wat zijn ze bij jullie allemaal behulpzaam zeg!! hier word dat echt niet gedaan hoor, zomaar gehaald of ingeleid.... Mijn vriend zijn nicht is nu ruim een week overtijd, zij is zo zwaar en heeft het echt moeilijk omdat ze ook nog een kleintje van bijna 3 heeft rondlopen, maar waarschijnlijk word ze morgen geholpen, maar eerder dan 41 weken wilde ze echt niet doen! Kris: leuk dat je vanmiddag weer mag kijken! en nu ook alles heb, is het in NL goedkoper omdat je alles hier haalt? Lauw gelukkig was bij jou ook alles goed he! Navel: steekt er nog niet uit, maar wel bijna weg haha Wow echtniet normaal een vriendin van me heeft haar lading kleertjes van dr dochter, tot maat 92!! , ff bij me afgegeven gister...pffffffff weet niet waar ik het kwijt moet en waar ik moet beginnen! zo veeeeeeel!!! wel heel leuk! eerst maar s ff een half uurtje zitten
@ linda, nog genoeg klusjes te doen zo te lezen! ff antwoorden voor laartje, ze heeft dr staartbotje gebroken en hier veel pijn aan, vandaar dat ze eerder word ingeleid! Zodat het genezingsproces ook wat eerder kan beginnen (toch laartje?) @ Elisa, fijn dat je nu wat beter in de gaten gehouden word.. dikke knuffel voor jou.. @ laartje, vervelend die harde buiken! @ chivay, laat je het ons weten als je een datum hebt, of hou je dat geheim? Wel heel spannend indd! A.s. maandag ga ik weer naar de verloskundige, en dan zal ik indd eens vragen van dat vocht. @ lauw, wat fijn dat alles goed is met je kindje! @ kris, jij hebt nu een echo, hoe was het?! @ spruitnl, 2-8-10, hele mooie datum!!!! @ val, wat leuk zoveel kleertjes voor je dochter!! Hier weet ik niet hoe de verloskundige denkt over strippen.. Maar ik tel gewoon af tot de 42 dagen, dan kan het alleen nog maar meevallen.. Dus hier nog maximaal 4,5 week tegaan, en dat klinkt echt niet lang! En ik ga dr gewoon vanuit dat deze kleine meid vanzelf wel komt, net als zoontje. Zoooo cool!!!! de gordijntjes hangen, ook op onze slaapkamer! Nu is alles af, alleen lampje moet nog, maar ach, dat komt wel. Ohh ben zo happy! Ik ga nu ook een lijst maken met alles wat nog moet... En dat terwijl ik echt bijna nix meer kan, en anders de dingen van het lijstje maar uitbesteden aan familie.. Mn zoon ligt net op bed, hij gloeide, weet nou niet goed of het van de warmte is of dat hij ziek gaat worden... even in de gaten houden. Manlief is net naar de etos geweest voor mij, Pampers zijn daar 2+1 gratiss!!!! En ik spaar ook babyzegels, dus vind het altijd wel leuk als er zulke aanbiedingen zijn bij etos. Dus we hebben nu 3 pakken pampers voor de beeb. Nu is manlief werken, en ik heb rust.. denk dat ik heel ff wacht tot zoontje diep slaapt, en dan ga ik nog ff boven wasje opvouwen enzovoorts. Liefs
Trouwens, het begint in mn onderbuik een beetje te rommelen.. Net dacht ik het ook al, en nu dus weer. Ongi krampen, houden 30 seconden aan.. en zakt dan weer weg. Het zal toch niet....... oohhh ik ga gauw aan de gang met opruimen, want in deze bende kan ik niet bevallen Denk trouwens dat het nix is hoor , maar vind het wel leuk om jullie in spanning te houden.. Misschien gaat ze nu wel indalen, want ze was vorige week nog niet ingedaald!
