Ons meisje heeft ook al ruim een week heel veel pukkels en daar komen ook gele korstjes op. Ik ben gisteren bij het cb geweest en het komt door mijn hormonen. Ik gaf eerst borstvoeding maar nu flesvoeding en volgens de cb arts kon het bij beide voorkomen.
Sorry even ego berichtje... Wordt er zo moedeloos van... Ze huilt nu al voor de derde dag op rij, echt de HELE dag! En waarom? Zucht...
Geeft niks Linn, soms moet je het even kwijt. Als ik het oei ik goei boek moet geloven hebben ze rond week 5 een mentale sprong waardoor ze hangerig en huilerig kunnen worden.
@missa: wauw, jij ook al van dat krachtvoer? . Vraagje over de puckababy. Gebruik jij de piep of de mini? De mini lijkt nog zo groot... En gaan ze alleen in de romper er in? En dan n lakentje nog? En als ze dan wakker zijn steeds helemaal aankleden? Lijkt me zo'n gedoe...? Vanmiddag heeft ze gehuild engehuild, uiteindelijk in slaap gevallen maar helaas weer maar drie kwartier... Ben benieuwd vanavond en vannacht. Huilden jullie ukkies ook de eerste paar dagen in de Puck?
Lastig... Hier ook even hui dagen, ik gok op n sprongetje? Oei ik groei ff raadplegen? Hopelijk wordt t gauw beter...
hier ging het slapen ook precies zo en dan na de hazeslaapjes krijsen en gillen, tot hij er bijna paars bij aan liep nu is het echt slapen, voeden, knuffelen en even in de box met de muziekmobiel....en dan inbakeren en naar bed... tijdens de middagslaapjes "protesteert" hij nog wel dmv huilen, en moet ik regelmatig terug naar boven om zn speen weer terug in zn mondje te doen....maar hij geeft zich nu hij ingebakerd word wel snel over en valt dan toch voor langere tijd in slaap misschien is inbakeren ook wel iets voor jouw meisje????? ik ben fan iig
vandaag belde ze van het CB...om te vragen hoe het nu ging....ja erg goed dus oh en of ze dan toch nog op huisbezoek kon komen ik heb eergisteren al gezegd toen ze het advies gaven om in te bakeren, en een huisbezoek wilde plannen om rust en regelmaat te komen bespreken, dat ik dit niet nodig vond en of ze me dus alleen wilde leren inbakeren...dat inbakeren leren kon ook wel op het CB zelf vond ik rust en regelmaat paste ik namelijk al toe, maar dat alleen hielp toen niet voelde me een beetje onzeker worden toen ze vandaag weer aandrong op een huisbezoek, net of ze het idee heeft dat ik iets niet goed doe en de kleine daarom zo huilde, of dat ik een of ander labiel persoon ben dat een huilende baby niet aan kan ofzo als ik zeg dat het goed gaat hoeft ze toch niet op huisbezoek te komen??????? als ik vragen heb bel ik wel weer of ga weer naar het inloopspreekuur goed is goed toch?????????????????
het dochtertje van igglepiggle is ongeveer net zo oud als jouw meisje... hebben ze rond die tijd niet weer regeldagen??????? hebben ze volgens mij zo rond de 5e-6e week weer
Pandora ik heb ook de pacco.. Had ook de puckababy en daar had ik haar in een boxpakje in liggen... Maar dit werkte echt niet daar schreeuwde ze moord en brand als ik haar armpjes erin deed ( ik had al de mini).. Dus nu toch maar in de pacco inbakeren, hier leg ik haar in in haar rompertje en dan wel onder laken en dekentje... En ze is hierin al rustiger dan de Puck ( als haar armen erin zaten)... Dus nu maar ff doorzetten... Want bij ons is het vooral overdag dat ze maar haze slaapjes van 10 à 20 minuutjes, 's nachts slaapt ze wel goed... Gelukkig
Hier dus precies hetzelfde. Vooral 's middags en 's avonds gaan de slaapjes niet zo goed. Maar 's nachts dan weer wel wat wel fijn is.
en dan een romper met lange mouw? ik leg 'm nu steeds in zn shirtje van overdag...zonder broekje, met sokjes in de pacco vanmiddag een pyjama shirtje gekocht voor 's-nachts...sommige shirtjes vind ik net te dik hier ligt hij ook nog onder laken en deken...het is hier snel heel koud boven
Nee met korte mouwen.. En ik zit idd er wel aan te denken om een broekje aan te doen maar ze voelde vannacht absoluut niet koud, maar lekker warm dus laat het zo voor nu als het kouder wordt zien we wel weer verder
Ons meisje gaat in een gewone slaapzak met haar kleertjes aan en onder twee dekentjes + lakentje, tja je zal maar van warmte houden
Mirre slaapt gewoon met haar kleertjes aan onder een dekentje en lakentje. Als je haar strak indekt met armpjes onder de dekentjes gaat ze heel hard huilen dus inbakeren gaan we hier maar niet proberen maar is ook niet echt nodig want ze slaap eigenlijk altijd erg goed.
Dat deed ik ook in de puck maar ons ukje heeft het gauw warm Volgens mij zit Eva in een sprongetje.. Ze is onrustig huilt wat meer slaapt weinig... Ik heb het oei ik groei boek niet dus kan het niet checken... Weet ieman dit? En wat dan de symptomen zijn? Ik hoor het graag
Ik kon het oei ik groei boek niet vinden bij de boekhandel. Zit er wel aan te denken om hem aan te schaffen, maar wilde hem graag eerst even inzien. Heeft hier iemand het boek? En heb je er ook echt wat aan of is het een zoveelste methode ofzo? Hoor er wel veel goede dingen over en kijk ook altijd naar het programma (al heb ik hem vanmiddag gemist) Het gaat vandaag gelukkig stukken beter! Ze is nu wel huilerig, maar dat is ze altijd rond deze tijd, dat vind ik niet zo erg. Ben zelfs voor het eerst met haar naar de supermarkt geweest. Is zo'n 20 minuten lopen (in mijn tempo dan). Heerlijk met dit weer! En met m'n bekken ging het ook goed Ze ligt hier trouwens in haar kleertjes in de puckababy piep. Er overheen dan alleen een lakentje. 's avonds na het bad doe ik haar meest nog geen trui aan over de romper. Dan heeft ze dus alleen een romper en een broekje aan en dan doe ik de deken erover.