hey girls! jullie zitten hier natuurlijk ook al! en ik mag me erbij aansluiten! hihi Heb niet alles vanaf het begin bijgelezen hoor!....ff geen tijd voor dus ik spring vanaf hier bij als jullie het goed vinden..dus ff ego! Hier gaat het goed! Siënna heeft wel veel last van krampjes en overdag is ze beetje onrustig, maar dat haalt ze 's nachts in gister om kwart voor elf de fles, daarna om kwart voor 5 maar wakker gemaakt, hoefde niet van de kraam, maar vind haar nog zo mini hihi ff kijken hoe ze het vannacht doet... gister ook wel ff dipje, Siënna kramp, wij net gaan eten, manlief later thuis van het werk....en om half 7 visite! whaaaaa toen knapte ik ff...hihi ben ik nog niet gewend met mij gaat het super, ik heb nergens meer last van, nog wat vloeien en wat moe that's it, heb vanmorgen Romano ook zelf naar het kdv gebracht, vond ik wel zo leuk voor hem, mijn ma gaat hem wel halen zodat ik een middagje thuis heb, eten staat klaar nu en vanavond geen visite dus lekker rustig!
@ chivay: hij doet nu ietsjes langer over zijn fles maar veel scheelt het niet! Tis echt een gulzigaard!! En als je dan even de speen uit zijn mond haalt om hem te laten boeren, gaat ie tekeer!!! Hij krijgt nu om de vier uur 110 cc, voeding voor hongerige baby's. Hij heeft overigens nog wel de gewone kersfopspeen. Geen idee of ik daarvan ook moet overstappen op de dental?
@Val: zooooo vanmorgen al Romano naar het kdv gebracht??!! Jij voelt je wel erg goed dan hahaha, pas je goed op jezelf! Niet te hard van stapel lopen he! Ik ben ook veel te veel aan het doen, goed je rust pakken!! @Laartje: ohhhh wat schattig zo lekker op dr buikie! Ik durf het nog niet zo goed, zou dat al kunnen??? Heb het bij die andere 2 volgens mij niet gedaan toen ze nog zo klein waren. @Elisa: ohhhh meid en dan bemoeien mensen zich ook nog met je... gewoon doen wat jij het beste vind! Ze worden heus niet scheel van een mobieltje en als jij ziet dat Fenna ook lekker in de box slaapt, lekker doen! Hier ligt Mees ook veel in de box! Overdag zijn de kinderen naar school en als ik hem elke keer als ik de deur uit ga uit zijn bed moet plukken, denk ik dat dat veel onrustiger is voor hem dan dat ik hem in de box laat liggen. Als hij onrustig ervan wordt leg ik hem uiteraard wel in bed, maar tot nu toe gaat dit prima. @Dingentje: misschien is een plek waar de oudere kinderen kunnen spelen een ideetje? Bubble jungle, chimpie champ ofzo? Waar zou je anders kunnen meeten? Weet het niet zo goed @Hier: heupjes waren gisteren in orde! Maar omdat hij meer in stuit heeft gelegen dan goed, krijgt hij wel met 5 mnd een controlefoto. Ze verdenken hem nergens van, maar uit voorzorg. Prima natuurlijk. Afspraak staat voor 20 januari, eind weg zeg! Vannacht is hij een beetje aan het spoken geweest, heb hem om half 3 slapend in zijn bedje gelegd. Ik had hem bovenop me liggen en was zo rond 1.30 in slaap gevallen... was ik niet van plan, maar was blijkbaar zoooo moe... Hopelijk slaapt hij vannacht beter en ik dus ook hahaha. We zullen zien. Ik kom straks nog ff wat foto's spammen, had al wat buiken voorbij zien komen, dus zal die van mij er ook ff bij mikken En nog wat andere pics Later!
