augustus 2011 buikjes....de mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pandora, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hey linn thnx voor de tip maar met nutriton kan hij niet poepen dan word ie boos gaat ie keihard schreeuwen.
    Ja ik kon het ook bij de voedingsdeskundigen vragen maar ik ga eerst de forte proberen misschien helpt dat wel.
    Verder gaat het met ups en down ene dag voel ik me heel goed andere dag weer zwaar k.t. Ik ga nu naar psycholoog alleen ik ga vragen of ik naar een vrouw mag. want het is een vreemde kerel

2. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    He, das niet fijn dat je je verhaal moet doen tegen een kerel die je raar vind... Hoop dat je gauw naar een vrouw mag :)
    Hoop dat de forte helpt dan, heb inderdaad wel vaker gehoord dat nutriton problemen met de ontlasting geeft.. Succes!

3. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Lilaa gefeli met de 4 maanden!! ;)

mango ging beter vandaag, ze vond het toch wel lekker! al was het superveel geknoei, was nogal vloeibaar en het zat echt overal.. lekker in bad dus daarna :p

vanavond een onrustig beebje, veel spugen en veel happen.. maar nu slaapt ze sinds een halfuurtje, hopelijk voor de nacht

fijne avond/nacht iedereen!

4. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    He bah, Sila, en je gaat daar natuurlijk al niet bepaald voor je lol naartoe. Dan is het wel zo fijn als je bij iemand terecht komt waar je je prettig bij voelt en op je gemak.

@Wondertje; dat gaat dus een hele speciale verjaardag worden! Wel leuk hè, zo nu met alles: "De eerste keer ... met de kleine", hihi... Alvast een dikke proficiat en een fijne dag gewenst!!!

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Wondertje GEFELICITEERD!!!! Een hele fijne dag vandaag!

6. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hey lieve meiden,

Hier dan eindelijk bericht van mij...

De echo was GE-WEL-DIG!!! Du gyn zei binnen 1 sec.. ow ik zie al wat... 2 sec later... OW en ook al een kloppend hartje.. en nog 2 sec later... OWWWW EN STEVIG KLOPPEND OOK!! :D

Alles ziet er oke uit, qua groei ligt de kleine 2 dagen voor (ow echt ook zoooowww heerlijk om niet terug gezet te worden!!!) 6 januari mogen we weer voor een echo komen. En de voorlopige uitrekendatum is nu dus 2 aug 2012.

Ik voel me verder erg opgelucht maar verder nog behoorlijk zwak. Blijf me beroerd voelen. Vandaag met me kerstboom stoeien :).

xxx Liefs Sjors

7. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dus toch een augustus mama? Super meid, ben heel blij voor je!

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Dankjewel!!!! Ben echt zoooowww happy!

9. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ha Sjors, gefeeeeeeeeeli met de goede echo, wat een prachtig nieuws!! een stevig kloppend hartje en een goed groeiend beebje, yes!!

wel balen dat je je niet zo goed voelt, sterkte daarmee, maar vooral: genieten van dit mooie wondertje :D (ik word helemaal blij van je berichtje op de zondagmorgen)

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Probeer idd vol te genieten.. alleen is dat best lastig als je je niet top voelt. Maar goeddddddd Moi=happy! Hahaha ja fijn nieuws zo op zondag ochtend hé.

Ga nu gauw me kerstboom doen voor ik weer een dipje krijg.

hebben jullie je boom al staan? :) Foto's?

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Sorry sorry dames, heb jullie verwaarloosd van de week!!

Heb het zo druk, werken, mijn moeder helpen in huis en manlief is de hele week weg! Afgelopen week was de 1e week van zijn opleiding.. (militair) zit in Hilversum, dus te ver om op en neer te rijden dusja tis wel heftig. Nu wel even tijd om wat bij te lezen en wat te posten.

@Kabouter Klus, heftig zeg! Hoe is het nu met Hidde??

@wondertje, hoe gaat het met je mama? Hopelijk slaan de medicijnen snel en goed aan!

@Merry, wat een vervelende situatie, laat de rechtsbijstand zijn werk maar doen.. tis van de zotte gewoon!

