meiden hier weer een nieuw topic voor de oktober mamas, en dit x aan mij de eer om hem te openen. dat we weer veel kletsplezier mogen hebben.
Ik heb jullie ook weer gevonden hoor! Wat een heerlijk weer he!!! Genieten van de bbq!!! Tamale: Hoe is het met je meisje??? Baby: Pff, moeilijk he! Nou hoop dat het gauw weer goed gaat! Knuffel Oh, wij gaan weg!!!! Bis later
Gaat hard zeg. Ook deel 4 gevonden. Kom hier net uit de stad. Bij ons de finish van de fiets en step elfsteden. Denk zal wel wat leuks georganiseerd zijn i.v.m. de 25 ste keer. Nou mooi not dus. Had het daar snel bekeken.
Joenka gezellig op stap Luna heb je toegevoegd zo hier ff na de voetbal geweest en daarna ff in de tuin gezeten en wat gerommelt in huis en danjo voor de helft geborstelt maar had het zo warm pff
Gezellig dat jullie me hebben toegevoegd. We hebben vanmorgen gezwommen bij cp. Net Juliën in bed "proberen" te leggen, maar die laat duidelijk merken dat hij er geen zin in heeft. Dus haal hem er zo maar weer uit. Ben niet zo'n zeikerd overdag met hem hoor. Nu even mijn chicken tonight klaarmaken. @Gusam, wilde nog even reageren op wat ik in het vorige topic las. Wat een onproffesionele houding van die arts. Dat mag ze helemaal niet doen. Fijn dat ze even is recht gezet.
Ja alweer een volgend deel.... wij dit weekend van t ene uitje naar t andere dus weinig hier... Wat een heerlijk weer he! En knuffels voor Dyoon, Tara, Mike en Larissa.... ook voor de andere beebs maar deze hebben t extra nodig volgens mij.
wat een weertje heerlijk! hebben visite gehad en lekker buiten gezeten ben alleen verbrand nu Haha leuke foto Danjo van Danjo! Leuke foto's op hyves Luna Blijei druk druk weekend dus, veel plezier! Wen gelukkig heb je het gevonden. Hier word lekker chinees gehaald.
heb jullie ook weer gevonden! hier alles goed kom snel weer kleppen heb het nu efe mega druk! fijne aaf gr jaja
ja daar zijn jullie weer. Zag leuke foto's op hyves van Danjo en Luna! Verder alleen hier teruggelezen. Ben bij me ouders. Meld me morgen wel weer. Enjoy the sun!
Zo, was ik ook weer ff.. Gister moederfiets gekregen van Christian en vandaag een baby mee opgehaald. Ik was er elke keer niet zo'n fan van, maar wat een uitvinding! Ze ligt gewoon stevig in d'r eigen maxicosi en die zit wel zo stevig aan de fiets! Ze vond het wel leuk volgens mij. Nu kan ik eindelijk mijn eigen dingetjes gaan doen
@Gusam ik zou een officieele klacht indienen tegen die eikel van een arts, wat je verleden ook is hij heeft proffessioneel naar je kindje te kijken!!!!! hier verder rustig dagje gehad, vanmorgen gaan wandelen op de waalsdorpervlakte en vanmiddag bij vrienden in de tuin ge-bbqt. Laura eet geen hap, dus had n broodje mee en mike lag lief op t kleed te spelen.