@laartje: bijna verlof! @kiss: gordijnen nog gelukt? @linda: schoonmaken is fijn om te doen, maar niet jezelf voorbijlopen he? Je moet niet helemaal uitgeput gaan puffen baby beweegt hier ook wat pijnlijker dan eerst. Striae? Als je mn buik ziet denk je dat t een kruising is van een haardvuur en een tijger Van onder naar net onder de ribben, en verschillende kanten op, en al vanaf week 20... @elisa: oei, inderdaad leuke dingen gaan doen meid! Je hebt nog even te gaan (nou ja, is te overzien) maar je moet er niet doorheen zitten he. En is ook wel leuk om mensen voor je te laten rennen hoor komt nooit voor, geniet ervan Je laten verwennen klinkt goed @lauw: hoe was de vk? Lees het al, mooi dat alles goed was. Ook weer gehad @kapedi: hoe was de vk? @chivay: morgen is idd een leuke dag voor je dan ben benieuwd naar wat je gevoel voorspelt... @val: ik ben ook wel benieuwd naar reactie van de logo En fijn dat je proefexamen goed ging, zegt altijd wel wat voor het echte werk. @kris: verlof!!! En alles in huis, en bergen energie... Er zijn er zat die jaloers op je zouden zijn denk ik... @spruit: fijn dat je het zo een beetje kan regelen met werk van man. En vreemd dat je weet wat de uiterlijke datum is, lijkt mij erg gek (ik vind 25 augustus al eng dichtbij klinken, dan ben ik 42+0) @kleertjes: hebben 5 zakken jongenskleertjes gehad, maat 50-92, hebben 50-56 uitgezocht en gewassen, maar ik had de hele tijd het gevoel dat ik het niet nodig zou hebben, we krijgen toch een meisje... En dan even erbij vermeld dat wij het dus niet weten he Gisteren partneravond was geweldig! Man heeft kunnen vragen wat hij wilde, en was grappig om partners te zien. Ik zie het nu ook helemaal zitten. Vanmorgen ook vk gehad, bloeddruk 120/70, gewoonlijk was 120/60, maar nu nam iemand anders t op, dus dat kan t ook nog zijn Beeb gehoord, klonk goed, en ligt met koppie al wat ingedaald. Heel mooi dus Verder allerlaatste inkopen gedaan, luiertas gehaald ( HEMA - baby - onderweg - luiertas ) en die is in het echt nog mooier dan op de site. Helemaal gelukkig Nog koffie/thee met gebak op daar, hadden we gewoon zin in, en de rest van dingen als watten, lotiondoekjes, luieremmer (pedaalemmer), huishoudhandschoenen etc gehaald, en alles is binnen! (rekening is nu ook bijna leeg ) Helemaal gelukkig vandaag! Nu maar lekker ff niks, vanmiddag alles inruimen en opruimen, en dan is alles ready! Echt verlof en bedenken wat ik ga doen als ik tot 42 weken moet Morgen gaan we naar de camping bij mn ouders op bezoek, zwempak mee, heen met de trein en thuisgebracht worden. Heel leuke dag uit. Ik geniet er nu echt van (nou ja, behalve het een beetje schrale gevoel aan de onderkant en de last van mn blaas... maar dat overleef ik wel)
@kiss: gemenerd Heb trouwens gisteren gehoord dat dat weeen zijn, ga maar snel verder met opruimen Heb trouwens als een tijd niks meer gehoord van: annette08, iltje, cossy, nikky & inge75? (heb even op onze site gekeken). Iemand wat gehoord? Of lezen jullie mee en lukt het niet om ons tempo bij te houden?
