augustus 2011 buikjes....de mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pandora, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
  2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
  3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    bedankt voor de tip.....ik ga ff kijken ;)

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    #2084 Pandora, 22 dec 2011
    Laatst bewerkt: 22 dec 2011
    Merry78: daar staan inderdaad wel jurken tussen die ik erg mooi vind ;) en deze kun je helemaal naar eigen smaak laten maken?

de eerste foto die ik net plaatste is misschien het simpelste/gewoonste....maar ziet er zo op het oog uit als iets waar ik me wel een hele dag erg prettig in kan voelen ;)

gelukkig heb ik nog wel ff de tijd om wat uit te zoeken....maar zat zomaar ff te googelen naar wat ik mooi vind ;)

5. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @merry Ja die foto met de baby tussen de ballen was van mij. We wilde dit jaar een foto van Mirre als kerstkaart en dit is hem geworden.

@pandora die 2e jurk is echt super. Hebben jullie al een datum?

6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    @ Pandora leuke jurken die je opgezocht hebt :) Ik ben ook helemaal niet het type voor de witte jurk.
    En postkantoor is normaal op dinsdag, ik ga altijd het pensioen ophalen van de tante van mijn man. Maar nu met de feestdagen zou ik normaal volgende woensdag gaan (dinsdag is het gesloten) maar ze stond hier deze namiddag ineens binnen (ik heb namelijk haar kaart) dat een ander ouwertje gezegd had dat de pensioenen er vandaag al waren. Dus hoppa even kleine inpakken en op weg naar het postkantoor.

Hoofdreden dat ik dat doe voor haar is omdat ik zowat haar geld beheer. Als ze zelf gaat dan gaat het 9 van de 10 keer mis. Huur overslaan, niet genoeg op gas en electriciteit zetten en dan maar uitgeven aan te veel kattenvoer, kadertjes en andere rommel voor in de woonkamer... kortom allesbehalve wat moet betaald worden.

Ze kwam steeds bij ons aankloppen dan als ze niet genoeg electriciteit had of als de melk en het brood weer op waren. Toen heb ik voorgesteld om het voor haar te beheren zodat ze niet in de problemen zou komen want telkens ze in de problemen kwam was ik degene die mocht bellen of brieven schrijven.

7. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Pandora ik vind de tweede en derde jurk het mooist...! Wanneer ging je ook al weer trouwen?

Merry hoop dat het vandaag helemaal gaat zoals jij het wilt! De regeling bedoel ik! En die foto tja ik had al gezegd ubercute!

Elisje das wel een goede oplossing dan voor die tante... En een goede daad van jou!

Nou de griep is hier echt goed doorgeslagen! Ik voel me zooooo rot! Ik ben duizelig heb super hoofdpijn... Hoest mijn longen uit mijn lijf.. Heb keelpijn... En dan slaap ik ook nog eens slecht, omdat Eva ook telkens wakker wordt 's nachts van wege haar verkoudheid:,(
    Sorry voor mijn geklaag maar voel me zoooo zielig en dat nog wel vlak voor de feestdagen....:(

Heb trouwens gister geprobeerd om de laatste fles te vervroegen maar dit was geen succes.... Half 9 laatste fles en toen was het 4/4.30.... Dus ze krijgt gewoon rond 10 uur de laatste fles....

8. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    @ Pandora, als je een foto van mijn jurk wilt zien moet je maar een pb sturen met je email adres. Dan kan je een beetje zien hoe het er in het echt uit ziet. Ik had wel een 'saaie' ivoorkleurige jurk, maar ik was er erg blij mee. Exclusief overige benodigdheden was is ongeveer Euro 900 kwijt (maar toen kwam er nog een hoepel / bontje / sluier / corselet / schoenen bij...).

@ Danielle, sterkte met je griep. Inderdaad waardeloos zo vlak voor de kerst, wel een goede reden om je flink te laten verwennen.

Ik ga zo met de kleine meid naar het werk, dus ik zal het later nog wel laten weten hoe het is gegaan.

Sinds 2 nachten hebben wij de laatste fles overgeslagen omdat ik haar telkens wakker moest maken. En ze komt gewoon om 7 uur, dus helemaal perfect! Gisteren kreeg ze om 7 uur haar laatste fles en om half 9 lag ze te slapen.

Even nog een vraagje, op eerste kerstdag willen wij haar eerste fruithap geven. Op welk tijdstip geven jullie de fruithap? En moet je peer ook even een paar minuten koken?

9. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Pandora mooie jurken! En dat passen is zo leuk!

