lauw: fijn dat je wel nu onder controle zo bent! chivay: leuke foto's!!! leonizzie: dan maar even afwachten..! wel blijven praten erover he!! mooie foto's!! koetje: fijne vakantie, geniet ervan! dingetje: leuk kaartje!!! gaat het allemaal goed? laartje: balen dat je zoveel boven wc moet hangen!! en die opmerking is niet leuk! als je je zo voelt, moeten ze eens een uurtje met je ruilen!!! rustig aan! ben het even kwijt, maar moet je nog lang werken? of bijna verlof? nicky: owww wat lekekr dat je goed geslapen hebt, ben jaloers!! heerlijk vriendinnendagje gehad gister.. kiss: rustig aan!! leuke droom had je vannacht!! hier: bijna niet geslapen. nu mega hoofdpijn. net wat gegeten en ga nu bedje weer in.. in de hoop dat ik nu wel kan slapen. stop je met middagslaapje, dan ga je snachts ook niet slapen. niet echt handig! jeuk is verschrikkelijk met die hitte. dat spul helpt nog niet. als het na het weekend niet helpt, ga ik dermatoloog bellen! toen ik vannacht dus niet kon slapen en al uren wakker was en het me gewoon teveel werd, dacht ik: stel de weeen gaan nu beginnen enzo. dan ben je gewoon kapot! kun je dat wel aan? wellicht stomme vraag hoor.. maar dan ben je al moe en moet je ook nog eens aan het werk!! rustig aan allemaal vandaag, doe ik het ook!!!
@ Elisa, hoe is het nu met je, voel je je al wat beter nadat je met je man hebt gepraat over dat je je zo sloom voelt? Balen zeg, dat je zo last hebt van de jeuk! Ik denk dat de natuur dat wel regelt. Dat de bevalling pas begint als je er echt klaar voor bent. Dus als je fit genoeg bent om het nog aan te kunnen. @ lauw, de badkamer ben ik inderdaad niet meer aan toe gekomen... Maar had dat eigenlijk van de week nog gedaan, dus het is niet eens nodig, whaha! Was alles goed bij de echo? Pff vermoeiende dag, maar welgoed dat je nu zo goed in de gaten gehouden word! @ koetje, ohh heerlijk je gaat vandaag naar zeeland, lekker hoor! @ leonizzie, Ik snap je heel goed hoor dat je niet wil dat je man gaat zondag! Maar waarom snapt hij niet dat het niet verstandig is?! En als hij nou wel gaat, maar jullie spreken af dat hij geen alcohol drinkt en goed bereikbaar is?! Mijn vriend gaat zondag bij zn zus en zwager thuis voetbal kijken, en daarna de stad in.. Ik vind het prima dat hij gaat.. Maar ja, das wel wat anders dan zoveel kilometer verder. @ smokey, ohh jou mannetje wil ook naar Amsterdam.. Tsja wel lastig. Hier hebben we trouwens wel afgesproken dat hij geen alcohol meer drinkt als ik 37 weken ben, wil dat risico niet lopen. En hij heeft er geen problemen mee.. @ Femr, joepie, nog maar 1 dagje werken! Morgen komt Pim weer terug! @ val, wat spannend dat je zoon geen luier om heeft. Ben benieuwd hoe dat is gegaan! Mijn zoon werd ook zindelijk toen hij 2,5 jaar was, en dat is heel goed gegaan! @ ckialita, toen ik bevallen was van mn zoon moest ik heel erg wennen dat er geen baby meer in mn buik zat. Iedere keer hand op mn buik "ohnee, er zit nix meer in".. een heel leeg gevoel. En denk dat ik het nu nog meer ga missen, omdat dit waarschijnlijk de laatste keer is. @ Kapedi, joepie, als je dit leest heb je verlof!! @ chivay, wat gaaaaaf die onderwaterfoto's!! @ koetje, eigenlijk doen wij onze zoon altijd samen douchen en naar bedje als we beide thuis zijn... Zal straks wel anders worden met de baby erbij. Maar vind het altijd een gezellige afsluiter van de dag. @ Leonizzie, mooi buikfoto! @ marije, mooie buikfoto! @ laartje, hoezo denk je alleen maar aan jezelf volgens je vriend? Meid, je moet ook aan jezelf denken. Laat ze maar lullen hoor! Pfff mn zoon moest huilen bij het kdv. Zoooo zielig. Normaal heeft ie heel veel zin, maar nu dus niet. Uiteindelijk kon hij weer lachen en heeft ie me een dikke kus gegeven en is lief gaan spelen. Voel me dan wel schuldig hoor, dat ik hem weg breng. Maar hij vind het volgens mij wel leuk daar. Zweet breekt me nu al uit, terwijl ik nix doe! haha.. Zo, nu ff in de babykamer bezig. Liefs
Marije dank je wel! Jij hebt ook steeds mooie foto´s joh. Laartje wat een onbeholpen opmerking zeg. Helaas gebeurt dat wel af en toe bij die mannen haha. Die weten niet wat ze zeggen! Wel vervelend dat anderen zich zo bemoeien met een beslissing die toch voornamelijk over jou en je kindje gaan (behalve dan je vriend). Sterkte. Nicky lekker he wanneer de nacht iets minder onderbroken is. Ook al ben je dan misschien wat vroeger wakker, vaak voel je je dan toch een stuk uitgeruster. Leuk die fotoshoot!
