Eva krijgt nu 5/150 daar is ze in drie weken tijd een kilo! van aangekomen... Nu weegt ze 5,5 kilo en lijkt nu dat ze dit niet meer genoeg vindt ze komt nu alweer om de drie uur en ze krijgt al forte!! Dus nu krijgt ze bij iedere fles 10 cc water extra en als dat niet werkt dan gaan we maar over op 5/180 dat mag ze wel hebben met haar gewicht dus.. Ik ga nu vanavond proberen om de laatste fles op te hogen naar 180 dus dan krijgt ze er 4 van 150 en 1 van 180.. Maar denk dat onze dame ook in een sprongetje Zit want ze huilt ook meer dan normaal... Ze ligt nu eindelijk ff te slapen..
Ik giet niets af, als ik zijn gewicht zo hoor Pandora zou ik ook niets afgieten en 6x 120/4 geheel geven en kijken hoe hij daar op reageert.
Hai lieve lieve trotse mama's, Ik lees nog altijd op de achtergrond met jullie mee hoor. Leuk om jullie verhalen te lezen! Jee ik heb zelf nu wel zoiets van zwanger worden is 1, zwanger zijn is 2 maar mama zijn is ook niet zomaar effies wat! (niet dat ik dat dacht hoor) maar lees hier situatie's voorbij komen en tips over en weer tof joh! Fijn dat jullie er voor elkaar zijn. Hier gaat het met ups en downs, ik heb een behoorlijke periode voor jandoedel gespoten... we hadden ei gemist. Middels ongi geweest en weer begonnen met spuiten en nu al 2 fm's gehad maar het wil niet echt opschiete. Heb morgen de 3e fm. Het lijkt wel of die 4e iui maar niet wil lukken. Maar goedddddd. Ik blijf jullie volgen en laat weer van me horen. Dikke knuffels aan alle bambino's een een flink schouderklopje voor alle mama's hier. Jullie zijn allen kanjers! xxx Liefs Sjors
Hey Sjors, fijn om weer wat van je te lezen meid. Wat super balen dat er een ronde voorbij gegaan is. Succes morgen en ik duim weer voor je hoor Pandora, ik moest echt even lezen wat je nou bedoelde met afgieten, had er nog nooit van gehoord Niet te veel op de adviezen van het cb afgaan hoor, naar je eigen gevoel luister werkt vaak het best. Als jij denkt dat je kereltje hongerig blijft, dan geef je gewoon ietsje meer toch? Hij drinkt echt niet zomaar te veel. Hier bij het cb zeiden ze de vorige keer dat ik teveel gaf en nu dat dat juist te weinig was. Ja DUS! Ik volg m'n eigen weg wel, dat lijkt me veel verstandiger Merk de laatste dagen dat Evi steeds sneller komt voor een fles, dus nu hoog ik wat op. Vanmorgen heeft ze de eerste prikjes gehad. Josjo had nog gezegd dat ik misschien wel zo'n stoer chicky zou hebben die geen kik gaf. Nou, dat heb ik dus Ben zo super trots op haar! Even een paar seconden per prik gillen van de schrik. Daarna nog heel even een pruillipje en toen ik haar suste viel ze zo weer lekker in slaap. Geen kik verder, zo stoer!!! Ga zondag naar de zwanger en gezin beurs. Ben benieuwd. We gaan met de vriendengroep. 4 stelletjes met 3 kindjes van tussen de 5 weken en 3,5 maanden. Gaat iemand van jullie ook toevallig? Morgen eerst nog naar de creabeurs, ook in Hardenberg. Ik beurs wat af dit weekend
