Morgen meiden, @Koetje ik werk na deze week nog 2 weken maar wel elke dag halve dag of tot 2 uur ofzo, maar kan het zo moeilijk los laten. Degene die mijn werk overneemt doet het ook nog eens niet goed dus heb ik zo een gesprek mee zal niet mee vallen. Heel veel plezier in Zeeland het wordt prachtig weer. EN die emo jank buien ken ik ook goed hoor, hoort er vast bij. @kiss ben het helemaal met je eens voor wat betreft de voetbal beter van SPanje verliezen haha @Luannie wat fijn dat je nog zo 'fit' bent helaas hier niet en al helemaal niet met die warmte. @lauw veel plezier bij de echo @leonizzie precies hetzzelfde verhaal!!!!!! Ook voetbal gek en mannetje wil ook naar A'dam maar vind dat zo niet leuk, ik wil ook mee maar trek dat echt niet. En mijn mannetje gaat ook regelmatig lekker alleen weg maakt me niks uit. Maar zondag vind ik het echt niet leuk, zegt ie ook nog gebeurt maar eens in de tig jaar is ook zo maar vind het echt niet leuk als ie gaat. Zondag was ie al dronken en kreeg ik snachts krampen en dacht oh jee wat nou als het nu, zal misschien wel door de hormonen komen bij ons. Maar ik vind het ook echt niet leuk! @Dingetje hoe gaat het met de kleine nog steeds alles goed?? @hier slecht geslapen vannacht, pff heb het nu al weer warm zweet me rot vandaag gelukkig tot 12 uur werken. Dus ga snel weer werken en tot later
@Dingetje: leuk om foto`s te zien van Ivar! En fijn dat het zo goed gaat. @Chivay: jammer dat het niet gelukt is, maar goed stuitbevalling schijnt ook goed te doen zijn (en dat schrijf ik, die liever gewoon niet over haar bevalling na wil denken...). @Leonizzie: hihi dat zijn hormonen, maar ik vind wel dat je gelijk hebt als je al 37 weken zwanger bent. De bevalling kan nu ineens beginnen (of nog 5 weken duren!), daarom zou ik er ook niet heel blij van worden. Geen idee hoe ver jullie van A`dam wonen, hier vandaan is het 1.45 min rijden minimaal. Ik ben zondag pas 34 weken dus hier zou man nog wel mogen gaan, maar met 37 weken dus echt niet meer. En wat je zegt over rellen/vechten als Nederland zondag zou verliezen van Spanje, brrr ik houd niet van dit soort massa gebeuren zeker zwanger niet. @Lauw: succes met de echo! Mijn moeder is mee geweest naar de 3/4d echo en schoonmoeder naar de 2de 20 weken echo. Vonden zij ook erg leuk en bijzonder. Was toch heel anders in die tijd schoonmoeder heeft nooit echo`s gehad en mijn moeder 1x bij mij. @Kiss: als je thuis niets meer te doen heb, mag je hier wel verder komen gaan met poetsen hoor ! Jeetje wat ben jij actief! Pfff ik heb echt geen last van nesteldrang, bij dochter ook niet gehad. Wel wil ik de kamer eens af hebben en ben ik man aan het opdrachten geven. Want anders komt het niet goed ben ik bang. @koetje: ja hoor kinderen voelen dat feilloos aan en zijn dat vaak extra vervelend. Ik heb ook een extra vervelend exemplaar rond lopen dat amper nog luistert en als ik boos wordt meteen loopt te jammeren. En je moeder snapt het vast wel.
