortom of we er klaar voor waren en of ik nog vragen had. Was een kort gesprek want alles was in orde en ik had maar één vraag.

12. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @kiss: jij nog maar 25 dagen, ik het dubbele: 50:D! Veel plezier morgen!

@laartje: ligt jouw meisje nu trouwens ook goed en is ze al ingedaald? Heb je de letters nog geverfd? Waar heb je ze gekocht trouwens?

@brendat: wat is het kamertje van Elin GAAF geworden!!! Supermooi en het ziet er supernetjes uit! Mooie meubels ook trouwens! Jammer dat Elin er nog even aan moet wennen, maar is ook wel logisch, ineens een ander kamertje en bedje is ook wel vreemd.
    Lekker dat je 10 uur extra kraamzorg krijgt! Ik heb met Tes ook heel wat extra uren gekregen (5 dagen ziekenhuis en 5 hele dagen kraamzorg). Dit i.v.m. met de keizersnee en bv wat niet wilde lukken. Ik dacht toen ook laat ik maar m'n mond houden, vind het wel best;).

@Lauw: wat stom dat het pakketje 'maar' de voedingsbh was. Ben benieuwd naar je spiegel, hoop dat je hem snel krijgt. Oh, ik zie dat je hem eindelijk hebt! Ben benieuwd! Dus toch een afwijkende waarde. Succes met de echo en bij de gyn maandag!

@val: ik zal naar je zwaaien! Waar woon je eigenlijk? Fijn dat alles goed was bij de gyn! En over de was kan ik meepraten, ik heb vandaag een heeeeele lading weggewerkt.
    Gebak op laatste werkdag: oeps helemaal vergeten, ik doe dat namelijk wel altijd bij 'zoiets'. Was het wel van plan in elk geval. Wat deden jouw collega's dan?

@Luannie: wat fijn dat jullie een naam hebben! Beter laat dan nooit! Haha, zou wat zijn als je echt geen naam zou hebben als de kleine al is geboren. Zo van, 'eh, nou doe dan maar Jan':D...

@Nicky; wat vervelend van de voet van je vriend! Raar om midden in de nacht je vriend niet naast je aan te treffen... Hoop dat jullie vannacht beter slapen.

@elisa: tja hormonen... Ik had er vandaag ook erg last van...

@Ckialita: wat fijn dat jullie vandaag lekker geslaagd zijn bij Ikea en met de babyspulletjes. En dat het huis lekker aan kant is. Ik wou dat ik dat ook kon zeggen. Hier is het het overal zo vies en rommelig, ik wil zoveel doen maar het lukt gewoon niet... Ja in de uurtjes dat Tes slaapt... Ach ja, ik heb nu verlof en vast meer puf om 's avonds nog wat te doen.

@Chivay: balen dat de draaipoging niet is gelukt, maar je hebt het tenminste geprobeerd. Fijn dat je goed begeleid werd. Het komt bij mij weer helemaal boven na jouw ervaring van vandaag. Ik kreeg idd ook spierverslappers toegediend en ik was ook de hele middag zoet. Ik ben benieuwd wat je 'kiest'; een keizersnee of een stuitbevalling. Hoe ligt jouw meisje trouwens, met de beentjes langs het lichaam of anders?
    Waarom kreeg je trouwens een Anti-D injectie? Ik hoop dat de spierpijn meevalt! Ik voelde het nog wel daarna weet ik nog. Rustig aan he?

@Leonizzie: ik ken het hoor; alleen maar poesten, boodschappen doen en voetbal kijken. En natuurlijk met die kleine meid van me bezig zijn, ik kom echt tijd te kort!
    Fijn dat de gboortekaartjes zo goed als geregeld zijn!

@Smokey: was het vandaag nou je laatste werkdagje? Geeft nog best wat stress he, vind het ook moeilijk om het los te laten. Slaap lekker vannacht!

@Dingetje: ik zal zo eens een kijkje nemen op Ivar's site. Fijn dat de borstvoeding goed gaat!

@voetbal: Spanje staat voor! Ik hoopte eerlijk gezegd op Duitsland, maar het kan nog...