lauw: mooi dat alles goed was bij vk. ben je veel aangekomen dat je aangeeft dat ej boven bepaald gewicht zit? kris: lekker he verlof? dank je voor je knuf!! heb het echt nodig..!! spruit: ben je nu meer gerustgesteld nu datum 'staat'? val: leuk kleertjes uitzoeken en wat lief van je vriendin!!!! kiss: thanx voor knuf! leukd at gordijntjes hangen!!! ga jij maar snel opruimen! voor je het weet is de kleine er (denk je beetje aan jezelf...) ckialita: mooi dat goed was bij vk!! geniet morgen lekker van je dagje! moet je ver met trein? hier: net fysio gehad, zit in zelfde gebouw als vk. die zag ik en begon weer tegen me dat ze me niet bang wilde maken maar dat ik echt aan mezelf moet denken ook al is mijn bloeddruk prima.. en tja daar ging ik weer : vloedgolf aan tranen! heb me net bedacht dat ik toch eventjes ga slapen, ben zo moe en voel me niet top (ook door pijn keel en oren, heerst zeggen ze). wil niet klagen/zeuren, maar ja vandaag is gewoon K dag door a dat gedoe!!! liefs elisa
@ Luannie... hopelijk komt er ook geen straie! duimpjes draaien! Ik doe mee met draaien dat het bij dit ene streepje blijft.. @ Val...Kijk fijn dat je proefexamen goed ging! En veel succes vrijdag! Laat je weten hoe het was??? En morgen nog een nieuwe coupe??? Ohhh en leuk is dat he zo'n stapel kleren ! Succes met alles uitzoeken! @ Lauw.. Fijn zo'n goede controle! @ Kris... Joehoeee verlof! Fijn fijn! Leuk ook dat je nog zoveel spullen mee kon nemen... geloof dat je een keer vertelt had dat het in Duitsland allemaal zo'n onpraktisch spul was??? Succes met alles in elkaar zetten! Hier nog geen datum... Morgen babbelen met de gyn... @ SpruitNL... Wat goed dat er nu een datum staat! Weet je iig waar je naar toe werkt! @ Kiss... Ja... ws gaan we gewoon de datum open en bloot gooien Heb een paar ouders en schoonouders die nu al bij elk telefoontje van hun stoel springen Die kunnen ook wel wat zekerheid en rust gebruiken haha.. Heb ze al genoeg laten schrikken met die bloeding, en nu het hele stuitgebeuren... Fijn dat alles op het lampje na nu klaar is! En die andere dingen.. tja wat komt dat komt! Lekker uitbesteden! haha moest wel lachen om je 2de berichtje.. Wie weet wie weet! Oefenen? Real deal? Spannend! @ Ckialita... Fijn dat de partneravond zo geslaagd was! En ook lekker geshopt Heeeeeeeel erg leuke luiertas haha (heb dezelfde ) Alleen van Annette weet ik dat het goed gaat, bijna verlof, uk niet meer in stuit... Spreek haar op hyves.. @ Elisa... Welteruste... Lekker aan toegeven... ('lekker' is de verkeerde woordkeus, maar je snapt wat ik bedoel....) En hier gewoon je hart luchten!!! Zo... Ben weer terug van rondje winkelen... daarna wat gegeten en tijdje op de bank gelegen... Pff, wat hakt een uurtje op pad er in zeg... Sinds gisteren veel steekjes/krampjes laag onderin... Denk nog verder indalen? oefenweeen? Naja... er zit iig geen ritme in
Vanmorgen weer bij verloskundige geweest was alles weer goed 1 ding is bijna zeker deze dame is groter dan Iris . Bloeddruk was 114/66 buikgrote 31 cm en 2/3 nx kleine ligt nog lekker op de pop dus goed is al 4 controle,s zo blijft nu vast ook wel zo zitten .. strepen op buik > hier geen last van bij iris niks en tot nu toe ook nog niks wel heel erg op 1 borst gewoon helemaal rond strepen echt niet mooi .. Navel puilt hier al een poosje uit is net een neusje hahahah
@ krampjes/weeen, lekker de spanning erin houden! Ik voel ook af en toe van die ongesteldheidskrampjes! Heb veel harde buiken, die behoorlijk pijnlijk kunnen zijn, maar ik denk dat het van de spanning komt van de afgelopen week!, die was heftig dan ik verwacht had! Inmiddels weer een schimmleinfectie......nou ja kwalen ook allemaal! @mensen waar we niet zoveel van horen, ik weet alleen dat cossy een pc/internetprobleem heeft! @ ik moet nog terug lezen, maar kom dat een dezer dagen doen, dochterlief moet weer uit bed!! Anders slaapt ze vanavond niet! Dames een fijne dag,,,,,,
Kunnen jullie de slaapkamer nog herinneren hoe die eruit zag, zonder het muurtje?! Daar tussen die deuren is het muurtje gekomen, en waar je de kinderwagen ziet staan, dat gedeelte is nu de babykamer.. (zie volgende berichtjes) Bekijk bijlage 85306
Was er ook even weinig oude pc had het begeven sinds gisteren weer een nieuwe dus kan weer meekleppen joepie