Augustus 2010 mama's - part 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kiss87, May 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elisa83

elisa83 Bekend lid

Feb 15, 2009
    773
    0
    0
    susan: deze witte broek is van H&M. Ik heb ook zwarte en die is van prenatal. Die zit beter vind ik zelf...

val: kindje ligt laag.. geen idee! ga het woensdag eens vragen!

thanx voor complimenten voor mooie buik! ben er ook wel trots op!

hier vandaag teamdag van werk, geen zin in! en dan lekker lang weekend!

xxx

2. Marijeee

Marijeee Bekend lid

May 17, 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Ik ga er na het weekend aan beginnen ivm mijn verjaardagvoorbereiding deze dagen.
    Dan heb ik 'm dezelfde dag nog af dus voor eind mei is ie zeker bij jou thuis!!
    En zeker op tijd hoor, don't worry!!

Ik ga boodschappen doen, draakje moet eruit, dan werkt ie tenminste een beetje mee.. Hier in huis doet ie alles wat niet mag ;)

Oja en Kiss, ja heb fysio gehad rond de 16 weken maar moet weer even nieuwe afspraak maken. Ben ook nodig aan massage toe, alles zit weer vast.
    En ook dat onrustige gevoel in mn benen, zo vervelend.
    Dan heb ik het nog niet eens over mn billen die zo irri aanvoelen.. Maar ja, alles voor het goede doel!

Fijne dag!

En toppers-gangers, have fun!

3. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    @ elisa: mooie buik... :)

@ Marije: lastige combinatie.. hormonen, pijnlijk bekken en een ondeugende peuter...

@ Susan: daar heb ik er ook laatst 3 besteld.. 1 heb ik terug gestuurd omdat er een stikfoutje in zat.. maar als het goed is krijg ik daarvoor weer een andere.. Mooie buikbanden hebben ze daar..

@ FemR: vorige week heb ik het kraampakket van IZZ gekregen.. dus bij de 27 weken.. Borstvoedings avond was wel leuk, maar geen echt nieuwe dingen gehoord.. en die kilo's.. tja.. dat zal hoop ik wel goed komen na de bevalling..

@ Brendat: rustig aan he... misschien iets regelen met je baas.??

@ Spruit: haha.. ik ken het die drukke moeders.. Mijn moeder zou ook al rond week 20 komen om de badkamer te doen.. haha. ze is nog steeds niet geweest.. maar ik doe hem zelf gewoon in etappes.. Mijn moeder is wel goed bezig met de gordijnen voor de babykamer en af en toe een keer stofzuigen.. dus mag niet klagen hoor..

@ Katje: leuk een mooi dagje naar spaarnwoude geweest.. met zo'n weer kan dat niet stuk..

@ Chivay: ik draag mijn bekkenband ook niet meer zo veel.. heb het idee dat het toch niet zo veel helpt dan ik dacht (bij mij tenminste) en het drukkende gevoel op je onderbuik ken ik.. niet echt prettig... daarom ook een reden om hem af te laten..

@ Iltje: rustig aan vandaag he.. dan ben je vanaaf helemaal fit voor de toppers..

@ Kiss: wat een leuke verrassing van je mannetje...

Zooo ben weer bij... nog ff ego dan..

Gisteravond borstvoedings avond gehad.. was wel interessant.. maar eigenlijk niet veel nieuws gehoord..

Nu ga ik even de badkamer onder handen nemen.. tenminste kijken hoe ver ik kom..
    en dan vanmiddag lunchen.. mijn moeder is vannacht terug gekomen van Spanje.. ff horen hoe het was..
    en dan heb ik vanavond een bruiloft van een collega van mij... gezellig dus... Hoop dat ik het een beetje vol kan houden..

