augustus 2011 buikjes....de mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pandora, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Wat zielig zeg, kan mij helemaal voorstellen dat je over je zeik gaat!!
    Ik zou ook zeker niet tot maandag aankijken. Hier gelukkig alles weer rustig. Ik hoop dat het zo goed gaat Pandora!

2. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hoe is het gegaan Pandora?

3. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    He bah... Ben je al naar de hap geweest? Gewoon gaan hoor, en je niet weg laten sturen met een "kijk het nog maar even aan" verhaal. De zantac hielp hier vanaf dag 1, we hadden ineens een heel ander kind.

4. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Wat een rust hier zeg!!

Iedereen wat leuks te doen zeker:);)!!

Nou hier duidelijk een sprongetje hoor... Ze huilt duidelijk meer en slaapt minder... En eet meer... Kijken hoe lang dat gaat duren:)

5. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    En Pandora hoe is het nu?!

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Het laatste flesje is goed gegaan! En vandaag gaat het ook goed..vandaag was mijn uitslaap dag en toen ik om 11.15 wakker werd hoorde ik geen huilen...was volgens papa al de hele ochtend zo.
    heb net even andere speentjes gehaald voor de fles...nu kan ik meer nutriton in het flesje doen...met de S speen kreeg hij melk met 1,5 schepje nutriton moeilijk leeggedronken...nu M gepakt en 2 schepjes nutriton. Hij heeft hele goeie zin vandaag:) maar als hij weer zo doet als gisteren zit ik bij de Hap...
    Maandag sowieso naar de HA ;)

7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    *duimt voor sjorsjette *

thanks meiden voor het medeleven, voel me vandaag iets beter (maar wil ik niet te hard zeggen, gaat beetje met vallen en opstaan)

kleine meid heeft weer supergoed doorgeslapen, van half 12 tot half 9 :D scheelt heel erg, kan ik zelf ook een beetje mijn rust pakken 's nachts

8. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sjorsjette hier duimen we ook voor jullie.

@pandora fijn dat het weer wat beter gaat.

@hier redelijke nacht gehad. Hoop dat het vannacht wat beter gaat manlief moet morgen premiere draaien en hoop dat ie vannacht wat door kan slapen zodat hij beetje uitgerust is.

fijne avond allemaal

9. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    @sjorsjette ik duim voor jullie :)

Nou als we een meisje hadden gehad dan had ik haar drama queen genoemd. Deel van het probleem met het huilen is hier opgelost. En hoe... door stom toeval erachter gekomen dat het zijn sokken zijn (als de rest uitgesloten is).
    Zat ik hier met een huilend kind, hij had zijn fles gekregen en goed geboerd, luier verschoond. Ik was er zeker van dat hij geen krampen had want dan schreeuwt hij echt helemaal anders.
    Zat ik dus maar wat aan zijn voetjes te plukken en ik trek dus zonder het echt te bedoelen een sok uit. Huilen werd al wat minder dus ik trek de andere ook uit en hij was binnen de 5 tellen helemaal stil.
    Te warm aan de voetjes dus. Toen hij weer koudere voetjes had zette hij het ook op een schreeuwen dus sokken weer aan en gelijk weer een stil kind.

Hij is nu ook sinds een paar dagen onafscheidelijke vriendjes met een spuugdoekje. Moet er dus altijd eentje bij hem in zijn bedje leggen. Wel leuk om te zien hoe hij meer en meer reageert en dingen zelf grijpt en probeert vast te houden. En die glimlach :)

En na bijna 7 weken eindelijk geen bloed meer hier. Dat maakt mij meteen ook een stuk gezelliger :)

10. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Nou hier hebben we een ziek meisje...
    Echt heel zielig:( hoop dat het gauw over is... Want maak me toch wel zorgen...

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Lizzy is van de week ook 2 dagen ziek geweest (door de prikjes) ze had 38,3. Na een paar zetpilletjes ging het beter, gelukkig!!! Echt erg om je kindje zo te zien en die prikjes owwwwww, vond ik echt niet leuk! Zo zielig!, ze weten zelf niet wat er komt! :(

Maar nu ligt ze lekker happy op een groot kussen naast me in de bank!

En ff wat anders, hoe vinden jullie het weer de afgelopen 2 dagen??? Lekker koud he haha! Ik ben er eigenlijk wel blij mee, kan ik mijn mooie nieuwe winterjas aan!!! Mooi getailleerd model haha, ja nu kan het weer he?! :p En we hebben zo'n warm huis, tis bij ons nu nog steeds 23gr.! Kun je nagaan! Maar vorige week was het 26gr in huis, dus het is al wel een beetje aan het dalen.

12. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ahhh...griepje? Hoop ook dat het gauw over is, je kleintje ziek zien is verschrikkelijk! En als je je zorgen maakt naar de ha gaan he? maar dat zul je wel weten, tis niet je eerste :D Sterkte!