Goedemorgen mama`s to be en mama`s Dingetje: Fijn dat Ivar het zo goed doet en lekker drinkt, de site doet het hier niet op werk dus ik ga vanaaf even spieken. Val; Ik breng morgen op mijn laatste dag wel een gebakje mee. Chialita; Boek is heel leuk, erg romantisch en leest lekker door. Mijn eerste boek van die schrijver , maar denk wel dat ik er meerdere ga halen Kiss; Veel plezier met shoppen vandaag, enne ik heb qua opruimen en poetsen ook nog genoeg energie. Gister op mijn knieen de hele woonkamer gesopt met de hand haha, mijn zus kwam binnen en zei "jeetje wat ben jij aan het doen, heb je geen wisser" , ik weer "zo wordt het schoner" Koetje; Rustig aan hoor, gelukkig is het weer goed gekomen met je moeder en is je kleine meid lief voor je geweest! Lauw; Veel plezier vandaag bij de echo, wat gezellig dat je moeder meegaat. Leonizzie; mijn man gaf aan vrienden van de week nog de opmerking" Ik mag niet van mijn vrouw naar de huldiging" heel irri....Als hij nou gewoon zegt dat als er wat gebeurt het uren duurt voordat hij vanuit Adam thuis.....Heb het hem ook gewoon verboden hoor. Mannen grrrrr!!!! Hier; Vandaag 1 na laatste dag werken....., gelukkig redelijk geslapen. Heb wel last van benauwdheid ofzo, hij zit blijkbaar wat hoog nu. Heb ook wel een zwaar gevoel en harde buiken...Maar goed dat mijn verlof bijna begint. fijne dag vandaag allemaal.
Vanmorgen op controle geweest bij de vk. Bloeddruk 120-60 netjes dus. Gewicht, totaal nu 11 kilo erbij, vond ze prima. Kindje is totaaaal nog niet ingedaald, dus zodra mn vliezen breken moet ik gaan liggen. Maak me dr geen zorgen om, mn zoon is toen ook pas in gaan dalen 2 dagen voor de bevalling! Verder was alles prima... Ze zei dat ik grote kans had dat kindje weer rond 39 weken komt, net als bij mn zoon. Dat zien ze vaak, dat het 2e kindje ook rond hetzelfde termijn komt als de 1e, met een verschil van een week. Dus dat zou hier tussen 38 en 40 weken zijn. Ben benieuwd! Daarna ff naar mn werk geweest. Heb goedkeuring voor mijn vakantie neem dus 5 weken vakantie op ná mn verlof. Dus 10 weken verlof + 5 weken vakantie = pas 15 november weer aan het werk. Das nog meer dan 4 maand thuis zijn, heerrrlijk! Ook hebben we het gehad over de borstvoeding die ik wil gaan geven. Ze gaf aan dat "het zo lastig is, aangezien ik wel gewoon op de groep sta" (werk op een kdv). Heb haar toen de folder onder dr neus gedrukt met de rechten die ik heb als ik borstvoeding wil geven. Uiteindelijk zijn we er wel uitgekomen hoor, mag zelfs live-voeden. Dus steeds naar het kdv gaan om daar te voeden ipv kolven. Maar weet dus niet of ik dat zelf wil, lijkt me veel heen-en-weer gesjees. Nu dan afgesproken dat ik een maand voor aanvang van werken nog eens op gesprekje kom over hoe en wat met de borstvoeding. Daarna naar het winkelcentrum gegaan.. heel gaaf hemeltje gekocht voor boven het bedje. Paar goedkope onderbroekjes voor de kraamtijd. Toen snel naar huis, werd heel naar, moest nodig wat eten.. Dus net een boterhammetje gegeten. En ga dan nu lekker babywasjes draaien En dan straks tegen 16.00 uur mn zoon weer ophalen van het kdv. Liefs ( ow ja, bijlezen doe ik echt! Alleen dan eind van de middag of vanavond)
