Super mooie foto's! Hier gaat ook echt niet alles makkelijk hoor... Weet zeker dat het nergens alleen maar lekker loopt Al is het merendeel van de mensen altijd wel goed in het doen alsof naar de buitenwereld toe. Daarom vind ik zo'n forum ook zo fijn, hier kunnen mensen gewoon eerlijk zijn en voel je je niet zo alleen als je er een keer doorheen zit. Die gele korstjes beginnen hier ook te komen op die pukkeltjes. Vooral bij de wenkbrauwtjes.. Zal ik de ha moeten bellen? Josjo, als ze hier wakker wordt en ze gaat huilen dan lopen we even naar dr toe, pakken haar even uit bed en wiegen haar zachtjes, dan slaapt ze zo weer verder. Dat is de vaak ook de enige manier om haar in slaap te laten vallen. Alleen in slaap komen heeft ze nogal moeite mee, dus als het echt niet gaat dan doen we het zo.
Hier ook nog een flubberbuik! Las dat net bij iemand. Probeer nu iedere dag minimaal 20 sit-ups te doen, haha valt niet mee!!! Ons kleintje heeft de laatste nachten weer harstikke goed doorgeslapen. Maar ze komt nog steeds 's nachts soms, niet elke nacht meer. Mijn moeder vertelde dat ik 10weken kwam 's nachts en mijn zusje maar 10 dagen. Gek hoor, wat een verschil. Gister had Lizzy om 12u laatste fles en vanmorgen kwam ze pas om 6:30! Dus dat mag van mij elke nacht wel. Bij deze ook een foto van ons moppie Lizzy:
Hier gaat ook niet alles perfect hoor. Afgelopen nacht bijvoorbeeld was een drama. Mijn man zijn geduld was zo ongeveer op en ik viel bijna in slaap waar ik zat met de baby in mijn armen. Het was ook vrij warm in huis dus raam maar open en dan vind ik het toch lastig om hem te laten doorhuilen 's nachts. @wakker wegleggen, dat gebeurt hier ook niet altijd hoor. Meestal slaapt hij al ongeveer als hij nog moet boeren en ik hou hem altijd iets langer vast want soms komen er 2 boertjes en meestal valt hij dan wel prompt in slaap. Om hem dan wakker te maken en in bed te leggen lijkt me ook zo'n onzin.
elisje: nee, dan maak ik haar ook niet wakker hoor haha ik zie het al voor me: wakker worden, ik wil je wakker in je bedje leggen hihi. Nee dat bedoelde ik niet hoor Dat schema werkt echt super! Ze slaapt echt beter en langer. Het lukt ook aardig met troosten en weer in slaap laten vallen. Soms loop ik 10 keer maar ach, ze leert t vanzelf. Nu moest ze na 18.30 om 22.00 drinken maar ze slaapt nog . En nu hopen dat er in de nacht ook wat langer tussen gaat zitten door dat schema..... duim duim Wat een mooie foto's komen er voorbij zeg! Echt, wat n cuties allemaal! Ik moet de laatste foto's nog op de pc zetten dus die houden jullie nog tegoed... Welterusten allemaal!
Zo ik heb hier laatste voeding niet afgegoten tot 110 ml...maar heb 135 ml gegeven (120 ml met 4 schepjes ) kijken of ik hier wat mee kan rekken in de nacht Normaal krijgt hij 6x110 ml......maar volgens mij wil ( en mag ) hij meer Vind m niet meer zo voldaan na een voeding Morgen naar het cb...ze zullen de voeding sowieso wel aan gaan passen slaap lekker
Hier weer een nacht van 6 uurtjes, heerlijk kom er zelf ook van bij. Gister bij de vk geweest voor nacontrole. Was een fijne afsluiting van deze periode, wij hadden echt een hele fijne praktijk. Daar gaan we in de toekomst zeker weer naar toe.
