@Marije: ja lieve foto hé! Hij lag ook zo lekker te slapen! Super lief! Jouw fotos zijn ook prachtig!! En dat Zara op Dennis zijn duim zuigt!! Sweet!! @Elisa: lekker dat je goed geslapen hebt! Slim om je mannetje de voedingen even te laten geven, kun jij even bijtanken! En ook slim om dr in dr eigen kamertje te laten slapen. Blijkbaar hebben jullie toch last van elkaar. Tot nu toe gaat het hier op 1 kamer slapen prima. Zit er ernstig over na te denken om daar lekker te blijven slapen hahaha. Ik wil de zolder dan "ombouwen" en 2 kamers maken voor Pim en Isa, maar manlief ziet het niet zo zitten hahaha, is ons domein vind hij hihihi. Is natuurlijk ook erg lekker een verdieping voor onszelf @SpruitNL: wat een watje zeg die kat van jou hahahaha. @Dingentje: ja ik vind hem ideaal die draagdoek! Bij Pim en Isa had ik idd ook een tricotslen, had ik geleend, deze via MP, lang leve MP Ben benieuwd naar jou foto! En die binnenspeeltuin in Amersfoort ziet er wel leuk uit toch? Ik denk ook dat het redelijk centraal ligt. Voor mij een uur rijden, is goed te doen denk ik hahaha. @Lauw: ja precies, lekker in de box! Vanmorgen heeft Mees voor het eerst na de 2e voeding lekker in zijn eigen bedje gelegen, meestal nam ik hem mee naar beneden, maar toen ik ging douchen was hij in slaap gesukkeld, dus heb hem laten liggen. Om 11.00 werd hij wakker en heb ik hem samen met Isa lekker in bad gedaan En gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt! Als Jenna onrustig word merk je het snel genoeg! Ennee die voedingen... met bv is er soms ook geen pijl op te trekken. Dat vind ik wel een voordeel van de bv, voeden op verzoek. Als Isa een regeldag had kwam ze soms om het half uur voor een slokkie... hahaha, wel gezellig hoor En die daargdoek is ff een handigheidje. Heb je de instruktie video al eens gezien op bykay.nl? Dat is wel grappig. Is niet de kommahouding, maar zittend vanaf 3 mnd, maar is wel leuk om te zien! Ook is de kommahouding (hoe Mees lag) met plaatjes goed beeldend gemaakt. @Koelstraclub: Spruit Noordeloo Lauw FemR
Ohhhh lieffffffffffffff Dingentje!!! Mooi ook zo'n bruine!! Die oranje is achteraf toch wel erg fel hahaha, maar ach.... het ziet er vrolijk uit En ik zie wat herkenbare kaartjes achter je hihi.
hebben we gezamelijke vrienden? hahaha Ja, ik hou zelf wel van bruin. Mijn hele huis is aqua met bruin Ivar's kamertje heeft een variant, beige met babyblauw
hahaha ja die hebben we hahaha, leuk hé dat Hyves!! Zit echt ongelofelijk te niksen vandaag, heerlijk! Zo maar even Mees verschonen, aanleggen en een flesje erin mikken Ja ik hou dus ook heel erg van bruin, wij hebben ook veel bruintinten! Leuke variant bij Ivar op zijn kamertje!! Later!!
Wat een leuke fotos meiden! Ik ben jaloers op jullie draagdoeken. Maar ik ben bang dat ik hem niet gebruik als ik hem koop. @ Femr, ik leg Hailey iedere dag even op haar buikje. Omdat ze nu zo onrustig was had ik het weer gedaan en viel ze gelijk in slaap. Ben bang dat ze ook een echte buikslaper is, niet dat het erg is hoor. Aiden en ik slapen ook op onze buik. Hailey had gisteravond heel veel last van krampjes, zo zielig. Om 20:00 sliep ze en ik schrok vannacht om 04:00 wakker en dacht dat ze tussendoor geen fles meer had gehad, was ik even vergeten dat ik om 23:00 nog een fles heb gegeven haha, ik was niet helemaal wakker. Oja als ik eerlijk ben ligt Utrecht voor mij (en misschien wel meer mensen die met de trein willen) centraler. Ik weet niet of ik met de trein of auto kom maar als ik met de trein ga moet ik overstappen naar Amersfoort, lijkt me niet zo handig met 2 kids. Maar ik denk ik wel gewoon kom hoor
Meeting... In Houten heb je ook Ballorig.. speelparadijs kinderspeelparadijs indoor speeltuin verjaardag schoolreisje Ballorig Erg gunstig qua tarieven omdat alleen kids van 1 tot 13 jaar betalen.. Groot en veel positieve dingen over gehoord... In Utrecht heb je KidzCity Overdekt speelparadijs KidZcity Utrecht - leukste indoor pretpark en binnenspeeltuin van de Randstad Weet ik wat minder over qua ervaringen.. maar iig wel mooi centraal!