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik lees over dwarse kids oor het weer, maar horen spokende kids er ook bij?
    Pfff dochter spookt al sinds de vakantie, thuis is het nog erger geworden. Ben echt zo moe nu en manlief ook. Vannacht van 1:00 tot 6:00 is ze bezig geweest, elke keer in onze kamer aan het krijsen. Ze wil bij ons liggen maar slaapt dan toch niet, dus daar beginnen we niet aan. Elke keer n haar bed stoppen, maar voordat je weer in bed ligt is zij er al weer uit en maar huilen dat ze wakker is (dat hadden we al gemerkt :( ). Vannacht heeft ze 30 min. geslapen in een babybedje! Toen man om 5:30 op stond was ze er ook weer in gaan liggen. Ze is toen met man naar beneden gegaan en hij is om 6:00 uur vertrokken naar z`n werk, ik sliep toen. Toen ik om 7:30 op stond lag dochter op de overloop te slapen :( Rare plek toch?! We gaan vanavond maar eens werken met een sticker kalender, dat werkte met zindelijk worden ook goed en onze deurklink omhoog, dan komt ze tenminste niet meer binnen. Op de gang krijsen is al iets minder irritant. Gelukkig zijn onze buren op vakantie! Baby werd er ook wakker van vannacht terwijl ik hem normaal nooit voel `s nachts.

Zo klaar met mijn gezeur! En de dag duurt nog zolang.........

5. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

Dec 3, 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor, krijg een jongen en ik heb er ook last van kilo's op die plaatsen :D

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @spruitje oke dat maakt dus niks uit hahaha dacht dat het fabeltje van de manier van dragen wel n beetje klopte:p bij een jongetje is de buik heel rond alsof er een voetbal onder je shirt zit, en bij een meisje is het meer in de breedte...naja bij mijn beide zwangerschappen (2x meisje) draag ik het in de breedte..

@marije oke mooi! ik ga wel zondag op vakantie dus kan ik het geld pas na de vankantie (na 31 mei) naar je overmaken. als je het 1 juni of 2 juni dan op de post doet dan is het er wel op tijd hoor! nou alvast super bedankt!:)

vanmorgen als een malle door de woonkamer heen gesopt...ben nu bekaf...merk dat ik nu echt wat minder flexibel ben...nu boven nog:( dat doe ik maar vanavond of morgen denk ik..
    tsja wil wel straks in een schoon huis terug komen van vakante..:p

nog 2 nachtjes!!! heb zo'n zin in de vakantie!!!!ben dr ook echt zooo aan toe..

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Haha Linda, bakerpraates he?! Soms kloppen ze en vaak ook niet. Hier klopt er ook niets van..... en dat geldt voor meer dingen.....

8. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Het (lange) weekend staat voor de deur!

Ha meiden! Zit helemlaal alleen op kantoor hier! Iedereen is weg...wie laat er nu een zwangere vrouw alleen op kantoor?? Geen nood, wat nu heb ik lekker rustig bij kunnen lezen :) :)

@klios: ik ben er tot nu toe ongeveer 4 aangekomen.
    @slapen: ook hier mag ik niet klagen want over het algemeen slaap ik lekker. Ik kan zelfs nog op mijn buik slapen zonder dat ik er last van heb.
    Zoals jullie kunnen lezen heb ik over mijn zwangerschap geen klachten, maaar mensen mag ik effe......... Hier in Duitsland is het al de hele week herfst!! Ik heb nog geen zonnestraaltje gezien. Als het goed is gaat het morgen goed komen.... We zullen zien.

Fijn lang weekend allemaal!!!!

9. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    Goh wat is het hier rustig vandaag!
    Tnxs voor de reacties op de bekkenbandvraag :) Fijn om te lezen dat die druk herkenbaar is! Ik heb nu ondertussen het idee dat die band ook niets voor mij gaat zijn.. Maar ik probeer het nog wel een paar keer, misschien went het juist..

Even snel vandaag weer.. Ondanks rustig dagje ben ik toch weer behoorlijk moe... Vandaag lekker uitgeslapen... vanmiddag wat tv gehangen, even langs de apotheek...
    En net spontaan nog even met Marcel naar de babydump & prenatal geweest... Boxkleed gescoord.. Mooie grijze en roze hydrofieldoeken.. een leuk aanbiedingrompertje en de blije doos! Leuk leuk...

