En niemand spontaan bevallen gisteravond? Hier de ene na de andere harde buik hihi maar niks aan de hand. @ Dingetje, wat een geweldige foto van Ivar! Jammer dat het niet geholpen heeft ! Alle respect hoor 7x per dag kolven en naar het ziekenhuis,knap van je!! @ Chivay, dat meen je niet? Wat vreselijk voor haar! Schrik er echt van! @ Marijeee, hihi ik moet zo lachen om alle tips om de bevalling op te wekken. Was er maar 1 écht goede tip. Wanneer heb je een afspraak om te strippen? Mag ik vragen waarom je niet gelijk wordt gestuurd naar de gyn? @ Brendat, lastig is het he? Ik schaam me diep maar hier valt Aiden nog steeds bij mij in slaap. Krijg het gewoon niet opgebracht om hem huilend in bed te leggen. Hij gaat uiteindelijk wel slapen maar er moet iemand naast hem zitten. @ Smokey, wat schrikken van die onweer zeg. Daarom vind ik onweer toch altijd wel een beetje "eng". Ben toch bang dat het inslaat ofzo. @ Zeiltje, moet ik hier ook nog doen maar het slaapt zoooo rot. Ik draai 100x per nacht en dat schiet niet op. @ Buikslapers, zijn er nog mensen die op hun buik slapen? Hier wel nog maar merk dat het steeds lastiger wordt. @ Vergissen in geslacht, mochten we een jongetje krijgen dan zou het wel heel zielig zijn. We hebben echt bijna alle kleren in het roze. @ Luannie, wat schrikken zeg. Gelukkig goed afgelopen. @ Femr, ik zou zeker vandaag even bellen voor de zekerheid. Merk hier ook echt dat ik indalingsweeen heb. Wat is het warm he 's nachts! Heb het er echt helemaal mee gehad. Overdag maakt het me niet zoveel uit maar 's nachts kan ik gewoon niet slapen. Hele tijd harde buiken en voorweeen, lekker met dit weer. Vriendlief zei gister nog dat het lekker was om nu met dit weer thuis te bevallen, onze slaapkamer is echt een sauna haha. Vandaag een na laatste werkdag, aan de ene kant lekker maar aan de andere kant toch wel jammer. Was echt een rustmoment voor mij aangezien zoonlief errrg druk is Ohja mijn schoonzusje is ook zwanger en ze zei laatst dat ze perse geen jongen wilde want dan werd hij net zo druk als Aiden (leuk he zo'n opmerking ). En nu krijgt ze een jongen hihi. Moest er stiekem toch wel om lachen. Ga me klaarmaken en dan naar het werk. Hopelijk wat minder warm vandaag.
@ laartje, ik was altijd een buikslaper, Helaas kan ik dat al niet meer sinds ik 15 weken zwanger ben... Kan niet wachten om straks na de bevalling weer op mn buik te kunnen slapen!! Waar is Aiden op de momenten dat jij werkt dan? Anders zou ik hem gewoon naar de oppas laten gaan,of kdv op de dagen dat jij normaal zou werken. Dat doe ik met mijn zoon ook, 2x in de week naar kdv, 1x in de week komt mn moeder me helpen of ze neemt hem een dagje.. zoo prettig voor mij! En mn zoon houd zo natuurlijk ook zijn eigen ritme. Wat leuk dat je schoonzusje ook zwanger is, en jongens zijn druk, maar hartstikke leuk!! Beetje pit in een kind, ik hou dr wel van!!! Vanacht nog wat onweer gehad, regen volgens mij niet.. En zoon was weer vroeg wakker vanmorgen, pff ben echt moe! Ben ook wel laat naar bed gegaan gisteren, dus eigen schuld.. vanmiddag maar even bijslapen. Liefs
