Hey meiden, Even een snelle reactie, moet zo naar de yoga. Wonderolie zal eens googelen maar heb er nog nooit van gehoord weet niet eens wat het is. Slapen, ik ben een echte zijligger dus heb daar eigenlijk weinig last van en slaap daardoor wel redelijk eigenlijk. Chivay leuk kamertje zag leuke foto's voorbij komen Meisje/jongetje ik zou een groot probleem hebben heb veel meiden kkleren gekocht en een echte meiden kamer, zal zo eens een foto plaatsen. Regen/slecht weer hier gelukkig alleen wat buien vanmorgen en geen gekke onweersbuien meer gehad, oh ja de tv en alles wordt gelukkig vergoedt. Nesteldrang nou die komt volgens mij bij mijn echt niet, ik ben al weken niet vooruit te branden en doe ook weinig tot niks in huishouden, gelukkig vriendlief wel Voor de rest is er niks blijven hangen vandaag van half 10 tot 3 uur gewerkt dus dat waren mooie tijden, vanmiddag even een dutje gedaan.
Brendat en Ckialita, bedankt voor de uitleg, ga het nu direct proberen. Stom he? kan daar dan dus echt niet tegen.... Net als dat je ziet dat iemand een vlekje of pluisje op zijn gezicht heeft. Dat moet ik in orde maken....
JEEE gelukt! Elisa rust maar lekker uit, je hoort veel mensen verkoudheidsklachten hebben momenteel. Ik doe mijn best het te vermijden, lijkt me vreselijk wanneer ik snotverkouden moet bevallen.... Ckialita, klinkt lekker die salade, misschien van de week eens uitproberen, ik ben wel van de salades! Brendat, gelukkig dat alles goed was. Fijn dat ze er goed voor lag.
Nou het is ietsje koeler, dankzij een windje wat af en toe langswaait, maar veel verkoeling is er nog niet. In elk geval niet beneden... boven is het wel beter gelukkig, lekker met slapen ! Hoop ik. Verder vandaag veel beweging in mijn buik, gister heel weinig (waarschijnlijk warmte/bezig zijn van mijn kant) dus vind het wel fijn wat te voelen vandaag weer. Alhoewel het niet altijd plezierig voelt.
Koeler: hier nu wel maar vanmiddag toch de 28 graden weer gehaald! Hier begon het rond 10:15 uur al en het was om 12:30 alweer gestopt. Daarna ging ze zon weer gewoon flink schijnen! Boven net nog 30 graden en beneden is het 28 graden, ik heb nu alles tegen elkaar open en hoop dat als dochter om 20:00 gaat slapen dat het dan flink afgekoeld is!
Zo dan, hier is het inmiddels heerlijk afgekoeld! Temp is nog wel hoog maar het voelt niet zo benauwd aan! Ik voel me daardoor echt 10x beter zeg.. Zo kan ik het nog wel even volhouden!! Nooit gedacht dat ik me zo goed zou gaan voelen nog.. Op de harde buiken en andere pijntjes na voel ik me even goed in mn velletje.. Net met zoontje gebadderd, hij ligt nu op bed en ik ga fris en fruitig op de bank zitten! Samen met vriendlief filmpje kijken denk ik.... Controle bij de VK was goed trouwens vanmiddag. Moet nog wel een afspraak bij de kinderarts maken omdat ons dochtertje 48 uur ter observatie moet blijven in het zhuis (en ik dan ook ivm BV) omdat ik medicatie slik. Wel prettig dat ik die man/vrouw van tevoren nog wat vragen kan stellen, eigenlijk weet ik heel weinig wat de kleine meid en mijn medicatie betreft...!! En niet de volgende x maar die x daarop, dan ben ik 38 weken, gaat ze me strippen... Ze geeft me wel veel meer kans op slagen ivm 2e kindje en zolang voorwerk dus laten we het hopen! Fijne avond allemaal!!
hallo allemaal hier terug van een lang weekend weg....was 35 graden in duitsland pffff mijn voeten zijn helemaal dik van het vocht! heb gewoon geen enkels meer! hoe is het verder met iedereen??? niemand in de tussentijd bevallen? jeetje sommige van jullie al 37 weken!! jullie mogen nu gewoon thuis bevallen!! wow!! @marije wat voor medicijnen slik je dan als ik vragen mag? heb je gewoon je medicatie geslikt tijdens de zwschap of hebben ze de dosis wel aangepast??