Hier alles super! Gister intake cb gehad, Madelief woog 3950 (maandag 3800, gebgew 3660). Al voor het wegen gevraagd nr de nachtvoeding, aangezien we haar na 5 uur altijd wakker moeten maken. Kreeg eerst als antwoord toch om de 4 uur. Tja, mocht al 5 uur tussen... Toen zei ze dat we bij 8 pond haar 's nachts niet meer hoeven te wekken. Laat haar dan maar zelf komen! Jullie snappen vast dat we dat hebben geprobeerd vannacht! Om 23.30 klaar met voeden, slapen. Ik werd wakker en het was licht. 7 uur! Heerlijk! Toen Madelief maar wakker gemaakt en gevoed. Nu komt ze ook de hele dag zelf voor voeding, deed ze bijna nooit!
Wow Marj wat super!!! Wat heerlijk! Die 2 zien er ook leuk uit Chivay! Mij maakt het allemaal niet uit, alleen ligt utrcht denk ik iets centraler
@Koelstraclub: Spruit Noordeloo Lauw FemR Chivay Hier erg blij met de koelstra! Oona slaapt er snachts in op onze kamer... (onze woonkamer is boven, keuken, slaapkamer, badkamer en Oona's kamer beneden.. dus geen gesjouw naar boven, kinderwagen kunnen we zo onze slaapkamer inrijden) @ Foto's... Wat een leuke foto's weer zeg! Moeten we maar een hoop blijven doen hoor steeds spammen hier Ik zal ook weer even mee doen... Mijn vader is nogal fotofanatiek Heeft al een eigen site voor Oona gemaakt om foto's op te plaatsen! Even 2 linkkies omdat de foto's te groot zijn voor hier: http://www.oona-marthe.nl/images/08-08-2010-1.jpg http://www.oona-marthe.nl/images/08-08-2010-2.jpg Hier vandaag een raar dagje.. Oona heeft weer wat last van haar darmpjes... Loopt flink te persen.. (rood bolletje) maar niets... ja windjes.. Arm ding.. Wel elke dag nog een poepluier, maar ze heeft er dan veel moeite voor gedaan... Net ook even geschrokken... Ze ademt nog onregelmatig, maar net kwam alles even tegelijk.. Persen op een windje dat niet wilde lukken, tegelijk kwam er melk terug en draaide ze met haar oogjes weg omdat ze tegelijk ook in slaap leek te vallen... en even zo'n adempauzetje... Dus dat zag er even heel onnatuurlijk uit! Brr... daarna moesten we toch wel wat langer blijven kijken hoe t met haar gaat hoor... Ow en ze zit ook onder de babyacne in haar gezichtje.. Dus dat ziet er ook al zielig uit! naja.. wij hebben er meer last van dan zij.. maar goed.. zorgen maak je je toch wel om zo'n klein wurmpje! Nog een vraaggie meteen .. Ze heeft in haar hals tussen de plooitjes nu veel rode plekken.. beetje geirriteerd/nattig.. Maak het al regelmatig schoon/droog.. iemand een idee hoe ik dit het best kan verzorgen? @ draagdoek.. misschien toch maar eens marktplaats afstruinen.. zie dat ivar en mees in een lighouding liggen Dacht dat dat in de bykay alleen maar buik tegen borst kon zeg maar... dat vind Oona niet fijn... Dit ziet er wel prettig uit!
Ballorig is zeker leuk! Utrecht is ook prima, you name it! hier ligt meneer de hele dag al te maffen.. ben bang voor de nacht.. afgelopen nacht wassie ook al klaarwakker.. Heb trouwens mijn lekschalen binnen, ideaal! Geen natte truitjes meer. Had net in maatbekertje gedaan, er lekt gewoon 25cc uit de andere borst waarmee ik dus niet voedt tijdens het voeden.. is toch niet normaal???