Mijn vriend is nu de box in elkaar aan het zetten :D nu we het boxkleed hebben wilde hij ook zien hoe het eruit zou gaan zien haha

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Heel rustig inderdaad!

Leuk dat je zo`n lekker dagje hebt gehad! Altijd leuk om naar de Babydump en de Prenatal te gaan, manlief vindt het alleen niet zo leuk als ik.... hihi!

Jammer Kris dat het bij jullie niet zo lekker weer is. Ik ben blij met elke dag die we hebben, maandag schijnt het weer over te zijn. Vandaag genoten van het zonnetje met de (oppas)kinderen. Ze hebben ongeveer de hele dag buiten gespeeld.

11. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Bekkenband: Heb hem zelden om alleen als ik ver moet lopen. Maar naar de dierentuin had ik hem niet om en ging het ook goed.
    Dus ga hem ook niet meer gebruiken.

Buikband: komt morgen binnen net mail gehad ben benieuwd. Had nog wel een leuke gezien maar eerst maar eens kijken hoe hij bevalt. Heb op mp. nog wel op een geboden. Vroeg er maar 2 euro voor dus leuk voor er nog bij.

Verder weet ik het niet meer. Heb wel alles bijgelezen maar alles weer vergeten.

12. Koetje

Koetje Fanatiek lid

Jul 22, 2008
    1,237
    0
    36
    @elisa: mooie ronde buik hoor!

@Ckialita: lekker 'rustig' weekendje dus, veel plezier!

@Dingetje: leuk ja, zo'n kraampakket... Ik wil er liever nog niet aan denken dat ik dat weer moet gaan gebruiken. Gelukkig weten wij al wat ons te wachten staat. Toen ik die 'lappen' voor het eerst zag, schrok ik me kapot!

@Susan: wat lekker dat je tot de vakantie nog even vastigheid hebt. Leuk he, die buikbanden! Ik heb er ook al veel op die site besteld, zó leuk!

@FemR: leuk he, dat 'die' kinderen zo groeien in hun doen en laten? Ik zie dat al bij Tes, ze is zoveel wijzer dan een paar maanden geleden! Ik ben zó trots op haar!
    Het was heel leuk gister! Grappig om je collega zo op een podium te zien!Heb je lekker patatjes gegeten?

@Marije: veel plezier met je verjaardagsfeestje;)!

@brendat: ja die onderwaterfoto's zijn echt supergaaf! Vorig jaar is ie ook al een keer geweest dus ik heb al een onderwaterfoto van Tes. Leuk hoor! Ik ben heel benieuwd of deze ook zo mooi zijn!
    Lekker, een weekje eruit in juni. Wij gaan over 2 weken naar de Ardeche, heb d'r zin in! Wat leuk dat de kast van Elin van het weekend komt. En idd ff rustig aan doen op het werk he?

@Iltje: jij zit nu vast bij de Toppers! Veel plezier!

@kiss: wat lief van je mannetje, zo'n gezellig avondje met z'n 2-en! Veel plezier van het weekend met je zus en mams!

@Lauw: oh zo'n borstvoedingsavond. Wilde ik ook heen toen ik zwanger was van Tes. Ging toen niet door omdat er te weinig animo voor was. Maar dus niet veel nieuws gehoord?
    Leuk, lunchen met je mams en bruiloft van je collega. Veel plezier!

@Yolanthe: pfff, wat vermoeiend zo'n spokend kind! Ik hoop voor je dat het stickersysteem werkt!

@linda: lekker he, bijna vakantie! Alvast veel plezier!

@kris: ik hoop dat je idd ook wat zonnestraaltjes te zien krijgt! Zo lekker hier!

@Chivay: wat leuk, een boxkleed gescoord! En wat lief dat je mannetje de box meteen wilde opzetten. Hoe staat ie?

