augustus 2011 buikjes....de mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pandora, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @ pandora hoe gaat het daar nu?? slaapt je ventje nu goed??

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Josjo bedankt voor de tip voor zetpilletjes, krijgen veel kindjes koorts van die prikjes? mijn meisje krijgt volgende week haar eerste prikje

@Pandora haha, klinkt schattig, een klein mummietje ;) vannacht ook goed geslapen?

beebje had een voeding om 21u en toen om 3.30 en 9u, nu ligt ze weer lekker te slapen en ik met een bakkie op de bank, heb zelf heel slecht geslapen :( raar, maar ben soms zo moe dat ik juist niet kan slapen (dat klinkt vast weird :p) en ga me dan druk maken van; ik moet NU slapen etc. niet zo succesvol

fijne dag iedereen

3. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Idd thx josjo nog niet aan gedacht! Moet as maandag voor de eerste prikjes... Ben benieuwd:(

Hier half acht laatste voeding toen vier uur en toen negen uur... De tut en de forte doen zijn werk goed;)

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Mijn kleine mummie heeft het gisterenmiddag, gisterenavond, vannacht en vanmorgen SUPER goed gedaan in de pacco bakerdoek
    Gisterenmiddag hebben we samen geslapen totdat papa thuis kwam uit zn werk :$
    en vannacht heeft hij zelfs door geslapen...hij werd pas om 6.45 wakker :$:$:$ ( normaal komt hij tussen 4.00 en 5.00 voor een voeding )
    flesje gegeven en even lekker samen geknuffeld in het grote bed :D en daarna heb ik ´m weer ingebakerd en heeft hij nog tot 10.00 geslapen, mama had gewoon tijd om zichzelf fatsoenlijk te douchen en heb zelfs nog een wasje kunnen strijken voordat hij wakker werd...dat is me eigenlijk nog geen een ochtend gelukt
    en ik heb ook de hele morgen echt een super vrolijk manneke gehad :)

nou ligt mn mummietje weer in bed....hij begon na een kwartier heeeeeeeeeel hard te krijsen....toen ik na een minuut of 10 ging kijken had hij gewoon een hele vieze luier...verschoond...mummiepak weer aan....en wat denken jullie....hij is daarna meteen in slaap gevallen ;)

moet eerlijk zeggen dat ik het inbakeren voor de nacht wel een beetje eng vond :)

heb de bakerdoek nu te leen van het CB....maar ik ga er dus zo zelf een bestellen

5. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Wat goed pandora! Fijn zo'n tevreden mannetje.

6. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @ros: nee lang niet alle babietjes krijgen dat en als de koorts veel hoger wordt moet je ook de ha bellen. Vraag t anders als de kleine de prkjes krijgt bij het cb, heb ik ook gedaan. Prevetief n zetpil geven raden ze af, maar wel handig onvast in huis te hebben. Bij mij zeiden ze120 mg en bij de apotheek (deze kan je niet bij drogist halen) zeiden ze 60mg omdat ze nog geen 5,5 kilo weegt (5330) dus heb eigenwijs lekker toch 120 gedaan hihi wat maakt die 170 gram nou uit? Over vier dagen zou ze het wegen want ze groeit nu 300 per week hihi

Pandora wat fijn dat hij het zo goed doet! Hier is t moord en brand schreeuwen met de puckababy maar ga t toch nog maar eens proberen... Lijkt me wel wat, dietijden...

Bij wiede ukkies al doorslapen, zitten daar ook bv babies bij of krijgen zij allemaal fv? Ben benieuwd of dat nog wat uitmaakt.. Annelynn zit nu op twee keer fv, wil ik t eigenlijk bij laten, rest bv blijven geven.... Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

7. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    meis heerlijk is dat of niet dan mijn dames slapen ook super in de puckababy vanacht weer van 19:30 tot 5:45 heerlijk

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hallo dames!

Even een vraagje! Ik had kraamvisite vanmiddag en die dame heeft zelf ook nog een kleintje van 9maanden. Zij zei dat er nooit langer dan 4uur tussen de voedingen mag zitten. Overdag laat Lizzy zichzelf wel horen dus dat zit wel goed. Maar 's nachts zit er vaak 6u tussen, ze slaapt al goed door! Ik was eigenlijk al heel blij daarmee! Maar ze zegt dus dat als er zo lang tussen zit de bloedsuikerspiegel te veel daalt... weet iemand dit???

X

9. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Huh? En hoe moet je anders door kunnen slapen???
    Dat mag best hoor! Hier zit er ook gemiddeld zo'n 6 uur tussen.

Yoevallig heb ik dit 2 weken terug ook nog op het CB aangekaart, en die mevrouw zei me dat het absolute maximum tussen 2 voedingen 12 uur was. Dus niks om je zorgen over te maken... :p

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Heeft iemand die link van dat gratis mutsje met naam er op nog voor mij?

11. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    nou als dat niet mag kom op zeg mijn meiden slapen van 8 uur s avonds tot bijna 6 uur s morgens dus das 10 uur!!!

12. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    als ze honger hebben worden mijn meiden echt wel wakker hoor :D

13. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Welke? Van IkenIk of van Simplycolors?

14. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hhhm waar jullie het laatst over hadden...? Anders doe maar allebei :D

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja! Het leek mij inderdaad ook niet! Hoe kan dat nou? Om de 4u?? Ik heb het van het cb ook anders gehoord! Kan zijn dat de adviezen 9maanden geleden anders waren??? Ik weet het ook niet! Ik was ook net zo blij dat mijn meisje lekker doorslaapt!!! Gewoon lekker blijven doen dus. :D

16. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @josjo Mirre krijgt ook bv en slaapt ook zo'n 6 a 7 uur achter elkaar door. zitten nu ook op 5 voedingen per dag.
    Bij ikenik kun je gewoon even op de website kijken voor het gratis mutsje. die andere link kan ik helaas zo snel niet voor je vinden.

17. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
  18. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mutsje - simply colors

En dit is de andere...

Er blijft wel steeds Hidde in het voorbeeld-mutsje staan, maar de naam kun je aanpassen, net als de datum. Verder gewoon de bestelprocedure doorlopen en je gegevens invullen.

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

wowwwwww ik ben jaloers:$:$

mijn zoontje komt om de 3 uur :(ik heb slaap gebrek:)

20. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    ooo vandaag 2 maand pfff

Deel Deze Pagina