Goeiemorgen ladies! Laartje, ja al die tips moet je maar met een korreltje zout nemen hé... Sommige zullen best werken maar pas als je kindje en je eigen lichaam er klaar voor zijn. Ik word doorgestuurd naar de gyn als het strippen niet blijkt te helpen. Vanmiddag sowieso naar de VK en dan even duidelijk stellen in hoeverre ze me nou kunnen/willen helpen. Niet dat ik dat straks teleurgesteld word als blijkt dat ze toch niet willen strippen met 38 weken. Het is trouwens niet dat ik het zwanger zijn zelf zat ben. Ik ga het echt wel missen, te meer omdat wij max 2 kindjes willen en dit dus de laatste x zal zijn. Maar die lichamelijke klachten/pijntjes al 9 maanden lang.. Nee dat houdt mn lijf niet meer vol. Kiss, balen is dat als kinderen zo vroeg wakker zijn en jij te laat naar bed bent gegaan hé. Dan zou je zo graag willen dat ze uitslapen! Gelukkig was het hier half 8 vanmorgen en heb ik vannacht zowaar 5 uur geslapen! Al zou ik best nog wat meer kunnen tukken, gaap.... Ik begin steeds meer op te zien tegen de dagen.. "Hoe ga ik mijn zoontje nú weer vermaken??!!!" Ik kan zo moeilijk stil zitten en thuis hangen maar om nu nog echt de deur uit te gaan zonder assistentie.. Pff.. Word al moe als ik er aan denk.. Nou ja, hopelijk zitten zijn oortjes vandaag op de goede plek!! Ik ga zo de tandarts maar eens bellen trouwens, er is een stukje van mn kies afgebroken.. Alweer.. Slecht gebit.. En juist nu.. Lekker op mn rug liggen daar, zucht... Fijne dag dames! Het is in ieder geval een stuk koeler!!
haai meiden He wat jammer he....de avond was gelijk klaar gister...als ze hadden gewonnen hadden we nog wel een feestje gehad waarschijnlijk maar de sfeer was voorbij, was wel heel gezellig en vond Spanje ook de terechte winnaars hoor, ze waren gewoon beter...maar wat een k** scheids!!! hij moest van zijn gele kaarten af volgens mij:S Laartje: oh ja leuke opmerkingen zijn dat zeg! idd wel leuk dan dat ze een jongen krijgt hihi en dan hopen dat ie net zo druk word! en nog op je buik slapen! wow snap niet dat je het nog voor elkaar krijgt! Marije: ik vind dat ook moelijk om Romano hele dag te vermaken soms hoor! Hij is er ook 1 die zich nogal snel verveelt en niet zomaar een uur ofzo alleen gaat spelen....en dan ben je zelf ook nog eens moe en kan je niet de deur uit..moeilijk is dat he, hopelijk kunnen ze iets voor je doen bij de vk! Het is wel ietsjes koeler ja maar hier binnen nog steeds warm!! Hihi leuke foto van Ivar!! Ach nee wat erg voor Lynnami
@ Oranje: pffff.. wat een spannende wedstrijd... Mijn mannetje zei al.. ik hoop dat je tijdens de bevalling niet zo hard in mijn hand knijpt.. Maar.. idd.. wat een PIEP scheids... grrrr... Maar.. tja.. ze waren wel echt aan elkaar gewaagd... het was erop of eronder.. Maar ik baal nog gruwelijk.... gisteren meteen de vlaggen maar binnengehaald.. @ Bedzeiltje: ik heb er wel eentje onder liggen... deze heb ik onder de molton gedaan, met erover nog een groot badlaken en dan over de molton nog gewoon het hoeslaken. Het is iets warmer, maar op zich vind ik het nog wel meevallen.. en het kraakt niet.. @ Warmte: gisteravond de schuifdeur open gezet met buiten de deur de ventilator, ik dacht dan koelt het wel.. Maar nee hoor.. Nog steeds warm binnen.. dus nu echt alles open gezet.. maar ik denk dat het zo weer dicht kan.. het wordt alweer bijna warmer buiten dan binnen.. @ FemR; misschien inderdaad de VK even bellen.. je kunt altijd overleggen wat zij er van vinden.. @ Luannie: oww.. meid.. wat een pech.. gevallen op je knie.. maar gelukkig niet op je buikje... Pas wel een beetje op he.. hihi.. @ Weer: ik zie inderdaad dat het vandaag waarschijnlijk wel gaat regenen.. Heerlijk.. laat er maar met bakken uitvallen... kan het tenimiste afkoelen.. Ook de komende dagen zijn wat minder warm voorspeld.. gelukkig.. @ Yolanthe: fijn dat die kleine al aan