@hier: vandaag gewerkt, was leuk! Lekker veel buiten gespeeld met de kids. Tes mocht ook mee naar haar eigen groep, ze was dinsdag niet geweest. Wat was mama trots toen ze haar grote meissie tussen de andere kindjes zag stappen op het grote plein:D! Zó leuk! Normaal 'zit' ik aan de andere kant en zie ik dat niet maar nu ging ik met 'mijn' kindjes op hetzelfde plein spelen. Echt heel leuk om te zien hoe goed ze zich vermaakt.
    Mijn mannetje heeft vandaag hard doorgewerkt aan de badkamer en wat wordt ie mooi! Alleen is het balen dat we 4 tegels te kort komen... En die moeten weer besteld worden en zijn er pas over 2 weken helaas... Gelukkig heeft m'n lieffie het wel zo gedaan dat alles nu gevoegd is en geplaatst kan worden. Zal echt blij zijn als het af is! Dan zal ik het ook even showen.
    Nu lekker Xfactor kijken en weeeeeekeeend vieren!

Fijne avond en een heel fijn weekend allemaal!

13. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Kiss; Wat ontzettend lief van je mannetje! Kan me voorstellen dat je dat nou net even nodig had! Fijn dat het klussen bij je vader niet lang meer duurt, en dat je zelf ook een leuk weekend voor de boeg hebt!

@Marije; Misschien inderdaad verstandig om weer eens een afspraak bij de fysio te maken!

@Lauw; gezellig dagje zo! Jammer dat je niet veel wijzer bent geworden van die borstvoedingsavond! Vond het zelf ook zo moeilijk om me er echt iets bij voor te stellen. Had echt zoiets van het zal allemaal wel!

@Yolanthe; Pffff.... Wat een nachten! En hoe is ze overdag dan? Dna moet ze toch doodop zijn?

@Kris; Wat saai zo in je eentje! Wel gezellig voor ons natuurlijk! Fijn dat het zo goed met je gaat! Enne... Hier is het al een paar dagen heeeeeeeeerlijk weer hoor! :D

@Chivay; Jippie! Hoe staat de box??? Foto!

@Koetje; Wat balen dat je een paar tegels tekort komt! Is de rest nu allemaal klaar op die tegels na? Lekker!!!
    En jij ook op vakantie! Zijn we tegelijk weg zo'n beetje toch? Hoe lang gaan jullie?

@Hier; vandaag weer eens een lekker druk dagje gehad! En daarna lekker buiten in het zonnetje gegeten, heeeeeerlijk! Elin kan steeds beter zelf eten (nou ja, toch een behoorlijk deel beland daadwerkelijk in haar mond), en dat is zo schattig om te zien! Ze vind het helemaal leuk en is supertrots op zichzelf!
    Vanavond lekker bankhangen, X-factor kijken en was opvouwen!

14. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    Hai,

Zo... weekend ;) Heerlijk hahaha. Lekker rustig aan doen. Morgen gaat zoonlief bij opa en oma logeren en zondag gaan we een bakkie doen en hem ophalen. Manlief moet weer studeren, dus maandag zal die daar veel mee bezig zijn. Het weer voor maandag is niet best, dus ik ga denk ik maar strijken en wasvouwen en dat soort klusjes hahaha. Morgen gaan we kijken voor een nieuwe televisie. Manlief's vakantiegeld is binnen, dus we gaan onszelf even verwennen ;)

@Iltje: je zult nu aan het genieten zijn bij de toppers ;) Hoe was het??? Hier komt ws de kraamzorg niet langs. Ws, omdat het de derde is, wordt het telefonisch besproken. Nou... ik vind het best hihi.

@Kiss: ja niet alleen mijn dochter, maar ook mijn zoon gaat mee hahaha. Maar die is wat groter en weer wat wijzer. Maar goed.. we zullen het allemaal wel zien! Wat leuk zo'n verassing!! En nog lekker geshopt hoor, gaaf! Succes het laatste weekendje! Gelukkig ben je niet helemaal allen en ga je lekker naar je mamsie ;)

@Lauw: nou... dan moet ik hem toch ook binnenkort wel krijgen. Zal ze even mailen, kijken of ze er iets over kunnen zeggen ;)
    Ja joh die kilo's komen wel goed. En zo'n bvavond was in ieder geval leuk ;) Jammer dat jeniet heel veel wijzer bent geworden.

