Wat een verrassing!! 3de kindje op komst!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door drie, 26 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. drie

drie Lid

20 nov 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

ik hoop dat ik hier nog mensen ga ontmoeten die net in hetzelfde schuitje zitten als ik...

Ik heb een dochtertje van 2 jaar, een zoontje van 9 maanden -dus een verschil van 15 maanden- en ik verwacht begin augustus 2010 ons derde ukje! Dit totaal niet gepland, dus onverwacht, maar ondertussen wel meer dan welkom!
    Het verschil tussen mijn zoontje en ons derde ukje zal dan bijna 17 maanden zijn...
    Dus het is erg kort op elkaar en ik zie het soms allemaal niet zo goed zitten. Ondanks de steun van andere mensen om mij heen heb ik het er soms enom moeilijk mee...
    Gelukkig kunnen mijn man en ik hier geweldig goed over praten en hebben we ontzettend veel aan elkaar. We doen er alles aan om ook dat derde ukje op dezelfde manier te verwelkomen als ons twee kleinste schatjes!

Alle raad is welkom!!

LIefs,
    van mij ...

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb niet heel veel raad eigenlijk, maar ik wilde je wel feliciteren (ook al was het niet helemaal gepland) en heel veel sterkte en succes wensen!

mssn een tip (maar spreek niet uit ervaring), probeer zo nu en dan tijd voor jezelf te nemen en de twee kleintjes ergens anders onder te brengen, al is het maar voor een paar uurtjes...

3. drie

drie Lid

20 nov 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt hoor!
    Ik ga je raad zeker en vast opvolgen...
    Ik ben blij met de hulp van ouders en vrienden, ook zij denken er zo over, dus dat komt zeker en vast in orde!

Hoeveel kindjes heb jij?

Groetjes,
    van mij ...

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik heb ook 2 kindjes erg kort op elkaar ,en ik zou me geen raad weten als ik dalijk weer zwanger zou zijn hoor....
    Lijkt me zooow druk dat het niet bij te houden is.

Gaat of zit de oudste op een kinderdagverblijf of peuterspeelzaal?
    Wellicht is dat een optie voor de oudste of de 2 oudste dalijk??

Heeeeeeeeeeel erg veel sterkte, maar uiteraard ook gefeliciteerd! Geniet ervan :D
    Druk, maar ook onwijs genieten toch!

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    GEFELICITEERD!!!

Geniet er van!

Groetjes

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:)

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Gefeliciteerd!

8. Gefeliciteerd met de zwangerschap

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

10. liebrando

liebrando Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Geniet er lekker van (al was het niet gepland) het is zoiets moois!

Enne ik heb geen tips, maar bij vele is een sta van 1e naar 2e zwaarder, dan van een 2e naar een 3e.....vind ik wel iniedergeval. Ik heb 3 jonge kinderen van 5,3,1 en het is smorgens even aanpoten maar het is wel super leuk!!

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd!

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Van harte gefeliciteerd en geniet ervan! :)

13. drie

drie Lid

20 nov 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal vriendelijk bedankt voor de felicitaties!
    Dat het druk gaat worden, daar twijfel ik niet aan...
    Maar ik kan me niet voorstellen dat ik het NOG drukker ga hebben dan nu. Ik ben een heel georganiseerd persoon, dus ik zie het allemaal wel goed komen...

Héél veel reacties als: jullie liever dan ik... enz. En zelfs: innige deelneming!!
    Ik word er gewoon kotsmisselijk van.
    Het is zo allemaal al erg genoeg dat het niet gepland is, maar ik zal die reacties er dan bij moeten nemen vrees ik.. Erg! Maar het zal zo zijn...

Groetjes,
    van mij ...

