Nou ja, dat moet dan maar. We jammer dat het oude topic over een tijdje in de prullenbak verdwijnt. Zijn we onze hele 'geschiedenis'kwijt
Ja, waar is dat eigenlijk goed voor dat het oude topic wordt gesloten Marsab: Jeetje meid, wat een naar nieuws over je oma Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met alles en ik hoop voor oma dat ze snel haar rust zal vinden! Sterkte nogmaals meid!!! En verder natuurlijk héél veel suc6 morgen bij de echo, heb er zo'n goed gevoel bij Kom je snel posten? Pris: Wat ben je toch crea-bea meid! Erg LEUK! En nog bedankt voor je lieve sms-je Waren de stoofpeertjes lekker? Darcy/Jennifer: Ben erg benieuwd hoe het jullie vandaag is vergaan? Ging het nog een beetje met de dikke buik Darcy? Jennifer, een betere 'praat-kameraad' als Darcy kun je niet wensen Rootje/Virginie: Jullie laten ons lekker in spanning zeg Baby's, jullie mogen ERUIT komen hoor.....
Wat een spanning hier!! Ben benieuwd wie er als eerste gaat bevallen. Marsab, sterkte met je oma en succes morgen bij de echo!! Hier alles goed, alleen last van rug en linkerbil/been. Maar ja, hoort er bij waarschijnlijk. Verder niet alles onthouden hoor! Liefs Moons
@ Marsab: heel veel sterkte met je oma, het is echt niet leuk om te zien hoeveel ze op dit moment gaat lijden. Natuurlijk heb je veel verdriet van....is zij de oma van je moeders of vaders kant of die van Marc? Ondanks dit...wil ik je toch heel graag voor morgen heel veel succes toe wensen voor echo. Je oma had zeker heel graag gewild dat Aiden een brusje krijgt...! Nog bedankt dat je dit topic geopend hebt! Waarom weer een nieuwe?? Maar goed...het wordt wel tijd dat mijn geschiedenis snel een kopie moet maken...wel een hele klus...pfff... @ Pris: hoe ik dat weet om fotos maken...ik denk dat ik gemist heb want ik was ineens met mijn afdeling om 15.45 uur weggegaan naar Oosthuizen voor een afscheidsborreltje...mhm... @ Joyce: wat is zo snel dat Timo al 10 maanden is geworden! Leuk joh...nog 2 maandjes te gaan! @ Darcy/Jennifer: hoe was jullie meeting vanmiddag? @ Rootje/Virginie: sterkte de komende nacht....slaap ze! @ all: yeaahh..ik sta ook op de eerste pagina van dit nieuwe topic
JARIGE JOPPEN EN JETTEN IN 2010!!! Januari 04 Miranda!!! (net 38 jaar geworden) 19 Joyce!!! (blijft immer jeugdig, wordt 28 jaar!) 30 Rolinda!!! (wordt al weer 31 ) Februari 02 Lisa (1e kaarsje) 16 Sarah (alweer 2) Maart 04 Imsala ( Big three-O ) 06 Isa (krijgt haar eerste echte partijtje, wordt alweer 5!!!) 07 Anette (35, oei zo oud al? Jep) 10 Priscilla (29) 20 Timo (mag zijn eerste kaarsje uitbazen!) April Mei Juni 17 nando (1 jaar) Juli 8 Marsab (27 jaar) Augustus 22 Keld (3 jaar) 26 Chris en Tijn (samen 6 kaarsjes ) 31 Tim (3e kaarsje) September 04 Noor (32 en denkt dat ze nog 18 is...) 11 Marissa (3 jaar) 12 Alicia (3 jaar) 13 Aiden (3 jaar) 13 Jesper( 3 jaar) 13 Elise (1 jaar) 24 Jesse (3 jaar) 24 Tygo (3 jaar) 29 Matthew (3 jaar) 30 Oliver (3 jaar) Oktober 17Sandra/lovewinnie (25 alweer ) 20 Darcy (wordt 36 jaar) 22 Simke (wordt 30 jaar) November December 4 Virginie (27 jaar) 15 Suzanne (27 jaar)
ik zal wel moeten Miranda!! Nee hoor, valt mee, de oudste 2 gaan naar school overdag en redden zichzelf met heel veel dingen, spelen ook veel samen, Milan vraagt natuurlijk wel aandacht, maar is te doen, ook gaat hij sinds kort 2 morgens naar de peuterschool, is ook wel lekker. En verder rustig aan, ben thuismoeder, dus dat scheelt, niet te veel in een keer doen en dan lukt het wel hoor! Wil je mij ook op de verjaardagskalender zetten? 30 januari wordt ik 32!