@Yolanthe: ohhhh vermoeiend zo'n spookje snachts! Wat kun je eraan doen hé... Slim om de klink omhoog te zetten en prettig dat de buren er niet zijn! Zou ze ergens bang voor zijn? Heeft ze een lichtje op haar kamer? Evt kun je een geruststellend muziekje opzetten? Hoop dat het snel over is!

@Kris: jeetje nog op je buik??? Zou mij niet meer lukken hoor hahaha. En maar 4 kilo, wauw!! Goed hoor!! Hopelijk komt het mooie weer jullie kant op!

@Chivay: en?? hoe staat het boxkleed in de box? ;)

@Susan: ik hoop dat je buikbanden geslaagd zijn!! :)

@Koetje: ja echt leuk he als ze geestelijk zo groeien, vind het altijd weer heel bijzonder om te zien! Het verschil in mijn eigen kindjes vind ik ook erg leuk om te zien. Ben zo benieuwd hoe beeb zich zal gaan ontwikkelen! En de patatjes waren heerlijk! Leuk dat je zo'n leuke avond hebt gehad!

@Brendat: leuk dat Elin goed zelf kan eten. Glunderde koppies hebben ze dan hé ;)

Ik ontdekte vanavond trouwens wat vocht in mijn voeten. Dus moet er even op gaan letten dat ik mijn benen omhoog doe. Op werk gaat dat niet zo makkelijk, dus bengelen ze lekker, maar eigenlijk zou ik het daar ook moeten doen. Eens kijken of ik daar wat op kan verzinnen ;)
    Mijn directe collegaatje is komende 2 weken op vakantie, dus zullen wat drukkere weken zijn dan anders, komt goed! Als ze terug is hoef ik nog maar 6 weken te werken hihi. En... vandaag op het werk en nu ook toch weer harde buiken. Terwijl ik me toch echt heel mak hou. Op het werk zit ik en is het momenteel niet stressvol, dus zit me echt te bedenken hoe het zou kunnen komen. Rest van de week ook heel rustig aan gedaan, dus vind het maar raar.
    En vannacht trouwens heerlijk geslapen! Doe mij maar weer zo'n nachtje ;)

Fijn weekend allemaal!!
    Grtz FemR

15. SpruitNoordeloo

Dec 3, 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kwam er vanmiddag achter dat ik gisteravond de eerste bijeenkomst van de borstvoedingscursus had..... oeps.

Dinsdag even bellen hoe we dat op moeten lossen, eerst volgende cursus is eigenlijk onhandig qua data; de eerste avond heb ik ook bijeenkomst van het werk en de tweede avond is manlief jarig. En de cursus daarna is na mijn bevalling.... ook niet handig.

Manlief had gezegd vandaag op tijd thuis te zijn, gisteren was tie wegens overwerk ook pas om half 11 thuis. Dat gaat ie vandaag niet meer redden want hij is nu nog steeds bezig en hij moet minstens nog een uur rijden naar huis! Gisteren lag ik om half 11 al op bed, vond tie niet leuk. Moest vandaag wel beneden blijven tot hij thuis is. Dus ik heel droog: ik lig altijd om half 11 in bed! Ben benieuwd...

16. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    Oh Femr: das wel vreemd ja als je zo rustig bent dat je dan ook nog harde buiken hebt...? apart. Hier ook vocht, s'ochtends gaat het wel, maar aan het eind van de dag als het zo warm is zijn ze ook dikker....Gelukkig heb je nu lekker geslapen he!

Koetje: lekker dat de badkamer nu bijna klaar is, maar wel balen van de tegels!

