Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Getvergetver... die 30 druppels regen maken het alleen maar benauwder!

@ Val... ;) zullen straks genoeg zweetarmpjes krijgen idd van t vasthouden van onze ukken haha..

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hello meiden, heb wel alles gelezen maar niet echt de puf om op alles te reageren. Mijn voeten doen echt een beetje pijn van het vocht, dus ik wel snel op de bank kruipen met kussens eronder en een lekker een filmpje op. Daar is het nu wel het weer voor.(als het goed is)
    Heb die voeten ook echt aan mezelf te danken gewoon te veel gestaan en gelopen de afgelopen dagen met warme weer.

Hoop wel dat die regen nog een beetje doorzet want die druppels van net helpen niet echt.

Over voetbal gisteren, ik zeg maar niks.....

3. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hier nog geen regen gehad (woon helemaal in het oosten).
    Maar het begint nu in de verte wat te rommelen.

Manlief is net naar zijn werk gegaan, heeft late dienst.
    Zoon ligt net in bedje.. en ik ben zenuwachtig, ben heel bang voor onweer en ben dus alleen met mn zoon.
    Mijn moeder moet tot 16.00 uur werken en komt GELUKKIG dan meteen hierheen.. hopen dat het tot die tijd meevalt!!
    Ze zeggen wel dat het int oosten het ergste word, dus dan liever later wanneer mn mams er is.

En heb ineens last van vocht in mijn voeten, best dik, nog niet eerder gehad.. Maar nog niet echt pijnlijk hoor, dus mag eigenlijk niet klagen.

Zo even beetje opruimen hier, en dan lekker snuffelen op internet op de bank..

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik kan even niet terugvinden wie het nou schreef, maar of mijn instellingen wel goed waren ivm de verkeerde tijdstippen die ik zie waarop ik en jullie je berichten schrijven (ongeveer 2 uur te vroeg steeds). Maar die van mijn computer zijn goed en hier op het forum kan je die tijden toch niet zelf aanpassen? Heeft niemand er last van?

5. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Jeetje na 24 uur ruim 7 pagina`s te lezen haha

@ Katje; had geprobeerd er een handdoek overeen te leggen , maar het is nog super warm, tja moet wel zeggen dat het ruim 30 graden is in mijn slaapkamer!
    @ Smokey; Daar ben ik nou ook altijd bang voor, bij de harde klappen hebben wij hier de tv uitgedaan en alle stekkers uit de stopcontacten, heb het namelijk wel vaker gehoord dat dat kan gebeuren. Wel echt klote, hopelijk wordt het vergoed door de verzekering.
    @Femr; Zou ook even de vlos bellen, maar misschien lees ik op pagina 1 of 2 dat je dat al hebt gedaan, ben nu nog op pagina 6
    @Luannie; Gaat het al beter met je knie? Ziet eruit als gewoon nat zand ja!
    @Dingetje, jeetje 7 keer kolven, en het weer zit idd niet mee...Gelukkig gaat de tijd hard, voor je het weet ik je kleintje thuis, nog even volhouden. Oh jeetje wat een schattige foto, zo klein is hij nog.
    @Marije; Wonderolie nog nooit van gehoord. Sterkte bij de tandarts!
    @Laartje; Kon ik nog maar op mijn buik, dat was al afgelopen toen ik 14 weken was opzo, kon toen al niet meer :(, lekker dat je zo lang op je buik hebt geslapen. Fijne opmerking van je schoonzus, erg aardig ook!
    @Lauw; succes in het ziekenhuis
    @Irisnaomi; Fijn dat je een nieuwe pc hebt, was wel nodig he!
    @Leonizzie; fijn de voetjes omhoog en rustig dagje van maken. Bij mij staan de tijden goed.

Het is maandag en vraag me nu al af wat ik al die weken ga doen! Mmmh het regent en binnen is alles al gedaan, heb al maanden last van nesteldrang, ga er even over denken haha.

Fijne dag vandaag

6. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meiden,

Zooo..... echt mega balen gisteravond! Wat een k*tscheidsrechter zeg.... Nederland had de kansen die ze kregen uiteraard moeten benutten, maar wat heeft de scheidsrechter een invloed gehad op die wedstrijd zeg.... vond het echt geen leuke pot om te zien....