@Merry in het boek van de ah opperdepop staat dat als je peer kookt het nog zachter van smaak wordt en beter verteerbaar is. Dus ik heb het wel gedaan en ze vind het heerlijk. Ik heb 3 min gedaan en gelijk wat meer gemaakt en dat ingevroren in ijsblokzakjes.

Hier is echt de haaruitval toegeslagen. Echt niet normaal. Als ik nu mijn haar opzij schuif zie je allemaal van dat nieuwe haar zitten en kale plekken. Er is ook geen moer mee te beginnen.

10. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    En ik geef het altijd ergens tussen twee voedingen, 's morgens of 's middags.

11. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Pffff ik heb mijn beweging voor vandaag wel weer gehad. Postbode had de poort weer eens open gelaten en natuurlijk de hond weer ontsnapt.
    Na helemaal tot aan de dokter, rondje rond ons huis, helemaal tot aan het uitlaatveld aan de andere kant en weer een rondje in de buurt hem toch te pakken gekregen. Onze buurman zag me al gaan en heeft toen zijn hond erbij gehaald (die 2 spelen wel meer samen) en zo onze hond te pakken gekregen en weer mee naar binnen gesleurd haha.

Ons ventje is weer een heel stuk minder verkouden. Enkel af en toe een beetje hees maar verder weer de deugeniet die hij altijd is. Net zat hij weer met een grote glimlach op zijn gezicht zijn luier te vullen.

12. audrey1934

audrey1934 Actief lid

27 aug 2010
    128
    0
    0
    limburg
    Pandora ik vind de 2de jurk persoonlijk het mooiste.De 1ste vind ik een mooi model(met die bolero enz), maar ik persoonlijk vind dat zwart te triest.Andere kleur vond ik die het mooiste!

Danielle beterschap!!Wat kun je je ellendig voelen met een kleintje en dan nog kindjes....pfff hoop dat je snel opknapt.

Haaruitval heb ik ook echt superveel last van ...echt irritant....hoop maar dat er een mooie bos voor terugkomt:)

Fruit geef ik meestal rond 9/9.30. Dit doen ze op het dagverblijf ook en dat houd ik dan maar een beetje aan...peer kook ik trouwens niet.Ik heb van die megazachte peren en dat prak ik dan en een beetje liga erbij!

wat fijn elisje dat je kleintje weer wat minder verkouden is!!!

13. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Pandora laat je niet onzeker maken door die stomme collega, klinkt alsof er bij haar wat frustraties spelen, probeer je er niet teveel van aan te trekken!

en ik vind die jurken op de foto allemaal heel gaaf!! ik had zelf een jurk van de winkel Trouwjurken? Hippe en moderne bruidsjurken. Bruidsmode van Assepoester! in Arnhem en die hadden ook allerlei hippe, aparte jurken, niet zo standaard, verschillende kleuren en stijlen e.d. ik woon best ver van Arnhem maar tripje was zeker de moeite waard.

@Josjo wow da's vroeg dat ze al wil gaan staan! ;) zal nog even duren voor ze dat echt kan maar zo te lezen is ze al goed aan het oefenen. Mijn kindje kan alleen 'staan' als ik haar aan haar okseltjes omhoog houd, maar niet echt stabiel, draait ze beetje rond haha.

@Elisje oei wat een avontuur, gelukkig is je hond nu weer terug

het babyzwemmen gisteren was echt leuk! nog steeds wel wennen hoor, heb nog niet alles meegedaan met kopje onder gaan e.d. maar ze hield het redelijk vol en vond het wel interessant, gaan het zeker wekelijks doen vanaf nu! alleen is nu 2 weken niet ivm kerstvakantie, in het nieuwe jaar dus weer verder

gisteren voor het eerst naar de stad met beebje in de wagen, wel even wennen met ov en de stad zelf, niet alle winkels zijn handig, soms echt zoeken naar de lift (en veel hebben er geen) e.d. maar beebje hield het redelijk vol, we zijn goed geslaagd :)

verder rustig hier, beebje over het algemeen vrolijk en rustig, net fruithapje op, beetje gedronken (wil ze vaak snel daarna) en nu slaapt ze weer

zin in de kerstdagen maar wordt ook wel druk vrees ik, op visite bij opa's en oma's, hopelijk kan haar structuurtje worden vastgehouden, ik ga mijn best doen :)

fijne avond iedereen

14. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Zo, wat weer veel bijlezen zeg!

Pandora, allemaal mooie jurken! Zag op de bruiloft van vrienden een bruidje van een ander stel. Zij had een zwart/witte jurk, echt zo super gaaf! Heel stijlvol en het paste ook echt bij dr! Ben heel benieuwd waar je uiteindelijk voor gaat.