@hier: wat een rotdag vandaag! Ik was vanochtend erg emotioneel, best wel heftige ruzie gehad met m'n moeder, niet leuk:(. Gelukkig wel weer goed gekomen. Tes was vandaag ook best wel vervelend, ze merkte denk ik dat ik me niet helemaal happy voelde... Op een gegeven moment ben ik gewoon met haar mee gaan huilen, ik kon ff niet meer... Vond ze wel heel raar om mama zo te zien, daarna was ze superlief en kreeg ik en mijn buik allemaal kusjes. Ik wil ook superveel, maar het lukt allemaal niet. Ik moet het echt van de uurtjes hebben wanneer Tes slaapt, maar ja dan is het ook wel fijn om zelf even te gaan liggen. Ach ja, komt wel weer goed. Morgen gaat het vast weer beter... Ik moet morgen trouwens weer in gaan pakken voor het weekje Zeeland, ons caravannetje staat al voor het huis. Toch wel lekker, nog even een weekje ontspannen!

Fijne avond allemaal en tot morgen!

13. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ laartje, heb je nog lekker geslapen vanmiddag?

@ Luannie, wat fijn dat jullie uit de naam zijn!

@ namen, ben trouwens best benieuwd of er hier nog dubbele namen tussen zullen zitten!

@ brendat, is toch lekker een paar uur extra! En wie weet heb je het straks echt nodig meid!

@ nicky, bah wat vervelend van die voet van je mannetje! Hopen dat het snel beter word!

@ Elisa, zooo herkenbaar, heb ook dagen dat ik de hele dag wel kan slapen! Gewoon proberen aan toe te geven! Tenminste dat doe ik wel!

@ ckialita, lekker geshopt dus, fijn zeg dat je nu lekker alles kan gaan inruimen!

@ lauw,ik hoop dat het allemaal mee blijkt te vallen, en dat je gewoon bij de vk mag blijven.
    Lees ik daar BADKAMER POETSEN, ohhh zit te wiebelen op de bank, denk dat ik dat morgen ook nog maar ga doen, als ik nog tijd over heb..
    Pfff heb echt nu wel extreem last van nesteldrang zeg..

@ chivay, jeetje dat klinkt inderdaad als een vermoeiende dag!
    Wel balen dat ze niet meer kan draaien.. Lastig om een beslissing te nemen hoe je nu wil bevallen, denk er rustig over na!

@ smokey, ga maar lekker optijd naar bed, misschien lig je er al wel in..

@ dingetje, wat fijn dat het met Ivar zo goed gaat!! En had je site al even bekeken, tis een prachtig mannetje, en hij kijkt al zo wijs uit zn oogjes!

@ val, ik heb eigenlijk niet getrakeerd, maar het ging ook zo plotseling dat ik niet meer kon werken..
    Ik trakteer wel als ik bevallen ben!

@ katje, lees ik daar nou KAST OPRUIMEN, oohh ja dat wil ik morgen ook eigenlijk wel doen, de kledingkast even netjes maken :D
    Pff waar gaat dit heen met mijn nesteldrang..

@ koetje, huh jij nog het dubbele aantal dagen dan mij, dat klinkt ook wel gek!
    Meid knuffel voor jou, nooit leuk als je je zovoelt.. maar ik herken het zeker!

Schade deutschland alles is vorbij :D

Ach, ik had het de duitsers ook wel gegund hoor.. Maar was dan veelste bang dat we zouden verliezen van duitsland en dat was echt erg geweest!!
    En verliezen van Spanje vind ik niet zo erg, haha..

Liefs

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Koetje..
    Ze ligt nu in een onvolkomen stuit... Beentjes langs haar lichaam idd.. Soms recht omhoog, soms meer in mij zij.. En met haar billen ingedaald... Ideale ligging dus voor een stuitbevalling...
    Hoe lag ze bij jou?
    Hier vooral nu een beurs gevoel boven op mijn buik.. waar ze aan haar hoofdje getrokken hebben.. En spierpijn in mijn benen van de injecties... Kreeg een Anti-D injectie omdat ik bloedgroep A-negatief heb.. en bij de draaipoging eventueel bloed vrij kon komen.. bij een negatieve bloedgroep geven ze blijkbaar altijd een extra Anti-D injectie...

15. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @Nicky, wat vreemd zeg van zijn voet :( Hoop dat het kuurtje helpt!

@Elisa; ik hoop dat je je snel wat beter voelt, wamt dit is ook niets! :(

@Ckialita; lekker zeg zo'n productief dagje! Nu rustig aan doen :)

@Lauw; we hebben een heel stuk in de duinen gelopen met de hond en gezeten ;) haha! Was wel even lekker.. was natuurlijk ook erg mooi weer! Verder niet heel veel boeiends gedaan eigenlijk haha!

@Kapedi; heel lekker gevoel om een naam te hebben hahah!

@Chivay; Jammer dat het niet gelukt is! klinkt wel heftig! nu lekker rustig aan!

@Leonizzie; wat leuk de proefkaartjes :)

@Dingetje; wat een mooierd zeg :D

@Klusjes in huis; ik kan eigenlijk alles nog wel.... ben wel iets sneller moe maar voor de rest nergens last van :(:D

@Katje; mijn man had een lijstje en ik.. maar kwamen niet echt overeen hahah! En sinds deze week begon het toch wel echt te kriebelen dat we er 1 moesten bedenken...
    Klinkt trouwens als een gezellige avond die je hebt gehad! :)

@Koetje hahaa die optie was er ook :) We noemen haar boontje nu (komt doordat ik in het begin tegen mijn zusje zei dat 'het' zo groot was als een boontje en die naam is blijven hangen ;)) dus ik zei al: ze went er maar aan! maar gelukkig op tijd een andere kunnen bedenken haha!
    Wat heeft je dochtertje een mooie naam trouwens! (was bij mij ook een optie!)
    balen dat je je zo rot voelde vandaag! Maar vrijdag lekker relaxen in zeeland!

16. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Even een snelle reageer-ronde:

@Chivay; Jammer dat het niet gelukt is om haar te draaien! Kan me voorstellen dat je er wel even van onder de indruk bent nu, het moet wel een heel geweld geweest zijn! Laat het ff lekker bezinken, je hoeft volgende week pas te beslissen wat je wilt doen. Hoop inderdaad ook dat je morgen niet te veel spierpijn hebt! Haha, dat had ik zelfs van de week...

@Dingetje; Bedacht me eindelijk dat er links naar babysites op onze augustus-mama website site, dus ik heb hem gevonden! Wat een mooi en flink kereltje zeg! En wat doet hij het waanzinnig goed als ik je dagboek zo lees! Wat super dat hij al wat aan de borst drinkt! Ik hoop dat het zo goed blijft gaan, dat hij snel naar huis mag, en dat jullie in de tussentijd ook echt van hem kunnen genieten.

@Kiss; Hou je je lijf wel een beetje heel morgen ;)? Veel plezier, geniet er lekker even van!

Ik ga nu lekker pitten!!!!

17. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    val: ik heb wel op gebak getrakteerd!

kiss: niet te enthousiast doen vandaag he! het wordt een warme dag!!

katje: ja moet gewoon iets gaan doen als ik me zo voel.. ben normaal ook van de huppakee niet zeuren, doen! maar ja.. op 1 of andere manier is het nu toch allemaal anders...

koetje: ruzie maken met je moeder is niet leuk en achh met je dochter meehuilen ook niet! maar ik (ook behoorlijk emo laatste dagen) snap het!!! hier een cyber knuf!

hier: gister toen manlief thuiskwam in tranen uitgebarsten.. over mijn gevoel gehad en ga als ik me zo sloom voel wat doen! al is het maar zoals katje zij een stapel kleren netjes in de kast leggen.. hij zei ook dat ritme van werk er nu beetje uitgaat en dat dat toch anders is. ik schijn als we met vakantie zijn ook beetje mijn draai te moeten vinden omdat ritme eruit is..
    jeuk is nog steeds verschrikkelijk! ga zo vriendinnetje ophalen en naar de markt!!

fijn dagje allemaal!!

18. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Ckialita: ja.. je hebt je zin gekregen.. we mogen tegen Spanje.. ben zo benieuwd voor zondag...

@ Kiss: zowww... jij hebt een drukke planning vandaag.. en dan ook nog de badkamer willen poetsen... denk je dat dat allemaal lukt??? anders die badkamer nog een dagje laten wachten... tja.. het is moeilijk maar wel beter voor je...