Mijn oma is vannacht overleden, ik werd gebed door mijn moeder. Zij bleef bij mijn oma in het ziekenhuis slapen. Het is dus de moeder van mijn moeder... Zo dubbel, verdriet, maar het is ook goed zo.
hee marsab, wat vreselijk dat je oma is overleden. Gecondoleerd meis. Ben je wel ok? heb je met je moeder kunnen spreken? En jij zwanger, de moeder van je moeder, het is niet niks, leven en dood, altijd zo nauw verbonden. doe rustig aan vandaag ok? dikke kus.
Hee miranda, darcy had me al verteld van de verjaardagslijst! mag ik er ook op?: Ik ben een computermuts dus ik vrees dat iemand het voor me moet doen. Ik ben 5 maart jarig, the big 40!! gwyneth 3 oktober 2007 en matthew 3 augustus 2008. thanks babes! de meeting in denier 66 was gezellig! zo leuk om elkaar eindelijk te ontmoeten! we hebben heerlijk over jullie allemaal gekletst! hihihi!!! het was heel vertrouwd en ik heb het gevoel dat we nog lang niet uitgepraat waren, maar mijn zieke moeder met twee kleintjes thuis, dat kon ik echt niet maken om nog langer weg te blijven en darcy moest ook terug naar man en haard! We hebben de hele wereld verbeterd en we waren het overal over eens en we hebben gelachen en ik heb bijna gehuild, maar kon me inhouden! de hamburger was totally greasy en gorgeous! Het was zo fijn om jullie via darcy eens echt te bedanken voor alles wat jullie voor me hebben gedaan. Om eens echt uit te leggen face tot face wat het voor me betekent heeft, al die kadootjes en een doos vol kleertjes van Noor...zo hartverwarmend...Jullie zijn echt super meiden! Ik hoop jullie echt binnenkort eens allemaal te zien, met kindjes en aanhang en babies en het hele rataplan, who knows? Mijn idee voor een mega picknick in het bos bij de hoge Vuursche staat nog steeds, heerlijk daar! kindjes kunnen vrij rennen en hondjes kunnen ook mee...we zien wel, leidsche rein is ook goed, en dierenpark amersfoort ook! Darcy zou een foto van ons alletwee plaatsen via de hotmail geloof ik, mijn man checkt werkelijk alles en ik weet niet of het verstandig is dit hier te plaasten...oh well..nou meiden, ik ga ervandoor, mijn heerlijke kinders worden wakker!
Gaat t echt verdwijnen?? Is er een manier om dat op de slaan?? Je kan toch een site op cd branden zoals ie op dat moment is??? Ik ga wel ff morgen vragen bij IT op t werk!!!
Hai meis, Gencondoleerd met het verlies van je oma. Heel veel sterkte de komende tijd!! Liefs Priscilla
Dit kreeg ik per pb terug van een van de modjes: Hoi Pris, Ik zag je berichtje binnen komen bij de moderators. Het lopende topic is nu gesloten omdat deze te groot werd. Vandaar dat jullie wel verder kunnen in een nieuw topic onder hetzelfde onderwerp. Het is dus niet omdat er iets fout is gegaan bij jullie. Groetjes Elvira __________________ Tot later!
