@pandora wat fijn dat jullie een oplossing hebben gevonden. Hier was het vanochtend half 8 en de kleine meid ligt nu nog lekker te slapen. hoop idd dat het vandaag wat beter weer is dan kunnen we nog even lekker wandelen. Nog 3 weekjes en dan weer werken heb zo geen zin.
nou ze kreeg haar tweede ronde prikjes hoor! Agossie, huilen! Maar, ze is wel wakkerder dan de vorige keer (zeg ik terwijl ze slaapt haha) en geen verhoging . Ik moet de pacco weer gaan gebruiken want ze komt nog 2 keer snachts en hiermee moet ze toch beter gaan doorslapen. En ik mag er niet direct heen snachts als ze huilt. Ik vond dat juist prettig, snel voeden en huize Josjo kan weer tukken maar dat is dus in haar geval niet goed omdat ze dus uit zichzelf niet bedenkt dat ze wat langer moet slapen snachts... nou ja, ik ga het maar eens proberen. Ze was 6220 en lengte 61,8 dus helemaal prima Linn: kan me voorstellen dat dat in jouw situatie misschien eerst belangrijk is om te leren ja.. wat rot dat dat nog steeds een rol speelt voor je, hopelijk kan je het een plek geven want nu beheerst die eikel eigenlijk nog steeds je leven he.. sterkte daarmee.. je komt altijd wel over als n sterke persoonlijkheid dus ben er van overtuigd dat het goed gaat komen (wat nou chronisch ) Pandora, en als je nou probeert te badderen zonder water op zijn hoofdje? Ik heb ergens gelezen dat dat voor die kleintjes heel onprettig kan voelen, weet niet waarom maar ik denk omdat er nog ruimte tussen de fontanellen zit? oh en ik las iemand over een tummytub en dat ze dat n onding vindt. Ik heb laatst geleerd bij de babymassage dat er maar 10/15 cm water in moet. Dan kan de kleine er in zitten (wel ondersteunen haha) en dat werkte hier echt super! Nu was het ineens heel makkelijk in de tummytub ros, welke regen? Hier schijnt de zon! (meegenomen uit Mallorca ) Natas, is dat niet gek dat ze dat niet hadden? Was er net n run op de losec geweest / Hopelijk helpt het snel ja! Een vriendin van een vriendin van mij heeft n kindje die misschien verborgen reflux heeft, werd al 6 weken geleden tegen haar gezegd, maar ze vond het zo'n modewoord dus heeft ze het zo gelaten. Nu blijkt hij het toch te hebben, agossie, heeft ie al die weken zoveel last gehad omdat mama het een modewoord vind gekke mensen bestaan er toch he? Mijn meisje is al 10 minuten aan het kreunen maar slaapt wel door hihi, normaal gaat ze na 45 minuten huilen en haal ik haar maar uit bed. Maar we zijn nu aan het oefenen, ze moet gaan leren na n slaapcyclus van 45 minuten weer in slaap te vallen... oei nu huilt ze wel haha toch maar ff kijken..
wat herkenbaar ik heb ook een lange en moeilijke relatie gehad, met iemand die mijn gevoel voor eigenwaarde ook tot de grond toe afgebroken heeft, er voor gezorgd heeft dat ik niks aan vrienden en vriendinnen meer over had, er werd compleet over me heen gelopen, naar mij werd niet geluisterd ( zijn wil was wet zeg maar. ) en er was sprake van ziekelijke jaloezie ( als ik bijv.mascara op deed, dan kreeg ik vast mannelijk bezoek, dat soort klets ) ik heb daar ook veel lichamelijke klachten aan over gehouden, onder andere ook de paniekaanvallen toen ik een relatie kreeg met mn huidige vriend, ging er een compleet andere wereld voor me open...nu pas voel en ervaar ik pas hoe een relatie moet zijn
Josjo....de tummytub is ook drama en zn haartjes zijn zo snel vet, dat deze toch echt gewassen moeten worden. ik gebruik de pacco nog steeds, en ben eigenlijk niet van plan dit voor de 5 maanden af te gaan bouwen nu we ook de melk indikken met nutriton en zn hoofdeind van het bedje omhoog staat, gaat het slapen echt veel beter en het huilen is met meer dan de helft afgenomen, nu nog huilen om honger en vermoeidheid en af en toe om te zeuren Gaat echt al ruim 2 weken zo enorm goed...ben trots op mn manneke soms heeft hij nog wel last van zuur, maar het is ook snel weer over, dus voorlopig redden we het nog zonder medicijnen ons ventje krijgt volgende week pas zijn eerste prikje...SIELUG aangezien meneer een echte drama queen is, heb ik er al een idee van hoe het zal gaan
Gelukkig was de losec binnen dus ga ik er zo mee starten. Deze lage dosering wordt niet veel gebruikt, dus vandaar dat ze het niet hadden voor volwassenen gebruik je 20 of 40 mg, en aangezien ik bij een iets kleinere apotheek zit. Hier morgen naar cb voor de prikjes! Ben benieuwd.
