augustus 2011 buikjes....de mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pandora, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    ff ego...

Werd net gebeld door m'n werk. Als ik straks terug kom moet ik naar het andere blok. Vind het zo erg! Kan gewoon niet stoppen met janken. Vond m'n werk niks aan, maar de collega's op mijn blok waren zo leuk dat het wel ging. Zit straks de hele dag tussen drie kerels waar ik helemaal niks, maar dan ook echt NIKS mee heb. Zo oneerlijk...

2. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hier ook ongi geworden, geen overvloedige bloedstroom zoals verwacht maar eerder nog veel ouwe troep, blegh.

@Sjorsjette wat een verhaal weer, gelukkig heb je duidelijkheid.

@Buik blijft nog lekker blubberen.

@pandora ik had die kop wel willen zien van de juffrouw van het kruidvat :D

Hier is het ook grijs, liep vanmorgen zelfs in de motregen...

3. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Linn wat gemeen zeg van je werk om je zo zonder overleg te verplaatsen.

4. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Sjorsette succes met het verdere vervolg:)

Pandora had precies hetzelfde toen in voor een paar weken geleden een test ging halen hahaha... Maar ik ben ondertussen al ongesteld geweest... Wat trouwens echt maar weinig was... Had na jullie verhalen hele bloedige dagen verwacht maar bij mij was dit echt niet zo:)
    Linn wat ee klote streek:( misschien kijken voor een andere baan?

Ook ik ga vanavond met mijn moeder naar het sanadome heerlijk bubbelen etc. Heerlijk!! Ff nog helemaal ontspannen voordat ik begin met werken maandag:)
    Ben gisteravond voor het eerst weer gaan sporten op de sportschool heb gelukkig geen spierpijn... Vanavond maar wat baantjes zwemmen:)

5. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    @ Sjorsette, heel veel succes volgende week. Ik had nog niet eerder gereageerd, maar er wordt hier geduimt voor jullie!

Hier is ons meisje vandaag voor de tweede wendag naar de crèche geweest. Alles is gelukkig goed gegaan, ze had alleen maar 40 minuten geslapen. Volgende week moet ze tot half 3.

6. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pffff... lekker zeg...

Op het CB hadden ze pas nog even naar Hidde's eczeem gekeken; moest toch maar even bij de HA een (hormoon-)zalfje halen. Vanmorgen zalf gehaald, straks opgesmeerd, niks aan de hand.

Voeding gegeven.. en hoppa, daar kwam een golf melk terug... en hoppa, nog eentje... Enfin, na de fles Hidde in de box gelegd, en hij spuugt gelijk zijn hele shirt onder, echt veel. Daarna verschoond en in bedje gelegd, spuugt hij mij nog helemaal onder, echt abnormaal veel. Nu is hij niet te genieten, heeft onderhand zijn hele fles uitgespuugd, en voor mijn gevoel hangt dit samen met de hormoonzalf, maar kan echt geen wijs uit die bijsluiter. Hij huilt ook anders, kan echt merken dat het hem dwars zit. Ga die zalf ook niet meer smeren vanavond, eens kijken hoe dat gaat.

7. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    He? Hoeveel wendagen is normaal dan?
    Wij hebben volgende week de intake en dan plannen we een wendag of wenmiddag. Verder niet geloof ik...

Tja, ik baal echt enorm! Heb er heel wat tranen om gelaten vanmiddag (hormonen zijn nog niet weg blijkbaar haha) Hoop dat ze alsnog iets anders gaan beslissen, al zie ik dat somber in. Dinsdag hoor ik waarschijnlijk definitief wat er gaat gebeuren met de indeling... Zit er inderdaad aan te denken om ander werk te gaan zoeken. Het is alleen dat de flexibiliteit bij dit bedrijf zo ideaal is. Maar goed, dat zien we wel weer...

Aankomende week mijn laatste verlofweek. Vriend is ook vrij. Gezellig met z'n drietjes dus :D:D

8. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @linn kan me voorstellen dat je baalt van je werk!! hoop voor je dat ze toch nog iets anders beslissen. hopelijk kan je nog wel even goed genieten van je laatste verlofweek!

@pandora toch teleurgesteld door negatieve test? had je je er ergens misschien al op ingesteld dat het zo zou zijn? ik zou me echt doodschrikken als ik nu weer zwanger zou zijn, maar ik kan me voorstellen dat als je voelt dat de mogelijkheid er is dat je toch een lichte teleurstelling voelt..
    hoop wel dat je je snel beter voelt!

ik hoor trouwens (en lees op dit forum o.a.) dat net bevallen mama's toch snel weer kriebels voelen voor een 2e kindje (of 3e), het is wel iets waar ik al snel aan ging denken dat ik het *ooit* zou willen maar zou het zeker niet op korte termijn willen.. ik vond een zwangerschap en bevalling en nu de nasleep echt een heftig iets en wil echt weer in shape zijn en emotioneel eraan toe zijn voor een volgende.. en wil ook graag voorlopig van dit mooie kindje genieten met mijn volle aandacht.
    Maar hoe denken jullie daarover?

@zon hier weinig van gezien (weet niet waar iedereen woont ;) kan natuurlijk per plaats verschillen), beetje suf, met man en beebje ff naar een tuincentrum geweest en wat herfstdecoratie e.d. gekocht, ook leuk

9. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Sjorsjette wat een gedoe allemaal :( Ik hoop dat er gauw duidelijkheid mag komen en een goeie behandeling.

