Augustus 2010 mama's - part 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kiss87, May 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Nou meiden vriend gaat waarschijnlijk niet naar Amsterdam! Hij heeft nog eens goed nagedacht en is eens te raden gegaan bij 2 vrienden die net vader zijn.
    Ik vind het niet erg als hij wat drinkt, want wat is een finale zonder bier... voor een man dan. Ik kom wel naar het ziekenhuis wanneer dat nodig is. Maar meer het idee dat ze daarom dus wel met de trein willen en de laatste om 00.35 gaan ze echt wel missen en de eerste gaat pas om 06.00 uur. Dat zie ik dus niet zitten. Ook de menigte van 800.000 man niet, zeker wanneer ze verliezen en je misschien wel rellen krijgt ofzo. Ik slaap al niet echt goed meer, maar dan helemaal niet en ik zie gewoon heel erg op tegen een nacht wakker liggen en mij zorgen maken.
    Ik heb dan liever dat hij dinsdag naar de inhuldiging gaat. Sowieso een positieve sfeer en dat begint op tijd dus dan kan hij ook op tijd terug zijn. Ben blij dat hij dit zelf zo heeft bedacht en het hem toch niet lekker zat!

Katje lekker bezig geweest dus vandaag. Wat goed dat jij er rust tussen kan nemen, dat lukte mij dus niet. En klusjes als foto´s inplakken had ik helemaal geen rust van, het moest allemaal schoon, schoon, schoon, tot alle roostertjes aan toe. Nu dat allemaal af is kan ik dus lekker bezig gaan met foto´s bestellen en inplakken en recepten uit de allerhande knippen (haha erg he dat doe ik dus). Als ontspannen klusjes.

Susan ga heerlijk genieten van je verlof. Jammer dat je vriend nog gaat doorwerken, maar dan heb jij wel lekker het huis en de rust voor jezelf en het is natuurlijk helemaal fijn dat hij dan alle tijd heeft wanneer de kraamhulp weg is.

Val jij ook nu heerlijk genieten. enne wat een lullo van een baas zeg, om daar nu nog een keer op terug te komen, wat heeft dat voor zin, leuk gevoel geef je iemand dan mee.
    Goed dat je van je afgebeten hebt.

Femr lijkt me ook een lastig dilemma hoor. Ik zou het ook niet zo 123 weten. Laten we hopen dat de draaipoging lukt en je niet hoeft te kiezen. En anders laat je heel goed voorlichten over alle voor/ en nadelen.

Meiden wat is het warm en ook geen zuchtje wind!
    Heel gek maar sinds gisteren voelt mijn buik dus echt anders. Veel meer harde buiken, steken in mijn liezen, onrustig kindje veel wiebelen en duwen... Enne even vies, mijn ontlasting heeft ook ineens zo+n ongezonde kleur.....

2. Ckialita

Ckialita Bekend lid

Jan 28, 2009
    993
    0
    0
    @leonizzie: heb ik ook, ik wijt het aan het weer en veel drinken en anders eten. Geen idee anders... Bewegingen zijn bij mij ook weer heel erg aanwezig, soms word ik er zelfs misselijk van. En wat fijn dat jevriend zelf met een oplossing kwam.
    Verder is er niks blijven hangen van vorige pagina's :( Kan me vandaag niet concentreren en hang meer dan ik zit. Krijg last van mijn handen, en een beetje van mijn benen en voeten. Hier in huis is het ook niet koel te krijgen, en ik slaap ook amper meer. Oftewel, het is hier geweldig... :( Vanmorgen had de buurschool een feestje dus van 9 tot 12 vals-zingende mensen, en nu in de buurt weer, dus vanaf 7 uur zitten we weer in het geluid van mensen die niet kunnen zingen. Last van mijn rug, en de rest van mijn lijf.
    Ik ben blij dat vandaag bijna over is, morgen wordt het vast beter :D

3. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    getsie brendat: das wel ff schrikken ja! nu voorbij??

Femr: jij ook een dwarsliggertje;) wie weet draait hij/zij nog! ben benieuwd, hoop het wel voor je. Snap wel je beslissing als het in stuit blijft liggen, ik zou dan ook voor een keizersnede kiezen...