Ik vind het echt verbazingwekkend hoe snel ik mijn lijf terug heb. Bij Isa duurde het 3 jaar geloof ik, maar 4 kilo boven mijn begin gewicht gebleven en bij Pim duurde het een jaar voordat ik die 30 kilo weer kwijt was. Nu 12 dagen verder en 12.5 kilo lichter. Nog maar 6.5 te gaan en dan zit ik weer op mijn start gewicht. Daar mag uiteraard nog wat vanaf hoor hahaha. Ik denk dat ik toch wel stress heb gehad, dat het daardoor sneller gaat. En ik moet zeggen dat ik niet veel eetlust heb, ook geen snoepwerk meer. Heb tijdens de zwschap echt trek in van alles en nog wat. En nu... helemaal niet meer. Had op dag 2 een zak snoep van mannetje gekregen, maar die ligt er nog hahaha. Bekijk bijlage 97331
@ Spruit... Fijn dat hij wat langer doet over de fles.. Je kan de dentalspeen altijd een keer uittesten toch? is het niets dan heb je de volgende fles zo deander er weer op zitten.. @ Elisa... wat vervelend dat gevoel! Hopelijk gaat het snel weer wat lekkerder zonder t bemoeien! Hier ook een meisje dat ik lekker in de box laat liggen als ze daar in slaap sukkelt! @ Val... Zooo toen pas knappen?? Zou dat al veeeel eerder gedaan hebben... echt fijn te lezen dat je je goed voelt.. Hopelijk heeft Sienna snel minder last van krampjes! @ Fem... Goed idee idd zo'n speelparadijs achtig ding.. toch veel 2de kindjes ook! Fijn dat de eerste heupcontrole goed was bij Mees!! Ik ben wel heel benieuwd naar de afspraak.. (de 14de bij de kinderarts) Oona heeft een enorme voorkeurshouding en ligt veel met haar beentjes opgetrokken naar de zijkant.. @ Laartje.. Wat een heerlijke foto Oona vind dat 3x nix.. op haar buik liggen.. ook over mijn schouder heeft ze het snel gezien en wil ze weer op haar rug liggen Hier weer een vrij relaxt dagje Heb zelf gewoon tot 11.45 in bed gelegen!! Oona sliep elke keer na de fles binnen een uur weer dus ik ben haar achterna gegaan.. zo lekker! en net lag ze zowaar een uur in haar ledikantje... wakker! en maar lekker om zich heen kijken, en naar de spijlen van het bedje... na een uur viel ze alsnog in slaap Handig.. want er moest een was aan, vaatwasser leeg, fris beddengoed in de Koelstra Gelukkig kwam Marcel op tijd thuis... kon hij er een stokje voorsteken dat ik de stofzuiger uit de kast pakte
@ Val; Jeetje lekker zeg dat het al zo goed gaat met je! Let op hè dat je jezelf niet voorbij gaat rennen... bij mij ging het de eerste paar dagen ook super, maar ik ben mezelf tegen gekomen hoor... onderkant doet best veel pijn weer en mijn heupen doen echt abnormaal veel pijn van het teveel lopen al... @ Elisa; lekker laten gaan joh... Als je moeder boos is draait ze wel weer bij... zoveel hormonen nu en je weet zelf het beste hoe en wat met je kindje! Stijn ligt overdag ook lekker in de box hoor... hier vertelde de kraam dat overdag leuk is en 's nachts om te slapen, dus leg ik hem overdag niet te vaak in bed!!! @FemR; jeetje die buik gaat snel weg hè! Hier gelukkig ook hoor... al zweer ik er wel bij dat die belly bandit me een beetje helpt!!! Ik ben nu 9 kg ongeveer kwijt, nog 6 kg te gaan zo'n beetje en dan zit ik ook weer op mijn oude gewicht... vrees wel dat die laatste 6 kg een stukje langer gaan duren... ik heb nog gewoon zin in vanalles hoor! @ Chivay; fijn dat Oona zo lekker in haar bedje ligt! Stijn kan dat ook heel goed... overdag dan, 's nachts wil ie geen uur alleen wakker liggen, dan is 't brullen en alleen mama krijgt hem dan stil! Maar slapen ho maar! Was het maar zo'n feest dat vriendlief mij af en toe tegen zou houden... ik heb vandaag alweer 2 machines gedraait, een droger, wasrek volgehangen, huis gedweild en bed verschoont!!! en dan ben ik klaar.... vraagt ie of ie kan helpen... grapjas! Stijn heeft weer last van niet kunnen poepen... ga het maandag toch maar eens vragen op het CB, want heb de nutrilon site er eens op nagespeurd en daar staat dat het best normaal is als je baby maar 1x in de 24 uur een goede poepluier heeft, maar dat het hem niet al te veel moeite moet kosten en dat ie vooral niet onophoudelijk erbij moet huilen tot het gelukt is... dat doet ie nu dus wel! Zo zielig echt! Vannacht ging het redelijk... hij heeft de eerste nachtvoeding keurig de 4 uur gehaald, maar daarna was 't weer feest... ieder uur was ie wakker en laten huilen had echt geen zin... hij bedaarde pas als papa of mama met 'm kwam knuffelen! Hier dus nog niet echt een vast schema, maar dat komt vast vanzelf!!! Ga nu eten maken... dat heeft vriendlief wel heel lief steeds gedaan, maar ik ben er toch een stuk beter in!!!
@Val: ja... ik verbaas me er echt over, hoop wel dat het zo blijft natuurlijk, misschien krijg ik over een week wel weer trek in snoep en vreetwerk hahahaha. @Cos: nou ik ben ook benieuwd!! Hier heeft Mees ook wel voorkeurshouding hoor. Kan zelf zijn hoofd draaien, dus ligt meerdendeel met zijn bolletje op de linkerkant. Probeer het in de box "op te lossen" om hem om te draaien en dat hij dan de kamer in kijkt, maar wil niet zo lukken. Maandagochtend cb bezoek aan huis, dus zal het dan ff navragen hoe ik dit moet doen. Enne zo'n speelparadijs is wel een ideetje toch? Goed dat je lekker elaxed hebt gedaan! @mamamies: mak aan he, wat vandaag niet lukt, komt morgen wel weer!! Lekker dat het bij jou er ook vlot af gaat! Belly bandit doet goed zijn werk! Ik heb zo'n corrrigerent ding aan, dus zit ook strakker, heb ook wel het idee dat dit bijdraagt aan de feestvreugde Wat vervelend dat Stijn weer zo in paniek en in de weer was vannacht! Je voelt je ook zo onmachtig dan.... wel prettig dat je overdag nog even kunt bij slapen! @foto's: hier komen ze Bekijk bijlage 97347 In de draagdoek van bykay, ideaal!!