Haha misschien had ik het moeilijk uitgelegd....als je 120 water met 4 schepjes doet, zit er 135 ml in de fles....daar moet ik dus 25 ml van af halen zodat ik 120 ml nelk geef maar ik ga nu dus niks meer afgieten.... Als ik zo zie wat jullie beebjes krijgen....en hier gaat het ook steeds met gemak naar binnen zo leuk net....liep met de kinderwagen door de supermarkt...komt de filiaalleider naar me toe...kijkt in de kinderwagen zegt zooooo die is nog niet zo oud en komt ff later weer terug met een grote knuffelbeer en een grote bos bloemen om me te feliciteten daar werd ik wel ff vrolijk van enne...ik denk dat ik een soort van ongesteld ben :x kan dat? Ben namelijk vorige week met de pil begonnen ( tussen de 21e en 28e dag na de bevalling ) Had al 2 dagen wat ongi buikpijn....maar had dit niet verwacht....dacht pas gewoon wanneer mn strip op was ongesteld te worden
Oh, Pandora, wat lief van die filiaalleider! Bij mij kijken elke keer van die oude vrouwtjes in de wagen en beginnen dan vaak een heel verhaal over hun eigen kinderen. Vanmiddag begon er zelfs één te schelden op haar dochter (die er overigens niet bij was) "Ja, mijn dochter, ze is nu 58, maar wat een lui mens! En een grote bek dat er op zit..." Haha, m'n moeder en ik moesten er ook nog wel om lachen, oud bessie Maar dat afgieten, jeej, lijkt me nogal lastig. Evi weegt nu 4550 gram en we gaan nu van 120/4 naar 150/5. Ze krijgt 5 flessen per dag. Dan lijkt me zo dat jouw mannetje toch wel on-afgegoten flesjes mag hebben En ongesteld...Ik vroeg het me vandaag nog af wanneer ik dat kan verwachten. Ik ben niet aan de pil, was dat voor de zwangerschap ook niet. Wil graag dat de cyclus weer gewoon op gang komt en dan maar eens kijken wat we doen. Moet nu toch nog niet aan seks denken... (arme man, had ik de hele zwangerschap ook al niet )
Dat ongesteld worden had ik ook Pandora, was ook netjes met mijn pilstrip begonnen en dan dat. Duurt ook langer dan voor de zwangerschap... Als het zo doorgaat zit ik straks in mijn pilvrije week en krijg ik daar weer een bloeding van. Ik heb zo het gevoel dat ik bezig blijf Ik heb verder nergens last van dus als het zo blijft wacht ik tot na de pilvrije week om de ha te bellen.
Ik heb ook lang lopen sukkelen met het vloeien. Eerst de kraamvloed zo'n 4 weken, toen doorbraakbloedingen door de pil, toen de stopweek.. en owjee wat was die heftig! Heb toen nog een bericht hier gepost. Ik vloeide zo erg, zat bijna tegen een bloedarmoede aan.. was er helemaal ziek, zwak en duizelig van! Maar heel gek is dat het vloeien toen van de ene op de andere dag helemaal gestopt is?! Normaal bouwt je ongi zich af, tenminste bij mij wel. Nu ben ik er helemaal klaar mee. Zit in de 2e strip en eindelijk geen maandverband meer nodig na zo'n 8 weken!!!! Yes!
Hey Sjors...fijn weer iets van je te horen...dacht van de week nog aan je en wilde binnekort een pb sturen om te vragen hoe het gaat? Heel veel succes vandaag siren...ik heb op je meisje gestemd bij foto vd maand ik heb vanmorgen uitgeslapen was nodig Papa dus de hele morgen alleen aan laten tobben was voor hem de eerste ochtend helemaal alleen alles doen...zowel de kleine als de honden ( doe ik normaal ook altijd doordeweek ) haha hij had het druk gehad Straks op verjaardag....en vanavond nog kraamvisite fijn weekend allemaal...geniet van de laatste dagen lekker weer
Vandaag nog lekker een keer bbq! En dat voor 1 oktober echt heerlijk. Volgende week ga ik weer wat sporten, back in shape speciaal voor ex zwangeren in het zwembad, heerlijk! Moet ook echt nog wat kilo's kwijt want mijn eigen broeken krijg ik nog niet dicht.
Ben ook benieuwd wanneer oma hier weer op de stoep staat, van mij mag ze nog wel even weg blijven, dat was 9 maanden lang zo lekker.