@Dingetje; mooi kaartje! @Koetje; in het Gooi @Yolanthe; mooi dat dat is geregeld! @Leonizzie; mooie foto's! en mooie buik!! @Marijeee; mooie foto's! en mooie buik!! @Laartje; je woont wel erg ver weg hahah Hier vandaag niet veel spannends op de planning! Lekker rustig aan...
Zoww... zal weer ff bijlezen... @ Leonizzie: en gaat je mannetje naar Amsterdam.. Ik zou er ook niet op zitten te wachten.. Mijn mannetje zei gisteren dat hij dinsdag graag naar de huldiging wil. (ja die is heel vooruitstrevend, ze moeten eerst winnen)... Ik zei al dat ik dat niet vol ging houden.. en dat ik niet graag wou dat hij ging... haha.. daar had ie dus nog niet echt over nagedacht.. ach ja.. volgens mij is het nu alweer over... Ik hoop dat je mannetje toch nog anders besluit.. ene jaja.. ik neem genoeg rust.. haha.. kan niet veel anders... @ Kapedi: geniet van je eerste dag verlof!! @ Kiss: fijn dat weer alles goed was.. Ik heb ook gehoord dat het 2e kindje vaak pas net voor de bevalling indaalt (of tijdens).. ene.. rustig aan vandaag!!! haha gisteren heb je het al druk genoeg gehad.. @ Val: goed van je knul dat hij geen luier meer aan hoeft... en tja.. een klein ongelukje mag... @ koetje: balen dat je laptop zo vaak uitvalt... maar vandaag ga je lekker op vakantie..geniet ervan.. @ Laartje: lekker gevoel als het helemaal klaar is.. jammer dat je niet kunt solliciteren op die andere functie.. Maar ja.. van de ene kant wel logisch.. @ Chivay: ik ben nu nog bij de VK.. dus ik moet volgende week 3x op controle.. 2 x ziekenhuis en 1x vk.. Fijn dat alles zo goed gecommuniceerd word door de VK en de arts ass. ene.. gave foto's... haha.. Ik ken dat gevoel.. van nu moet toch alles klaar zijn voor de baby.. (na mijn ziekenhuisbezoek van gisteren).. gisteren de laatste kaarten geschreven en postzegels op geplakt... @ Nciky: fijn dat je vannacht goed geslapen hebt.. @ Spruit: Leuk dat de BBQ zo gezellig was... en lief dat ze met je meeleven... @ Elisa: tja.. geen rare vraag hoor.. maar inderdaad.. lijkt mij ook niets... zo'n bevalling met dit weer.. daar moet je wel energie voor hebben.. denk dat ik tegen die tijd nog wat extran ga halen.. zoww.. volgens mij ben ik weer een beetje bij.. Het is echt al veel te warm om iets te doen.. zit hier binnen al te zweten.. blegggg... en ik merk dat ik nog niet helemaal bijgekomen ben van gisteren... Denk dat het vandaag een mega lambal dag wordt haha... en dan vanavond naar een "tassenavond" met een paar vriendinnen.. soort tupperware party maar dan met tassen.. heb er zin in..
Morning, Joehoe laatste werkdag, nog een paar uurtjes. @Leonizzie; mooie foto en je bent al 37 weken, gek idee dat je nu al mag bevallen @Marije; Mooie buik zeg , fijn bescheiden @Dingetje; Leuk kaartje, ook ik herken hem uit de boeken bij de drukker Nicky; Veel plezier vandaag en geniet van je rustige dagje @Kiss; haha neee vandaag is mijn laatste dag, als ik morgen je berichtje lees dan ik mijn verlof begonnen joehoe!!!! Ennnn eindelijk ook ik 35 weken en nog 35 dagen te gaan jippie Fijne warme pff dag vandaag!
kiss: ja dat praten heeft me wel geholpen! doe je rustig aan? het is echt veels te warm om iets te doen! lauw: leuk zo'n tassenavond!! ik zou me helemaal suf kopen! vind tassen kijken en kopen leuk! veel plzier! kapedi: gefeliciteerd met je 35 weken!! hier net geslapen.. niet heel lang maar wle wat! nu kopje thee drinken (ja met die warme weer..) zo even in zwembad hangen denk ik! tegen 4 uur op fietsje naar trein. dan lekekr uiteten met manlief en vrienden van ons.. in trein is tegenworodig airco, dus verheug me op de reis!!