Chivay: ach ja hij vind dat als je als moeder gaat werken, dat je maar moet zorgen dat je opvang hebt als je kind ziek is. Ik heb hem uitgelegd dat ik ZELF voor mijn kinderen zorg als ze ziek zijn en niet het voordeel hebben dat wij grootouders hebben die er voor kunnen zorgen en ik ze niet bij een oppasje ga achterlaten als ze ziek zijn, hij zei dat hij dan maatregelen moest nemen als het nog een keer zou gebeuren, nou prima! hij gaat zijn gang maar...heb het toch niet zo naar mijn zin;) ben benieuwd hoe je kaartje word!!:D

Leonizzie: fijn dat je vriend dat zelf bedacht heeft! geeft jou ook meer rust! En hier ook meer steken in liezen! wow dat doet pijn!! ze zijn aan het zakken;)

4. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    ***klaagmodus aan, dus je mag erover heen scrollen, beetje gezeur hieronder van mij***

Pff vandaag ook veel last van de warmte gehad..
    En ben een beetje emo.. Heb het gevoel dat mijn huis continu een bende is en ik het niet klaar kan krijgen.
    De was blijft maar komen, speelgoed ligt steeds weer in het rond, afwas blijft altijd voor mij staan... manlief en zoon laten alles achter hun kont slingeren. En ik heb de puf er niet voor om het steeds maar op te ruimen hoor!
    Maar ik ga echt niet alles aan mn vriend vragen!!! Kom op, ziet hij het nou echt niet?!?!
    Wil het gewoon netjes hebben, en normaal vlieg ik elke avond door het huis en is alles binnen 10 minutjes netjes van boven tot onder... Maar opt moment doe ik er wel 1,5 uur over om vervolgens de volgende ochtend weer opnieuw te beginnen!
    Baal ervan!
    Alleen al de trap op doe ik enorm lang over, maar ga echt niet steeds aan manlief vragen.

Sorry voor mijn gezeur.. Maar ben dr echt emotioneel van, bah bah bah! En de pest is, door de nesteldrang MOET het gewoon netjes zijn van mijzelf en ga ik het alsnog doen.
    Dus, ik vlieg nu door het huis om alles aan kant te krijgen.. Grr.. En laat manlief wel lekker op de bank hangen, Pff!

*snik*

***klaagmodus uit***

5. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    ckialita een top dag dus voor jou. Op zo´n dag kan je dat gedoe in de buurt echt niet hebben he? Het is ook wel warm. Ga anders even met je voeten in een koud bakje zitten, is soms heerlijk, maar dat had je misschien zelf ook wel bedacht... en uiteindelijk biedt het niet waar wat we echt willen. Dat die voeten weer slinken, we weer enkels hebben en het geen pijn doet. Rustig aan meid.

Brendat, las jouw stukje net pas. He getsie, dat zijn altijd enge dingen vind ik omdat je nooit zo goed weet wat er dan met je gebeurd. Hoop dat je morgen heerlijk wakker wordt zonder klachten. Die kun je nu echt niet gebruiken met die warmte.

Kiss, zeur maar lekker hoor. Ik herken jouw gevoel zo goed van vorige week. ]het is gewoon bizar dat het zo werkt. Ik had precies hetzelfde en daar dus super emo bij net als jij. Het gevoel dat het ook nooit afkwam en ik er alleen voor stond en echt niet willen wachten tot die vent eens ziet wat er moet gebeuren. Maar ineens was daar de dag dat de grote klussen waren gedaan en dat de kleine klussen wel meevielen. Dus ik kan alleen maar zeggen het gaat echt beter worden. Die warmte helpt ook gewoon niet erbij en daarnaast hebben we het tempo van een slak.
    Laat je niet gek maken. Uiteindelijk is het niet rampzalig als het niet allemaal netjes is... ahum dat moet ik zeggen.
    Ben gewoon een beetje blij dat ik dus niet de enige ben die in zo´n staat was. Het hoort er dus echt bij, relativeer het daar maar mee. En probeer even 1 dagje gewoon niks te doen even tot jezelf komen lieverd.

