augustus 2011 buikjes....de mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pandora, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    #961 Pandora, 29 okt 2011
    Laatst bewerkt: 29 okt 2011
    @ros84....ik had me er nog niet op ingesteld hoor ;) maar het kriebeld ergens wel :)fysiek zou ik het nu nog niet trekken om nu al weer zwanger te zijn ;) van de bekkentherapeut moet ik ook een jaar goed herstellen en oefeningen doen voor een 2e zwangerschap
    maar als het wel zo geweest was had ik dat stiekum helemaal niet erg gevonden :):) Ben ook niet meer de aller jongste ( bijna 32 ) en wil als het allemaal mag lukken uiteraard ook 2 kindjes kort op elkaar....heb mezelf ook tot max. 35 gegeven

gisteren voelde ik me echt niet lekker...waren op verjaardag van mijn neefje geweest...eenmaal thuis meteen overgeven en duizelig.
    Maak maandag een afspraak bij de dokter. Ik denk dat ik me zo beroerd voel door de pil. Dus ik denk dat ik maar een andere ga vragen

2. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @linn wat een rotstreek van je werk. hoop dat ze toch nog met een oplossing komen.

@kabouter klus wat fijn dat hidde toch goed heeft geslapen vannacht.

@2de kindje hier willen we ook graag een 2de als dat natuurlijk mag lukken. En dat het liefst ook met niet zoveel leeftijdsverschil. Maar goed we zijn nog jong (ben pas 25 en manlief 24) en zien wel wat de tijd ons brengt.

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Voor mijn vriend maakt het ook niks uit qua leeftijd...die is veel jonger dan ik :D:):p

ben benieuwd hoe de kleine gaat reageren op de wintertijd...ben vanaf gisteren al in wintertijd aan het leven qua voedingen....hij pikt het aardig
    en dan zitten we als het goed is morgen gewoon weer op de oude tijden ;)

4. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Pandora dus jij hebt lekker een jonge bink? Mijn man is ook jonger maar dat scheelt nog geen jaar :D

Ik ben ook benieuwd naar de wintertijd, ik ga de laatste fles later geven, kijken of dat wat scheelt.

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik ben 6,5 jaar ouder :p proef je niks van zegt ie :D

6. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Ha ha :p:D

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Oww grappig Pandora!

Wij zijn allebei uit 1984 haha!!! Man uit januari, ik augustus.. dus scheelt niet zo heel veel! :)

8. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Mijn man is 5 jaar jonger.

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    heb net een klachtmail naar difrax gestuurd :)

had nieuwe spenen maat M gekocht....en de gaatjes hiervan zijn veeeeeeeeeeeel groter dan van de oude spenen maat M die ik gebruikte
    ipv 20 miuten over de fles, deed hij met de nieuwe spenen maar 6 minuten over de fles :$:$:$
    nou, er mag wel een klein beetje verschil inzitten natuurlijk....maar dit scheelt wel erg veel :x
    als ik maat M koop, moet ik er, zeker bij zo'n dure spenen, ook vanuit kunnen gaan dat het ook maat M is, en er niet zo'n grote hoeveelheid uitkomt dat het wel maat L lijkt
    nu kan ik dus voor 5 euro splinternieuwe spenen weggooien, en de garantie dat de grootte van het gaatje wel klopt als ik nog een keer nieuwe ga kopen, heb ik dus blijkbaar niet :x

en hoe hebben de beebs geslapen????? kwamen ze een uur eerder?

hier heeft het schuiven geholpen....het was netjes 6.15 wintertijd :D

10. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Ik had de laatste fles om 24 uur oude tijd gegeven en ze kwam 5.30 nieuwe tijd, dus redelijk.

11. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Balen zeg van die spenen, gebruik ook difrax en je mag toch wel een beetje kwaliteit verwachten voor dat geld. Ik ben benieuwd wat ze zeggen.