Hai meiden, De temperatuur loopt hier weer lekker op, terwijl ze voorspelt hadden dat het aan de kust koeler zou zijn. Het is nu al 26 graden en binnen 24 graden. Ach... heb er nog niet zoveel last van gelukkig. Kan zo het zwembad is mocht het nodig zijn Het is trouwens een erg leuk badje! Bij de kinderen valt het helemaal in de smaakt!! @Brendat: jij ook nog niet zo vaak bij de vk geweest dus. Op zich heb ik er ook geen problemen mee hoor dat ik er niet zo vaak kom, als het goed gaat gaat het goed. Maar ik vind het minder dat ik iedere keer een ander heb. Als ze nou met minder vks werken dan zie je ze ook vaker. Maar het is een praktijk van 4 en 2 invallers.... Maar ja.... heb nu wel iedereen gezien. Ja het is echt niet eerlijk dat er zoveel geklets wordt! En nou... ik ben bang dat ik als ik verlof heb hier niet vaker ben hahah. Kinderen hebben vakantie en die moeten ook beziggehouden worden, dus..... hahaha. Heeft Elin al op dr nieuwe kamertje geslapen? @Val: lekker nog maar 1 dagje! Alleen morgen nog! Werkse!! Ik na morgen nog maar 2 jippieeeee Wat fijn dat alles weer goed was bij de gyn!! Heb je nog kunnen strijken?? Ik denk dat ik op mijn laatste werkdag een cake ofzo mee neem, of een klein appeltaartje van de AH. Er zijn maar weinig mensen op de afdeling ivm de vakantie, dus ga niet met vanalles slepen @Koetje: lekker he zo lang vrij!! Ik heb iets langer, ik moet 21/12 weer aan het werk. Had nog bijna geen vk opgenomen van het jaar en ja.... moet het opmaken, heel vervelend Ach ja... je hebt baas boven baas Leuk alles ophangen! Ben heel benieuwd hoe het wordt! Balen dat je je zo voelt. Hopelijk voel je je vandaag beter! @Kiss: je hebt een druk dagje voor de boeg vandaag. Hou je je wel een beetje koest?? Inmiddels nog maar 24 dagen te gaan, jahooeeee Je hebt idd heel wat rechten als je bv geeft. Of je baas dit nou lastig vind of niet, lekker boeiend. Gelukkig zijn jullie er wel uitgekomen En super dat je je vk erachteraan mag plakken!! @Laartje: jij dus ook nog niet bezig met je verlof. Nee gek hé... is wel een goed teken, alles gaat goed Zijn je letters al klaar? @Linda: lekker dat alles zo goed gaan met Noa en dat ze lekker bij de hand is!! Heerlijk om zo trots te zijn op je dochter! @Elisa: ik herken dat wel hoor, toen ik zwschaps gym had kon ik me er ook niks bij voorstellen. Tot je bezig bent en het echt werk gaat beginnen.... ohhhh.... zoooo..... hahaha. En een middagdutje vanaf maart al?? Jeetje hahaha, zou ik niet kunnen hoor! Ik heb niet het gevoel dat ik dat nodig heb, doe heel af en toe even mijn ogen dicht en dat is genoeg. Ik zou er ws wel heel loom en futloos van worden als ik elke dag ging liggen. Wellicht de middagdutjes wat beperken? Geen idee. @Lauw: ja een hotspot, als je ff googled kom je het wel tegen. Maar het is een plek dat als klein wondje begint. Dit gaan ontsteken en door het krabben van de jeuk wordt het groter en komt er viezigheid in.... Het is echt enomg groot geworden helaas... heeft nu een kale nek tot haar oor en ziet er niet echt lekekr uit. Heb ook nog niet het idee dat de zalf en de antibiotica wat doet. De dierenarts vond het ook een joekel van een hotspot.... Antibiotica hebben we voor 2 weken, dus het heeft gewoon even tijd nodig om aan te slaan. Lekker dat je tuinset er is, zit je idd de hele dag op te wachten.... balen! Ik had tijdens het voetbalkijken ook harde buiken hoor hahaha. Hoop dat het zondag mee zal vallen Ben benieuwd wat er uit je echo komt!! @Irisnaomi: balen dat je pc kapot is... hopelijk komt je nieuwe snel binnen!! @Katje: idd is het een goed teken dat ik nog niet toe ben aan verlof. Zal straks wel ff afkicken worden, zoals het in dec afkicken zal zijn van mijn vrije tijd hahaha. @Luannie: ja.... die babywas... daar ben je wel ff mee bezig idd hihi. Het