Vanmorgen even flinke boodschappen gedaan, Isa is zondag jarig, dus het meeste ff in huis gehaald. Vrijdag mag manlief het laatste halen, die is dan toch vrij.
    Heb de vk nog maar niet gebelt. Gistermiddag was beeb heel druk in de weer en gisteravond twijfelde ik of ik beneden geen bolletje voelde. Vanmorgen kon ik het ook niet duidelijk voelen, maar hetgeen wat in mijn bekken zit voelt wel heel los, dus het is nog niet aan het indalen gelukkig. Ik heb mezelf gewoon streng toegesproken dat ik geduldig af moet wachten en mezelf niet gek moet lopen maken hahaha. Ik denk nu wel dat het nog in stuit ligt overigens hoor, voel boven in een hard bolletje en billetjes zijn volgens mij niet zo hard hahaha. Ach.... we shell see!!

Het is binnen nog erg benauwd, heb de deuren tegen elkaar open maar helpt weinig. Is wel wat regen gevallen, maar dat koelt ook niet echt af.

Fijne dag en succes bij de vk wie er naar toe moet!!

Grtz FemR

7. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier een lekker fris regenbuitje.
    Alle ramen en deuren open staan, heerlijk

De kat zat voor de hordeur naar buiten te kijken zit er opeens een dikke pad aan de andere kant van de deur. Hup de kat naar buiten achter de pad aan maar helaas voor de kat de pad was sneller.
    Als ze de kans krijgt bijt ze ze dood en eet ze alles op. Het liefst in de bijkeuken hier.
    Nu zit ze onder het afdakje te wachten totdat de pad weer tevoorschijn komt uit zijn schuilplekje

8. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    FemR, hier ligt het hoofdje wel beneden en het kontje boven net onder mijn ribben. Maar dat is echt een hard bolletje hoor. Steekt soms ook lekker ver naar buiten heb dan gewoon een bultje in mijn buik. Zo ziet het eruit.
    Dus kan best gedraaid zijn hoor.

9. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Fem.. :) idd... de vk dacht steeds dat ze gedraaid was... en dat ze dus haar billen voelde... maar bleek met de echo elke keer toch t hoofdje...
    Wanneer moet je weer naar de vk? Hoop dat ze netjes omgedraaid is!

10. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Bekijk bijlage 84972

Even paar foto's showen van zaterdag..
    Hij kan zijn buik uitzetten wat ie wil... maar ik win :D

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
  12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
  13. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @Chivay wat leuk zeg!! mooi kamertje!
    herken ook wat kleertjes haha! :) oeeh morgen ben je 37 weken! :D

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Susan: acch dat vind ik zielig voor de pad! Gelukkig was hij snel genoeg, hoop niet dat die kat hem te pakken krijgt. Vind het van die leuke beesten.

@Tijd: hier ook altijd 2 uur vroeger, dus dat heb ik ook!

@Foute voorspellingen: gewoon ruilen hier! hihi. Nee hoop dat iedereen de uitgezochte kleertjes gewoon kan gebruiken. En wit kan altijd he?!

@Chivay: leuke foto`s. En jij wint het makkelijk van hem ;).

15. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    leonizzie: tijden kun je ergens anapassen is mij weleens verteld, ik heb ook last van tijden!

chivay leuke foto's! leuk kamertje en jij wint hoor met buikfoto! hahah! heb foto met mijn vader gemaakt tijdje geleden.. die heeft dikke buik maar ging m ineens beetje inhouden...! maar ik win toch wle!

femr: hier hoofdje ook naar beneden, met kontje onder mijn ribben. gister zag je knie of elleboog aan zijkant uitsteken, ook apart!!

hier: net even half uurtje geslapen.. was moe en had keel- en oorpijn.. dat laatste heb ik nog. zal wel door vreemde weer komen! vanavond maar proberen op tijd naar bed te gaan met de hoop goed te slapen!
    had vanmorgen veel plannen, nog weinig gedaan! half 6 bij VK zijn.

16. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    ahhahaha Elisa ben wel heel benieuwd naar die foto dan... Want dat is wel erg herkenbaar!.... ;) Zaterdag ook een foto met mijn vader samen gemaakt...

17. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    mijn pa staat er lichtelijk stom op, die weet zich dan geen houding te geven, maar het zijn grappige dingen

pfoee is hier weer erg warm ineens!! zo weer regen en onweer denk ik.. dacht ga strijken, maar is me echt te warm!! vanavond dan maar!

18. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hier loopt de temperatuur ook weer op, wolken trekken weg en het zonnetje is er weer. Raar weer hoor!

@Elisa: ja die knietjes uitsteken herken ik heel erg van Pim en Isa, dat heb ik nu eigenlijk nog niet gehad. Soms zit er een voetje laag in mijn zij wat naar buiten prikt hahaha. Succes bij de vk! En met je oor en keelpijn!

@Yolanthe: vind ik ook hoor, bij foute voorspellingen gaan we ruilen ;)

@Chivay: wat is het kamertje leuk geworden!! En wat een gave foto zeg, jij hebt gewonnen hoor ;) Ja gek hé! Vks kunnen het dus ook mis hebben! De bewegingen voelen ook anders dan toen met Pim en Ies die wel met het hoofd naar beneden lagen.... Het is ook "stiller" in mijn buik. Ik moet donderdag naar de vk, dus dan zal ik het wel horen.

@Susan: Ja hihi dat bultje wat uitsteekt herken ik idd ;) Hb vergelijkingsmateriaal met Pim en Isa natuurlijk en het voelt nu anders, weet een beetje hoe de bewegingen zijn als het kindje goed ligt. En als ik het bolletje voel bovenin en die vergelijk met onderin, is het bolletje onderin groter, wat dus de billetjes zouden moeten zijn... ach.... we zien het wel.
    Hoop dat de pad het heeft overleefd!

19. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Tijd aanpassen; Kan in je profiel bij gebruikersinstellingen, onder opties wijzigen, een heel eind onderaan kom je datum en tijd tegen. Tijd moet op GMT +1 staan.

@Ego; Vanochtend op extra controle bij de vk geweest, bloeddruk en urine was nog steeds goed. Ze willen me nu wel elke week zien, en moet (uiteraard) bellen als ik weer dat soort gekke dingen krijg. Maar dat was is wel van plan nu! Ze hebben meteen even gekeken hoe ons meisje er nu voor lag, en ze lag braaf met het koppie naar beneden!
    Vanaf vandaag ga ik lekker halve daagjes werken, en heb volgende week donderdag en vrijdag ook vrij gevraagd. Volgende week dinsdag is dus mijn laatste (halve) werkdag! Ik heb er zo'n zin in! Hopen dat ik het haal, haha!

Ik kom hier vanavond nog wel even terug!!!

20. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @leonizzie (en anderen met 'tijd'problemen): ik was dat ;)
    Ga naar gebruikersinstellingen, dan opties en instellingen veranderen (of zoiets) en dan naar beneden scrollen. Tijd instellen van +1 met zomertijd, dan moet het goedkomen.

Verder heeft het hier lekker geregend en geonweerd, maar niet zo heftig als op die filmpjes in groningen te zien is. Wij wonen aan de goede kant buiten de stad :) Op filmpjes is het leuk, maar hier buiten hoeft van mij ook niet...
    Vanmiddag nog even geslapen, heel lekker, en nu ben ik fit. Vanavond partneravond bij zw cursus, hebben er allebei veel zin in.
    Nog een tip voor lekkere salade: krop ijsbergsla in stukken, Courgette in plakken grillen en in stukjes, stukjes kip bakken en stukjes champignons meebakken, ook erdoor doen, en eroverheen wat basilicum, zwarte peper, olijfolie en zout. Heueueuel lekker :D

Zag nog wat leuke foto's langskomen, erg mooie kamertje (chivay?) en leuke roze kleertjes :p Kiss, is het nog heel heftig geweest? je moeder was niet op tijd gok ik...

Deel Deze Pagina