@kiss jij hebt al weer een drukke planning vandaag haha mannetje gaat zondag niet naar Amsterdam. Maar dinsdag waarschijnlijk. Ik ga ook met hem afspreken dat hij met 37 weken niet meer mag drinken, hij houdt namelijk savonds wel van een borreltje. @spruitnl wat lief dat je allemaal leuke cadeautjes gehad hebt @elisa balen dat je zon jeuk hebt, en dan met die warmte word het er niet minder op. Veel plezier vanavond en in de trein @luannie lekker rustig dagje houden, geniet er van. @lauw leuk tassenparty, ik heb een tassentik maar nog nooit op een tassenparty geweest, veel plezier @kapedi lekker genieten van je verlof, heerlijk. @hier half dagje tot 12 uur gewerkt in de airco, maar toen naar buiten jeetje wat warm zeg niet normaal pff geen puff nergens voor. Afgelopen nacht ach ja die kan beter maar ook slechter Weet nog niet wat ik vanmiddag ga doen maar denk beetje poedelen in zwembad en verder niet veel. Oh ja even naar kaartje van Dingetje kijken
Dingetje wat een super leuk kaartje en de tekst ook erg leuk! En ik zie allemaal mooie foto's voorbij komen van mooie buiken
kom net uit mijn zwembad.. owww wat heerlijk!! echt aanrader!! over 2 uurtjes moet ik naar trein. net bedacht dat ik nog even uurtje naar bed ga, aangezien ik in zwembad half lag te slapen.. vanavond gaat het regenen!! morgen dus wat koeler!
@koetje; lekker van je vakantie gaan genieten. Hoop dat jullie airco hebben met deze warme dag auto te rijden. @chivay; ik ben gister ook bezig geweest met etiketten printen. Ik schrijf ze niet, want dan past het niet Binnenkort even vragen wanneer de enveloppen opgehaald kunnen worden. @bedritueel; doen we in principe samen, tenzij de ander er niet is. Zijn vader doet het eerste deel; schone luier, pyjama aan, tandjes poetsen en dan kom ik een boekje voorlezen... Nu tijdens m'n verlof is Jayden een stuk aanhankelijker naar mij toe en is het mama mee, mama mee als hij naar bed gaat 's avonds. Want hij wil boekie leese met mij Klinkt wel schattig, maar hij maakt er wel een drama van als ik niet direct mee ga :S Toneelspeler! @laar; wat een vervelende reactie van je vriend (dat vind ik dan altijd nog even erger dan je moeder die in deze situatie er wat verder vanaf staat). Gelukkig is alles nu weer goed? @nicky; het was gewoon een 'controle' telefonische afspraak denk ik. Ik had verder weinig vragen, dus ging zij vragen stellen (denk ik). Slapen jullie normaal op zolder dat je schreef dat je beneden in een verhoogd bedje lag? @kiss niet té veel doen he, je lichaam gaf het gister al aan... @elisa; je lichaam kan veel aan hoor! Maar kan me voorstellen dat je dat betwijfelt als je je moe voelt. Goed dat je je rust vandaag zo pakt. @kapedi; verlof!!!!!!!!!!!!!! Lekker genieten ervan! @hier; goed bezig in huishouden, maar vooral goed omdat ik veel rust neem. Heb dus geen last, maar wel al veel gedaan. Ook rustige dingen als foto's in plakken, dingetjes waar ik niet zo 1,2,3 tijd voor maak en ook schoonmaken als stofzuigen/dweilen. Alleen net een fles bleek uit m'n handen laten vallen, gelukkig boven de douchebak, dus dat scheelde weer. Maar stinken doet het wel ! Maar goed, als het straks (wanneer???) wat af gaat koelen buiten, dan zet ik alles weer tegen elkaar open. Nu houd ik ramen en deuren gesloten, dat zorgt ervoor dat het hierbinnen nu 26/27 graden is en buiten boven de 30. Zoontje is naar m'n moeder toe, zoals 'gewoonlijk' op vrijdag. Dat, en het kdv op woensdag, houden we er gewoon zoveel mogelijk in. Dan heb ik twee daagjes éxtra rust en hij gewoon z'n ritme. Vorige week ben ik meegegaan naar m'n moeder, vandaag dus even niet. Bekijk het per week... Zo net even lekker een fris stuk komkommer weggewerkt. Ga zo nog even liggen, of het tv kijken/lezen/ slapen wordt, dat merk ik dan wel weer
Jippie vakantie!!!! En verlof!!!!! Lekker verwend door de kids en collega's met bloemen,dingetjes voor de baby en lekker douche spul voor mezelf. Nu heerlijk zomervakantie en verlof. Daarna zien we wel weer verder wat het werk ons brengt. Heb er nu wel vrede mee. Afspraak gemaakt met het stafbureau voor na de bevalling om te kijken hoe we het dan gaan doen qua uren en en dagen. Maar nu eerst lekker van mijn vrije tijd genieten, al zal dat de komende dagen vooral binnen zitten zijn ivm. de hitte. Helaas gaat vriendlief bijna de hele bouwvak doorwerken maar neemt dan wel alle dagen op nadat de kraamhulp weg is zijn we dan lekker met zijn drietjes.