Linda, welcome back!! Ja in Duitsland zal het vast nog wel wat warmer geweest zijn, geniet van het koele windje nu hier Enne ik slik anti-depressiva... Ik wilde gaan afbouwen tijdens de zwschap maar dat zou voor teveel stress gezorgd hebben en daarom hebben we in overleg besloten dat ik het door zou slikken en omdat de kleine er wat ontwenningsverschijnselen aan over kan houden de eerste 48 uur moet ze in de gaten gehouden worden. Niets ernstigs verder, hebben ze me verzekerd. Ik slik ook niet heel erg veel, meer een onderhouds-dosis...
@Linda; ook leuk gehad in Duitsland, ondanks de warmte? @Marije; fijn dat ze dat zo doen, je kindje goed in de gaten houden vanwege de medicatie. Geeft je waarschijnlijk wel een fijn gevoel dat ze dat gaan doen? En dat ze je strippen gaan met 38 weken heeft ook te maken met je medicatie? @hier; weinig nieuws, morgen controle bij VK en vandaag 37 weken...
Marije: wat fijn dat je je nog zo goed voelt nu!! en gelukkig bij d e vk ook alles goed en gaan ze je straks helpen! poeh katje ook al 37 weken! gaat echt mega hard nu... Hier net van school, proefexamen gehad, volgende week maandag examen en dan klaar!! zo blij zal ik zijn
ja leuk gehad maar pfff wat warm!!! @marije fijn dat ze je dan extra in de gaten houden! ja stress is idd ook niet goed voor de baby dus...ik werk als apothekersassistente en je ziet het heel veel hoor...je kan niet 9 maanden geen ad slikken als je gewend bent om dat te gebruiken...het kan idd over het algemeen niet veel kwaad voor je kindje wat je zegt ze zal misschien de eerste paar dagen beetje ontwenningsverschijnselen hebben en wat huileriger zijn maar is zo over!
@ Chivay: haha.. jep.. jij wint overduidelijk op de foto.. en leuk kamertje.. @ Brendat: fijn dat alles goed was op controle... ene.. flink aan het aftellen tot je verlof... @ Ckialita: op het journaal was echt veel water te zien in groningen.. fijn dat jij aan de andere kant woont.. @ Smokey: fijn dat alles vergoed wordt.. @ Marije: fijn dat je nog een afspraak hebt met de kinderarts.. @ Linda: in duitsland was het dus net zo warm als hier gisteren.. enkels zijn bij mij ook verdwenen... @ Val: kan me voorstellen dat je blij bent als je dat examen achter de rug hebt... @ Hier: vanmiddag CTG en controle bij gyn gehad... zij vroeg zich af waarom de andere gyn een ctg en de rest van de onderzoeken had afgesproken.. ze vond het vruchtwater helemaal niet aan de krappe kant.. Maar ja.. ben blij dat ze het dus wel goed vond.. andere afspraken maar weer afgezegd.. wel wou ze voor de zwangerschapdiabetes nog een keer de bloedsuiker controleren.. dus donderdag weer 3 x prikken.. en dan belt ze me vrijdag.. Maar waarschijnlijk gaat ze er niets aan doen... moet mijn eten gewoon een beetje meer spreiden over de dag.. 6x eten ipv 3 x..
@lauw fijn dat het goed was met de beeb!!! hoe zwaar schatten ze de beeb nu?? pff hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen...heb de afgelopen nachten echt zwaar K*T geslapen in een caravan...pff wat een armoede zeg..
Joehoe! Nog maar 20,8 graden hier binnen! Dadelijk slaat de verwarming nog aan! Ga nu dus heeeeeeeeerlijk slapen! Tot morgen allemaal!
