Pfff... warrrrummm.... als ik buienradar mag geloven krijgen wij rond 9 uur een bui Nu lekker even 2 min onder de staal afspoelen Vandaag hebben mijn vriend en mijn vader het balkon met de hoge drukspuit onder handen genomen.. Dus daar is het weer fris en fruitig.. Fijn... kan ik volgende week met het koelere weer op t balkon en straks met die kleine meid ook...
Hier zou het 20.00 uur 20.15 uur gaan regenen onweren, nou alleen een beetje gerommel in de verte buienradar gaf zelfs rood aan helaas helemaal niks nog. Chivay fijn dat je balkonnetje op orde is
Waar zit jij Smokey? Wij zouden ook de volle laag krijgen.. maar net alleen gerommel in de verte met hier 2 minuten regen.. Ben idd super blij met mijn balkon! Hebben een lekkere grote, en er is nu zowaar ook plek voor een zwembad!
In de Betuwe hier nu nog steeds alleen in de verte en af en toe een spat regen. Lekker plat op de bank grease kijken voor de 100ste keer
Ghehehe veel kijkplezier.. blijft een leuke film... Hier (utrecht) ondertussen wel onweer, maar regen blijft uit.
@ spruitnl, heb het hem inderdaad gezegt gisteravond... Dat hij me toch wat meer moet helpen om de boel bij te houden.. "doe ik toch al.." was zijn antwoord. Heb het hem uitgelegd wat me nou precies dwars zat en geloof dat hij het nu snapt haha.. Ach ja, mannen! pff! @ laartje, de zorg voor mijn zoon doet mn vriend gelukkig echt wel heel veel! Dus dat scheelt.. tis puur het huishouden wat hij gewoon niet ziet! En normaal maakt me dat nix uit, tijd zat.. Maar nu word het me echt teveel. Ik wil wel de eerst volgende zijn die gaat bevallen helaas hebben we het niet zelf voor het zeggen he! Al hoewel, een kraamtijd, dus in bed liggen hele dagen met dit weer, nee bedankt! @ Leonizzie, hier ook shirtjes in de woonkamer. Boven trekt vriend een shirt aan, en in de loop van de dag trekt hij deze beneden uit omdat het te warm was. En ik heb het extra een paar dagen laten liggen.. En net : "schat, die schirtjes, waarom zijn die niet gewassen?" ... uhm, omdat ze niet zelf naar de wasmand lopen?! Oohh nu lees ik dat wasbak verhaal na het scheren, zoooo irritand. Die kleine haartjes vind ik altijd óveral terug.. waaarom kan hij dat nooooit netjes achter laten, zucht.. haha. Al ben ik wel blij dat ik niet de enigste ben die dat zo irritand vind! @ susan, goed bezig dat hij last heeft van nesteldrang Hier ook bh uit opt moment! @ marije, frambozenbladthee, nog nooit van gehoord. Waar koop je dat?! En is dat wel zo verstandig dat je dat al drinkt dan, je hebt nog ff tegaan! @ chivay, lekker zeg dat je balkon weer schoon is! @ regen, het word wel wat donkerder in de lucht, maar nog geen regen gehad.. eerst maar eens zien en dan geloven. Hier lekker mogen uitslapen vanmorgen, heerlijk! 9 uur werd ik wakker gemaakt of ik kwam eten, ze waren al met zn 2tjes naar de winkel geweest en verse broodjes gehaald. Daarna hebben we de zwemtas ingepakt en hebben we een paar uur aan het buitenbad gelegen. In de middag nog ff bij schoonouders geweest, en verder lekker nix gedaan! Morgen gaan we weer naar het zwembad, vriendin gaat ook mee met dr kids.. dus wel gezellig. Meiden, shocking, vanaf morgen heb ik hier *meldplicht* ben dan 37 weken.. en zal me elke dag even hier melden dat de beeb echt nog in de buik zit!! Tijd gaat zooo snel! En gelukkig ook vandaag weer een hete dag overleefd. Vandaag 3!!! telefoontjes gehad van familieleden:"meid we hebben zo medelijden met je, in deze warmte, hou je het nog vol?!?!?!" Nou ja, tuurlijk is het warm, maar heb bijna geen last van vocht (alleen in mn vingers beetje), en ik zoek gewoon vaak verkoeling op, dan gaat het prima! Die bekkeninstabiliteit is 1000X erger! Maar wel lief van al die mensen die aan me denken, hihi! Herkenbaar bij jullie? Fijne avond, dat er maar lekker veel regen mag vallen!! LIefs
Kiss, het helpt niet de bevalling op gang als je lichaam er niet klaar voor is. Dus je kan het zonder problemen drinken vanaf de 34e week geloof ik. Pas als je lichaam er klaar voor is zal het je helpen de bevalling soepeler te laten verlopen. Dus frambozenbladthee is niet wee-opwekkend. Harde buiken krijg je er wel van, maar dat kan geen kwaad. Je koopt t bij een reformwinkel. De tuinen heeft het bijvoorbeeld ook. Ohja, het werkt ook ijzerverhogend en dat heb ik wel nodig aangezien ik een lage hb heb....