Ik was 10 kilo aangekomen en die waren er na een week vanaf...maar jezus die buik ik ben altijd helemaal plat en vrij mager geweest..maar het hangt aan alle kanten :x
Vandaag niet te veel last meer van de ongi, maar heb nog maar 2 pillen over op de strip dus vreugde zal hier van korte duur zijn. En buik... Daar had ik al niet te veel hoop voor. Ik heb altijd wel een buikje gehad en had niet verwacht dat dat weg zou gaan. Het ziet er allemaal weer uit als voor de zwangerschap... met kleren aan dat is haha. Zonder kleren zie je de striemen al vallen die nog mee, ik had erger verwacht. Voor de rest is mijn 'buikje' helemaal zacht en flubberig. Kan er even goed mee wiebelen als mijn man zijn buik nu... Dat deed ik wel eens om hem te plagen als hij weer eens aan het klagen was dat hij echt moet afvallen. Nu wiebelt hij mijn buik
Hier ook een flubberbuik haha. Ben weer even plat als voor de zwangerschap maar het vel zit los ofzo haha.. ik kan het zo vastpakken. Nog steeds bezig met de sit-ups
joepie, mijn kleine meid is vandaag alweer 2 maandjes oud, wat gaat dat hard! @Sjorsjette fijn weer van je te lezen, wat lief dat je zo meeleeft, en ik hoop echt dat het voor jou ook gaat lukken! @flubberbuik: hier ook, zucht! inderdaad wel redelijk plat (maar minder dan voorheen) als ik sta maar als ik ga zitten ontstaan er allemaal huidflubbers, bah.. echt even wennen.. huid is gewoon zo uitgerekt, schiet dat nog wel terug of blijft dat zo? huid kan je moeilijk trainen met situps nl ook zitten er nog wel wat extra kilo's aan, voornamelijk bij mijn benen en kont, daar wil ik ook van af.. ben al heel wat mobieler gelukkig, ga elke dag lekker een stuk wandelen, maar zal er ook niet aan ontkomen om weer een beetje te gaan sporten.. hebben jullie lekker genoten van het mooie weer? ongelooflijk, zo zomers, en dat op 1 oktober! ik lekker lange wandeling gemaakt met de beeb in de wagen, beetje geshopt in ons dorp (babykleertjes ) en heb even in de tuin kunnen zitten toen de kleine meid lag te slapen.. verder heeft ze vandaag niet zoveel zin om te slapen volgens mij, ze ligt er nu ook in na een voeding, ze is heel slaperig als ik haar erin leg maar na 5 min is ze klaarwakker! heb gister een leuk speelkleed voor in de box gekocht bij Intertoys (aanbieding, al vermoed ik dat hij normaal ook zoiets zal kosten) Playgro Jungle Speelkleed kleine meid vindt hem superleuk, ze kijkt haar ogen uit en slaat met haar handjes naar de speeltjes, heel grappig!
Ja hier dus ook dat losse vel....ik pak het ook steeds vast om er mee te schudden....las al dat ik niet de enige ben
Nee hoor je bent zeker niet de enige hahaha!!!! Wel raar dat losse vel he. Ik heb wel dezelfde kledingmaat als van te voren. Heb vanmiddag een nieuw setje gekocht, rokje met shirtje. Had cadeaubonnen van schoonzus en schoonmoeder gekregen. Kun je om nieuwe kleren na de bevalling zeiden ze. Nou ik was er heel blij mee! Leuk setje! Nu kan het allemaal weer he, heerlijk!!!
Ros84, wij hebben hetzelfde speelkleed!!! Wij hebben het gisteravond in de box gelegd, ze kijkt echt naar de speeltjes de hele tijd maar ze kan er nog niet bij. Wel zit er zo'n kraakstukje in het kleed onder het zonnetje, daar gaat ze constant met haar handje overheen. Lieffffff!!!
@Siren ze kon er hier idd ook niet bij, heeft nog niet zulke lange armpjes maar we hebben wat meer van die gekleurde ringetjes/schakels aan elkaar vastgemaakt zodat 1 knuffeltje laag genoeg kwam te hangen, en daar slaat ze dan steeds tegenaan (dat blauwe koetje (?) die tingelt dan leuk) maar gewoon om zich heen kijken vond ze ook al heel interessant