is wel makkelijk dat het allemaal klein spul is Wat leuk dat jullie een naam hebben!! Heb je nog kaartjes besteld? @Nicky: ik vraag me af of ik in mijn verlof meer tijd hebt voor het forum hahaha. De kindjes hebben natuurlijk vakantie en over 2 weken mijn mannetje ook. Gaan we wel ff leuke dingentje doen Dus zou ook nog kunnen dat ik hier nog minder ben hahaha. Heb je de bbq al afgedwongen?? Ik ga lekker thuis kijken, zal mijn ouders ff vragen of ze zin hebben om te komen kijken. Had het voor de halve finale ook gevraagd, maar blijkbaar hadden ze geen zin hahaha. En anders vind ik het ook heerlijk om met manlief te kijken en Pim zal het ook wel willen zien. Isa gaat lekker naar bed, voor haar is het echt te laat. Hoe is het met de voet van je mannetje?? Hoop alweer beter! @Ckialita: leuk dat je geslaagd bent bij Ikea! Leuke dingentjes gekocht! Lekker dat alles klaar is! @Chivay: balen dat het draaien niet gelukt is! Lastig om een keus te maken of je gewoon gaat bevallen of met een ks.... Ik ben er nog niet over uit als beeb in stuit blijft liggen.... Heb ff op internet gespeurd, ongeveer 50% van de stuitbevallingen eindigd in een ks omdat het niet vorderd. Maar ja... natuurlijk bevallen is wel prettiger omdat je dan sneller op de been bent. Ik zie niet zoveel op tegen een ks, maar wel de herstelperiode en de kraamtijd, zit je in het zkh... blegh.... @Kapedi: wat een plannen heb je voor volgende week Kan ik nog een voorbeeld aan nemen hihi. Mijn plan voor vandaag is stofzuigen en stoffen Eigenlijk moet ik de ramen ook nog even lappen, maar daar ga ik nog over nadenken hahaha. @Leonizzie: ik kan het hier ook vaak niet bij houden hoor.... wordt echt veel gelult hahaha. Wanneer krijg je de proefdrukjes? Goed bezig geweest in huis! Hier doe ik ook iedere keer wat, ga me niet meer druk maken. Tenminste... tot de nesteldrang zich aandient ws hahaha. Ennneehhh... een man met een beetje gezond verstand gaat niet meer weg.... mijn mannetje zou uit zichzelf al niet meer zover weg gaan en als hij weg gaat al helemaal niet drinken. Je bent 37 weken, hij moet gewoon in je buurt blijven. Kun je hem dat niet wijs maken?? Op zo'n manier dat hij het zelf ook bedenkt?? En dat jij je er niet prettig bij voelt als hij zover weg gaat en gaat drinken, ik vind het in ieder geval onverantwoord en eigenlijk ook best zelfzuchtig! @Smokey: heb je nu verlof? omdat je spullen hebt overgedragen of moet je nog een paar dagen? @Dingentje: wat een lekker ventje die Ivar!!!! Fijn dat hij het zo goed doet!! Zo weer een uur verder hahaha en ineens is het zonnetje weg.... das een beetje jammer. Hopelijk komt tie zo nog terug! Ik ga even boterhammen smeren, nichtje is er nu, gezellig hoor! En het wordt tijd dat het zaterdag is, kan ik eindelijk Pim weer halen, nog maar 2 nachtjes slapen hahaha. Grtz FemR
Koetje: he bah rottig zeg ruzie met je moeder! gelukkig wel bijgelegd. al ingepakt? ik woon in zeeuws-Vlaanderen, Terneuzen, waar ga je heen? En kiss heb je het naar je zin vandaag?? hihi doe je wel rustig aan!! Lauw: hoe was de echo?? Leonizzie: hier helemaal geen voetbalfan, wij zijn zondag ook gewoon samen, gaan bbq-en bij vrienden en daar kijken, maar kan me je gevoel wel wat voorstellen hoor! Maar ja het is maar 1 avond, en een finale, toch iets speciaals...wat is de kans dat er precies zondagavond iets gebeurt?Weet niet hoever het voor hem is.. en heb je nog andere mensen die je kan bellen eventueel als er iets gebeurt? zou hem lekker laten gaan en