Hoi Dames! Joehoe! Het regent het regent! Wat een warm dagje vandaag zeg! Wij hebben vanochtend de laatste mobiele airco van Rotterdam weten te scoren, dus die staat nu lekker te loeien op Elins kamer, dadelijk verhuizen naar de onze. Verder lekker bij vrienden in de tuin gezeten, kids in het zwembadje, heerlijk relaxt! Maar ik zal blij zijn als het nu weer even lekker afkoelt... Voel me wel weer helemaal goed vandaag, dus dat is wel erg fijn. Hopelijk komt het niet meer terug, en blijkt bloeddruk en urine maandag ook nog gewoon goed te zijn. En dan vanaf nu echt lekker rustig aan! @Leonizzie; Fijn dat je mannetje tot inkeer is gekomen! @Kiss; Toch maar gewoon een keer zeggen tegen je mannetje hoor, anders verandert er zeker niks! Hij zal het hoogstwaarschijnlijk echt oprecht NIET in de gaten hebben... Het blijven mannen! FIjn dat hij het nu snapt! Hopelijk blijft dat iets meer als een paar uur hangen... @Marije; Pas op dat je niet TE vroeg aan de leg gaat he! Haha! Maar voordat je me aan de frambozenbladthee krijgt moet je eerst bewijzen dat het een bevalling opwekt hoor, voor harde buiken alleen doe ik het niet! Is het wel lekker trouwens? Hier vragen ook regelmatig mensen of het wel gaat met het warme weer. Tja, leuk is anders, maar je doet er zo weinig aan he? Kwestie van rustig aan doen, en lekker in een badje liggen. Ach, we overleven het wel! Morgen lekker geen plannen! Behalve in m'n badje liggen. Alleen een beetje jammer dat er elke keer zo'n kleine spetterende herrieschopper bij komt kruipen, is het weer gedaan met de rust! Truste voor zo!
Oh ik kom van mijn vorige berichtje terug t kwam hier net met bakken uit de lucht, en enorm veel bliksem.. mooi mooi... Alleen nog steeds smerig benauwd & warm binnen...
Zag dat het ook buiten nog erg warm is daar idd!! Ik zal eens proberen te blazen Buiten is het nu lekker (20graden).. Helaas alles nog dicht tegen de snoeiharde regen..... Hoop dat alles zometeen lekker ff open kan! Binnen nog steeds een gezellige 30 graden..
Kiss JEEE jij ook bij de 37 weken club! Nu wordt het spannend voor ons. Onweer, ik zat net als jullie net met een vriendin te klagen dat het wel mee viel met de regen en dat het nou niet echt verfrissend was... totdat het binnen 1 seconde veranderde in noodweer. Echt super eng want onze mannen zaten aan de waterkant op een eilandje (wij wonen aan het water) te vissen. Die belde in paniek dat alles inclusief boot weg was. Was wel enorm spannend in the midle of nowhere in de bliksem, levensgevaarlijk. ze scheten peuken. Een vriend heeft ze opgehaald en nu willen ze straks als de onweer ophoudt met een andere boot hun spullen gaan zoeken..... Ik ben zeer benieuwd, want het regent nog wel even, wordt een lange nacht,... voor hen dan. Misschien heb ik wel iets gemist hoor, maar wat is er met Iltje gebeurd? Ik zie haar hier niet meer?
@ Leonizzie... Getver dat is eng zeg! Hopelijk klaart het daar snel op en blijkt de boot t noodweer goed doorstaan te hebben!
Sjonge jonge, een keertje wakker 's nachts.. OKAY! Maar nee, het is inmiddels 3:10 uur en ik heb gewoon nog niet eens geslapen.. Kan maar niet in slaap komen.. Zusje is enorm druk in mn buik, beetje slijm verloren, heb krampen tot en met maar niet het idee dat het het begin is... Denk dat ik er onbewust toch wel mee bezig ben en erop let of de krampen erger worden en daarom de slaap niet kan vatten. Maar wat zou ik graag even tukken zeg!! Brendat, ik ben jaloers op jullie en jullie airco!! Lekker geslapen?? Enne, nee kan geen kwaad nu al hoor, die thee is zeker lekker ja. Niks mis mee! Hier ook flink wat regen/onweer enz gehad.. Nu is het buiten weer helemaal rustig, wel ietsje afgekoeld maar niet noemenswaardig.. Helaas.. Gelukkig voor morgen geen plannen, lekker thuis in en om het zwembad hangen denk ik!!! Nou, kopje goedenacht rust thee voor nu dan maar en hopelijk even slapen!!