FemR, ik zag ze al op je hyves maar wat een geweldige foto's! Die van jou en Mees samen, fantassssstisch! Zo stralend mooi Ik ga ook nog even spammen... Ik samen met Zara... Bekijk bijlage 97454
wat een leuke foto's!!! bedankt voor jullie reacties! heb vannacht geslapen (manlief heeft voedingen gedaan) en voel me nu ook stukje beter.. nu ze in haar eigen kamer ipv in de wieg bij ons op de kamer ligt, is het ook stuk rustiger. je hoort niet elk geluidje.. al heb ik er wel moeite mee, maar zal wennen zijn! manlief wilde haar ook ineens hele dag in bed.. maar ga toch zeggen dat ze best smorgens beneden kan zijn anders ligt ze daar maar hele dag.. en ach! maandag is ie weer aan het werk
@ elisa: ik heb hier precies hetzelfde gehad. Wiegje naar eigen kamer en vannacht heeft Rob de late avond- en nachtvoeding gedaan. Ik heb heerlijk door kunnen slapen. Was er ook echt aan toe!
Hey Meiden, Ik ga ook maar eens proberen om het hier een beetje bij te houden.. Ik lees namelijk nog steeds bij de zwangeren mama's.. @ Box: Jenna ligt hier ook erg weinig in bed overdag.. ze ligt vaak in de box of in de wandelwagenbak als wij op stap zijn.. Ook kan ze echt lang wakker zijn.. dan vind ik het zonde om haar in bed te leggen.. @ Kilo's: Hier gaan de kilo's helaas niet zo snel eraf.. maar ach.. dat komt nog wel.. @ Koelstra club: zijn jullie ook zo blij met jullie wagen.. het is echt een super ding.. rijdt echt lekker en een fijne grote bak.. @ Draagdoek: ziet er heerlijk uit FemR die foto.. ik heb er ook 1 en moet nog wel oefenen, maar ik heb die rechtopzittende houding al aardig onder de knie... @ Foto's: wat een heerlijke foto's komen er voorbij.. mooie kindjes. trotse mama's en trotse broers en zusjes.. super.. Hier gaat alles erg goed.. Ritme is nog wel ver te zoeken.. soms slaapt ze 's nachts door, maar vaak ook niet.. ook kan er overdag 4 uur tussen de voeding tussen zitten.. maar soms ook amper een uur.. Maar ach.. Jenna oogt erg tevreden.. dus vind ik het best...
whahahahahaha, ik zet net de wipper met Rembrandt naast de kattenmand, loopt Stimpel keihard weg! Wat een watje!
Leonizzie, toevallig heb ik van de week bij het CB voor én na de voeding gewogen en hij dronk 120CC. Maar als ik kolf, haal ik er makkelijk meer uit.. zegt dus niet zo veel. Chivay, fijn dat de krampjes minder lijken te worden!! Ritme, wat lekker wat ik bij sommigen van jullie lees.. ik mag blij zijn als ik de 7 keer haal.. zit toch echt wel op vaker.. Elisa, geen gezeur hoor.. we zijn een lekker uitlaatklep hier.. toch? Denk dat we allemaal onze nukken hebben zo nu en dan, en als het je oplucht.. lekker "zeuren" hier!! FemR, da's wel een leuk idee idd in een binnenspeeltuin..! Kunnen de oudere kids zich ook lekker samen vermaken. Fijn dat de heupjes in orde waren! Mooi buikkie alweer! Leuke foto in de bykay! Ik heb er ook zo een, dan in de tricot slen, zal 'm eens plaatsen eerdaags. Lekker is dat he zo bij je knuffelen! Ooooh wat een trotse broer en zus! Mamamies, wat balen dat Stijn zo'n last heeft van het poepen. Misschien een druppel slaolie door de fles? Marijeee, wat een schattige foto's! En wel goed dat de verpleging je in de gaten houdt! Ik denk dat ik mezelf inmiddels wel ervaren mag noemen als neonatologie-mama.. Mika heeft 5 weken in het ziekenhuis gelegen en Ivar 4.. bij Mika ging ik ook maar dooooooooor... maakte mezelf helemaal gek.. bij Ivar bleef ik ook wel gaan, maar gaf mezelf ook wat extra rust als ik thuis was. Zo ben ik de weken toch goed doorgekomen, dus neem die rust tussendoor. Dan hoeft het niet eens lichamelijk, maar wel mentaal! Succes! Spruit, arme kat! haha de held
wat vinden jullie van locatie Amersfoort voor een meeting? Is volgens mij aardig centraal in het land... vond daar deze binnenspeeltuin: Monkeytown