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    @ Leonizzie... Wat fijn dat hij dat nu inziet zeg! Super!

@ Kiss... Lekker je hart luchten hier hoor! Helemaal begrijpelijk..

@ Val... Pff... Echt onbegrijpelijk die reactie... Das dus echt een baas die alleen naar z'n zaak kijkt en niet naar zijn werknemers en hun situatie.. Verschrikkelijk... Hopelijk heb je straks na je verlof snel een andere baan met een baas die naar zijn mensen kijkt!!

Pff.. Opstaan lukt niet! Wil al een uur richting mijn bedje..
    ;) Mijn vriend mag me zo eens van de stoel hijsen..

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Leonizzie, dus het hoort er gewoon bij?! Pff ja, het zijn ook echt de hormonen hoor. Zo ben ik normaal echt niet!
    Normaal fluit ik door het huis, en is het zo weer netjes. Schoon is mn huis ook wel, hou het altijd prima bij. Alleen die rommel, kleding die gewoon in de badkamer op de grond worden gegooid. Terwijl tegenover de badkamer ons washok is met de wasmanden. Maar neeee, IK kan het er altijd in gooien. En dat soort dingen storen mij.

Ben ook benieuwd hoe het in de kraamtijd gaat. Want blijf dan echt liggen hoor. Ga er dit keer echt van genieten, en vind ook dat vrouwen dan gewoon verwend moeten worden door hun mannetje!

Maar heb net een paar dingen van de grond geraapt in de slaapkamer en badkamer. Meer doe ik niet. Ben dr klaar mee!

Ook morgen ga ik NIX doen.. en heb besloten dat ik morgen ga uitslapen en hopelijk is mn vriend het er mee eens en haalt hij onze zoon uit bed.

Pff hoop dat ik me kan bedwingen met deze nesteldrang..
    Of gewoon over een paar dagen bevallen, dan is het ook over, haha!

8. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

Dec 3, 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat ziet ie echt niet, daar is het een man voor!! Zou het toch met hem bespreken en aangeven dat je er niet iedere keer iets van wil zeggen maar ook een beetje medewerking van hem verwacht.
    Het is voor een man duidelijker als tie een (extra) duidelijke taakomschrijving krijgt zoals.

Succes!

Ps ik loop er ook wel eens tegenaan hoor!

@ Val: wat een lul die baas van je!

9. @ Nicky, wat leuk een fotoshoot en waarschijnlijk bellypaint. Had ik eigenlijk ook willen doen maar is er niet van gekomen.

@ Spruit, balen he zo'n moeder die zich ermee bemoeit, ik begin dan ook nog te twijfelen. Wat leuk zeg allemaal kadootjes gekregen.

@ Elisa, ik zou wel willen dat mijn vriend eens een dagje zwanger was, denk dat hij dan wel anders zal praten. Bij Aiden heb ik helaas ook de laatste weken de hele dag boven de wc gehangen, en nu weer precies hetzelfde. Ik moet nog 2,5 dag werken, aan de ene kant heerlijk maar aan de andere kant is het wel ook rustig om te werken.
    Hihi moest wel lachen om je verhaal dat je je 's nachts afvroeg of je het dan wel aankan. Ik heb 3 nachten niet geslapen en er is echt een baby geboren, was wel kapot hoor maar op dat moment kan je alles aan.

@ Kiss, wat balen dat je zoontje even moest huilen. Ik zou alweer mee staan te huilen haha. Hij vond me egoistisch omdat ik even hulp vroeg, pff mannen!
    Dikke knuffel voor jou! Het is ook echt niet makkelijk allemaal op het laatste en vooral als het weer niet mee zit. En mannen pfffff hou er maar over op, die zien het ook niet he.
    Ik moet hier ook alles aan mijn vriend vragen voordat hij iets doet, hij doet het dan wel hoor maar het vragen alleen al.. is zo vermoeiend. Heb ook aangegeven dat ik straks echt niet alleen voor 2 kinderen ga zorgen dat hij echt meer moet helpen.