@ Katje: ja heerlijk zo bieb abonnement.. paar jaar geleden bestelde ik veel via de ECI.. maar dat is eigenlijk te duur.. en tja.. die boeken staan daar maar.. zonde eigenlijk..
    Voor die kleine uk is het dadelijk ook ideaal...
    Jij lekker op het strand gegeten.. en veel complimenten gekregen over je buik... jaja.. groeien moet ie ook...

@ Koetje: balen dat je zo'n rotdag hebt gehad.. en dan ook nog ruzie met je ma.. ik hoop dat je vandaag een betere dag zult hebben.. in ieder geval zal het in Zeeland wel helemaal goed komen.. lekker rustig aan doen..

@ Luannie: heerlijk met de hond door de duinen wandelen.. haha dat lukt hier niet... (geen duinen)... maar lijkt mij heerlijk...

zow.... ga heel ff snel stofzuigen en opruimen.. daarna heel ff snel plat, douchen en iets voor 12 naar de echo, mijn ma gaat mee.. die is erg enthousiast dat ze mee mag.. daarna lekker lunchen en nog wat kleine dingetjes halen...

19. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Goedemorgen!

Koetje ik ken die emobuien hoor! Juist ook doordat wij zo druk zijn, terwijl we dat eigenlijk helemaal niet meer trekken. Heb vorige week ook wat tranen gelaten en was ook niet erg lief voor mijn vriend. Toch dus de tijd voor jezelf nemen... alleen at is zo moeilijk als je in bezit genomen bent door het alles moet schoon en af gevoel!

Meiden die zich afvragen waar de energie vandaan komt. Hmm de eerste week van het verlof had ik dat ook nog niet zo, maar wacht maar tot de 36 weken, je kan er niks aan doen het neemt gewoon bezit van je. En eigenlijk heb je die energie ook niet, want pijn aan mijn rug, emotioneel, ruziemaken enz.... Maar kon het niet helpen. Nu keert de rust pas terug.

Kiss87 :) haha succes met de opruimkriebels!

Straks weer naar de gyn, kijken of alles nog steeds goed gaat. Pas nu ga ik heel relaxed daarheen haha, omdat ik nu wel weet dat het goed zit.

Hoe zijn jullie mannen trouwens met het voetbal? Ik ben zelf een enorme voetbalgek momenteel en echt alle wedstrijden wel gekeken geloof ik. Vriend ook. En nu met de finale wil hij graag naar Amsterdam, wat ik begrijp, want als ik niet zwanger was, was ik meegegaan, maar dat trek ik lichamelijk nu niet meer en vind het ook een eng idee met zo´n dikke buik in een mensenmassa.
    Ik gun hem dat ook, want he wanneer staan we nou in de finale van het WK, en ik heb er nooit problemen mee wanneer hij alleen weggaat of gaat stappen, maar nu...
    Heb er helemaal geen leuk gevoel over, ik ben niet van het verbieden, maar het liefst doe ik dat wel. Niet dat ik denk dat ik dan ga bevallen, maar toch als er iets gebeurd is hij niet 123 thuis en waarschijnlijk hartstikke beschonken. Ineens allemaal zorgen, wat als er daar iets gebeurd (rellen) of hij zijn mobiel niet hoort als ik bel. En ergens ook een beetje het gevoel van, je laat mij gewoon thuis achter, waarom moet je zo nodig?
    Zijn dit nu de hormonen?

20. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry voor mijn ego berichtjes, maar wou nog even reageren. De link naar ivar's site staat idd op de website van de augustus mama's, maar je kan ook op mijn banner klikken. Dan kom je er ook terecht ;)

Zat nog te denken, de komende weken zullen er vast wat bevallingen op gang gaan komen. Mocht er iemand zijn bevallen, kan iemand mij dan een pb-tje sturen? Dan kan ik de website (ook) aanpassen. Zolang Chivay niet bevalt kan/mag zij het uiteraard doen, maar er komt ook een dag dat zij er aan moet geloven hahaha... dan is het wel leuk als de site beetje bijgehouden wordt.

Deel Deze Pagina