het zakken is... krijg je boven wat ruimte.. hihi.. Maar pijn onderin is ook niet echt prettig.. @ Dingetje: ondanks de jongste supporter hebben ze niet gewonnen.. Maar wel een leuke foto zeg... @ Marije: inderdaad wonderolie heeft ook veel nadelen.. Ik zou toch de natuur zijn gang maar laten gaan... @ Geslacht: Haha Laartje.. hier zou het ook een probleem zijn als het het andere geslacht is.. Maar daar ga ik maar niet van uit.. heb trouwens donderdag nog bevestiging gehad.. dus neem aan dat het echt zo is.. @ Laartje: ik weet niet of het bij jullie in het ziekenhuis beter is.. maar bij ons in ieder geval niet.. daar is het ook erg warm.. geen airco Haha.. fijne opmerking van je schoonzusje... wel grappig dat ze nu ook een knul krijgt.. @ Marije: succes bij de tandarts.. @ Hier: vanmiddag weer naar het ziekenhuis.. eerst weer een CTG en daarna een afspraak bij gyn ivm zwangerschapssuiker.. ben benieuwd wat zij te zeggen heeft daarover...
Nou hier barst het al los! begint te regenen en kijk net op buienradar en zie dat er hier al heel wat aan komt! zal lekker afkoel dagje worden vandaag...lekker, beetje opruimen
@Chivay: erg voor haar dat het weer mis is! @ Laartje: nee niet bevallen hoor, maar we zaten ook op de bank van wat als je nu in het ziekenhuis ligt te bevallen. Groot beeldscherm naast je en een scheldende gyn naast je bed. @Buikslapen: lukt al heel lang niet meer, slapen is sowieso de meeste nachten een drama. @Aiden: pff dat is zwaar dat je elke avond naast hem moet zitten tot hij slaapt! Hier is het ook een tijd drama geweest met slapen, maar hier is het gelukkig weer over. Er naast zitten hebben we nooit gedaan, dochter gaat dan ook niet slapen maar kletsen en liedjes zingen. @Vergissen in het geslacht: hihi bij dochter was ik er ook bang voor, maar na het 3x gehoord te hebben door 3 verschillende mensen geloofde ik toch wel dat ze een meisje zou zijn. Bij deze uk hebben we zoveel echo`s gehad dat het wel moet kloppen. En toch weet je het pas zeker als hij/zij er straks is! @schoonzusje: is ook wel de goden verzoeken hoor! Tja jongens drukker dan meisjes? Ligt ook wel aan het karakter voor een groot deel. Ik heb hele rustige jongetjes gehad, maar ook van die drukke typjes. Dochter is ook niet echt het voorbeeld van een heel rustig meisje en pit zit er ook meer dan voldoende in! Als ze het ergens niet mee eens is voert ze graag haar act op met "neuk neuk neuk" ipv leuk dus heel fijn! En ze kan er ook een heel boos dansje bij @weer vanacht: hier wel regen, maar geen onweer. @kinderen vermaken: mijn dochter kan zichzelf gelukkig heel goed vermaken. Verder heb ik hier 3x per week haar vriendinnetje over de vloer. Dus dan kan ze zich ook uitleven. Ik doe nu ook minder met mijn oppas kinderen en dochter hoor! Normaal ben ik wel van het ergens heen lopen of fietsen, maar ik blijf nu lekker thuis. @Marije: sterkte bij de tandarts! @hier nog rustig, maar straks ben ik taxichaffeur: kinderen ophalen bij de ene school en dan weer afleveren op de andere school. Dochter + vriendinnetje zijn er ook bij. Verder is de weg afgesloten en moet ik heel ver omrijden! Geweldig die officiële omleiding, die is echt heel erg ver om! Gelukkig gaat autorijden nog prima,met dochter kon ik al heel snel niet meer zelf rijden. Ik ben klein dus zit ik ver naar voren en dat icm een dikke buik is niet erg ideaal te noemen.Gelukkig hebben we sinds vorig jaar een nieuwe auto en kun je de stoelen veel meer draaien/veranderen!