Pfff.. Denk je de rolgordijntjes ff te kunnen ophangen met mams.. Nou not! Wat een gedoe zeg, we moesten ze op maat zagen, recht afknippen.. Dan de juiste schroeven vinden, bla bla bla.. Maar goed, uiteindelijk hangen de rolgordijntjes, maar toen werd het wat laat, dus de gordijntjes komen in de loop van de week wel. Nu heeft mn vriend belooft het morgenvroeg te doen, ben benieuwd.. Wil het gewoon nu echt klaar hebben.. en de boel lekker kunnen schoonmaken en dan is het eindelijk klaar.. Wacht er gewoon al veelste lang op, baal ervan! Mn voeten doen ook zeer, hou ineens veel vocht vast, hele zomer nog niet gehad. Zou dat iets betekenen, dat de bevalling in aantocht is? haha! Heb ook een pijnlijke plek, rechtsbovenin mn buik, heel vreemd, alsof ze te lang met dr billen er tegenaan heeft gezeten. Naja, zal vanzelf wel overgaan. Verder echt flink noodweer gehad, was echt bang!! Maar gelukkig was het ook snel weer voorbij. Zo, en nu ff bijlezen.. Liefs
@ femr, hier ligt ze met de billen bovenin en das ook heel hard hoor.. Maar goed, je voelt het zelf het beste natuurlijk. @ chivay, hele leuke buikfoto!! En wat een mooie kamer!!! @ Elisa, hoe was het bij de vk.. Hoop dat je vanacht lekker kan slapen en je keel en oorpijn over is! @ brendat, bijna verlof dus! Wel goed dat ze je nu elke week in de gaten houden! @ ckialita, hoe was de partneravond? Mmmm klinkt heerlijk die salade! Mn moeder was inderdaad niet optijd.. nog geen 10 minuten nadat ik hier had gepost kwam de bui.. Hier was het echt heel heftig, veel bomen omgewaaid enzo, maar gelukkig is mijn tuintje nog heel! @ smokey, die nesteldrang kan nog komen hoor, had het hier met 36 weken! @ Marije, meid, nog heeel eventjes en je hebt je meisje in je armen! Vind het knap dat je het al zo lang vol houd, en die laatste weekjes red je vast nog wel! @ linda, hoooiii!! leuk dat je weer terug bent! @ val, joepie bijna klaar met school!!
@ Kiss, Aiden is bij mijn moeder of stiefvader als ik werken ben, denk dat ik hem ook gewoon laat gaan. Misschien niet hele dagen maar een ochtendje is wel meegenomen. Precies beetje pit in een kind is leuk, ookal mag het soms wat minder hier haha. Balen van die onweer he, ik hou er ook totaal niet van! Ben altijd bang dat er iets gebeurd.Hier gelukkig gister geen onweer gehad. Gelukkig hangt het rolgordijntje, nu de gordijnen nog. @ Marijeee, wat fijn dat alles goed was bij de vk. Spannend nog maar 2 weken. Ik ga hier ook vragen of ze niet kan strippen, kan ik altijd nog naar de gyn. Ik ben het zwanger zijn ook helemaal niet beu, ga het echt weer missen. Ben nu alweer bang voor die kriebels na de bevalling. @ Lauw, geen airco in het zkh? Pff dat is balen. Hier gelukkig wel. Gelukkig was alles goed in het ziekenhuis. @ Yolanthe, het is ook echt behoorlijk zwaar af en toe. Hij slaapt 's nachts ook nog eens heel slecht en heb het er soms zooo mee gehad. Ik weet dat ik niks aan de nachten kan veranderen maar hij is echt gemiddeld 5x wakker. @ Elisa, wat had je veel op het programma staan met dit warme weer? Dat je dat nog trekt hihi. Ik verdeel alles over een paar dagen, lukt me echt niet meer om zoveel te doen. @ Val, heerlijk he zo'n kleintje weer in je armen. Kan me niet voorstellen dat het hier binnekort al zover is, het gaat ook zo snel. @ Chivay, wat een leuk kamertje! Echt schattig al dat roze. En die buik hihi, je wint wel hoor !! @ Brendat, jeetje wat spanennd. Hoop dat ze nog even blijft zitten he. Hier is het nu gewoon 27 graden in huis!! Gister een heerlijk dagje gewerkt. Was erg rustig maar de tijd vloog voorbij. Nu lekker nog maar 4 uurtjes donderdag en dan verlof. Gisteravond vroeg naar bed gegaan maar weer slecht geslapen, het blijft hier zo warm in huis. Net wel weer alles opengezet maar het lijkt niet echt te helpen. Om 10.30 komt het kraambureau langs, ben eens benieuwd. Vorige keer was het niet zoveel vond het ook een beetje onzin dat ze langskomen maar oke.
@ laartje, poeh word je zoon nog zo vaak wakker 'snachts, wat erg voor je! En dan straks ook nog de baby erbij die ook snachts wakker word, kan me voorstellen dat het je sloopt! Hier echt weer vreselijk geslapen, maar ja. Heb ook veel last van bandenpijn, onderin.. Manlief slaapt nog, ga hem over een kwartier wakker maken, dan kan hij de gordijnen doen