Staan doet Evi al een paar maanden. Eerst nog wat wiebelig, maar nu houden we alleen haar handjes nog vast, of een hand tegen dr rug tegen het omvallen. Besef van evenwicht heeft ze nog niet, maar ze staat super stevig. En springen, haha! Dan wil ze "vliegtuigje" spelen ;)

Wat bijvoeden betreft, ben ik de enige die wacht tot 6 maanden?

Elisje, hoop dat je man thuis was op t moment dat de hond ervandoor ging? Het zal je overkomen als je alleen bent met de kleine, kun je geen kant op natuurlijk! En wat lief wat je doet voor die tante.

Danielle, beterschap meid! Hoop dat je er voor de kerst weer bovenop bent.

Ros, gezellig he, winkelen met de kleine? Aan de ene kant vind ik het maar niks, dat gesleep in die krappe winkels met zo'n wagen. Maar vind het zo gezellig :D Beetje dubbel, maar je snapt me vast haha!

Haaruitval, haha, ja hier ook! Bossen tegelijk! Vitamine B slikken schijnt erg goed te helpen, zeker in combinatie met brandnetel extracten. Ook goed voor je nagels trouwens :)

Merry, hoe is het gegaan vandaag? Hoop dat jullie eruit zijn gekomen, dat getouwtrek is ook niks waard...

Hier vandaag een rotdag gehad. Zo enorm druk op m'n werk, heb de hele dag lopen rennen en vliegen :( En aan het einde van de rit kwam het erop neer dat ik alles voor mijn collega's die vakantie hebben gedaan had en m'n eigen werk er nog ligt... ZUCHT!
    Maar goed, die stralende glimlach van m'n kleine meissie maakte alles weer goed toen ik thuis kwam. Geniet daar zo van!
    Heb nooit geweten dat kinderen hebben zó leuk kon zijn, echt geweldig :D

Fijne avond meiden!

15. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @merry hoe is het gegaan vandaag?

@haaruitval hier wel wat meer als de afgelopen tijd maar het valt gelukkig mee

@danielle beterschap hopelijk ben je voor de kerstdagen opgeknapt.

@ Mirre is vandaag 4 maanden wat gaat de tijd toch snel. Nu lekker 2 dagen vrij 2e kerstdag moet ik weer werken maar is altijd wel gezellig.

16. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Mijn man was thuis (hij zit thuis door agorafobie momenteel) dus ik kon gelijk achter de hond aan. Tante zag me ook al voorbijstormen dus die riep ook al dat ze bij ons ging kijken dan.

En ik ben heus de enige niet die met regelmaat van de klok zijn/haar hond moet achternazitten. We helpen elkaar wel hoor als we merken dat er weer een hond losloopt omdat de postbode de poort is vergeten sluiten.

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Linn.....hoeveel maanden wil evi dan al staan :D zoveel maanden oud is ze nog niet :D

hier ook proberen te staan sinds een paar dagen :D

hier gaat het slapen echt weer super sinds ik rijstebloem door de laatste fles doe, was voor mij meteen duidelijk dat het echt door honger kwam.....als het geen resultaat had gegeven dan was ik er weer mee gestopt

18. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    :DBentoooon:D

19. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Pff heb echt hele kale plekken op mijn hoofd, kan mijn haar niet in een staart doen, is geen pan.

20. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    misschien kwam ze eruit en wilde ze gelijk gaan staan? ;) leuk zeg Linn dat ze al zo stevig 'staat'.. kindjes willen vaak ook al veel meer dan ze al kunnen, merk dat ook wel eens met beebje, ook bijv. met rechtop zitten.. ach ja, oefening baart kunst!

@shoppen ja het heeft wel wat zo met je beebje shoppen, ondanks het gemuts met de wagen.. ik heb ook wel een vrij brede wagen, de maxi cosi mura 4.. bij sommige gangpaden is dat echt te smal (of de wagen te breed dus), ik sta soms echt als een sukkel heen en weer te steken voor ik ergens door kan :p zo'n onwennige mama voel ik me dan, hihi

@hapjes er wachten volgens mij wel meer mensen tot 6 maanden, had ik eerst ook in mijn hoofd maar kreeg gewoon het gevoel dat beebje er al eerder aan toe was, en bleek ook wel zo te zijn.. is bij elk kindje verschillend

volgens mij word ik verkouden :( keelpijn en snotterig en voel me supermoe, bah! beetje jammer met kerst. Maar gelukkig hebben we toch geen wilde plannen. Zin in eerste kerst met beebje :)

fijne dagen (nogmaals) iedereen!

Deel Deze Pagina