eventueel afspreken dat ie rustig aan doet met drinken ofzo, tel. op trilstand... Smokey: jij werkt ook lang door! wel lekker zo halve daagjes Kapedi: jij morgen ook laatste dagje! lekker Kiss: fijn dat alles goed was bij de vk en fijn dat je toestemming hebt gekregen voor die 5 weken!! echt lekker Femr: lekker dat Pim weer thuis komt zaterdag! je mist hem wel zeker, heeft ie het wel naar zijn zin? lekkerook dat je in het zwembad kan! Nou hier vanmorgen voor het laatst naar de fysio geweest, gaat best goed nu, word niet erger, ook niet helemaal over maar goed. was niet meer nodig nu Vandaag dagje thuis, zoon heeft geen luier aan, gaat goed, hij heeft tot nu toe nog maar een heeeeeeeeeeeel klein ongelukje gehad, dus ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat! Oke dan ga ik voordat ik ga werken morgen nog wel ff langs de bakker
Daar gaan we weer... Poging 2, de laptop viel weer uit. Ik wil echt een nieuwe!!! @kiss: tja, waar gaat dat heen met die nesteldrang? Dat vraag ik me ook wel eens af! Veel plezier vandaag! @Chivay: dat is idd wel een goede ligging om vaginaal te bevallen. Tes lag in voetligging (beide voetjes naar beneden), dat verklaarde ook de vele schopjes richting 'uitgang', raar gevoel hoor! Na enig speurwerk op internet kwam ik er achter dat je met deze vorm van stuit eigenlijk niet normaal mág bevallen (dat las ik op verschillende sites van zkh en gynaecologen). Mijn eigen gyn was er nogal onduidelijk over maar stemde direct in met een keizersnee. Hij heeft ook helemaal niks uitgelegd over een evt. stuitbevalling, beetje vreemd maar zegt wel wat denk ik. Als Tes net zoals jouw meisje had gelegen, was ik denk ik (ook) voor een stuitbevalling gegaan. Als het nodig is kan er altijd nog een keizersnee worden uitgevoerd. Ikzelf ben ook in stuit geboren (ik ben wel de 2e) en mijn moeder vond het allemaal prima gaan. Ik lag met een been naar beneden en m'n andere langs m'n lichaam (heel lenig was ik). Eerst kwam dus mijn ene voet/beentje, toen mijn kont(je), en daarna mijn lichaam met het andere been erlangs en het hoofdje. Ik wens je veel succes met je besluit! @luannie: ja! Boontje is een leuke naam! Ben wel benieuwd naar jullie uiteindelijke naam hoor! We hebben dan denk ik wel zo'n beetje dezelfde smaak. Ben ook nog steeds erg blij met de naam 'Tes'. Ook dat we voor maar 1 's' hebben gekozen. Je hoort hem nu best vaak en zo is het toch wat anders! @elisa: jij ook een cyberknuf! Wel fijn dat je mannetje je serieus nam... @Lauw: wat leuk dat je mams meeging naar de echo, hoe was het? @Leonizzie: moeilijk he, van je vriend en voetbal. Ik snap het dubbele gevoel helemaal. Maar bekijk het eens zo...als je duidelijke afspraken maakt; niet teveel drinken, mobiel goed in de gaten houden, af en toe even naar huis bellen..., dan moet het toch kunnen? Want hoe groot is de kans dat je juist zondag gaat bevallen? En daarbij... jij gaat het voetballen toch ook niet alleen kijken? Ik bedoel er is toch altijd iemand bij je, stel dat er wat gebeurd? Maar aan de andere kant, jullie kunnen toch ook samen (met familie/vrienden) een feestje bouwen? Ben benieuwd wat je vriend gaat doen... @Dingetje: supermooie site heeft Ivar! Heb meteen een berichtje achter galaten. @Smokey: hoe was het gesprek? Balen dat je vervang(st)er het niet zo goed doet... @Yolanthe: dus jij kan erover meepraten, eentje die er nog een tikkeltje bij op gooit? Tes is vandaag superlief btw... @kapedi: jippie, na vandaag nog maar 1 dag werken, fijn!!!