Heb vandaag niet echt veel gedaan... Was echt moe na gisteren! Heb vanmiddag lekker geslapen, en ga zo zoon ophalen van het kdv. Liefs
katje: goed bezig geweest dus! ik ga maandag aan d epoets. het weekend komen mijn neefje en nichtje logeren, ga ik maandag alles opruimen en schoonmaken! susan: JEAAAHHH verlof! lekker hoor! ik geniet er van.. mijn man werkt ook door en nadat kraamhulp weg is, neemt hij vrij.. nou ga naar de airco trein
Leonizzie: wat een mooie foto's! Oh Laartje: ook een leuke opmerking van je vriend zeg grr sommige mannen.... Nicky tis niet zo geweldig gegaan hoor gistermiddag haha heeft wel in zijn broek geplast maar goed. Leuk een fotoshoot!! Elisa vervelend dat je zo slecht geslapen heb, hopelijk vannacht beter!! Marije ook een super foto zeg!! Kapedi en Susan: jjjaaaaaaaaaaa ook verlof!!! IK OOK!!!!!!!!!!!!!!!! pffffffffffffff wat een dag zeg......echt mega heet daar handen en voeten deden echt pijn Maar goed het is voorbij!! En volgens mij had mijn baas zijn preek bewaard voor mijn laatste dag, hij begon tegen me te zeuren over vorige week vrijdag toen ik thuis was gebleven met mijn zieke zoon! heb gezegd dat ik de volgende keer precies hetzelfde zou doen, Ik ga druk aan t solliciteren de komende 4 maanden, ben het zat...
@Val; vervelend zo weggaan op je laatste dag...Gelukkig hebben we heerlijk 4 maanden vrij Iedereen die ook vandaag met verlof ging......Heerlijk he dat gevoel dat je vrij bent! Wordt weer een warme plak avond pff, zou gaan regenen, maar de buien zijn al opgelost hoorde ik net op het nieuws, jammer! Fijne avond, fijn weekend en slaap lekker
Hai meiden, Zit lekker met laptoppie buiten, naar zeg Vanavond nog even lekker met de hondjes naar het strand geweest en nee... dit keer niet gevallen hahaha. Heb even geen puf om op iedereen te reageren, solly. Zag wel weer prachtige foto's voorbij komen en een mooi geboortekaartje Ik krijg steeds meer het idee dat beeb niet meer gaat draaien. Het koppeltjeduikelen is echt over nu en beeb ligt al een dag of 5 met het kontje naar beneden.... Hopelijk, als hij of zij zelf niet meer draait, lukt een draaipoging en als die mislukt weet ik niet of ik gewoon ga bevallen.... vind het zo moeilijk om een besluit te maken.... Nou mensen, hopelijk kan iedereen het een beetje uithouden in de hitte! Op het werk was het ook erg warm, hadden alle ramen open, maar dat maakte weinig verschil hahaha. Nog maar 2 werkdagen, jippieeee Slaap lekker voor straks! Lfz FemR
@FemR; Nee, met de kinderen thuis wordt het er niet rustiger op nee! Dus we zullen je niet extra vaak zien op het forum! Wanneer moet je weer naar de vk voor controle? Probeer je nog niet te druk te maken over een stuitligging! Eerst afwachten of ie niet vanzelf draait of te draaien is, dan druk maken! @Leonizzie; Ik zou het inderdaad ook niet echt fijn vinden als manlief tegen die tijd nog ver weg gaat.Zeker niet voor zoiets... O,enne: leuke foto's! Leuk om ook een het hoofd bij de buiken te zien, hihi! @Laartje; Ja, heb nog stukjes PiP behang, dus die ga ik op de letters plakken... Nog steeds niet gedaan trouwens, maar hoop er dit weekend of volgende week toch eindelijk aan toe te komen! Ben benieuwd naar je naam! En naar alle andere namen trouwens! Wie weet hebben we wel allemaal dubbele namen! We hebben in elk geval al een dubbel geboortekaartje, da's