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    precies....4,99 voor 2 spenen waar ik geen fluit aan heb, vind ik veel geld :D zeker als ik nu weer nieuwe ga halen die dan ook niet blijken te kloppen

ben ook benieuwd

en nog leuke plannen vandaag?
    ik zit nog lekker in mn bankhang kloffie....vandaag is papa's uitslaapdag ( ligt dus gewoon nog lekkervin zn bed )

ons ventje ligt in mn armen te snurken ( typt heel handig :p )
    en zn speentje hangt op half 11 in zn mondje :D

dus ik weet nog niet of we iets gaan doen, vind het wel lekker zo ;)

13. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hier ook een rustig dagje. Papa is aan het werk. Kleine ligt in bed voor zolang het nog duurt. Het is hier erg grijs buiten maar niet koud, dus ik denk dat na de volgende fles even een ommetje ga maken.

Winkelcentrum is open dus misschien schiet ik daar nog even doorheen.

14. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Zonde van die spenen Pandora.
    Ik merk hier bij de avent flessen anders ook wel een duidelijk verschil tussen de S en M spenen. Toch maar weer terug naar de S spenen voor nu.

15. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Manneke heeft gisteravond om 22:30 oude tijd zijn laatste fles gehad, daarna weer om 04:45 nieuwe tijd, dus dat vond ik op zich wel keurig. Naarmate dei tijd van die nacht/ochtendfles meer naar de ochtend verschuift, slaapt hij wat lastiger weer in, dus ik vond het wel prima zo. Daarna om 9:30 nieuwe tijd weer. Ik ga niks forceren om de boel te rekken, we zien wel hoe het loopt.

Zou er vanmiddag ook wel lekker uit willen lopen, maar we krijgen visite, dus helaas gedoemd om binnen te zitten:(... Maar goed, hopelijk wordt dat gecompenseerd met een leuk cadeautje, hihi:D

16. wondertje1985

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier gister Mirre haar laatste voeding om 24.00 oude tijd gegeven en werd vanochtend om 8 uur wintertijd wakker dus dat is netjes en zitten we meteen weer terug in het oude ritme. zijn vanochtend heerlijk wezen zwemmen met het gezinnetje en ze vond het maar weer wat prachtig dat zwemmen. Nu lekker even uitrusten.

fijne dat nog

17. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Owjee slaapt ons spruitje dan te lang als ik jullie hoor?!?!

23:00 laatste fles en moet echt mijn wekker zetten dat ik haar rond 7u weer te eten kan geven anders slaapt ze zo 12u achter elkaar door. Dit is al 2weken het geval! Is dat niet normaal???

Ik dacht ook al, ga haar zelf maar wakker maken elke ochtend anders loopt het de spuigaten uit! Heeft ze van haar papa denk ik :) Die kan ook zo lang slapen.

18. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Wat lekker Siren dat ze zo goed slaapt! Volgens mij is dat prima hoor. Kun je de laatste fles anders niet wat eerder geven? Komt ze misschien ook wat vroeger.
    Hier slaapt ze soms wel wat langer hoor, maar het is nog erg wisselend hoe laat ze wakker wordt.

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik vind het eigenlijk wel prima, 23.00 naar bed en 7.00 er weer uit. Maar ik las jullie verhalen net en dacht bij mezelf.. ow ow wat hebben wij een slaapkop!!! Wel heeft ze overdag vaak honger! Ze komt zowat om de 2,5 a 3u nu, maar ze drinkt ook nooit haar flesje leeg. Heb advies gevraagd op cb.. maar ze groeit goed dus ja, zal wel goed gaan zeggen ze en ze geeft zelf aan wanneer ze honger heeft en stopt wanneer ze genoeg heeft.... ja dacht ik, zo ver was ik zelf ook al. Ik zit ook nog steeds op 6 flessen!

20. wondertje1985

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @siren als jij het prima vind zo is het toch goed en idd als ze goed groeit dan is het oké toch.

Mirre slaapt meestal van 24.00 tot 8.00 en soms wat langer. Maar die krijgt nog maar 5 voedingen op een dag.

@pandora ben benieuwd wat voor antwoord je terug krijgt van difrax.

@elisje eigenlijk geen idee of er bij ons bij de avent spenen een verschil zit gebruik niet zo vaak een flesje maar zal er eens opletten

Deel Deze Pagina