Wij hadden zowat alles meegenomen vanuit het ziekenhuis, om de hond aa te laten ruiken; mijn met vruchtwater doorweekte joggingbroek, mijn shirt, Hidde's ziekenhuismutsje van net na de geboorte, een dikke vette plasluier en een luier met meconium. Vooral de plasluier was hier erg in trek, haha...
Oww zwijg me over plasluiers haha. Ik had er per ongeluk eentje laten liggen op de stoel bij de verzorgingstafel. Ventje was aan het huilen om een fles maar eerst even verschonen, luier dus op de stoel en dan de fles gaan maken en ons ventje de fles geven. Daarna nog even spelen en hem dan in bedje leggen. En helemaal niet meer aan die luier gedacht. Kom ik een paar uur later langs de hondenmand en zie iets vreemd liggen daar, toch maar kijken en het bleek de luier te zijn die in stukken gebeten was. Vanaf toen geen plasluiers meer op de stoel. Dan blijven ze maar even op de tafel liggen als het moet maar heb mijn lesje wel geleerd. Mijn vliezen zijn thuis in bed gebroken dus de hond heeft wel volop aan het beddengoed kunnen ruiken geloof ik. Ik had het beddengoed nog van bed gehaald en naast de wasmachine gelegd. Mijn man zijn tante zou het dan wel in de wasmachine doen als ze langskwam om de hond te voeren. Blijkbaar lag hij dus op het beddengoed en hij wilde er niet direct afkomen.
Ik had mijn ouders ook mijn bevallingsshirt meegeven maar dat vond de hond in het begin maar niks ze ging het elke keer vanuit de bench naar de bank brengen. Op een gegeven moment vond ze het toch oké en toen ging ze erop liggen slapen.
Hier geen honden, maar twee katten. Had verwacht dat die ene heel jaloers zou gaan worden en weer in huis zou gaan plassen. Dat deed ze namelijk ook toen ik depressief was jaren geleden. Maar het gaat harstikke goed! Ze doen niks op Evi, komen ook niet bij haar spulletjes. Ja, even ruiken, maar verder niet. Ben er heel blij om! Hoop dat ze nog zo relaxed zijn als Evi straks hun staart ontdekt
ik was wel benieuwd hoe mijn kat zou reageren op de beeb maar eigenlijk vindt hij haar totaal niet interessant, kijkt er bijna niet naar om.. af en toe snuffelt hij aan haar hoofdje als hij langsloopt (en soms dan spontaan een likje, al haal ik haar dan weg ) maar that's it.. gelukkig maar! een hond lijkt me toch lastiger qua jaloezie/aandacht, een kat gaat wel zijn eigen gang..
Goedemorgen met zijn allen hoe was jullie nacht? Onze dame had gisteravond laatste fles om half negen en vanmorgen om half zes pas weer de eerste!! En ze ligt nu prinses heerlijk te slapen... Dadelijk haar maar eens lekker in de tummy tub doen dit vindt ze heerlijk! Nou gaan jullie vandaag nog iets leuks doen? Ik iets minder moet vanmiddag naar de tandarts... Bleh! Maar goed is wel weer nodig... En Tobias krijgt vandaag een griepspuit... Ben benieuwd hoe dat gaat hij is niet echt de makkelijkste... We zullen zien
Goedemorgen @danielle83: Suc6 straks bij de tandarts Hier hele goeie nacht gehad, Kaan heeft van 23.30 tot 09.00 geslapen Ben zooo trots op hem wat hou ik toch veeeeeel van hem We gaan rond 12.00 lekker de stad in, lekker shoppen Maar ik ga nu eerst lekker ontbijten. *Zwaai Zwaai*
hier al weer 3 nachten op rij pas een flesje om 6.00 vanmorgen (nou ja eigenlijk vond ik het nog nacht ) na de fles van 6.00 wakker gebleven...moest om 8.00 met de kleine naar de osteopaat! ze vond het al wel verbeterd...maar moet toch ook nog naar de kinderfysio gisteren geprobeerd in bad net zo'n zitje met zuignappen...het begon gezellig, totdat de haartjes gewassen werden...toen was de lol er weer af ook geen succes verhaal dus....hij houdt gewoon niet van water en badderen PUNT gisteren met pijn in mn hart onze uk toch maar ingeschreven op het kdv....ik dacht alles geregeld te hebben en we konden het zonder kdv oplossen als ik straks weer aan het werk ga....zijn ze op het werk van mijn vriend alsnog moeilijk gaan doen over de manier zoals hij ouderschaosverlof op zou gaan nemen...het feest kon niet doorgaan :x komen ze lekker op tijd mee :x ooooh wat was ik boos...want ze hadden het gewoon goed gekeurd...en dan zeggen ze 4 weken voordat ik weer aan het werk ga dat het ineens niet meer kan :x mn vriend had hier al toestemming voir gekregen toen ik 15 weken zwanger was.....en nou is het verdomme maar de vraag hoe snel er plek is op het kdv ooooooh wat baal ik hier van...ik wil hem helemaal niet naar een kdv doen :x wilde dit pas als hij er zelf ook wat aan heeft en al echt met andere kindjes kan spelen...maar niet nu al nu hij nog zo klein is was dus al zo blij dat het met oma en papa opgelost kon worden....maar oma wil 1 dag oppassen en niet 3 heb er echt een vet pest humeur door...kan er niet echt achter staan en ik nog minder werken is ff geen optie ( al ga ik wel nog even bekijken hoeveel minder nog zou kunnen...want als dit qua geld maar zoveel scheelt wat we nu aan kdv moeten gaan betalen...dan werk ik liever minder
Vanochtend kwam Aylin om 6 uur, lekker hoor! Maar helaas wilde ze daarna niet meer slapen. Ik moet morgen naar het kdv om te wennen. Toch wel raar hoor! @ Pandora balen dat het werk van je vriend zich niet aan de afspraken houdt!