@smokey: Lastig dat jouw invaller je werk niet goed doet, geeft denk ik geen rustig gevoel. Succes met je werk @kapedi: mooi, goed om rekening mee te houden. Fijn dat je bijna verlof hebt als je je zo voelt. @kiss: fijn dat je goedgekeurd bent, en heerlijk, zo'n tijd vakantie En heb je al wat opruiming gehouden, zoals je gisteren wilde? @fem: bij jullie ook al zo warm, wij hebben nog steeds geen badje, en die gaat denk ik niet komen ook... Och, zo maar even met voetjes in een teiltje koud water, werkt ook @val: succes met het in de gaten houden van je zoontje Fysio: gelukkig krijg je er niet meer last van, hopen dat het zo blijft. Hier: warm, en vrij Warm is iets minder, vrij is heerlijk, er gaan zo weer kaartjes gemaakt worden, lekker rustig zittend achter de pc, met uitzending gemist op de achtergrond. Kleine is lekker druk, ik vind het heel vreemd dat die bewegingen over een tijdje over zijn
@ Val, mijn buik is 30 cm, net zo klein als die van jou! Gelukkig was alles goed. En lekker nog maar 1 dag werken. Ik neem hier trouwens wel wat lekkers mee op mijn laatste dag. @ Brendat, leuk ga je de letters ook behangen!? Pff ik kan niet behangen hihi. Hebben we in ieder geval niet dezelfde naam @ Spruit, mijn vliezen zijn pas gebroken met 7 cm ontsluiting en ik merkte het gelijk. Denk dat het indd gewoon door de hitte/zweet/afscheiding is. @ Lauw, heerlijk is dat als je in een lekker boek zit he.Ik heb hier al maanden niet meer gelezen, helaas. Kom er gewoon niet aan toe. @ Dingetje, ga zo even op je site spieken. @ Koetje, heb de letters bij www.caroly.nl besteld, prima service. Had ze heel snel in huis. Ik begrijp precies wat je bedoelt, hier moet ik het ook van de uurtjes hebben dat Aiden slaapt maar wil ook echt rustig aan doen. Kan ook om alles huilen pff. Ben blij als het niet meer zo warm is. @ Kiss, zoonlief had gistermiddag 3uur geslapen! Doet hij nooit echt heerlijk. Heb ook even geslapen en wat opgeruimd. Ik ben ook benieuwd of er dubbele namen hier komen, je weet maar nooit he haha. Wat heerlijk dat je vakantie is goedgekeurd! Gelukkig alles weer goed bij de vk. @ Kapedi, lekker jij ook nog maar 2 dagen werken. @ Femr, lekker he zo'n badje in de tuin. Leuk de fotos op hyves trouwens! Mooie buik heb je. @ Ckialita, pff is warm indd he! Mag toch weer iets minder hoor. Gister heerlijk bijna 4 uur met zoonlief in bed gelegen, echt lekker. Tussendoor wel nog even op de babykamer wat opgeruimd, ben er nu echt bijna klaar voor . Ben nu lijstje aan het maken wat echt nog moet. Had vandaag gesolliciteerd op een ander functie binnen ons bedrijf maar helaas kan het niet ivm zwangerschapsverlof, is ook wel logisch natuurlijk maar toch hihi. Nog 5 dagen werken en dan lekker verlof. Ga nu even lekker in badje met Aiden, het is hier zooo warm! Hij is lekker vervelend vandaag, zou het aan het weer liggen? De laptop geeft aan dat het 32 graden is.
Even snel tussendoor gepost, want de laptop deed weer raar... @kiss: fijn dat alles goed was bij de vk. En helemaal fijn dat je pas weer op 15 november hoeft te beginnen met werken! Ik een weekje later, lekker he? Ben benieuwd naar hnet hemeltje! @FemR: oh, jij hebt helemaal lekker lang vrij! Maar het is je gegund hoor, nog even en je kunt er lekker van genieten! Na het weekje zeeland plaats ik wat foto's van het kamertje (als alles hangt tenminste)... En nog maar 2 nachtjes en je ziet je grote knul weer! Veel plezier in het zwembad! @val: aha, Terneuzen... Wij gaan naar Wemeldinge, heb d'r zin in! Wat goed dat Romano het zo goed zonder luier doet! Werkse! @Ckialita: ja je zult het echt missen hoor, die bewegingen! Ik had in het begin echt heimwee, vond het zo jammer! Fijne dag vandaag! @hier: jippie, het is gelukt, de laptop heeft het volgehouden... Gelukkig een beter dagje dan gister! Vanochtend heerlijk rustig aan gedaan met Tes in de tuin, ze was supergezellig! Na het broodeten haar lekker op bed gelegd en wat spullen gepakt voor de vakantie. Nu weer even zitten en straks nog even wat spulletjes in de caravan leggen. Ik laat me vandaag niet gek maken, heb ik met mezelf afgesproken! Morgen vertrekken we niet supervroeg dus dan kan ik 's ochtends ook nog wat doen. Geeft wel wat rust... Ik moet zeggen, het is heerlijk zo'n vakantietje tussendoor, maar eigenlijk komt het helemaal niet uit... Weer alle spullen pakken, zooi in huis en straks wéér alles uitpakken, de vakantiewas doen enz. enz... En dat terwijl ik alles KLAAR wil hebben... Ach ja, wat doe ik toch moeilijk, ik ga er gewoon van genieten... Ik kom vanavond nog wel even dag-zeggen. Fijne dag nog allemaal!