Wordt bij jullie dan advies gegeven over hoeveel voeding jullie moeten geven? Hier dus niet echt. Ze wegen hem als ze langs komen en aangezien hij goed bijkomt is daarmee de kous af. Al vanaf het begin hou ik het zelf min of meer in de gaten. Wat zo ongeveer het minumum en maximum is dat hij mag en stem daar de flessen op af. Helemaal in het begin had ik voor mezelf zoiets dat als ongeveer de helft van zijn flessen volledig leeg waren ik ging ophogen.
Topic gevonden Duurde even...ben ook al even niet geweest Hier gaat alles goed,Emy groeit als kool. We zitten nu op 5a6 voedingen op eend ag en we zijn aan het afbouwen naar 5x180cc. Volgende week mogen we weer naar het cb,ze krijgt dan haar eerste prikjes. Ben ook heel benieuwd hoe ze is gegroeit,laatste keer bij cb was ze al 56 cm.En ze zit al tegen de 5,5 kg aan. Ook begint ze de nachten al goed door te slapen. Gister het nagesprek bij de vk. Was gezellig en nog wat dingen besproken. Hoe gaat het hier verder met iedereen??
wat een mooi gelukte augustusbaby's allemaal heerlijk om te zien mijn, uiteraard ook prachtige , meisje was helaas weer wat onrustig vannacht, nog van de prikjes wellicht, haar hele ritme is een beetje overhoop gegooid heb ik het idee.. ben van 3 tot 5 met haar bezig geweest, gaaaaap.. ze is vanmorgen wel weer vrolijker maar ik ben heel voorzichtig met de prikplekjes, ze heeft de hele tijd met blote beentjes gelegen(als ik die plekken aanraakte ging ze gillen, broekje zat niet lekker), nu het wijdste broekje aangedaan die ik voor haar had.. nu heb ik vaker gehoord dat een baby'tje net ging doorslapen maar dat het slaapritme na de prikjes helemaal was verstoord, is dat hier bij iemand ook gebeurd? Ik hoop zo dat ze het doorslapen wel weer oppakt! ben echt brak.. lang leve de nespresso @Elisje ik weet niet zoveel van flesvoeding maar mijn criterium zou ook zijn: zo lang de baby goed aankomt zal hij wel genoeg binnenkrijgen! dus dan lijkt het me niet nodig om je er zorgen om te maken
Op zich maak ik me geen zorgen hoor, hij komt goed bij en doet het goed. Het viel me enkel op hoe Pandora met precieze cijfers kwam en ik het nog al precieze cijfers zien voorbijkomen in het topic hier. Dus gewoon hoe het kan verschillen van land tot land viel me op.
Nou onze dame slaapt nu al drie dagen van laatste voeding half tien/ tien uur tot half zes/ half zeven dus we krijgen nu ook 7 à 8 uur slaap per nacht alleen word ik nu telkens eerder wakker (rond vijfen) want dan kwam ze meestal... Hihi dus nu ik weer in een normaal ritme en dan ben ik weer goed uitgerust genoeg om straks (1-11) weer te gaan werken
Haha danielle, aan Pandora's reactie te zien moet jij je mond gaan spoelen Zo ik zit weer even normaal haha. Moest deze ochtend snel snel boodschappen doen, kom thuis heb amper mijn tas neergezet of ons mannetje begon al te jengelen voor zijn fles. Even snel opgeruimd en verzorgingstas nagekeken. Moest er nog een schaartje instoppen want heb nu een klein kartonnetje kant-en-klare babyvoeding ingepakt. Is toch handiger dan met poeder en water te beginnen knoeien onderweg. Deze namiddag ons mannetje gaan aangeven, we hebben er hier 42 dagen de tijd voor. Ben nu benieuwd wat het gaat worden voor de familienaam. Momenteel staat hij bekend onder mijn naam maar mijn man kwam toen dat hij toch zijn naam ook wil en toen ik het hem gisteren vroeg zei hij dat we vandaag wel zouden zien. Maar toen hij later de fles aan het geven was zei hij 'morgen heet je dan officieel -mijn naam-'.