Hey Marijeee, Hier ook al een paar nachten rond 4, 5 uur wakker.... en dat ligt niet aan de warmte want we hebben een plafondventilator op de slaapkamer. Heb nu alles maar opengegooid om het binnen te laten luchten. Moet alleen opletten dat de katten niet via open ramen er vandoor gaan....
@ leonizzie, joehoe, 37 weken inderdaad... Jij hebt ook meldplicht, haha! Ohh wat spannend zeg, hebben ze de boot nog gevonden!? Ja Iltje mis ik ook al een tijdje! @ marije, wat spannend zeg.. Wie weet ben je wel aan het bevallen. Zo niet, dan hoop ik dat je nog even lekker slaapt! Hier heeft het ook flink geregend, alleen dat wat later in de nacht. Werd er wakker van, flinke onweer.. Regen was ook wel ff lekker! Maar het is hier beneden zooo warm! Heb de tiundeuren al open staan, maar helpt niet echt. Straks weer lekker verkoeling zoeken in het zwembad! Liefs
Morning, Pff wat een vreselijke warme nacht....Gister heeft het hier even geregend , ongeveer een uur, maar het werd alleen maar warmer.....Vanmorgen pas om 05.00 in slaap gevallen en nu er al weer uit. Gelukkig heb ik nog weken de tijd om bij te slapen haha. Vandaag naar mijn zusje haar verjaardag, lekker in de tuin en daarna voetbal kijken op locatie...Gezellig, hoop dat ik het volhou met die paar uurtjes slaap. PS Dat bedzeil, wat een vreselijk ding zeg, heb hem er al weer vanaf getrokken, houd helemaal allee warmte vast. Wat hebben jullie op bed? @Kiss: Spannend,de beeb mag nu komen....Lijkt me nog wel even een ideetje om aan te wennen. Vervelend dat je bekkeninst. erger is gerworden @Marije; Hopelijk heb je nog een beetje geslapen, maar misschien ben je wel al aan het bevallen. Tot morgenochtend x
He het valt mij op dat de juiste tijdstippen bij de berichten niet worden weergegeven. Boot is gelukkig weer gevonden en nog heel. Verder was hij me nog meer aan het vertellen vannacht toen hij thuis kwam, maar ik ben direct, toen ik hoorde dat de boot terecht was weer in slaap gevallen. Kon er echt niks aan doen, ik was zo moe!!! Heb heerlijk geslapen ook. Wat trouwens ook een genot is, is dat we de klossen onder het bed hebben staan! Gaat een stuk pijnlozer in- en uit bed stappen. Marije, hoe staat het ervoor bij jou? Nog kunnen slapen of eh... iets anders?
Hey meiden, Nou geen bevalling hier hoor... Uiteindelijk 3,5 uur geslapen, tussendemiddag nog maar even gaan liggen denk ik. Leonizzie, jij goed geslapen! Heerlijk zeg! Kan me ook voorstellen dat het in en uitstappen nu makkelijker gaat ja, wij hebben een boxspring en het bed is al op de juiste hoogte. Ideaal! Kapedi, jij ook al zo slecht geslapen dus.. Pff, vermoeiend hé! Dat bedzeil, tja, het ligt nog ingepakt naast me op het nachtkastje. Bij mn zoontje er ook niet op gehad eigenlijk.. Nu weet ik wel dat ze bij Action hoeslakens verkopen die een zeil achtige onderkant hebben. Wellicht is dat wat? Of gewoon direct uit bed springen als je vliezen breken en pas het zeil erop leggen als je echt gaat bevallen (als je thuis bevalt) Kiss, officieel 37 weken zie ik! Je mag thuis bevallen Heb je er al zin in? Ik moet zeggen dat ik er toch best een beetje tegenop zie.. Je weet dat je het snel weer vergeet maar die pijn.. Die heb ik toendertijd snel achter me gelaten maar ik weet nog dat ik dacht dat ik dood ging dus ja... Ik vind het toch wel steeds spannender hoor! Nou ik ga maar eens aan de koffie!! Fijne dag vandaag!
Kapedie, ik heb nog niks op mijn bed . Hoorde namelijk ook dat zo´n zeilotje zo zweet en dat is het laatste wat ik momenteel kan gebruiken in bed. Misschien dat ik er een handdoek in ga leggen... Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen, hoe vaak begint een zwangerschap met het breken van de vliezen? En wanneer ze breken komen er geen liters uit, maar geloof zo´n 200 cl. Daarnaast is het inprincipe kleurloos, dus het zal allemaal wel loslopen.... Fijne verjaardag van je zus en goede wedstrijd!!! Marije, je bent er nog! 3.5 uur is wat weinig ja. Lekker vanmiddag siesta houden na de lunch. Ben je vanavond weer fit voor het voetbal! Hopelijk vannacht een betere nacht.