@SMokey; je bent niet de enige. Ik heb vannacht ook beroerd geslapen, moest er twee keer uit; rond 12 uur en rond 3 uur. Gelukkig was mijn zoontje bereid om pas na 7 uur echt wakker te worden, daar was ik heeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee (afgelopen ochtenden was het telkens 6 uur of kwart over 6). @Kapedi; lekker nog maar één dagje werken en dan verlof ! @Kiss; lekker dat het geregeld is zeg ! Ik start ook officieel pas rond 1 november, maar ben waarschijnlijk in oktober alvast op m'n werk om dingen voor te bereiden (of ik doe het in herfstvakantie, laatste week oktober) @FemR; ik was aan het einde van m'n verlof juist toe aan gaan werken. Was het thuiszitten bij m'n 1e toen wel zat. Ben geen fulltime thuisblijfmoeder (heb er ook niets tegen hoor!!!) @Val; wat vlug al met zindelijkheidstraining. Ik heb niet het idee dat mijn mannetje (van ook 2 jaar) er al aan toe is. Vind het ook lastig om in deze periode te gaan starten, er gaat straks al zoveel veranderen... @hier; ik ga nu even lekker liggen/slapen/rusten
leonizzie: ik snap je wel hoor dat je nu niet wilt dat hij gaat, maar het hem niet wilt verbieden! kun je het niet bespreken hoe jouw gevoel is? zelf zou ik er ook niet op zitten te wachten. wij gaan bij vrienden kijken en als ze winnen gaan ze met groep nog stad in daar.. ik heb gezegd dat ik liever niet wil dat manlief dan meegaat en die zei al 'ik ga geen alcohol drinken, want als jij het niet trekt, moet iemand rijden!'. terwijl ik dacht.. nou dit wordt nog wat! maar goed, valt bij mij dus wel mee!!! kiss: ik moet ook pas 15 november weer werken (heb ook vakantiedagen opgenomen).. wel goed dat ej alles besproken hebt al op je werk! femr: ja toen moest ik wel, want had die slaap hard nodig. heb nu afgesproken met mezelf en manlief dat ik alleen smiddags half uur a 3kwartier ogen dichtdoe als ik het nite meer trek of als we savonds weggaan en laat thuis zijn. koetje: ja je moet nieuwe laptop haha!!! ik ga even in badje zitten en straks stukje fietsen, is zo lekker in dat windje!! fijne middag
ff een ego berichtje... Ben namelijk te moe om te reageren... Echo gehad... blijkt dat het buikje niet zo groot is als de vorige keer.. dus hij lag maar met de rest op schema.. ongeveer 1,5-2 weken voor op groei.. Maar ze zag wel dat er wat weinig vruchtwater was... Na overleg met gyn besloten om mij een half uurtje aan de CTG te leggen.. Daarna nog ff bij de gyn langs geweest - vruchtwater is niet ruim, maar wel voldoende - CTG is goed - doorbloeding navelstreng is goed. Maar voor de zekerheid nu afgesproken om 2 x per week een CTG te doen. Dan ook nog maandag bij de gyn langs ivm mogelijk suiker (stond al) Donderdag nog een echo om het vruchtwater te bepalen en de doorstoming van de placenta en over 2 weken nog een groeiecho. Dus na 2,5 uur was ik eindelijk klaar in het ziekenhuis.. daarna nog ff geluncht en gewinkeld.. maar pfff.. nu ben ik kapot... dus ga plat..