14. nijntje op de mac

nijntje op de mac Actief lid

20 jun 2009
    388
    0
    0
    Gefeliciteerd met de kleine in aantocht! Bij ons was de tweede ook een verrassing nadat het bij de eerste heel lang duurde om zwanger te raken. Moest ook even heel erg aan het idee wennen en vroeg me af of ik het wel zou redden. Het heeft even geduurd maar ondertussen kijk ik er al helemaal naar uit, hoop dat het bij jou hetzelfde zal gaan! Het lijkt me ook dat de overgang van 2 naar 3 een stuk minder heftig is hoor meid, de derde gaat gewoon mee in de stroom! Gewoon positief erin staan, en mensen die zulke achterlijke dingen zeggen zijn niet goed wijs hoor, jouw derde kindje is een groot wonder!

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @drie: ik heb er pas eentje... daarom ook, kan niet uit ervaring spreken... de tweede is op komst. ben ook erg benieuwd hoe dat straks gaat zijn met de 2e erbij...
    ik heb tijdens mn studie in een kinderopvang gewerkt, dus mn vriend zegt steeds, ach joh, komt wel goed, toen had je er 6 of 7 in je eentje in de leeftijd van 0 t/m 3, en tja dat is waar... we waren een kleine opvang en door personeelstekort, stond ik vaak de hele dag (van 8 tot 6) in mn eentje.... dus dat houd ik zelf in ieder geval in mn hoofd....

16. liebrando

liebrando Niet meer actief

Niks van aantrekken meis, wij hebben die opmerking ook wel gehad. Bij de 3e, goh heb je nog niet genoeg kinderen, ongelukje zeker?, oh jullie gaan net zolang door voor een meisje zeker.....ik werd er ook altijd kwaad om, je kan toch ook gewoon zeggen, gefeliciteerd en voor de rest je mond houden wat je ook denkt.....lekker genieten meis, laat ze maar praten, jullie zijn er blij mee, jullie moeten er mee leven en niet zij! Mijn ouders zeggen ook wel eens, er komt geen 4e bij he......(niet dat dat hier ook snel zal gebeuren maar goed dat is een ander verhaal) maar dan zeg ik ook, van wie bepaalt dat? ik moet ze opvoeden niet jullie.....

17. drie

drie Lid

20 nov 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt e mama's...
    Geeft me weer wel een goed gevoel die positieve verhalen!
    Heb ik best nodig!
    Awel ons 1ste was er supersnel (van ronde 1 zeg maar)
    Ons 2de was ook weeral sneller dan verwacht... Maar natuurlijk wel welkom!
    En nu ons 3de is ongelooflijk. Jammer dat er veel vrouwen zolang moeten proberen eer ze zwanger geraken.
    Hier is het onwaarschijnlijk hoe snel het allemaal gaat.

En jongmoedertje! Amai seg jouw reacties waren ook niet niks.
    Ik herken het wel hoor.. Gelukkig zijn er dan ook weer mensen met meer verstand die me proberen te steunen en een duwtje in de rug geven. Van: 'dat gaat jullie zeker lukken' Als het iemand lukt, dan is het wel jullie... Awel zo'n reacties kan je best gebruiken bij zo'n verrassing.. Dat krikt je een beetje op !!

Mercikes hiervoor allemaal!

Groetjes,
    van mij ...

18. kaato

kaato Lid

1 jan 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi,

Van harte hoor, het is iets moois ook al zal het best wel pittig zijn.
    Ik heb zelf ook 2 kids en ben net zwanger van de 3 de maar ben heel blij :) probeer er van te genieten!!

19. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    Hey
    zijn zijn met 3 thuis, ik ben de oudste en ik scheel 18 maand met mijn jongere zus, ook niet veel dus (was via ivf eigenlijk, mar goed)

was voor mijn ma best druk, gewoon op tijd en stond eens wat §tijd voor jezelf

enne GEFELICITEERD mert je zwangerschap :D

XXX

20. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Gefeliciteerd!! Geniet van dit wondertje!
    Jammer dat andere mensen zulke vervelende opmerkingen maken.

Deel Deze Pagina