augustus 2011 buikjes....de mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pandora, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Kapper is nog niet nodig lijkt me. Als het te erg wordt zet ik er zelf wel de schaar in. Ik zou zelfs niet weten of er hier een kapper zit die ook babies aanneemt want niet iedere kapper hier doet dat. Ook doet niet iedere kapper kinderen. Maar in het ergste geval kan ik het wel aan mijn stiefschoonma vragen, zij is kapster en kan wel met babies en kinderen overweg.

Over dat fruithapje, hoeveel dagen geven jullie hetzelfde hapje?
    Ik had dus gekookte peer eerst maar heb het nu ook ongekookt geprobeerd en hij lijkt dat wel lekkerder te vinden. Ga nu geen fruit meer koken. Eerst nog een paar soorten fruit proberen denk ik en dan eens kijken hoe het gaat met groenten.

2. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Onze kleine is ('s nachts) een hele goede slaper. Hij krijgt zijn laatste flesje rond 20.30 uur en slaapt dan door tot een uurtje of 7. Wisselt wel een beetje, zo tussen 6.00 en 8.30. Erg fijn dus.

3. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Haha wil nog wel even wachten hoor voor de tweede, vind het nu zeker te snel, maar de kriebels zijn er zeker.

4. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hier ook wel kriebels hoor. De ene dag denk ik van ja vandaag de pil de deur uit maar de volgende dag denk ik dan weer van toch nog maar wat langer wachten.

En het was weer goed deze ochtend. Eindelijk eens doorslapen voor mij, geen afspraken dus geen snel snel gedoe. Tristan begint te jengelen, ik mijn bed uit en koffieapparaat aan. Ik verschoon hem en sta daar dus echt zombie te wezen. Zegt mijn man: waarom leg je hem niet terug in zijn bed en ga dan zelf ook nog even terug voor een paar uurtjes.
    Misschien omdat de kleine ook nog een flesje moet? Ah ja dat was manlief even vergeten dat babies ook nog een fles moeten. Maar om het dan even te doen? Nee hoor laat mama maar alles doen met die slaapkop van haar.

Ben na het flesje geven wel weer terug mijn bedje ingedoken en Tristan is nu net ook weer wakker. Dus ga zo zijn volgende fles maken :)

5. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ff snel, fijne jaarwisseling iedereen!! niet stunten met vuurwerk enzo ;) en hopelijk slapen de beebjes er lekker doorheen

p.s. idd drukker met zn allen in 1 topic maar ook wel leuk want kunnen we wat meer ervaringen delen, sommige topics lopen zo leeg.. maar goed, zijn nog in overleg of we dáárheen verhuizen of een nieuw topic openen,
    heb nu ff geen tijd maar in het nieuwe jaar gaan we dat wel even fixen ;)

6. bumpie

bumpie Niet meer actief

7. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik was weer goed vandaag. Ik ging banaan doen als fruithapje maar met weer terug mijn bed in te gaan en dan wat hapjes voorbereiden voor vanavond was dat er helemaal bij ingeschoten.

Heb dan maar een peerhapje uit de vriezer gehaald... Ach een dagje langer peer zal nu ook geen ramp zijn, tenslotte drinkt hij ook al 4 maand dezelfde melk en dat smaakt ook telkens hetzelfde.

Hij ligt nu heerlijk te slapen, viel zelfs al in slaap toen ik de fles aan het geven was. Hier dan maar gebruik van maken om de was die hier al een paar dagen gevouwen ligt eindelijk eens weg te leggen :)

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja we zijn eruit, we blijven gewoon thuis dus! Nee zag het echt niet zitten om met Lizzy te rijden 's nachts. Mijn zus komt hierheen vanavond, gezellig! Heb oliebollen in huis gehaald. Vanmiddag is een vriendin op visite geweest, langs de miss etam outlett gegaan en heb 2 spijkerbroeken gescoord!, jeeej!

Vandaag heeft ze wederom weer een half potje fruit op! Gaat er goed in! Appel, sinaasappel, banaan was het. :)

@kapper, haha nee hoor.. zoveel haar heeft ze nog niet. Ik ben blij dat het nu juist wat meer aan het worden is!!

9. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst aan iedereen :)

Zat me wat te vervelen en ben alle te kleine kleertjes die ik tot hiertoe gewoon in een doos gegooid had nu per maat in zakjes aan het stoppen om dan een een nette bewaardoos weg te zetten. 4 maand is niet lang maar er zitten toch heel wat herinneringen aan vast al.
    Voel me net een sentimentele ouwe oma nu haha, misschien toch een geschikt karweitje om te doen op oudejaarsavond.

10. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Fijne jaarwisseling !

11. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gelukkig nieuwjaar voor iedereen

12. JustMe86

JustMe86 Actief lid

28 nov 2010
    304
    0
    16
    Meiden,

Happy New Year, met veel liefde, gezondheid en geluk!
    Nu kunnen we niet meer zeggen, ons kleintje is dit jaar geboren!
    Wat gaat het toch hard, over 20 dagen is kleine man alweer een half jaar!

Ik geef de kleine een ong. een half potje fruit, maar merk dat hij nu meer wil, dus we bouwen op. Dus gaf ong. 2 dagen dezelfde...zelfde geldt voor groente, alleen gaat dat er nog niet zo in, half potje is de max.

Nou, ik wacht nog even met de kapper, totdat de kleine kan zitten. Heb nu bij de surinaamse winkel, hairlotion voor baby's gekocht (in sprayverpakking) HANDIG!! en de bos met krullen zit er nu na een nachtje slapen ziet het er nog mooi uit.

Hoe hebben jullie kleinetjes oud en nieuw beleefd. Hier werkt meneertje wakker, en heeft heerlijk op schoot vuurwerk zitten kijken en is rond een uurtje of kwart 1/ 1 uur weer gaan slapen...
    Verder was het erg gezellig en de drukte viel achteraf nog wel mee, met het logeren en al. Iedereen is al wakker en onderweg naar huis :eek:..

Hebben jullie de mobiel nog boven de box hangen....Ik denk dat ik hem een dezer dagen weg ga halen, meneertje trekt er voortduren aan (al een maandje)...

13. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    happy newyear iedereen!! hier is alles goed gegaan, beebje heeft overal doorheen geslapen en was een fijne avond! vanmorgen om 8.45u was ze wakker, toen was de champagne hopelijk wel weer uit mijn systeem :p

@mobiel hangt nog boven de box en 1 boven haar bedje, ze kan er nog (lang) niet bij.. bij bedje idd wel op letten, bij de box gebruik ik hem alleen als ik erbij ben, sowieso..
    als je kindje er echt aan kan trekken kan het potentieel gevaarlijk zijn, sommige mensen korten de touwtjes wat in om de mobiel langer te kunnen gebruiken

beebje is vandaag precies 5 maanden, hoera :)

fijne avond iedereen!

p.s. weet niet zo goed wat de gevoelens zijn over een gezamenlijk topic maar er is iig een nieuwe met die bedoeling geopend http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/325729-augustus-2011-mamas-deel-1-a-6.html

14. JustMe86

JustMe86 Actief lid

28 nov 2010
    304
    0
    16
    @Ros84; Wat fijn dat de kleine er doorheen heeft geslapen.
    Hier is de beeb nog een beetje van onrustig. Vandaag lekker een relax dagje gehad.

@Mobiel ik heb er ook een boven z'n bed. Maar die hangt hoger en kan die (nog) niet bij. Die in de box, is wat lager. Van de week even een grote opbergbox kopen voor alle te kleine spullen en mobiel...:(

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Just me...kom je ook in het andere topic meeschrijven?
    Dan kan deze vd week op slot

16. JustMe86

JustMe86 Actief lid

28 nov 2010
    304
    0
    16
    Primaaa =-)

17. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    slotje?

18. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Goed plan! Volgens mij zijn we allemaal over inmiddels :D
    Heb Josjo nog niet gezien trouwens... Waar hang je uit??

19. audrey1934

audrey1934 Actief lid

27 aug 2010
    128
    0
    0
    limburg
    voor iedereen de beste wensen!!!
    Waar kan ik dat ander topic vinden dan?ben er nog niet zo goed in :)

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Augustus 2011 mama's deel 1
    link staat eventueel 2 pag. Terug ;)

Deel Deze Pagina