owww moet 9 pagina's bijlezen, hoop dat ik niemand vergeet!!! val: wat vervelend van je baas..! echt triest! zou bij mij ook kunnen gebeuren! als bij collega kind ziek is, stop je het maar in de schuur (bij wijze van) en je komt maar gewoon werken! maar ja, zijn vrouw hoefde nooit te werken dus was altijd thuis voor de kinderen... waar woon je dat het bij jou regent? brendat: hoe gaat het nu met je? geen gekke dingen meer gehad? leonizzie: en is je vriend nog gegaan?! Geweldig! Overal hetzelfde met die mannen!! Als ze dan iets doen qua huishouden, moeten ze het ook even laten weten! Haha! ckialita: hoe gaat het nu met je? heb je al zo'n ventilator ding gekocht? helpt echt.. en die vals zingende mensen, tja... irritant!!! kiss: is hier ook hetzelfde. ik krijg steeds te horen dat ik rommel op moet ruimen, want ik ben thuis en laat alles liggen.. haha! wie laat er alles liggen, denk ik dan.. mijn ervaring is dat mannen het niet uit zichzelf zien, je moet het vragen.. en dat is net dat dingetje wat ik meoilijk vind! Herken wel dat mensen aan je denken, maar vind dat ze er nogal probleem van maken dat ik zwanger ben en dat het warm is. Volgens mensen om mij heen moet ik het verschrikkelijk vinden dat het zo warm is. Ja het is warm, maar als ik niet zwanger ben dan zou ik het ook warm hebben!! Je moet je dagindeling wat aanpassen en rustiger aan doen, nou dat is voor mij helemaal niet erg aangezien ik altijd door blijf rennen. laartje: bedankt voro de geruststelling dat ik de bevalling wel aan kan na weinig slaap! na 4 nachten afgelopen nacht eindelijk eens geslapen! dus dat scheelt!!!! Ik ben een buikslaper, maar dat kan ik al maanden niet meer lijkt me heerlijk! Susan: ik heb het niet dat ik zonder BH wil lopen, dan krijg ik hele zere borsten.. wel dat ik makkelijk zittende kleren aan wil of naar bed wil (of wil liggen) als ik daar zin in heb.. Smokey: leuk is grease he?! Deze week wordt het minder weer en dan ga ik grease, mamma mia, dirty dancing enzo kijken! Heeeerlijk!!!!!!!!!!!!! Iets in bed: je kunt beter met warme weer handdoek eronder leggen dan dat zeiltje.. dan zweet je je bedje uit! Luannie: was het soort drijfzand dan ofzo?! Gelukkig heeft beeb niets, maar je knie is minder!!! Dingetje: och wat een lieve foto!!! Geweldig!! Voetbal: jammer hoor!! Maar als ik dan vanmorgne op journaal zie dat mensen in de put zitten etc dan denk hup, kom op!!! ben erg fanatiek voetbalsupporter, zowel voor NL elftal als voor de competitie, maar dit.. pfoee! Nou ja, dat is mijn frustratie! Noodweer: was erg he zaterdag op zondag! Ik was zoooo moe! Was blij dat ik moe was en eindelijk kon gaan slapen, begon het toch te regenen en onweren. Kids van mijn broer waren er. De 1 werd niet wakker, de ander durfde niet meer in haar eigen bed dus die heeft uren bij ons gelegen! Ze geven zo weer veel regen door.. als het in huis dan ook wat koeler wordt, ben ik blij! Hier: vannacht eindelijk redelijk geslapen! Nu wasjes draaien, nar vriendinnetje zo even.. wil boven stofzuigen en dweilen en badkamer en wc schoonmaken. Als ik dan nog fut heb, ga ik strijken. Maar kan ook vanavond of morgen ofzo Moet eind van de vanmiddag naar verloskundige. Ben benieuwd of kleine al is ingedaald. Gisteravond was mijn buik net een punt, dan zou ik graag een klepje open willen doen om te kijken hoe die kleine ligt.. woensdag trouwens liggingsecho! Volgens buienradar gaat het hier rond 10 uur regenen.. we wachten af! Fijn dagje allemaal!!!