Hier is het een hele dag miezerig, had gelijk al geen zin om de deur uit te gaan vandaag. En moet ergens goed karma hebben want ik werd gebeld door de mensen van de medische controle. Of ik al onderweg was? Nee, gelukkig dan want het was allemaal uitgelopen en ze zouden me vandaag niet meer kunnen zien.
    Nieuwe afspraak voor 9 november dan.

En ik denk dat het hier aan het goedkomen is met doorslapen :) Hij slaapt nu vanaf middernacht/1 uur tot 8 of 9 uur.
    Het is wel laat dat hij dan naar bed gaat maar zelf lig ik meestal ook niet voor half 2 in bed.
    Ik heb nu wel de indruk dat hij wat minder drinkt. Er is altijd redelijk wat over van zijn eerste fles 's morgens. Voor de rest is het wel normaal en hij is ook vrolijk, actief en alert. (momenteel probeert hij zijn wipstoeltje af te breken denk ik haha).Ook steeds plas- en poepluiers. Hou hem wel in de gaten, als ik merk dat hij minder reageert dan bel ik toch maar.

10. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Sjors, wat fijn dat je zo'n goed gesprek gehad hebt. Klinkt als een hele fijne gyn! Evi's hoestje wordt wel minder. De snotneus nog niet. Gister haalde ik dr uit bed en zat haar gezichtje er helemaal onder :$

Wat betreft de kriebels, die heb ik ook wel een beetje. Niet om nu meteen alweer zwanger te worden, dat kan fysiek ook helemaal niet. Maar kan me ook niet voorstellen dat ik nooit meer zwanger zal zijn. Als het zo mag wezen is een tweede kindje wel gewenst als de tijd er klaar voor is.

Heb een cadeautje gekregen van mn vriend. Een wii spelletje Just Dance. Kan ik mooi m'n buik eraf dansen!

Evi heeft echt een slaapdag vandaag! Hebben jullie kleintjes dat ook wel eens? Van de week al eerder. Ze slaat tegenwoordig haar mopperuurtje zelfs over!

11. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    @Elisje, als hij verder alle flessen wel goed drinkt lijkt het me niet erg toch? Zolang hij de kracht nog heeft om wipstoeltjes af te breken ;) Haha, geweldig gezicht he als ze zich zo goed vermaken?

12. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Wij willen ook graag een tweede en het liefst met weinig leeftijdsverschil, ook omdat ik al 32 ben en het liefst, als het natuurlijk allemaal nog een keer mag lukken, voor mijn 35 een tweede kindje willen.

Maar ik zou er nu absoluut nog niet aan moeten denken, ik vind het best pittig zo, eerst met werken etc een ritme krijgen en genieten van ons moppie!

13. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Klus dat klinkt niet fijn, hoe is het nu? Hoe heet de zalf die je hebt gekregen?

14. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat is Locoid Crème wat we hebben gekregen.

Hidde heeft van 18:00-19:00 in de box geslapen, toen werd hij wakker, weer effe in paniek, en toen heb ik 'm in zijn eigen bedje gelegd. Heeft nog eventjes gemopperd, maar volgens mij al gauw in slaap gevallen van vermoeidheid. Ik ga 'm zo wakker maken voor de laatste fles, hoop dat het goed gaat met drinken, fingers crossed.

15. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik maak me (nog) geen zorgen, voor de rest drinkt hij wel goed. En hij is vanaf het begin al niet zo'n grote drinker. Zolang hij het goed doet is het goed voor mij.
    En het is inderdaad geweldig om te zien dat hij zich zo goed vermaakt. Jammer dat ik niet altijd de camera bij de hand heb :)

Hier zouden we ook nog wel een tweede kindje willen. Maar eerst verhuizen en daar dan alles op orde hebben. Nu zijn we wel een categorie omhoog gegaan in het biedsysteem en via een andere vereniging zitten we op hoogste prioriteit.
    Dus het hangt er een beetje vanaf hoe snel het allemaal gaat gaan. Stel dat we morgen bericht krijgen dat ze een woning hebben voor ons dan zullen we toch nog zeker tot rond de 2e helft van volgend jaar wachten voor we voor een 2e gaan.

16. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hoe is het gegaan Klus? Ga je de creme nog proberen? Lijkt mij anders een hele heftige reactie van zo'n creme.

17. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gelukkig is het vannacht (23:00/05:00 en net 10:30 uur) gewoon weer als vanouds gegaan met voeden, en heeft Hidde tussen de voedingen door lekker rustig geslapen weer. Crème niet meer gesmeerd, ik kijk wel uit! Heb van Bika (en haar man) al begrepen dat, hoewel het niet tussen de bijwerkingen staat, het wel degelijk met de zalf te maken kan hebben, dus die gaat definitief aan de kant. Ik ga gewoon smeren met goeie vette crème op vaseline-basis. Ga dit aankomende donderdag ook zeker aankaarten op het CB, es kijken wat zij daar van zeggen.

Ik ben in elk geval blij dat ons manneke weer zijn rust heeft gevonden, ik had al helemaal doemscenario'
    s voor me van een rampenweekend:(. Maar hij lacht gelukkig weer en kijkt heel tevreden.

18. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Gelukkig Klus! Wel vervelend dat hij zo'n gevoelige huid heeft.

19. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Natas, heb gewoon geen 1 klinker :x

20. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028