@ Leonizzie, gelukkig gaat je man niet naar Amsterdam, gek dat ze het zelf niet inzien he?
    En indd die opmerkingen van mannen, ze weten echt niet waar ze het over hebben haha. Hij bedoeld het ook nog niet eens zo maar denkt gewoon niet erbij na.

@ Luannie, jammer dat je te ver woont ;)

@ Kapedi, yoehoe je hebt verlof heerlijk!!

@ Katje, ja alles is weer goed hoor, gelukkig. Maar hij denkt er gewoon niet bij na. Hij is heel makkelijk in alles en ik ben net meer van het plannen etc.
    Fijn dat je zoontje gewoon naar je moeder en kdv gaat, denk dat ik dat ook met mijn zoontje gewoon doe.

@ Val, Verlof!!!!!!! geniet ervan. Jammer dat je baas nog even zo'n opmerking moest maken.

@ Femr, die beslissing lijkt me ook echt heel moeilijk. Veel succes en hopelijk draait hij/zij zich nog.

@ Brendat, leuk met pip behang!! Ben ook benieuwd naar alle namen hihi. Nog even wachten. Ben ook benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen :D. Ik wil stiekem ook wel over een week of 2.
    Ben benieuwd naar de fotos van bell.
    Jeetje wat schrikken zeg, hopelijk is het maar "gewoon" migraine en blijft de bbay nog even zitten!

@ Chivay, was echt warm gister he bleh! En vannacht was het helemaal een ramp.
    Leuk de kaartjes geprint! Leuk he om alle laatste dingentjes in orde te maken.

Gister heerlijk de hele dag gewerkt in de airco, lekker hoor. Vandaag mag ik weer.
    Het is hier zo vreselijk warm he, bah! Het mag echt wel iets minder worden nu.

Vriendlief doet gelukkig weer lief, maar voor hoelang ;).
    Zoonlief loopt al in zijn oranje tenue, zo schattig!!

10. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Kiss, haha ja hoort er echt bij. Vreselijk ook van die kleding, doet die vanmij ook. Laat het zelfs in dehuiskamer liggen als hij daar een shirt of zijn sokken uitgooit. Soms ruim ik het expres niet op om te kijken hoe lang het duurt voordat hij het zelf doet. Nou nooit dus..... Daar kan hij gerust 2 maanden langslopen haha. Over zulk soort dingen heb ik het momenteel ook met vriendinnen omdat het me dus nu ineens zo dwars zit ( vorige week raakte ik dus echt in paniek hiervan en dacht: Hoe moet dit dan als we straks een kind hebben!!! Dan moet ik alles alleen doen en dat kan ik niet!!! Tranen.....) maar dit is dus echt mannen eigen. Ik ben hem nu heel koud en vriendelijk aan het drillen aangezien ik vind dat ik er recht op heb nu ik alles alleen heb schoongemaakt.
    Dus schat; breng je even je bordje en je kopje naar de keuken? Waar hij het vervolgens op het aanrecht neerzet, dus dan; spreek ik meteen aan, of hij het in het vervolg in 1 ruk door in de vaatwasser kan zetten, kleine moeite en voor mij enorm veel plezier. Super irritant, maar het begint te werken. :)

Laartje wat was jij vroeg op!!! Werkse vandaag meid, gelukkig sta je in de airco...

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Kiss haha, over dat drillen roept vriend net naar beneden: " lieverd nu ik de badkamer helemaal heb schoongemaakt, verwacht ik dat je het een beetje netjes en bijhoud" mij na-apend van afgelopen week. Dit deed ie als grap naar mij en tegelijk om zichzelf te herinneren dat hij na het scheren even de wasbak schoonmaakt. De sufferd! Maar het werkt dus....

12. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    Hihi moet wel lachen om jullie 'vriendperikelen' haha hopelijk snappen ze het snel allemaal een beetje;) heb ik geen last van die van mij doet dat allemaal uit zichzelf:D Hier ga ik meer richting de sloddervos haha

zo ff broodjes en drinken halen en dan gaan we ff richting het zwembad

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Te warm om te reageren, pff ga het zwmebadje maar weer eens in.....

14. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Rondslingeren kleren herken ik hierook.
    Hij is nu zover dat hij het in elk geval voor de wasmand legt. (mijn kleren liggen 's avonds altijd op de dichte wasmand) zodat ik het er alleen maar in hoef te doen.

Geloof dat hij vandaag nesteldrang heeft ipv ikke. Hij is echt alles aan het poesten: stofzuigen, dweilen, wc en nu zijn motor.
    Maar dat is eigenbelang.

15. katje81

katje81 Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    1,331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Die rust nam ik bij m'n 1e zwangerschap niet en daar werd ik gigantisch op teruggefloten door mijn lichaam. Heb daar toen heel veel van geleerd en wil niet in herhaling vallen. Toen kon ik gewoon amper meer wat (voor m'n gevoel dan) en nu gaat het eigenlijk gewoon goed, en alleen maar door m'n rust goed in de gaten te houden. Kleine moeite dan maar :)

@verlof dames; lekker gaan genieten en pak ook je rust (het klinkt misschien suf, maar je hebt het nodig...al dan niet straks)

@Susan; heerlijk zo'n man die wilt poetsen. Doet mijn vent ook regelmatig hoor, maar dan 'alleen' beneden. Boven vindt hij minder belangrijk, alhoewel hij nu daar ook het e.e.a. doet.

@hier: ook heel veel last van opgezwollen voeten en handen.
    Vanmorgen heeft Jayden in de fonteinen gespeeld hier in het dorp. We hadden ons voorbereid; handdoekje en droge kleding mee. Z'n luier hing op half 11 na afloop :)
    Ga nu even lekker liggen op de bank, misschien een NCIS dvd kijken of boekje lezen... kijken wat manlief van plan is als hij terug is van boodschappen doen.

16. Marijeee

Marijeee Bekend lid

May 17, 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Okay het is vandaag gewoon echt té warm...
    Bah bah!!!

Wilde gaan reageren op iedereen maar ik duik mn badje weer in hoor!!

Ohja, een tip voor diegene die mogelijk eerder willen bevallen. En helpt het niet om eerder te bevallen dan zou het wel moeten werken om de bevalling soepel te laten verlopen: Frambozenbladthee.
    Ik drink het sinds een paar dagen en krijg me er toch harde buiken van joh!! Het doet dus zeker íets!!

Sterkte allemaal!!!

17. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Schoonouders komen zo op visite en blijven eten en voetbal kijen.
    Heb met dit weer helemaal geen zin in visite wil gewoon lekker in een hempje en dun rokje rond lopen het lieft zonder bh. Herkennen jullie dit.
    Heb de laatste dagen 's avonds echt snel mijn bh uit is veelste warm en zit echt niet fijn meer.

Nu voel ik me zo verplicht om toch nog een beetje fatsoenlijk op de bank te zitten. En er een beetje leuk uit te zien.

18. hey beiden even een berichtje weer kan weer even op internet
    heb even broertjes pc te leen echt fijn maandag krijgen we een nieuwe ..

Hier alles redelijk merk wel dat ik vocht begin vast te houden echt zulke dikke voeten opeens
    Verder erg last van het weer maar ja wie niet nu ..

Enveloppen voor geboorte kaartjes zijn ook geschreven
    en hebben alles in huis voor de kleine

ga nu even wat terug lezen
    had al wel wat mooie buikfoto,s gezien zoeizo onder water die zijn echt gaaf geworden

19. katje81

katje81 Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    1,331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Jahoor, herkenbaar!!

Gaan nu eten en vanavond verjaardag...dus hetzelfde 'probleem' als jij Susan :)

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Nesteldrang hier nog niet aanwezig, integendeel zelfs:D manlief wel. Maar die doet zowieso meer in huis dan ikke, eigenlijk bijna alles momenteel en ik laat alles slingeren:)

@susan balen meid, ik snap precies wat je bedoeld, alleen zonder bh dat niet:) maar wel gewoon lekker in je eigen hang kloffie hangen, ik heb mijn legging afgeknipt ziet er niet uit maar zit zo lekker.

@katje fijne verjaardag!

Hier vanmiddag boven lekker 1,5 uur liggen slapen, net een klein buitje regen hier maar stelde niks voor.

Share This Page