@ Dingetje: haha.. grappig die vingertjes... @ Chivay: Mooie foto's Hier een foto van Jenna in de draagdoek Bekijk bijlage 97580
Hoi Meiden, Ik vind zo'n draagdoek altijd een beetje eng. En daarbij ben ik erg onhandig en stoot ik me regelmatig.... Ben ook bang dat ik dan een ongelukje krijg of zo, of struikel. Ik heb met manlief maar besloten dat Rembrandt naar 120 cc forte gaat. Vanaf 1 maand zou hij op 5 voedingen moeten maar hij heeft na 3 uur al honger! Dinsdag huisbezoek CB en donderdag eerste bezoek aan CB. Ga het dan nog navragen. Vandaag even bij de scouting geweest om wat spullen af te gooien. Ben daar jaren leiding geweest. Het was de eerste keer na de vakantie dus een hoop leiding en leden waren er niet maar die er waren vonden het geweldig dat ik Rembrandt mee had genomen (scouting voor verstandelijk gehandicapten). Heb ook erg moeten lachen: er was er 1 bij die wou hem niet zien zei hij! Geweldig!!! Ook even keigave foto spammen. Heb deze op canvas laten zetten (had ik gewonnen).
@ Bykay... zag dat er verschillende maten waren.. kindmaten? of moet ik naar mezelf kijken? Ben een ukkie van 1.63? @ Dingetje.. Fijn dat de lekschalen werken! Hier was het eerst ook een natte bedoeling.. gelukkig kan ik het nu met pads af! Sliep eerst met pads, bh, hydrodoek & shirtje.. en nog nattigheid... Hopelijk wordt het bij jou snel ook wat droger @ Spruit.. Leuke foto! Leuk idd voor op canvas! Moet ik ook eens voor gaan snuffelen Hoe is het met de vermoeidheid bij iedereen? Lees een hoop met gebroken nachten en lange dagen.. Vind zelf voeding 1 (meestal tussen 4 en 6) nog niet eens zo zwaar.. maar die erna, als ik dus nog ff kort heb geslapen ertussen vele malen erger hou de fles echt als een zombie vast dan...
Ik heb vannacht heerlijk doorgeslapen, papa had nachtdienst. Ik vind de nachtfles niet zo erg. Die van 12 uur vind ik erger. Ik hoop dat ie straks wat vervroegd kan worden als meneertje wat langer slaapt op 1 voeding. Vroege voeding ook geen probleem, ben een ochtendmens
@moeheid: hier gaat het nog wel, ik mag `s nachts (nog) blijven liggen, papa doet de voeding(en). Ik mag de komende 6 weken nog niet veel traplopen dus heb ik nog even mijn rust. Duurt ook wel een minuut of 5 voordat ik naast m`n bed sta en dan is iedereen waarschijnlijk al wel wakker. Papa sluipt heel stil met Casper naar beneden zodat Florine en ik verder kunnen slapen. Vannacht niet eens gehoord dat Casper zich meldde! Was total loss na gisteren, slaap niet meer overdag. Kraamhulp liet me ook niet slapen, dus nu 3 dagen op. Nu helemaal niet moe, maar de andere dagen lag ik er al om 21:30 in! Vandaag zijn we voor het eerst naar de winkel geweest! Uitstapje voor Casper en mij, we waren na thuis komst uit het ziekenhuis nog niet buiten geweest.
Oeh meiden wat een mooie foto's komen er steeds voorbij zeg!!! @Koelstraclub: Spruit Noordeloo Lauw FemR Chivay Mamamies Ideaal vind ik die wagen... hij rijdt echt fijn... wij hebben een knalrode... en jullie? @ Chivay; oh heeft Oona ook al last met poepen... Stijn zit alweer op de 48 uur geen poepbroek...Alles al geprobeerd... beetje water geven tussendoor (afgekoeld gekookt water), olie in de melk erbij... niks helpt! En hij heeft er zoveel last van... Denk dat wij moeten overstappen op Nutrilon Omneo... ga het maandag vragen bij CB Hij ligt nu net in bed... mijn moeder was jarig en er was iets meer bezoek dan we gedacht hadden, dus iets te veel prikkels geweest voor Stijn, na de half 7 voeding wilde ie niet alleen in bedje... nu nog een beetje extra gegeven en ligt ie lief in bedje! Hopelijk heeft ie dan straks ook eindelijk weer een poepluier geproduceerd!!!