@buienradar: ook maar even gekeken, want het ziet er hier nu nog mooi uit. Maar hier verwachten we de regen om 11:00 uur. Met een beetje geluk blijft het onweer links van ons en krijgen we alleen een hoop regen!
Goeiemorgen allemaal... Ik wordt gewoon blij van buienradar.... temp zal zometeen wel lekker zakken en dan kan ik eindelijk weer wat dingen doen in huis Nu nog even de ventilator op t balkon staan om al die fijne koele lucht naar binnen toe te blazen... Iets voor 11 gaat het hier los Dus dan even rennen om alles dicht te doen... @ Buikslapen... Hier een onvervalste zij-slaper... Wij slapen altijd lepel, of op op zijn schouder... dus weinig last om een houding te vinden.. Maar rol vaak wel ietsjes door op mijn buik.. beetje half half dus.. @ Vergissen geslacht.... Hier iig geen twijfel meer ... Heb nu 6x te horen gekregen dat het echt een meisje is @ Laartje...Hahaha...ja, dat is toch wel stiekem even erg lachen dat je schoonzusje nu een zoon krijgt!
Goedemorgen hopelijk blijft het nog even een poosje droog hier hebben veel was lopen aardig achter kan het nog mooi even drogen buiten Hier net nieuwe pc binnen gekregen en zo even op zijn plek zetten en alles er weer op instaleren Houding met liggen > hier kan ik ook moelijk een lekkere houding vinden maar merk s,morgens wel dat ik ook iets op mijn buik heb gelegen als ik dan op rug ga liggen zie je dat buik echt naar 1 kant staat .. Vergissen geslacht > hier nu 3 keer gehoord en gezien dat het een meisje is dus zal wel goed komen hoop ik gelukkig ook nog aardig wat neutrale kleertjes hahaha maar zal wel even een omslag zijn als het opeens ene jongentje zou zijn hahaa
Goedemorgen! Hier dondert het al @Liggen; hier ook een buikslaper.. helaas kan dat niet meer.. slaap nu op mijn zij met een deken tussen mijn benen. Word wel vaak wakker op mijn rug. @Geslacht; Ik hoop dat ze het niet verkeerd hebben... zou ik zielig vinden haha.. Ik heb veel meisjes-dingen haha @Drijfzand... Het was het begin van de zee.. dus of het echt drijfzand is weet ik niet.. zal eens een foto zoeken... daar bij die strepen lag ik er in.. maar ligt het aan mij of ziet het eruit of het gewoon zand is??
Heb alles bij gelezen helaas als een zeef vandaag. Sorry. Buienradar: komt een mooie onweersbui deze kant op in de loop van de middag. Met heel veel regen. Nou ja kan het mooi afkoelen en het huis even doorwaaien.
Luanni: ziet er niet uit als drijfzand, eerder als blauwe drek. Gelukkig is het goed gegaan op je knie na dan.
yolanthe lekker druk dan vandaag!! Elisa: in zeeuws vlaanderen, hier kwam het als eerste! lekker afgekoeld buiten, alles staat nog open, maar blijft zo hangen binnen! succes bij de vk! Luannie: ziet er idd niet uit als drijfzand! gelukkig is het goed afgelopen he Zo ff op kraambezoek geweest, nou ja kindje was alweer 2 maanden! maar wat een scheet, ze viel lekker in slaap op mijn arm, wel heeeeeel heet zo'n klein prutsje op je
Ja die blauwe/bruine drek kwam nadat ik er in was gevallen :S haha! Ik kan niet wachten tot het hier gaat afkoelen pfff!
hier net zware regen en onweersbuien gehad in amersfoort! nu alles tegen elkaar open en hopen dat koeler wordt binnen!!
Bij deze Hier is de regen losgebarsten, ben benieuwd of het idd iets verkoeling zal geven, want dat was zaterdag niet het geval... @kiss; ik ook een buikslaper, en soms word ik nog steeds wakker half op m'n buik/zij. Dat ging bij Jayden echt niet. Snap er ook niets van, maar goed, als het écht niet zou kunnen zou Ukkie wel protesteren...