Goeiemorgen, meiden! Jen, je bent me voor Inderdaad, via mijn Hotmail-account heb ik zojuist een foto verstuurd naar de forummama's. En Jen, jij bent toegevoegd en hebt nu alle e-mailadressen. Als je vragen hebt bij de adressen (wat hoort bij wie), dan hoor ik het wel. Het was inderdaad errug gezellig en Jen heeft het hier heel mooi samengevat. Ik heb al uitgelegd dat het bijzonder is hoe wij mama's elkaar steunen en bijstaan - wat je vooraf niet verwacht van een anoniem medium als internet. En zie hier, we denken allemaal aan elkaar! Marsab, gecondoleerd met het verlies van je oma. Ik vind het heel droevig, wat naar ook voor je moeder om haar moeder te verliezen... heel veel sterkte, meis. En zo dubbel, ja - het overlijden van een generatie, iedereen schuift een plaatsje op en jij in verwachting van een nieuwe generatie... Rootje/Virginie, het wordt almaar spannender bij jullie. Wie gaat het eerst bevallen? Rootje, jij brengt Marissa vandaag weg naar je ouders, toch? Even goed bijslapen voor de grote bevallingsslag begint? Virginie, hoe staat het met het gerommel bij jou? Hier alles goed, heb alleen veel maagzuur vanmorgen na de halve nacht wakker te hebben gelegen door een druk draaiend kind in mijn buik. Voorweeën gehad - blergh, werd er naar van Rechtop zitten is het beste in deze situatie (bij Ollie zat ik soms met mijn handen in de lucht, alsof ik aan het juichen was - ruimte maken!!!) Later meer en misschien ook meer van jullie!
Zo hier een mama met de baby nog in de buik hoor Ik heb wel weer een drama-nacht gehad. Lag om iets over 22 uur in bed, om iets voor half 1 kwam Rene er bij liggen en werd ik dus weer wakker. Toen duurde het een klein uurtje voor ik weer sliep. Vervolgens wordt ik om half 4 wakker van verschrikkelijke buikkrampen. Die heel langzaam weer afnamen tot de voor mij normale voorweeen die helaas aanhielden tot een uur of 7. Dus echt een lekkere nacht is dit niet geweest. Vanmiddag maar proberen iets bij te slapen dan Mijn mams komt Marissa over een uurtje halen ofzo. Ze is al de poppenkleertjes in een koffertje aan het stoppen, want de pop gaat ook logeren natuurlijk @marsab, gecondoleerd meis, bah wat rot... in ieder geval heel veel sterkte komende tijd meis... enne succes bij de echo zo he! @darcy/jen, ik vind het wel jammer dat ik het gemist heb Maar ja, gezien de toch redelijk productieve middag die ik gister gehad heb, ondanks flink voorweeen en harde buiken, was het maar goed dat ik thuis gebleven ben. Ik vind het ook echt heel bijzonder dat we allemaal zo'n band hebben. Ondanks dat we elkaar niet regelmatig zien. Weten jullie, eigenlijk zijn jullie veel meer vriendinnen van me dan de vriendinnen die ik hier in de buurt heb. Klinkt misschien stom, maar zo voelt het echt. Nou Ro voor je te sentimenteel gaat doen nog even wat met je dochter spelen, die is straks in ieder geval minstens 24 uur naar opa en oma. En afhankelijk van of we bevallen vandaag of morgen misschien wel langer Bye!!!!
Lieve Sabine, mijn liefdevolle deelneming!!! Wat de anderen al zeggen, leven en dood liggen soms erg dicht bij elkaar, net als vreugde en verdriet. Ik hoop dat je oma rustig en vredig is ingeslapen... Je hebt nu je echo waarschijnlijk al achter de rug. Ik hoop dat je hiervan toch hebt kunnen genieten en ik hoop natuurlijk op een prachtige uitslag. Sterkte mop! Liefs Noor
Goedemorgen iedereen! Hier ook nog steeds zonder baby. Gisteravond dacht ik wél effe dat het begonnen was, maar niets dus. Eerst had ik anderhalfuur netjes om de 20 minuten een 'wee', daarna werd het om de 10 min. Het hield zo'n 30 à 40 seconden aan, lage rugpijn en toch wel beetje moeten wegpuffen. Maar niet zo enorm pijnlijk dat ik meteen in mijn auto zou springen, dus ja.. Ben dan maar gewoon gaan slapen, nog steeds redelijk veel last, maar niet meer getimed. Kon ook slecht in slaap geraken en heb wat liggen woelen, maar uiteindelijk toch geslapen. En nu, af en toe wel een harde buik en wat krampjes, maar niets meer, dus.. Gelukkig dat ik niet naar het ziekenhuis ben gegaan . Mijn man wordt stilaan gek.. Vanmorgen ook weer een beetje bijgeslapen en nu ga ik verder opruimen. Gisteren ook beetje opgeruimd en de helft van onze ramen gepoetst. Helpt niet, dus ga ik echt eens aan sex moeten denken (heb ik totaaaal geen zin in, sorry manlief). Nu maar eerst reageren..