Hi, Wat zijn jullie stil haha, voor het eerst dat ik zie dat er in 1 hele middag maar 1 pagina is gekletst. Hier zit de werkdag er bijna weer op, morgen nog 6 uurtjes en dan heerlijk vrij tot 10 november en wie weet langer als de kleine man langer blijft zitten. Vandaag ook een voedingsdoek besteld, zat er al heel lang aan te denken en nu eindelijk besteld. Verder geen nieuwtjes...Tja misselijk van mijn sundea ijsje van de Jamin hiernaast haha. Koetje fijne vakantie alvast. fijne avond allemaal en tot morgen x
@ Lauw; Hopelijk blijft alles goed gaan en wel fijn dat ze het zo goed gaan controleren...Lekker rustig aan vanaaf! Kan me voorstellen dat zo`n bezoekje slopend is.
@ Lauw... Wat fijn dat ze je extra in de gaten gaan houden... Lijkt me een prettig gevoel... Maar ow ow wat is zo'n lang bezoek slopend!!! Ben je nu helemaal bij de gyn? of ook nog bij de vk? @ Koetje... Ah kijk ja.. dan wordt het idd een keizersnee! Ik was ook helemaal om voor een keizersnee.. tot bleek dat ze op de meest gunstige manier ligt... Laat het nog maar even bezinken.... @ Kiss... Doe je rustig aan??? @ Voetbal... Pfoei ja.. das idd een dubbel iets feesten/drank/voetbal .... Hier een vriend die niets om voetbal geeft.. Maar hij durft sowieso al een tijdje niet meer te drinken Gaat soms uit met vrienden en houd het dan bij een colaatje... (en gelukkig vrienden die dat ook begrijpen..) Hier vandaag een kalm dagje... heb niets uitgevoerd... beetje uitslapen, beetje tv hangen, beetje pc hangen Nou vooruit.. de vaatwasser in en uitgeladen en de schoenenkast een beetje netter gemaakt Merkte dat ik het ook wel even nodig had zo'n niets-doe dag.. Beetje het rotgevoel van me kunnen afschudden nu en weer wat lekkerder in mijn vel.. Net nog even 1 van de vk's gesproken... Super om te horen dat ze gewoon al alles doorgesproken hadden, de artsassistent gesproken, en alles is dus al rond met het overdagen naar de gyn... Fijn .... Na de bevalling komt iemand van hun weer langs voor de nacontrole.. en jaja.. Mijn onderwaterfoto's zijn binnen! (This een tankini bovenstukje.. maar had hem opgerolt voor de foto's) Bekijk bijlage 84233
@Lauw; was inderdaad wel lekker! Maar misschien niet zo slim in dat mulle zand en heuvel op en af haha! Goed dat je nu vaker naar het ziekenhuis moet, word je goed in de gaten gehouden! Slaap lekker! @Smokey; inderdaad lekker dat ik nog fit ben.. heb natuurlijk wel wat kwaaltjes maar allemaal te verwaarlozen eigenlijk.. en de warmte HEERLIJK jammer dat jij je niet meer zo fit voelt @Kiss; en de was al gedaan? @FemR; nog geen kaartjes helaas.. maar we hebben de keuze nu uit nog een paar dus moet deze week wel lukken! @Koetje; Ja Boontje is prachtig haha! En inderdaad ik kende Tes nog niet met 1 s maar vind ik nog mooier staan dan Tess! wat spannend dat jullie het geslacht nog niet weten.. ik zou gek worden van de spanning hahah! AND have fun op vakantie! @Chivay, wat een mooie foto's!! Ik wil ook zwemmen!! Niemand in de buurt een badje??? hahah! Verder vandaag weeeer babywasjes en het bad en wc geboend...Zusje kwam nog even langs en even het dorp in geweest om boodschappen te doen! Nu even op de bank ATWT kijken en daarna koken en niets doen