Het verhaal van de relatie komt mij ook bekend voor, had ook geen vrienden meer over en was werd mentaal echt kapot gemaakt. Als je dan een nieuwe relatie krijgt gaat er een wereld voor je open.
gelukkig bestaan er ook hele lieve mannen...en kan het ook heel anders mijn vriend is ook de degene die mn ogen heeft geopend en door hem heb ik de knoop doorgehakt om met mijn vorige relatie te stoppen beste keuze ooit fijn dat de losec binnen is...hoop dat het helpt
Mijn kleine lieverd is weer helemaal zichzelf Het is bij die ene huilbui gebleven gisteren. Ik merkte wel toen ik thuiskwam en hem verschoonde dat hij liever geen gedoe aan zijn beentjes had. Ik heb hem toen maar in zijn bedje gelegd met enkel een truitje en luier aan. Maar toen ik hem na de laatste fles verschoonde (hij vindt het blijkbaar leuk om net na een fles een poepluier te vullen) kon hij het weer hebben en heb ik hem toch maar in pyjama gehesen. Hij had rond middernacht zijn laatste fles en heeft gewoon doorgeslapen tot kwart na 9 deze ochtend (en mama dus ook ).
groot gelijk meid....ik had de wekker gezet om 8.15....maar na de fles van 6.00 heeft hij hier gewoon geslapen tot 9.45...als mama dat vantevoren geweten had
Wat goed dat jullie zelf tot inzicht zijn gekomen dat die relatie niet goed voor jullie was! Ik heb 6 jaar lang oogkleppen op gehad, tot hij vreemd ging (alsof hij mijn zelfvertrouwen nog niet genoeg de grond in had geboord ) Maar goed, ben nu super gelukkig! Wat naar dat jullie kleintjes zo reageren op de prikjes. Evi heeft van de eerste totaal geen last gehad. Alleen even een pruillipje van "mama, zie je wel hoe zielig ik ben?" Dus een dikke knuffel en toen was het goed, haha, hoezo drama-queen?! Volgende week krijgt ze de tweede prikjes. Ga er van uit dat het dan weer zo gaat... Zo, nu even aardappels schillen...
@pandora wat fijn dat je het nu met je vriend zo goed getroffen hebt, en dan ook nog een mooie zoon met elkaar nou meiden wat een narigheid met de mannen.. gelukkig hebben jullie het nu veel fijner! @josjo ah, dus jij had de zon meegenomen uit Mallorca? thanks! heb er vanmiddag nog even van kunnen genieten, uitgebreid naar de winkeltjes geweest tot de kleine dame er geen zin meer in had
Die grapjes heeft Hidde ook wel ja, met name na de late-middagfles. Inderdaad 45 a 50 minuten pitten en dan hoppeta! Effe laten horen dat ie wakker is. Ik vind het ook nog steeds niet leuk om hem te horen huilen, maar weet, dat als ik hem uit bed haal, het einde zoek is. Ik loop nu max. 2 keer terug naar boven om Hidde de speen aan te bieden, een kus te geven en maak zijn maanlampje (brandt 15 minuten ofzo) aan. Verder geen poeha, hele troostgesprekken of wat dan ook. Daarna ga ik niet meer kijken. Is wel eens effetjes doorbijten, maar uiteindelijk loopt het toch wel los!
Herkenbaar die hazeslaapjes. Hier ook overdag standaard na 45 min wakker, begint te jengelen en valt dan vaak wel in slaap. Is het iets anders gaat ze echt krijsen en dan haal ik haar wel eruit om te troosten. Soms gaat het wel goed en dan slaapt ze zo 3 uurtjes en dat is echt lekker.
bedenk me net dat ik nog maar officieel een week zwangerschapsverlof heb de laatste 10 weken van de zwangerschap kropen voorbij...echt niet normaal hoe snel deze 10 weken gegaan zijn
Hier nog 3 weken verlof maar heb tot 36 weken gewerkt. Maar idd de tijd is ontzettend snel gegaan sinds Mirre er is. vandaag even geshopt een mooie voetenzak van koeka gekocht voor in de maxi cosi ben er echt blij mee. Mirre kan dat idd ook een uurtjes slapen en dan wat huilen maar valt meestal zelf weer in slaap daarna. Ik hoef ook niet elke keer naar boven om haar haar speen terug te geven wat die wil ze niet. Alleen als ze echt door blijft huilen ga ik even kijken
Ik moet maandag weer beginnen met werken.... en morgen krijgt Eva haar tweede prikjes... Ben benieuwd hoe ze hierop reageerd (hoop goed)...
Ik nog n weekje ook, heb er nog geen zak zin in haha Was ik net helemaal aangekleed, spuugt ze me helemaal onder grrr Zo lekker de stad in, ze gaat weer twee uurtjes wennen bij het kdv