al sterk genoeg! Je vriend en moeder moeten zich er inderdaad niet mee bemoeien als ze niet met goede keiharde argumenten kunnen komen. Kan me goed voorstellen dat het wel erg zwaar wordt, en je moet het maar overlaten aan degenen die er voor door hebben geleerd om de inschatting te maken of het veilig is of niet! @Lauw; Da's toch ff schrikken, maar gelukkig was het allemaal goed. Fijn om zo goed gecontroleerd te worden! @Chivay; Wat leuk zo'n foto!!! @Dingetje; Wat een leuk geboortekaartje voor Ivar! Hoe gaat het met je mannetje? En ook niet onbelangrijk; Hoe gaat het met jou? @Marije; Hahaha! Een monatoetje?!?!?! Om 3 uur 's nachts? Hihi, jij haalt wel het maximale uit je zwangerschap! Hoop dat je wel nog lekker hebt kunnen slapen daarna! Mooie foto trouwens weer! @Kiss; Goh, verrassend dat je jezelf voorbij bent gelopen gisteren ! Nou ja, als je er maar een goed gevoel aan over hebt gehouden, is dat het waard toch? En wat fijn dat je nog 5 weken vakantie erachteraan kan plakken! @Elisa; Balen zeg dat dat spulletje nog niet werkt! Kan me voorstellen dat het met deze warmte ook niet beter wordt! @Kapedi; Joehoe! Verlof!!!!! @Susan; Jippie! Jij ook verlof/vakantie! Goed dat je pas na de bevalling weer met werk aan de slag gaat... @Val; En jij ook al! Hoera! @Hier; Woensdag dus met zijn drietjes naar de Bellphoto geweest voor een fotoshoot. Alwas ik er vooraf niet heel erg van overtuigd, ik denk dat het toch best wel heel leuke foto's zijn geworden! In ieder geval niet dat hele oubollige als waar ik bang voor was. Over 2 weken kunnen we ze bekijken. Verder gisteren weer de hele dag met stekende hoofdpijn rondgelopen en dodelijk vermoeid. Vanochtend nog steeds, en op het werk weer vlekken voor mijn ogen gekregen. Dus maar snel naar huis gegaan, en naar de huisarts, het was de 3e keer al deze week! Nou, ben goed doorgelicht, heb mijn HA nog nooit zo lang gesproken volgens mij. Overleg met vk gehad, bloeddruk goed, eiwit in urine goed, dus we gaan er vooralsnog vanuit dat het 'gewoon' iets migraine-achtigs is. Vanmiddag lekker geslapen, voel me al iets beter. Maandag wel voor extra controle bloeddruk en urine terug naar de vk. Ben er wel een beetje van geschrokken! Heb net meteen mijn vluchttasje maar gepakt... Ga nu weer lekker pitten!!!!
Hey hey allemaal.. Pff wat een hitte vandaag hè... Had er weer lekker last van... Verschillende keren misselijk en hoofdpijn van de warmte... Kijk dus echt uit naar die lagere voorspelde temperaturen Helaas hebben de muggen nu onze slaapkamer ook gevonden... Heb er 2 op mijn knie en 9 op mijn arm.. Zometeen met de autan aan de gang dan maar @ Fem... Gelukkig heeft jullie uk nog ruim een week & een draaipoging om weer netjes andersom te gaan liggen... Woensdag weet ik alle in & outs van de gyn haha.. Ben bezig om al mijn vragen op papier te zetten voor een beslissing! @ All... Zag dat er een aantal nu met verlof zijn... Super! Geniet ervan! @ Val.. Ah getsie niet fijn zo je laatste dag afsluiten.. moet die baas toch ook snappen? Succes met solliciteren! Ga nu even lekker afspoelen onder een koude straal... Morgen komen mijn ouders gezellig langs.. Vandaag heeft mijn vriend de voorkant van de geboortekaartjes gedrukt.. 3 soorten papier Nu dus samen beslissen welke versie we mooier vinden.. Ghehe maar het maakt het alleen maar lastiger!