Pandora, blij dat het beter ging nu! Misschien viel die ene fles gewoon even wat minder. Evi gooide vanmiddag ook ineens alles eruit, vlak voor de volgende fles notabene! En dat terwijl ze al weken niet meer echt gespuugd had..
    Hoop voor je dat het beter blijft gaan nu en anders...inderdaad die ha maar weer eens "lastig"vallen :)

Siren, wat zielig dat het ukkie zo op die prikjes reageerde... Gelukkig had Evi er geen last van, ze huilde alleen even van de schrik. Hoop dat dat zo blijft, zie toch wel op tegen de volgende prikjes ;)

Hier gaat t weer goed, ben nu alleen snipverkouden. Maar ja, wat wil je met dit weer?! Ik vind de kou niet erg, de regen wel! Bah, niks aan. Wil lekker met de wagen naar buiten, maar met die regen kan ik dat wel vergeten...

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik hou niet zo van regen...maar vandaag een luie zondag, lig lekker met een dekentje op de bank :)en dan heeft dit weer wel weer wat ;)
    hier staat de verwarming gewoon aan...het was hier maar 16.5 graad in huis vanmorgen :$

Beterschap voor alle zieken ;)

Ga eens een mok warme choco maken..lekkerrrrrrr

14. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Klusman heeft van de week ook de verwarming aangeslingerd, dat was wel lekker! Maar boven op de babykamer stond de knop ook nog vol open, dus was het meteen kei warm op Hiddes kamertje :):):). Te warm gewoon, want dan krijgt meneertje meteen weer zo'n rooie toet, hihi... Toch maar een paar tandjes lager gezet dus...

15. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hier sinds het weekend ook weer de verwarming aan. Wat een rotweer vandaag. Echt een luie zondag gehad vandaag. Nu wachten op het laatste fles en dan lekker slapen!

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Nou iui nr 4 is gister dus geweest bij ons.
    De zaadjes waren perfect! We hebben zelfs bij het lab toen we gingen ophalen even in de microscoop mogen kijken. Echt zo cool!!! En dat deed vriendlief natuurlijk ook erg goed.
    Onderweg van lab naar de afdeling waar de iui plaats zou vinden sprak vriendlief de zaadjes nog aan hihi; nou jongens en meiden, niet alleen sjansen maar aan de haak slaan die hap! Het vrouwtje heeft nu zal lang geploeterd en gezwete om een mooi eitje te kweken dus eh neem het er van! Whaha zo lief!!!
    De iui zelf is erg zwaar en pijnlijk geweest. De verpleegkundige van de ivf poli kreeg het niet voor elkaar. De eendebek ging al moeizaam en ze kreeg me baarmoedermond maar niet in zicht.
    De stoel kiepen enz niets hielp dus uiteindelijk na 3 pogingen is ze een gyn gaan halen.
    Die had ook enorme moeite. Ik had behoorlijk pijn. Er moest zelfs een tang aan te pas komen en
    uiteindelijk is het hun met z’n 2tjes gelukt.
    Heb de hele dag na weeën gehad. Pas toen ik vanmorgen op stond was het over.
    Nu dus afwachten geblazen!

xxx Liefs Sjors

17. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    We duimen voor je meid!! Hoe lang duurt het nu voor je weet of dat het gelukt is? Twee weken? Of nog langer?

18. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Nou ons meisje voelde zich gisteravond al wel weer beter... Ze is vannacht gewoon weer geweest en ze ligt nu heerlijk te slapen nog;) dus hopen dat het nu weer over is:)

19. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Sjors, heeeeeel veel sterkte met wachten de komende twee weken (of bijna 1,5 alweer :) bij mij konden ze het slangetje er nooit in krijgen, zat n kronkel in de baarmoederhals. Kan me voorstellen dus dat t pijnlijk was, maar gelukkig is t nu voorbij... Lief hoe je vriend zijn zaad toesprak hahaha en lijkt me superbijzonder dat jullie hebben mogen kijken in t lab!

Pandora, hoe is het nu met jouw ventje? Ik vind t echt zielig voor hem... En voor jou ook, hopelijk gaat t gauw beter...

Elisje, wat n bak met die sokjes zeg!! En zo'n doekje, heb ergens geleden dat veel kinderen rustiger worden als ze n doekje of n hydrofiele luier over hun mondje hebben, maar dan moeten ze hem wel al zelf weg kunnen halen.

Linn, gaat t al beter met je rug? Hier wel nekklachten gehad door de bv maar nu ik twee voedingen heb afgebouwd nergens meer last van :)

Maastricht wad top! Weer sla vanouds de kroeg in, was leuk! Miste m'n meisje wel hoor pff... Op de terugweg nog ergens via mp een ander mobiel gehaald voor de box, rainforest. Die doet t tenminste heel lang (die andere moest ik om de drie minuten opdraaien pfff) en hier zit n afstandsbediening bij, handig!! Ze had daar bij n collega m uur lang naar zitten staren in de box :) nu nog batterijen, moeten van die dikke in en die had ik wel maar 1 te weinig natuurlijk :(

Natas, heel mooi kaartje trouwens!! Waar blijven die van de rest?

20. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Danielle83
    Over 2 weken meis, dus op 22/10 kan ik testen!
    Fijn dat jullie meisje zich weer beter voelt.

@Josjo
    Ja was idd heel bijzonder te mogen kijken.
    Ow dus bij jou wilde het ‘’rietje ook niet gemakkelijk.
    Nou ja op hoop van ;) Ff afwachten tot 22/10.
    Fijn dat het top was in Maastricht meid, en klinkt leuk die mobiel. Vandaag nog batterijen score!

xxx

Deel Deze Pagina