Chivay: leuk een boxkleed! hihi moest ie gelijk in elkaar;)

Kris : jammer van het weer! hopelijk van het weekend beter

Yolanthe: pfff verschrikkelijk zeg van die nachten! maar ff doorzetten hoor, heb hier ook wel eens zoiets gehad (niet zo erg dat ie op de overloop lag te slapen maar toch;)) en de aanhouder wint! succes

Ckialita: veel plezier van het weekend!

Kiss: wat een leuke verassing!! lekker zeg zo ff met z'n tweetjes! kan je helemaal van opladen he

Hier gewerkt vandaag, en bij mijn ma gegeten nu ff relaxen hier geen plannen eigenlijk van het weekend, vriend moet heel het weekend werken...:( nou ja volgende week nog 2 daagjes werken en dan ook een weekje vakantie

17. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    @Val: ja maf hé... ach... als het alleen maar harde buiken zijn vind ik het niet erg hihi. Ja komt idd doordat het wat warmer wordt dat ook ik meer vocht vast hou. Zal komende dagen wat meer zijn ws ;) Jammer dat je mannetje moet werken! Nog ff en dan heb je ook lekker vakantie, jippie!

SpruitNL: woeps... hopelijk kun je nog op een andere dag. Ben benieuwd of je manlief op voor half 11 thuis is ;)

18. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Overdag heeft dochter dips, maar als ze er overheen is heeft ze weer energie genoeg. Ik heb haar vandaag wakker gehouden, ze heeft de hele dag in de tuin gespeeld met de andere kinderen en net in bad voor ze naar bed ging.

Of ze bang is kom ik niet achter, ze zegt het niet. Alleen ik ben wakker geworden krijg ik eruit. Ze heeft een lampje, dat heeft ze altijd al gehad. En een muziekdoosje. We hebben afgesproken dat ze of in haar eigen bed mag slapen of in het bed van een oppas kindje, onze kamer is dicht. Ik hoop zo dat ik vannacht weer eens lekker kan slapen!

@Susan: hoop dat de buikband er morgen bij zit. Ik heb er nu 3 en vind ze wel prettig en mooi staan.

Ik word nu steeds vaker herkend als zwanger, gisteren kwamen we 3 mannen tegen (ik was met dochter en 3 oppas kinderen) zeggen ze tegen elkaar: zo die heeft wel 5 kinderen straks. Vond ik toch wel leuk stiekem dat hij het zo duidelijk zag (de opmerking verder niet want waarom zou ik geen 5 kids mogen hebben, ik heb tegen de oudste gezegd dat die meneer wel goed kan tellen, maar dat we wel 3 vaders en 3 moeders bij horen).

@koetje: balen van de tegels in je badkamer!

@Brendat: leuk he dat zelfstandig willen worden! Dochter wilde ook al snel zelf eten en niet meer geholpen worden. Grappig als ze trots zijn op zichzelf.

@FemkeR: dat is minder vocht in je voeten, hopelijk is het snel over als je netjes met je voeten omhoog gaat.

@kraamverzorgster: ook nog niets van gehoord, maar toen kwam ze ook bij 32 weken ofzo. Ze vond het heel raar dat ik er niet was en manlief haar ontving. Raar net alsof manlief niets weet ofzo.

Volgens mij gaan er een hoop leuke dingen doen dit weekend! Veel plezier allemaal! En gelukkig is het tot maandag lekker weer.

Heeft iedereen al de doos van de Prenatal? Ik heb er nog niets van gehoord nml. Volgens mij had ik hem bij dochter toen al lang.

19. SpruitNoordeloo

Dec 3, 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is net uitgelogd.....nog net even gesproken op msn.

@ Yolanthe: vandaag lag het afhaalbericht in brievenbus. Balen dat we tegenwoordig niet meer in Oosterhout terecht kunnen.

20. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    @SpruitNL: dan gaat het hem misschien net lukken hihi.

@Yolanthe: ik hoop ook dat dochterlief lekker zal slapen vannacht! Grappig die opmerking! Ik zou ook stiekum trots zijn hoor hihi.

Share This Page