@Pandora geen haren wassen dan blijft het wel gezellig in bad of ook niet? Had hij al wat ondertekend? Zodat je mischien via rechtsbijstand ofzo toch je recht kan krijgen? Hier was het half 5 vanmorgen, het wordt weer steeds vroeger!
@Pandora dat is balen meid Hoop dat het allemaal nog meevalt straks of dat je het anders kan oplossen. Ik geloof echt dat mijn lijf helemaal van slag is. Ik zit nu halverwege mijn 2e pilstrip en ik merkte deze ochtend wat oud bloed bij het afvegen (begint altijd zo bij mij). Wat moet ik hier nu weer mee?
goeiemiddag alweer hier ook een prima nacht, kleine meid slaapt wel erg veel ineens... gisteravond van 20-0.00 uur, daarna tot 7 uur, daarna tot 10 uur en vervolgens na de 2 voedingen erna slaapt ze ook steeds (een tijdje).. tijdens de voedingen ook al snel slaperig.. hopelijk wordt ze niet ziek ofzo?! of ze gebruikt gewoon haar energie om goed te groeien @Lilaa lekker geshopt? @Pandora jeetje wat balen zeg, kan me voorstellen dat je echt moet omschakelen als je er vanuit ging dat kdv niet nodig zou zijn. Was er wel op korte termijn plek?
Ik las het net ook, nu ja niets aan te doen dan. Kan alleen maar hopen dat het niet te erg wordt. Gelukkig kunnen tampons nu weer want ik ben echt wel klaar met maandverband.
Da's nog een verrassing :x:x:x ik heb trouwens uber goedkoop geshopt vandaag...was helemaal naar de action gewandeld met de kinderwagen...een uurtje rond gewinkeld, allemaal leuke dingetjes in mn mandje....sta ik bij de kassa, zit mn portemonnee niet meer in de luiertas :x had ik er thuis dus uitgehaald en op tafel gelegd toen ik van de osteopaat af kwam heb al mn spullen dus weer teruggelegd en ben weer naar huis gewandeld Ik ben trouwens niet meer ongesteld JEEEEEEEEEEEEEJJJJJ
Haha, ik heb ook goedkoop gesjopt vandaag! Was met Hidde aan de wandel geweest, eigenlijk niks nodig verder, maar goed, liep langs Scapino; hmmm... effe binnenwippen. Had daar leuke laarzen gezien voor 20,- p.p. (Ben niet zo van de merschoenen/kleding, dit is voldoende voor mij). Ze waren er in 3 kleuren, zwart, bruin en taupe, maar kon niet kiezen tussen bruin en taupe. Hmmm... what to do? what the heck, ik neem ze gewoon allebei; 2 paar voor 40 eurie, is geen geld toch? Eenmaal aan de kassa: "Mag u ook nog even aan het rad draaien!" zei de jongeman. Ik draaien voor korting; hoppa!!!! 50% eraf ook nog eens, haha! Dus al met al twee paar laarzen voor 20 euro! Straks nog wezen wegen op het CB, mooi net over de 6 kilo ons manneke. Ga voor zijn droge huidje van de week nog even een receptje halen, verder was alles prima in orde. Mama ook weer happy! Zwoer ik tot voor kort nog dat ik écht geen kraamverband meer zou gebruiken, nou, ik was blij dat ik ze nog in huis had, nu met de eerste menstruatie, pffffffffff... Daar is geen kruid (lees: maandverband) tegen gewassen, haha. Dus dames; bewaren die hap, niet wegdoen!!!
bofkont volgens mij heb ik dan dezelfde laarzen in mn handen gehad vandaag niks mis met scapino hoor...ik koop ook liever meerdere paren goedkopere laarzen...dan 1 paar voor 100 euro, dat kan ik er echt niet aan uitgeven ik wil altijd bruine en zwarte...zwarte heb ik inmiddels gekocht, maar kan nergens leuke bruine vinden ( niet dat ik verder weinig schoenen en laarzen heb ofzo )
@pandora wat vervelend zeg. en zo fijn he dat ze daar zo kort van te voren meekomen. Staat het niet zwart op wit dat je man er toch nog iets mee kan? Wel fijn dat je niet meer ongesteld bent. @kabouter klus kijk dat is nou nog eens fijn en er is idd niks mis met scapino @hier ook een goede nacht. Zijn er trouwens nog meer dames hier die nog volledig bv geven? zijn jullie al ongesteld geweest? Gister maar even geregeld op het werk dat er een plek is waar ik straks kan kolven. Begint nu echt te korten en heb echt nog geen zin om te gaan werken
Pandora wat een k*t streek zeg tsjonge jonge echt balen.... Hier een klein beetje ongesteld snap er niets van... Misschien dat het morgen door zet.... Veel slapen doet Eva momenteel ook weet niet waarom...