@EdN welkom!

@sjors, supernieuws!!! Jeeej! Word je ook een augustus mama! :D

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Iemand vroeg ivm de spierziekte. Ja dat was ik. Heb de verwijsbrief binnen, moet morgen even naar de HA bellen. Dan kan hij de verwijzing regelen. Maarja..

Het gaat goed, super zelfs met lizzy! Sinds een week kan ze haar hoofdje optillen op haar buik, wel wat laat geloof ik maar ze doet het wel! Dus de ontwikkeling blijft gewoon doorgaan. Ook kan ze al goed rechtop zitten, ok nog wel wat steun nodig maar haar hoofdje zwiept dan ook niet meer op en neer! Ze gaan steeds van het gemiddelde uit op cb.. maar geen een kindje is gemiddeld toch?? Ze zijn allemaal anders. Ben trots op haar! :)

13. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Sjors, helemaal SUPER :D Wordt hier inderdaad enorm vrolijk van zo op een zondagochtend :D Hoop dat je je gauw wat beter gaat voelen zodat je nog meer kan genieten van het wonder in je buik. Het is jullie zo gegund! Succes met de kerstboom :)

Siren, hoop dat je gauw terecht kan en ze het uit kunnen sluiten. Lijkt me niks om zo in onzekerheid gebracht te worden, wel goed dat ze er zo alert op zijn natuurlijk. Inderdaad, niet ieder kindje is hetzelfde, het is niet voor niets een "gemiddelde". Dat Lizzy vooruit gaat is een goed teken toch :D

M'n meissie is weer wakker, ga dr even uit bed halen...
    Fijne zondag allemaal!

14. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Sjors, wat een goed nieuws allemaal. Ik ben echt blij voor jou hoor :)

Siren je bent met recht trots op Lizzy :) Heel goed al die vorderingen en ja, gemiddeld... wat is gemiddeld? Over een paar jaar hebben ze weer totaal andere gemiddelde waarden.
    Ik lees soms ook wel eens dingen die babies doen en dan denk ik ja ons ventje doet dat niet. Maar alsof hij mijn gedachten leest doet hij het dan ineens wel of toch pogingen.

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    het 's-nachts wakker worden zat hem hier denk ik toch in hongerrrrrrrr
    nu 2x de laatste fles met 2 lepels rijstebloem en doorgeslapen tot 7.15 en vanmorgen zelfs tot 8.00 :$
    de laatste tijd was het steeds tussen 4.30-5.30 en daarbij vanaf 3.00 wakker
    ben nog nooit zo uitgeslapen geweest sinds 16 weken :D

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    sjors....wauw gefeliciteerd met je mooie echo :D

@all....Is het flesje in de ochtend (2e fles ) ook zo'n ramp bij jullie?
    meneer hier heeft overal tijd voor,behalve voor zn fles....het is ook een enorme knoeizooi ;) fles wegduwen, melk kwijlen.....en dan piepen dat de fles niet meer in zn mond zit..stop ik 'm terug in zn mond dan begint het spelletje opnieuw ;) hij doet dit alleen met de 2e fles :(
    tja fles laten vervallen dan?????? maar hij jengeld dan wel van de honger:(

17. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier doet ze dat bij bijna alle flessen. En inderdaad een enorme knoeiboel levert dat op.

18. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hier ook een gestoei met de flessen. Niet met alle, maar ook niet specifiek met één bepaalde fles. Ze doet het ook meer bij m'n vriend dan bij mij. Denk dat het een voorfase is van het zelf doen ofzo, ze doet niks anders dan met haar handjes de fles wegduwen namelijk. Net of ze de fles graag zelf wil vasthouden, maar niet goed weet hoe...
    Ach, gaat wel weer over :)

19. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hier gaat dat ook zo met de flessen! Zal de fase wel weer zijn.

Hier wat ziekjes, bah.

@Sjorsette super gefeliciteerd.

20. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hier twee keer wat banaan gegeven, wat een heerlijk vies koppie trok ze toen!

Deel Deze Pagina